Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsi faklı yerlerde yapıldı
    -Motor bakımı Şaşmazda ismini forumdan bir arkadaştan aldığım Erdoğan ustanın atölyesinde yaptırdım. İşçilik iyi. Burada motor kaporta ve mekanik var. işte filitreler yağlar buji burada değişti. ayrıca diskleri onlar silip balataları değiştirdiler. ayrıca sol arka aks değişti. 400-450 civarı verdim

    -Lastikler ve cantların düzeltilmesi işi iskitlerde bir lastikçide yaptırdım 500 civarı tuttu 15 inch 4 tane goodyear hydragrip+cant düzeltme sibop yenileme vs.

    -katalitik konvertör bitmişti artık bende yardırıp içini boşalttırdım orta susturucuyu değiştirdim bu işi Topraklıkta tanıdık bir eksozcu yaptı. Şu yanan cingöz petrol tesislerinin hemen karşısında. dost işi 70 ytl aldı.

    - triger ,bilyalar ve v kayışı ise yine şaşmaz başka bir atölyede yapıldı 400 ödendi.

    verebileceğim detay bu kadar
  • Teşekkürler decsan.
    Sanırım, Volvo'nun yetkili servis dışında ustası ve parçası yoktur, bu yüzden yetkili servislere gidilmek ve yüklü miktarlar ödenmek zorundadır şeklindeki söylentiler için yeterince açıklayıcı oldu.
  • önemli değil
    ayrıca geçen hafta çok ufak bir kaza sonucu siyalim kırıldı. ikinci el çıkma parça satan bir yerden çok uygun fiyata alıp taktık. taktık diyorum çünkü kardeşimle beraber 10 dk da taktık parçayı.

    Ankara gibi büyükşehirlerde bu tür imkanlarda var...
  • Volvo'larin çarpisma testleri hakkinda kisa bir video...
    http://www.youtube.com/watch?v=FP7zMxu-Yzo
  • GÜZELL VE BİRKAÇ TANE DAHA VAR ORDA
  • Tasarımlarında güvenlik ve çevreye saygıyı ön planda tutan Volvo, Paris’te düzenlenen Michelin Challenge Bibendum 2006’da, binek otomobil sınıfında 16 altın madalya kazanarak, yarışmaya katılan diğer firmaları geride bıraktı.

    Volvo, yeni Multi-Fuel (Çok yakıtlı) prototip otomobili, yenilenebilir yakıtlarla çalışan motorlara sahip Volvo S60 Bi-Fuel ve Volvo V50 FlexiFuel modelleri, temiz ve verimli yakıt kullanan dizel ürünü Volvo S40 1.6 Dizel ile yarışa katıldı.



    Katılımcılar hızlanma, fren, slalom, gürültü, emisyonlar, yakıt verimliliği ve karbon dioksit emisyonları olmak üzere yedi alanda yarıştı. Yarışmada çevre dostu motor seçenekleri ile göz dolduran Volvo; “Hızlanma” kategorisinde 1 altın ve 3 gümüş, “Fren” kategorisinde 4 altın, “Slalom” kategorisinde 1 altın ve 3 gümüş, “Gürültü” kategorisinde 3 altın ve 1 gümüş, “Emisyon” kategorisinde 3 altın ve 1 gümüş, “Yakıt Verimliliği” kategorisinde 2 altın, 1 gümüş ve 1 bronz, “Karbondioksit Emisyonu” kategorisinde 2 altın ve 2 gümüş olmak üzere 16 altın, 11 gümüş ve 1 bronz madalya kazanarak yüksek çevre ve güvenlik performansını kanıtladı.



    Volvo Multi-Fuel Proje Yöneticisi Mats Morén, “Challenge Bibendum 2006’da alınan ödüller, bizim çevreyle uyumlu bir motorla yüksek performansı birleştirmeyi başardığımızı gösteriyor” dedi.



    Volvo’dan altın madalyalı çevre dostu tasarımlar

    Volvo Multi-Fuel Prototip otomobilin, temiz emisyonları, düşük gürültü seviyesi, 0-100 km/saat hızlanma süresi ve fren testlerinde verdiği mükemmel sonuçlar 4 altın madalya kazanmasını sağladı. Otomobil, yakıt verimliliği, slalom ve karbondioksit emisyonları kategorilerinde de farklı ödüllere layık görüldü.



    Volvo S40 1.6 Dizel, 100 kilometrede 4,9 litre dizel yakıt tüketerek Volvo firmasının gelmiş geçmiş en verimli yakıt kullanan aracı olma özelliğini taşıyor. Parçacık filtresi sayesinde petrolden yüzde 15-20 oranında daha düşük karbondioksit emisyonu yapma özelliği S40 1.6 dizel'e, yakıt verimliliği, karbondioksit emisyonu, fren ve gürültü testlerinde altın madalyalar kazandırdı.



    Volvo S40 1.6 Dizel, Volvo Otomobil'in 2006 yılı S40 satışının %80’ini oluşturuyor.



    Teknik yaratıcılığı ve çizgileriyle yeni nesil Volvo otomobillerinin öncülüğünü yapan Volvo S40’ın yakıt tasarrufu ve çevreci özelliğiyle öne çıkan 1.6 Dizel versiyonu, Türkiye’deki tüketicilerin de en çok tercih ettiği otomobiller arasında yer alıyor. Tam bir evrim niteliği taşıyan modern gövde tasarımı ve iç mekanda kullanılan çizgileriyle Türk sürücülerinin büyük beğenisini kazanan Volvo S40 1.6 Dizel, 2006 yılının ilk 5 ayında 263 adetle toplam S40 satışının %80’ini oluşturdu. Volvo S40 1.6 Dizel Türkiye’de 28.524 EURO başlangıç anahtar teslim satış fiyatıyla sunuluyor.



    V50 FlexiFuel, yakıt verimliliği, emisyon, gürültü, slalom ve fren sistemi alanlarında beş altın madalya alarak rakiplerine fark attı.



    Volvo S60 Bi-Fuel, fren, emisyon ve karbon dioksit emisyonu alanlarında altın madalyalar alarak üst sıralara yerleşti.




  • Bir haber de benden:
    İngiltere’deki bir kuruluş (Motor Insurence Repair Research Centre - Thatcham) araçların koltuklarının sarsıcı kazalarda yolculara sağladığı güvenliği ölçtü ve Volvo’nun tüm modellerinde kullanılan koltuklar beş üzerinden beş alarak tam güvenli bulundu. Bu testten, koltuk güvenliği Volvo gibi tüm modellerinde en üst seviye olan diğer marka da Saab çıktı. Testin nasıl yapıldığını ve diğer markaların ve modellerinin ne başarı gösterdiğini merak ediyorsanız buyurunuz rapor:
    http://www.thatcham.org/ncwr/pdfs/crash_protection_2006.pdf
  • bende yaklaşık 4 aydır yeni S40 1.6 benzinli kullanıyorum, izlenimlerimi yazayım.

    öncelikle kendini hertürlü beğendiren sattıran bir otomobil. bir arkadaşımda Passat 2.0TDI var, o araba S40 kadar değerli ve sükseli durmuyor, öyler hissettirmiyor. arabaın verdiği hisler gerçekten çok iyi.

    önceki S40'ın yoltutuşundan bahseden arkadaşlar var ama bu S40 Ford C1 platformun desteğiyle harika şasi ayarlarına sahip. eski S40a göre bariz sert, zemin dalgaları içeri giriyor ve süspansiyon konforu çok yüksek değil. ancak gazla dönülen virajlarda öyle hisler veriyor ki, BMW 3 serisi dışında başka bir executive sedan bu hisleri veremez. arka arkaya virajlarda gövde harketi yok. araba esnemiyor, burulmuyor. bütün bir şekilde yolda gidiyor ve arka arkaya dönüşlerde her isteğinize cevap verebiliyor. yinede şasi Fordun birebir aynısı değil, bazı önemli ayar farkları var ve mazda forddan farklı olarak bu şasi belçikada üretilip, Volvo P1 adını alıyor.

    önceki S40 daha yayvan, daha basit şasi ayarlarına sahip bir otomobildi. ayrıca bu derece premium özellikler taşımıyordu, daha çok Mondeo vectra gibi otomobillerle eşedeğer görülüyordu, yani klasik orta sınıflarla.

    yeni S40da direksiyon, eski S40dan bağımsız olarak çok çarpıcı çevik ve hisli. ancak yüksek hızlarda pür dikkat olmanız gerekiyor çünkü en ufak komutlarda bile aşırı hassas direksiyon sebebiyle çizgi değiştrebiliyorsunuz. yol zemini aynen direksiyonda hissediliyor ancak plastik simitle almanızı hiç tavsiye etmem çünkü oynak direksiyon çabucak elden kaçabiliyor. açıkcası bu araba Volvo diye rahat veya uçak gibi zannetmeyin. Volvo yeni S40'ı tam anmaıyla pahalı bir sportsedan olarak üretmiş, sanırım Audi A4, BMW 3 serisi gibi otomobillere daha fazla yaklaşmak istemişler. tam anlamıyla dinamik bir otomobil, asla yaşlı değil, genç işi.


    1.6 benzinli motor ilk seviyelelerde çok iyi hisler veriyor. çevik, sessizce ve nolduğunu siz anlamadan devirleniyor, araba çabucak 110-120km/h hızları geçebiliyor. debriyajda diğer Volvolardan farklı olarak çok net ve sportif. bırakmanızla arabanın fırlaması bir oluyor, kolay kolay ısınımıyor.

    ancak hız artıkça 1.6 benzinliden pek hoş olmayan hisler alıyorsunuz, önce 140km/hde bir yığılma başlıyor ve gaz pedalı bu sırada paspasa yapışmış oluyor. basıyorsunuz, hızlanamıyor. uzuuun süreler sonra 160-170km/h'lere çıkıyor. çok bekliyorsunuz max hız için. en sonunda 180-190km/h'ye kadar çıkıyor ama bu süre bir 8V Boradan çok daha uzun sürüyor. ancak benim klimam açıktı belki bunuda bir etkisi vardır. yinede yüksek hızda perfroamns hiç tatmin edici değil. ama çok olgun olduğunu belirmten geçemeyeceğim, araba ok gibi gidiyor ve rüzgardan etilenme nedir bilmiyor. 130km/h'ye kadr bir 1.6 için ilginç derecede sessiz ve sakin. hız arttıkça içeri sesler girmeye başlıyor ama arabadan aldığınız tokluk duygusu hiçbir zaman dağılmıyor.

    aracın kabin genişliğine ne eksik nede fazal denebilir. tam anlatımı bu aslında. S40dan bir Passat kadar geniş iç mekan beklemeyin ama hiç bir zamanda off demezsiniz. gereksize kaçmadan size yeterli iç mekanı sağlar. bagaj hacmide yeterlidir. bu gibi hacim mevzularının S40da fazla önemli olmamasının sebebi, aracanın stili fonksiyonun önüne almasıdır, koca bagaj yapacam diye bir Passat gibi otomobilin C sütünmü ve altını kaba gösterip, jantlarını scooter jantı gibi göstermez, her açıdan tasarım uyumludur ve kaba hatlara yer yoktur. çünkü bir otomobil bagajını ve kabinin büyük yapmak çok kolaydır, fazla masraf gerektirmez ama stil sahibi ve kaliteli bir ürün ortaya çıkarmak emek para, aracın üzerinde çalışmayı gerektirir.

    bunu yıllardır anlatırım genelerde insanlar Volvo koltuklarının ve direksiyonun kısıtlı ayar kabiliyetlerine bahsederler, arkadaşlar bunun tek sebebi, Volvo'nun o koltuklara sadece pasif güvenlik sisteminin en iyi çalışacağı konumlar dadhilinde değişim izni vermesidir. bir Volvoda oturma konumu diktir, direksiyın açısı biraz farklıdır ve fazla derinlik ayarı yoktur. ancak bu kısıtlı konumlar en iyi güvenlik düzeyini sağlar. koltuklar bir Golf gibi yerle bir olmaz, direksiyon gösterge tablosuna kadar girmez. belli bir seviye dışında ayarlanamaz.

    N-Cap güvenlik meslesine aslında hiç girmemek lazım, beyler, euro N-Cap otomobillerin "kabul edilebilir" güvenlik seviyelerini ölçer. yani mesele testi geçme meslesidir, 4 yıldız alan araba 5 yıldız alandan daha güvenliksiz değildir. bu ikisininde önceden belrilenmiş yüzde 40 örtüşmeli bariyere çarpma testinden geçtiği anlatır, sadece birisi daha yüksek puan almıştır. bunun dışında hemen bir senaryo yazalım, S40 güvenlik testlerinden 5 yıldız almış bir otomobil, aynı şekilde megane II'de öyle siz megane ile kaza yaparsınızi neyse araba sizi gayet iyi korudu diyelim. ancak araba ters dönüp yakıt hortumundan sızıntı alıp yanmaya başaldığı zaman ve siz o sırada içerde yanıp kül olurken, Volvo tamamen tutuşmaz koltuk ve kokpit mazlemeriyle size gerçek güvenliği ve değeri sağlar. böyle özel ekstralar N-Capde ölçülmez. orda otomobilleri her yönden teste tabi tutmazlar, arkadan çarpmalara veya takla durumlarına karşı sınamazlar. onlar sadece istediklerini alır, ve otomobillerin trafikte yeterli güvenliği sunup sunmadıklarına bakarlar. geri düzenleme ise markaların işidir ve şüphesizki dünyanın güvenliğe en fazla AR-GE ayıran markaları MB, Volvo ve Saabdır. bu firmalar güvenlik teknolojisi gerliştiriler, ürünlerin kullanırlar milyonlarca euroluk labaratuvarlar açarlar (bkz isveç Volvo güvenlik merkezi, dünyada "tek") ve patant satar kar ederler. hepsinin belli bir kalite ve güvenlik imajı vardır.


    açıkcası şunu söyleyeyim, S40 aslında üst seviye bir markanın ürünü olarak hiç pahalı bir otomobil değil ve en önemlisi eski S40dan çok daha kaliteli bir üretim. gerçekten kaliteli ve premium bir otomobile sahip olmak istiyorsanız, çok iyi seçim. ancak geniş bir aileyseniz, ciddi konfor arıyorsanız ve yüksek imaj/üretim kalites sizin için fazla önemli değise, Passat Mondeo gibi kemikleşmiş ürünlere bakın. zevk,tercih, beğeni meselesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giriş? -- 16 Eylül 2006; 20:14:44 >




  • giriş,
    Öncelikle aramıza hoşgeldin; aracın hayırlı olsun; kazasız, belasız, keyifli sürüşler dilerim. Aracın hakkındaki izlenimlerini paylaştığın için ayrıca teşekkürler. Ve de bir süredir cevabı aranan soruyu muhatabını bulmuşken hemen soralım: aracın şehir içi ve şehir dışı kilometrede ne kadar (?lt/100km) yakıyor?
  • Merhaba arkadaşlar sonunda bende volvo ailesine katıldım

    giris arabanız hayırlı olsun

    Bu konuda bilgilerini esirgemeyen arkadaşlara tekrar teşekkür ederim
    5000 km sonundaki izlenimlerimi aktarmak isterim
    Araç 1.6 d s40 dinamik paketli

    dinamik paket kapsamında xenon dstc 17 inch jant (deri direksiyon yerine) cruise kontrol ve deri vites topuzu mevcut

    Önce yaşadığım sorunlara değineyim
    1. özellikle motor sogukken dik yokuşlarda kalkışlar problem olabiliyor debriyaja yüklenmek gerekiyor gerçi 1200 deviri geçtikten sonra
    en dik yokuşu bile hızlanarak aşabiliyor ama genede hiç hoş değil klima açıkken dahada kotuleşiyor
    (Beşiktaş championsa yokuşu gibi)
    dizele yada dstc ye özgümü bilmiyorum ama opel corsa cdti otomatikte hiç böyle sorun yaşamamıştım
    2. Son hız denemelerinde 160 cıvarına oldukça seri biçimde hızlanıyor ama ondan sonra
    hızlanmaya devam etmeyecekmiş gibi kalıyor.
    3.mp3 caları desteklemiyor (ama kopya cdlerde sorun çıkarmıyor ve atlama yapmıyor mp3 gereksinimini
    azaltıyor ama olsa iyi olurdu)

    memnuniyetlerim
    1.Araç resmen kalite kokuyor en ufak detaylarda bile kalite seziyorsunuz
    2.160 170 civarı otobandaki bir çok virajı rahatlıkla alabiliyorsunuz
    yan yatmıyor güven veriyor
    3.Motor 4 ve 5 inci viteslerde oldukça sessiz hatta hızlandıkça sessizleşiyor
    güçlükle duyulan motor sesi benzin motoru sesini andırmaya başlıyor
    4.110 km den sonraki hızlarda astra2000 ve corsa cdti 2005 den çok daha sessiz
    5.çok bozuk yollarda yol gürültüsü astra ve corsadan daha iyi ama umduğumdan daha fazla
    17 inch ve pirelli W serisi lastiklerden kaynaklanıyor olabilir
    6.içi sanıldığı kadar ufak değil binen insanların tepkisi off amma büyük ve geniş tarzında
    olabiliyor astraya gore içi çok daha büyük ve rahat ama bagajı biraz daha küçük ama daha kullanışlı
    ölü alanlar yok kullanılabilir alan aşağı yukarı aynı oluyor
    8.160 a kadar oldukça seri
    9.otobanlarda zorlamama rağmen 5000 km de 6.2 lt yaktı şehirler arası genelde 98 km/h sabit hızda kullandım (100 u aşmadan)
    1500 km civarı istanbul şehir içi yeni araba için oldukça memnunum (corsa yeniyken 6-6.5 yakıyordu şimdi 5 -5.5)
    10. koltuklar oldukça rahat 5-6 saat sürseniz bile hala gitmek istiyorsunuz kesmiyor
    11. farlar xenon sayesinde oldukça iyi
    12. ruzgarlardan pek etkilenmiyor ve ruzgar seside oldukça az
    13. 17 inche ragmen suspansiyonlarını astra ve corsa ya gore çok daha konforlu buldum
    14. insanlar arabadan etkileniyor donup bir daha bakanlar oluyor
    15. 17 inch konforsuz olur diye istemiyordum ama iyiki almışım cok şık duruyor
    ve beklediğim gibi konforsuz değil
    16. dinlediğiniz müziğin tadını çıkarıyorsunuz yüksek süratlerde bile
    17. Güvenlik konusu zaten herkesin dilinde eşimin eniştesinin abisinin oğlu 3 4 ay önce pert bir s60 dan burnu bile kanamadan çıkmış
    bunu duyunca bu konuda hiç şüphem kalmadı allah tecrübe etmek nasip etmesin yanlız tamponlar hakikatten şaşırtıçı derecede
    yumşak ilginç yayaların sağlığı için olsa gerek
    18. İçeceğinize sağ elinizle uzanabiliyorsunuz ufak ama önemli detaylardan bir tanesi
    19. Tam genç arabası


    başka sorular olursa hafta içi öglen saatlerinde yanıtlamaya çalışırım

    1. ve 2. maddedeki sorunları focus tdci larda duymamıştım belki motorun daha açılması gerekiyor olabilir

    İyi hafta sonları




  • MERHABA ARKADAŞLAR,
    BEN ARABA ALDIM. HEM DE VOLVO. İLK ARABAM :)
    2. EL ALMAYA YETTİ PARAM AMA 3 AYDIR KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM.
    BU FORUMU YENİ BULDUM. GÜZEL BİR YER. TÜM MESAJLARI OKUDUM. ÇOK GÜZEL BİR FORUM.
    ARABANIN MODELİ;
    1998 MODEL S 40 2.0 TURBO
    OTOMATİK ŞANZUMAN
    BU MODELİN BÜTÜN ÖZELLİKLERİNİ BİLEN KİMSE VAR MI. BEN HEPSİNİ BİLMİYORUM. BİRAZ GÖZÜM KAPALI ALDIM YANİ. SERVİSE FALAN GÖTÜRDÜM, ARKADAŞ ANLIYORDU ARABADAN. ALDIK. HAYIRLISI OLSUN.
    ALDIKTAN SONRA DAHA DA SEVDİM ARABAYI.
    CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.
    ŞİMDİLİK SELAMLAR.


     [DH]   V O L V O    for   L I F E




  • volvo orj. yedek parçasını servis dışında satan ankarada neresi var
  • Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. İlk aracı Volvo aldığınız için de tebrikler; demek etraftaki söylentilere pek kulak asmamışsınız. İşin tek kötü yanı ilk arabayla çok üst standarttan başlamışsınız. Sizin bu araca verdiğiniz paranın üç katı fazlasını vererek alacağınız araç bile Volvo'yu aratır. Dilerim bundan sonra da hep bu standarttan gidersiniz.
    Sizin aracın düz vites, 1.6sına sahibim, 2004 model. Otomatik vites ve motor gücü dışında donanıma dair sorunuz olursa yanıtlamaya çalışırım. Araçlarımız ön konsoldeki kimi yer ve gösterge değişiklikleri dışında temel olarak aynıdır sanırım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: korucu77
    MERHABA ARKADAŞLAR,
    BEN ARABA ALDIM. HEM DE VOLVO. İLK ARABAM :)
    2. EL ALMAYA YETTİ PARAM AMA 3 AYDIR KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM.
    BU FORUMU YENİ BULDUM. GÜZEL BİR YER. TÜM MESAJLARI OKUDUM. ÇOK GÜZEL BİR FORUM.
    ARABANIN MODELİ;
    1998 MODEL S 40 2.0 TURBO
    OTOMATİK ŞANZUMAN
    BU MODELİN BÜTÜN ÖZELLİKLERİNİ BİLEN KİMSE VAR MI. BEN HEPSİNİ BİLMİYORUM. BİRAZ GÖZÜM KAPALI ALDIM YANİ. SERVİSE FALAN GÖTÜRDÜM, ARKADAŞ ANLIYORDU ARABADAN. ALDIK. HAYIRLISI OLSUN.
    ALDIKTAN SONRA DAHA DA SEVDİM ARABAYI.
    CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.
    ŞİMDİLİK SELAMLAR.




  • Cumartesi hanım arbayı bir başka araca sürtmüş. Sağ Tekerlek dönüş esnasında ,önce çok hafiçe çarpmış sonra sürtmüş.
    bizde bir şey yok dedik.Sadece cant kapağı biraz çizilmişti. karşı taraftada öyle görünüyordu. kaza yerinden ayrıldık.
    Ben kulanmaya başladım arabayı baktım direksiyon cevap vermiyor, benim komutlarıma. Lastikçiye çektim altına baktılar rot ayarı için rot kolu ve rot başı değişecek dediler. İyi dedim götürdüm tamirciye. Bu iki parça için fiyat aldık ve şok geçirdim. Sıkı durun 425 ytl. yuh dedim servise. Neyse usta aradı taradı başka bir yerden 220 ye buludu. 220 bile pahalıyken 425 ytl ne demek siz düşünün.
    Bu yazıdan alınacak 2 ders.
    1-Ne olursa olsun bir şey yok diye kaza mahallini terketmeyin. Karamanın koyunu sonra çıkıyor oyunu.
    2- Volvo bu yedek parça politikasıyla hayatta Türkiye de tutmaz.
    selamlar




  • volvo yu getiren firma için sorun yok tabii

    zengin geliyor servise koyuyor servis parayı çekiyor kredi kartından

    senin 425 ytl zenginlere 42 ytl gibi geliyor inan
  • Selam arkadaslar. S40 daki 5321 kodlu döşeme nasıl?Kullananız varsa fotosunu foruma koyabilr mi?
  • 5321, 53E1 şeklinde isim değiştirmiş olabilir mi? Eğer öyleyse foto şu:

     [DH]   V O L V O    for   L I F E



    quote:

    Orjinalden alıntı: kerim1974
    Selam arkadaslar. S40 daki 5321 kodlu döşeme nasıl?Kullananız varsa fotosunu foruma koyabilr mi?
  • Selam arkadaşlar bahsetmiş olduğunuz koltuk dalgıç kıyafetlerinden yapılmış bir kumaşa sahip T-tec ayrıca kenarları deri kaplanmış.
  • Jet hızıyla verdiginiz cevaplardan dolayı cok tesekkur ederim.Sormak istedgim baska bir sora daha war.Volvonun kendi Bayiiden ikinci el almak mantıklı mı?Orada da kazık yeme ihtimai olabilir mi?
    Bi de test surus araclarının almak hakkında ne dusunuyorsunuz?
  • Evet mantıklı, hatta en mantıklısı. Volvo'nun ikinci el programındaki araçlar piyasadakilerden daha temiz kullanılmış oluyor. Ayrıca bu araçlar testten de geçmiş oluyor. Siz tatmin olmuyorsanız gidip ayrıca test ettirebiliyorsunuz. Ek olarak test sürüşü de mümkün. Fiyatta kazık yiyeceğinizi sanmıyorum. Pazarlık imkanınız var. Çünkü, sahibi aracı Volvo'ya bırakıp "bunu satın" diyor. Kim en yüksek parayı verirse ona satılıyor. Aracın uzun süre satışta kalmasını ne satıcı ne de bayi istiyor. Satıcı bunu satın dediğinde, yeni Volvosuna zaten biniyor oluyor vs. Bir miktar pahalı olursa o da aracın bakım ücreti olarak geri döner. Ben aracımı Volvo'nun 2. el programından aldım ve almadan önce aracı iki gün üst üste İst. içinde 100 km kadar kullandım.
    Test araçlarına gelince. Şu ana kadar tek bir test aracına bindim, o da 2005 model yeni S40 idi. Ben o araca beş para vermezdim. Çok kötü kullanılmıştı. Hem test edenler, test dışında da servisin ve galerinin işleri için sağa sola kullananlar çok kötü kullanmıştı. Değerleri normalden düşük oluyor ama, hor kullanılmış oluyorlar. Klimasını açtığımda içeriye dolan o ilk çekilmez kokuyu unutamayacağım. İyi tek yanı motoru iyi açılmıştı, çok iyi hızlanıyordu.

    Ek: Ben Çırağan Oto ile muhatab oldum ve bu bayiyi çok beğendim. Ulusoy ise ne hikmetse her sattığı 2. el araca şirketimizin şusu busunun makam aracı olarak kullanılmıştır filan diyor. Böylece bakımlarını hep biz yaptık demeye getiriyorlar. Ben de her sattığınız araç makam aracı nasıl olur, ne kadar çok makam işgal eden kişi var sizde diye düşünerek atıyorsunuz diyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kerim1974
    Jet hızıyla verdiginiz cevaplardan dolayı cok tesekkur ederim.Sormak istedgim baska bir sora daha war.Volvonun kendi Bayiiden ikinci el almak mantıklı mı?Orada da kazık yeme ihtimai olabilir mi?
    Bi de test surus araclarının almak hakkında ne dusunuyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 27 Eylül 2006; 12:47:19 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.