Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (955. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 953954955956957
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Tesisat yok ancak çekmesi çok mu pahalıya gelir ki? Ayna arkasına takılan ısıtıcı 20TL falandı sanırım tane başı.

    rezistanslı geniş açılı ayna camı orjinal mais 30 tl aldım ben..

    Düğmeden olur kesin.

    Bir soru daha sorayım. Sağ ayna da geniş açılı mı? yoksa o düz mü?

    benim sol geniş açılı sağ taraf normal ayna idi..sol tarafın aynasını alıp sağa taktım ikiside geniş açılı gayet güzel oldu..hiçbir farkı yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50


    Bugün aracımı sanayiye götürdüm yaptırdıklarım aşağıda yazılmıştır bilgilerinize

    Triger seti değişti 140 tl (orjinal)
    manyetik kapyör ekzantrik üzerinde olan değişti 35 tl (oem)
    v kayışı değişti 25 tl ( orjinal)
    davlumbaz klipsi 5 adet 5 tl
    sol ön davlumbazın iç kapağı düşmüştü onuda parçacıdan aldım 6 tl
    antifiriz değişti 3 litre ( total marka mavi renk) 20 tl
    el freni halatı aşağıdan sallanıyordu aracın yanından bakınca sarkık duruyordu tamircim sabitledi
    antirifiriz bidonu söküldü kireç sökücüye yatırıldı içi pas kir doluydu temizlendi
    1 litre gaz ile motor bi güzel yıkandı

    tamircimi işleri sakinken tatil günü epey bi uğraştırdım 75 tl el emeği verdim ama çok uğraştı fiyatlar konusunda fikir vermek için sizlere yardımcı olacağını umuyorum yorumlarınızıda bekliyorum ayrıca triger kayışının yan sanayi ve çok kötü durumda olduğunu gördük ince ince çatlamıştı v kayışıda öyle aracımı yeni almamdan dolayı kafamda soru işaretleri ile binmek istemediğim için bu bakımı yaptırdım , siz siz olun yeni aldığınız aracın trigerini mutlaka değiştirin parçaçıda 95 tl ye de triger seti vardı ama abi gel sen bundan kaçma dedi zaten kaçmayacaktım eksik olarak V kayışının gergi rulmanını bulamadık yan sanayi vardı ama yerini tutmadı eskisini istemeye istemeye takmak durumunda kaldık

    Araç megane 2 dci sportway 2006

    dostum bende degıstırmek ıstıyorum trıger kayısını tamırcınız nerede memnun kaldıgınızı goruyorum bende o tamırcıye gıtmek ısterım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50


    Bugün aracımı sanayiye götürdüm yaptırdıklarım aşağıda yazılmıştır bilgilerinize

    Triger seti değişti 140 tl (orjinal)
    manyetik kapyör ekzantrik üzerinde olan değişti 35 tl (oem)
    v kayışı değişti 25 tl ( orjinal)
    davlumbaz klipsi 5 adet 5 tl
    sol ön davlumbazın iç kapağı düşmüştü onuda parçacıdan aldım 6 tl
    antifiriz değişti 3 litre ( total marka mavi renk) 20 tl
    el freni halatı aşağıdan sallanıyordu aracın yanından bakınca sarkık duruyordu tamircim sabitledi
    antirifiriz bidonu söküldü kireç sökücüye yatırıldı içi pas kir doluydu temizlendi
    1 litre gaz ile motor bi güzel yıkandı

    tamircimi işleri sakinken tatil günü epey bi uğraştırdım 75 tl el emeği verdim ama çok uğraştı fiyatlar konusunda fikir vermek için sizlere yardımcı olacağını umuyorum yorumlarınızıda bekliyorum ayrıca triger kayışının yan sanayi ve çok kötü durumda olduğunu gördük ince ince çatlamıştı v kayışıda öyle aracımı yeni almamdan dolayı kafamda soru işaretleri ile binmek istemediğim için bu bakımı yaptırdım , siz siz olun yeni aldığınız aracın trigerini mutlaka değiştirin parçaçıda 95 tl ye de triger seti vardı ama abi gel sen bundan kaçma dedi zaten kaçmayacaktım eksik olarak V kayışının gergi rulmanını bulamadık yan sanayi vardı ama yerini tutmadı eskisini istemeye istemeye takmak durumunda kaldık

    Araç megane 2 dci sportway 2006

    dostum bende degıstırmek ıstıyorum trıger kayısını tamırcınız nerede memnun kaldıgınızı goruyorum bende o tamırcıye gıtmek ısterım...

    pm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50


    Bugün aracımı sanayiye götürdüm yaptırdıklarım aşağıda yazılmıştır bilgilerinize

    Triger seti değişti 140 tl (orjinal)
    manyetik kapyör ekzantrik üzerinde olan değişti 35 tl (oem)
    v kayışı değişti 25 tl ( orjinal)
    davlumbaz klipsi 5 adet 5 tl
    sol ön davlumbazın iç kapağı düşmüştü onuda parçacıdan aldım 6 tl
    antifiriz değişti 3 litre ( total marka mavi renk) 20 tl
    el freni halatı aşağıdan sallanıyordu aracın yanından bakınca sarkık duruyordu tamircim sabitledi
    antirifiriz bidonu söküldü kireç sökücüye yatırıldı içi pas kir doluydu temizlendi
    1 litre gaz ile motor bi güzel yıkandı

    tamircimi işleri sakinken tatil günü epey bi uğraştırdım 75 tl el emeği verdim ama çok uğraştı fiyatlar konusunda fikir vermek için sizlere yardımcı olacağını umuyorum yorumlarınızıda bekliyorum ayrıca triger kayışının yan sanayi ve çok kötü durumda olduğunu gördük ince ince çatlamıştı v kayışıda öyle aracımı yeni almamdan dolayı kafamda soru işaretleri ile binmek istemediğim için bu bakımı yaptırdım , siz siz olun yeni aldığınız aracın trigerini mutlaka değiştirin parçaçıda 95 tl ye de triger seti vardı ama abi gel sen bundan kaçma dedi zaten kaçmayacaktım eksik olarak V kayışının gergi rulmanını bulamadık yan sanayi vardı ama yerini tutmadı eskisini istemeye istemeye takmak durumunda kaldık

    Araç megane 2 dci sportway 2006

    dostum bende degıstırmek ıstıyorum trıger kayısını tamırcınız nerede memnun kaldıgınızı goruyorum bende o tamırcıye gıtmek ısterım...

    pm

    2019avi@gmail.com zannedersem nevsehirdesiniz dogrumu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50


    Bugün aracımı sanayiye götürdüm yaptırdıklarım aşağıda yazılmıştır bilgilerinize

    Triger seti değişti 140 tl (orjinal)
    manyetik kapyör ekzantrik üzerinde olan değişti 35 tl (oem)
    v kayışı değişti 25 tl ( orjinal)
    davlumbaz klipsi 5 adet 5 tl
    sol ön davlumbazın iç kapağı düşmüştü onuda parçacıdan aldım 6 tl
    antifiriz değişti 3 litre ( total marka mavi renk) 20 tl
    el freni halatı aşağıdan sallanıyordu aracın yanından bakınca sarkık duruyordu tamircim sabitledi
    antirifiriz bidonu söküldü kireç sökücüye yatırıldı içi pas kir doluydu temizlendi
    1 litre gaz ile motor bi güzel yıkandı

    tamircimi işleri sakinken tatil günü epey bi uğraştırdım 75 tl el emeği verdim ama çok uğraştı fiyatlar konusunda fikir vermek için sizlere yardımcı olacağını umuyorum yorumlarınızıda bekliyorum ayrıca triger kayışının yan sanayi ve çok kötü durumda olduğunu gördük ince ince çatlamıştı v kayışıda öyle aracımı yeni almamdan dolayı kafamda soru işaretleri ile binmek istemediğim için bu bakımı yaptırdım , siz siz olun yeni aldığınız aracın trigerini mutlaka değiştirin parçaçıda 95 tl ye de triger seti vardı ama abi gel sen bundan kaçma dedi zaten kaçmayacaktım eksik olarak V kayışının gergi rulmanını bulamadık yan sanayi vardı ama yerini tutmadı eskisini istemeye istemeye takmak durumunda kaldık

    Araç megane 2 dci sportway 2006

    dostum bende degıstırmek ıstıyorum trıger kayısını tamırcınız nerede memnun kaldıgınızı goruyorum bende o tamırcıye gıtmek ısterım...

    pm

    2019avi@gmail.com zannedersem nevsehirdesiniz dogrumu?

    PM Kapalı ? kontrol edersen adresini ve tamirci yerini göndericem




  • bende triger setini yeni değiştirdim, araç 60.000 km bakımına girdi, egzantrik dişlisini değiştirtmedim,içinde yağ kalmamış ses yapar ama daha idare eder dediler, çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışıyor ama hemen sesi kesiliyor.Egzantrik dişlisine 350 tl çektiler.Değiştirmeme gerek var mı ? Bakımdan sonra ses daha belirgin çıkıyor ilk çalıştırmada.Tavsiyeleriniz nedir? Cümleten hayırlı günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaladon -- 8 Ocak 2013; 16:02:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon

    bende triger setini yeni değiştirdim, araç 60.000 km bakımına girdi, egzantrik dişlisini değiştirtmedim,içinde yağ kalmamış ses yapar ama daha idare eder dediler, çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışıyor ama hemen sesi kesiliyor.Egzantrik dişlisine 350 tl çektiler.Değiştirmeme gerek var mı ? Bakımdan sonra ses daha belirgin çıkıyor ilk çalıştırmada.Tavsiyeleriniz nedir? Cümleten hayırlı günler

    Çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışır normaldir. Hele akşam bıraktığın arabayı sabah çalıştırıyorsan bütün yağ kartere süzüldüğü için sarsıntılı da çalışır sonra ısınınca düzelir. O yüzden arabayı sabah ilk kez çalıştırdığınızda ekran da yağ seviyesi normal yazısı gidene kadar kalkış yapmayın




  • dün akşam ve bu sabah araç kar altında kalınca ilk marşı geç almaya başladı, akü yeni değişti, muhtemelen soğuktandır diyorum. umarım soğuktandır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: knnkpln

    quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon

    bende triger setini yeni değiştirdim, araç 60.000 km bakımına girdi, egzantrik dişlisini değiştirtmedim,içinde yağ kalmamış ses yapar ama daha idare eder dediler, çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışıyor ama hemen sesi kesiliyor.Egzantrik dişlisine 350 tl çektiler.Değiştirmeme gerek var mı ? Bakımdan sonra ses daha belirgin çıkıyor ilk çalıştırmada.Tavsiyeleriniz nedir? Cümleten hayırlı günler

    Çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışır normaldir. Hele akşam bıraktığın arabayı sabah çalıştırıyorsan bütün yağ kartere süzüldüğü için sarsıntılı da çalışır sonra ısınınca düzelir. O yüzden arabayı sabah ilk kez çalıştırdığınızda ekran da yağ seviyesi normal yazısı gidene kadar kalkış yapmayın

    arkadaşım kusura bakma ben aracın motor modelini belirtmedim, benzinli araç benimkisi dizel değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon

    quote:

    Orijinalden alıntı: knnkpln

    quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon

    bende triger setini yeni değiştirdim, araç 60.000 km bakımına girdi, egzantrik dişlisini değiştirtmedim,içinde yağ kalmamış ses yapar ama daha idare eder dediler, çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışıyor ama hemen sesi kesiliyor.Egzantrik dişlisine 350 tl çektiler.Değiştirmeme gerek var mı ? Bakımdan sonra ses daha belirgin çıkıyor ilk çalıştırmada.Tavsiyeleriniz nedir? Cümleten hayırlı günler

    Çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışır normaldir. Hele akşam bıraktığın arabayı sabah çalıştırıyorsan bütün yağ kartere süzüldüğü için sarsıntılı da çalışır sonra ısınınca düzelir. O yüzden arabayı sabah ilk kez çalıştırdığınızda ekran da yağ seviyesi normal yazısı gidene kadar kalkış yapmayın

    arkadaşım kusura bakma ben aracın motor modelini belirtmedim, benzinli araç benimkisi dizel değil

    Fark yapmaz. Yağ pompası yağ pomasıdır araba zırt diye bütün motoru yağlamaz zaten. Benim işyerindeki bir abimdede vardı megane benzinli oda hep derdi sabahları araba traktör gibi diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: knnkpln

    quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon

    quote:

    Orijinalden alıntı: knnkpln

    quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon

    bende triger setini yeni değiştirdim, araç 60.000 km bakımına girdi, egzantrik dişlisini değiştirtmedim,içinde yağ kalmamış ses yapar ama daha idare eder dediler, çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışıyor ama hemen sesi kesiliyor.Egzantrik dişlisine 350 tl çektiler.Değiştirmeme gerek var mı ? Bakımdan sonra ses daha belirgin çıkıyor ilk çalıştırmada.Tavsiyeleriniz nedir? Cümleten hayırlı günler

    Çok soğuk havada ilk çalıştırmada araç traktör gibi çalışır normaldir. Hele akşam bıraktığın arabayı sabah çalıştırıyorsan bütün yağ kartere süzüldüğü için sarsıntılı da çalışır sonra ısınınca düzelir. O yüzden arabayı sabah ilk kez çalıştırdığınızda ekran da yağ seviyesi normal yazısı gidene kadar kalkış yapmayın

    arkadaşım kusura bakma ben aracın motor modelini belirtmedim, benzinli araç benimkisi dizel değil

    Fark yapmaz. Yağ pompası yağ pomasıdır araba zırt diye bütün motoru yağlamaz zaten. Benim işyerindeki bir abimdede vardı megane benzinli oda hep derdi sabahları araba traktör gibi diye.

    ben egzantrik dişlisini sordum, motorun üzerinde olan , motor gürültüsü değil egzantrik dişlisinin yaptığı sesi soruyorum.motor ses yapmıyor dişli yapıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon



    Anladım.

    Açı kaydırıcı kasnak düşük motor devirlerinden yüksek devirlere çıkarken motorun ihtiyacı olan torku eksantrik miline müdehale ederek supapların açılma süresiyle oynayarak yapar. yağ basıncıyla çalışır. eğer kasnak içi kilidi bozulursa ilk çalıştırmada ses yapar(mekanik bir sestir bu da tak tuk gibi metal parçaların birbirine sürtünme sesine benzer) değişimi şarttır.değişim esnasında eksantrik kit takımıyla beraber değişir. bu tür sorunlar yaşıyan arkadaşlar ihmal etmesinler. amaaan ilk çalıştırmada ses yapıyor sonra yok zaten ses falan çok önemli değil herhalde demeyin. önlem almazsanız daha büyük sonuçlara yol açar. bu da masrafınızın 2-3 katı daha fazla artmasına neden olur.

    Alıntı
    http://www.renaultclubtr.com/forum/megane-kulubu/64552-megane-sabahlari-ilk-calistirmada-stop-etmesi-2.html




  • Arkadşlar iyi akşamlar.
    Bu ses olayı soğuk havalarda sabah ilk çalıştırmada benim arabada da oluyor.ilk başlangıçta traktör gibi bi ses geliyo.ama hemen gidiyo geri.servise sormuştum bi ara.motorda kelebek diye bir yer demişti galiba.onun değişmesi gerekliymiş heralde.ben de hiç ellemedim kaldı öyle :)

    Bir de bu lpg yakıt tüketimi konusunda durumlar nasıl sizde?
    Ben bu hafta tam hesap yaptım.gaz tam bittiğinde yaptığım hesaba göre 28,7 kuruş yakmışım 1 km'de.
    Arabam megane II dinamik 2004 model.otomatik vites.lovato kpg takılı üzerinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legacy of kain

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutguzey


    eskiye göre çok çok iyi ufak çukurları hissettmiyorum.ama mucizede beklememek lazım:)

    aslında benim araçta duyduğum ses yavaş giderken hiç ummadığın yerde alttan vuruntu geliyor,dökülüyor gibi..sanki alt takımı orda bırakmış gibi..direksiyon kutusundan öyle ses gelmesi mantıksız,direksiyon kutusundan tıkırtı gibi sesler gelebilir ancak öle bam güm çıtonk olmaz..o yüzden sorun traversteki boşlukta diyorum..40-50 km hızdan sonra zaten pat pat geçip gidiyor bozuk zeminlerden ses yapmıyor araç.amortisorlerde yeni..mesele keskin köşeli çukurlarda (doğalgazcıların kesip üzerine henüz asfalt atılmamış çukurları gibi) veya yoldaki reflektörlü metal uyarıcılar gibi yerlerden yavaş geçerken duyduğum uyuz sesler..

    öncelikle umutguzey arkadaş Allah razı olsun senden bu paylaşımı yaparak beni uyuz bir sesten ve çok daha fazla masraftan kurtardığı için..dolayısı ile ustana da Allah uzun ömür versin..

    dün akşam aracımı aldım test ettim bikaç kez fren denemesi yapınca zaten değişen birşeyler olduğunu anladım..nerde gıcık bir çukur set tümsek varsa girdim çıktım

    sonuç;ses gürültü vuruntu lokurdu herneyse tarifi uzaya ışınlanmış..

    diğer bir arkadaşın dediği gibi pambıııık..hiç bakmadım bile arasına koyduğu malzemeye..bu sabah işyerime giderkende test ettim sorun yok..park ettikten sonra altına eğilip fotosunu çektim..ustam H100 viraj demir lastiği kullanmış..heralde hyundai yada mitshubishi H100 tam bilmiyorum..10 TL den 2 adet lastik 20 TL ve 30 TL de işçilik (şarj dinamosu vs başka işte vardı) toplam 50 TL..ellerine sağlık sorun çözülmüş..2 yıldır sinir ediyordu beni kurtuldum..bu arada amortisörler dışında alt takımda hiçbirşey değiştirmedim..hiçbirinde sorun yok..hiçbirinde sorun yokken bu vuruntu uyuz ediyordu..çoğu kişiyede boşu boşuna değiştirtiyorlar..


    bu da aracımın sağ alt yandan çekilmiş fotusu..travers burcu vidası lastiğin ortasında kalmış oluyor..fotoları gördüğü zaman ustanız neyi nereye koyacağını mutlaka anlayacaktır zaten..anlamamakta ısrar ediyorsa uzaklaşın

     MEGANE II BÖLÜMÜ

     MEGANE II BÖLÜMÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: knnkpln

    quote:

    Orijinalden alıntı: megaladon



    Anladım.

    Açı kaydırıcı kasnak düşük motor devirlerinden yüksek devirlere çıkarken motorun ihtiyacı olan torku eksantrik miline müdehale ederek supapların açılma süresiyle oynayarak yapar. yağ basıncıyla çalışır. eğer kasnak içi kilidi bozulursa ilk çalıştırmada ses yapar(mekanik bir sestir bu da tak tuk gibi metal parçaların birbirine sürtünme sesine benzer) değişimi şarttır.değişim esnasında eksantrik kit takımıyla beraber değişir. bu tür sorunlar yaşıyan arkadaşlar ihmal etmesinler. amaaan ilk çalıştırmada ses yapıyor sonra yok zaten ses falan çok önemli değil herhalde demeyin. önlem almazsanız daha büyük sonuçlara yol açar. bu da masrafınızın 2-3 katı daha fazla artmasına neden olur.

    Alıntı
    http://www.renaultclubtr.com/forum/megane-kulubu/64552-megane-sabahlari-ilk-calistirmada-stop-etmesi-2.html

    teşekkür ederim arkadaşım,değerli zamanını ayırmışsın. bu bilgi doğrultusunda benimde kısa bir süre sonra egzantrik dişlisini değiştirmem şart oluyor.




  • SN.MEGALADON, eğer triger değişmesine çok zaman varsa egzantrik kasnağını değiştirin yeter...aracımı 2008 de aldığımda satan kişi dürüst olmadığından bu kazık eşantiyon olarak gelmişti bana...ertersi gün sabah çalıştırdığımda tırrrrrrr sesi duydum ilk marşta...bazen ikinci bazen 3.marşta çalışıyordu araç..çalışınca kasnak içi hemen yağ dolduğu için ses yapmıyordu...burada problem yok...ancak akşamdan sabaha beklerken kasnak yağı süzüldüğünden mekanizma ses yapıyordu ilk çalıştırmada...yetkili servise götrüdüm, triger seti ile birlikte değiştirmelerini gerektiğini söylediler...ben trigere daha çok var..siz sadece kasanğı değiştirin dedim...bana sorumluluğu üzerime aldığıma dair tutanak imzalattılar...ve o şekilde 2008 yılında yaptırdım...çok şükür sorun çıkarmadı şu ana kadar...
  • sn.legacy of cain,
    Bu lastikleri nereden ve hangi isimle aldınız? bizde takalım madem öyle bi faydası var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    SN.MEGALADON, eğer triger değişmesine çok zaman varsa egzantrik kasnağını değiştirin yeter...aracımı 2008 de aldığımda satan kişi dürüst olmadığından bu kazık eşantiyon olarak gelmişti bana...ertersi gün sabah çalıştırdığımda tırrrrrrr sesi duydum ilk marşta...bazen ikinci bazen 3.marşta çalışıyordu araç..çalışınca kasnak içi hemen yağ dolduğu için ses yapmıyordu...burada problem yok...ancak akşamdan sabaha beklerken kasnak yağı süzüldüğünden mekanizma ses yapıyordu ilk çalıştırmada...yetkili servise götrüdüm, triger seti ile birlikte değiştirmelerini gerektiğini söylediler...ben trigere daha çok var..siz sadece kasanğı değiştirin dedim...bana sorumluluğu üzerime aldığıma dair tutanak imzalattılar...ve o şekilde 2008 yılında yaptırdım...çok şükür sorun çıkarmadı şu ana kadar...

    aracım şu an 60.000 km de 59.000 de triger değiştirdim.Triger değiştirkten sonra sabah ilk çalıştırmadaki ses bariz şekilde arttı, tabir ettiğiniz şekilde tırrr diye ses geliyor ama hemen kesiliyor 2 sn sürüyor sürmüyor.Egzantrik dişlisi içinde yağ kalmadığı için böyle bir sorun yarattığını servisteki ustadan direk olarak öğrendim,Değiştirmeniz gerekir dedi, ben kaçındım sadece ses için değmez diye.Aracın gidişinden memnunum yakıt normal durumda,Triger öncesi ilk marşta almayıp rölanti düşerek stop ediyordu ikinci defasında sardırıp çalışıyordu, şimdi öyle bir sorunda yok.Sadece bu ses problemi var.Dişli değişimi gerçekten gerekir mi bilemiyorum.Araç 2006 model




  • quote:

    Orijinalden alıntı: figor44

    sn.legacy of cain,
    Bu lastikleri nereden ve hangi isimle aldınız? bizde takalım madem öyle bi faydası var..

    lastikleri ben almadım,ustaya uygulama fotosunu gösterince kendisi buldu uygun malzemeyi..yukarıda yazdım,kimisi tofaş serisi egzost lastiği diyor..benim ustada H100 viraj demir lastiği kullanmış..sen ustana gösterdin mi fotoyu o oraya koyacak uygun malzemeyi bulur..yada kendi al götür birisine al bunu tak bakam şuraya deyip takır...
  • yani H100 viraj demir lastiği desek parçacılar anlar herhalde...sadece önlere mi takıldı yoksa arka amaortisör altlarınada taktılar mı?
  • 
Sayfa: önceki 953954955956957
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.