Şimdi Ara

Lada Vega Hakında bir kaç soru kullananlar ve almayı düşünenler baksın (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
2.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    1-Kaloriferi çok iyi ısıtır.
    2-Yedek parçası çok ucuzdur.
    3-Ladacıdan başaksı pek anlamaz bakımından tamirinden.
    4-Malzeme kalitesi çok düşüktür.Özellikle kışın tıkırtı çıtırtı eksik olmaz.
    5-Yakıtı azdır.
    6-Dayanıklı bir araçtır.
    7-Tüpe uyumunda bazı modelleinde sorun vardır.
    8-Freni direksiyon tepkileri yol tutşu bana göre oldukça zayıf.

    Geçenlerde araba stop etmiyordu.İnsanlar arabasını çalıştıramaz bizim tanıdığıunaracı ise stop etmiyordu.Saatlerce uğraşıp ancak stop ettirdiler...İlginç çok gülmüşütm....

    1-Doğru
    2-Çok doğru,ama kalitelisini bulmak çok zordur.Dolayısıyla işçiliğe verdiğiniz para ile pek bir anlamı kalmaz.
    3-En önemli sıkıntı bu işte
    4-Motor aksamı hariç evet
    5-Şehir efsanesi.Aslında değildi ama 2000lerin başlarında şahin doğana göre öyleydi.Şehir içi 9 lt den aşağı düşmen çok zor.
    6-Yalın bir araç olduğu için doğru sayılır.
    7-Başka bir şehir efsanesi.Doğru kit ve usta ile sıfır sorun.Tüm araçlarda yanlış montaj sorun yaşatır.
    8-Fren her "kara düzen" frenli araç gibi ne eksik ne fazla.Asıl sıkıntısı direksiyon kutusunda default olarak çok boşluk var.

    9-Belli bir süratten sonra titreme yapar 100 km gibi.
    10-Kaportasının bazı kısımları tasarım hatası sebebiyle kolay çürür dikkat etmek gerekir,misal tavanla kapılar arasındaki fitili senede 1-2 defa çıkarıp altını temizlemek gerekir.

    Eğer lada vega alacaksınız çok ince eleyin ve temizini değil tertemizini bulun.Çünkü hitap ettiği kesim malesef dar bütçeli olduğu için birikmiş sorunları kucağınızda bulabilirsiniz ve ustası az olduğundan paranızla bile düzeltemeyebilirsiniz.
    Ama parasına göre alınır.O fiyata çook daha düşük model ve 100k nın birhayli üstünde araç almak daha risklidir.
    Hele birde hidrolik direksiyonlu bulursan süper olur.Klimalılarıda var ama kliması çok zayıf ve pek bir işe yaramıyor.Hatta araç içi devirdaim olmadığından bırak soğutmayı anca içerisinin biraz sıcağını kırar o kadar.
    Aslında vega değilde kalina baksanız bence daha iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    1-Kaloriferi çok iyi ısıtır.
    2-Yedek parçası çok ucuzdur.
    3-Ladacıdan başaksı pek anlamaz bakımından tamirinden.
    4-Malzeme kalitesi çok düşüktür.Özellikle kışın tıkırtı çıtırtı eksik olmaz.
    5-Yakıtı azdır.
    6-Dayanıklı bir araçtır.
    7-Tüpe uyumunda bazı modelleinde sorun vardır.
    8-Freni direksiyon tepkileri yol tutşu bana göre oldukça zayıf.

    Geçenlerde araba stop etmiyordu.İnsanlar arabasını çalıştıramaz bizim tanıdığıunaracı ise stop etmiyordu.Saatlerce uğraşıp ancak stop ettirdiler...İlginç çok gülmüşütm....

    1-Doğru
    2-Çok doğru,ama kalitelisini bulmak çok zordur.Dolayısıyla işçiliğe verdiğiniz para ile pek bir anlamı kalmaz.
    3-En önemli sıkıntı bu işte
    4-Motor aksamı hariç evet
    5-Şehir efsanesi.Aslında değildi ama 2000lerin başlarında şahin doğana göre öyleydi.Şehir içi 9 lt den aşağı düşmen çok zor.
    6-Yalın bir araç olduğu için doğru sayılır.
    7-Başka bir şehir efsanesi.Doğru kit ve usta ile sıfır sorun.Tüm araçlarda yanlış montaj sorun yaşatır.
    8-Fren her "kara düzen" frenli araç gibi ne eksik ne fazla.Asıl sıkıntısı direksiyon kutusunda default olarak çok boşluk var.

    9-Belli bir süratten sonra titreme yapar 100 km gibi.
    10-Kaportasının bazı kısımları tasarım hatası sebebiyle kolay çürür dikkat etmek gerekir,misal tavanla kapılar arasındaki fitili senede 1-2 defa çıkarıp altını temizlemek gerekir.

    Eğer lada vega alacaksınız çok ince eleyin ve temizini değil tertemizini bulun.Çünkü hitap ettiği kesim malesef dar bütçeli olduğu için birikmiş sorunları kucağınızda bulabilirsiniz ve ustası az olduğundan paranızla bile düzeltemeyebilirsiniz.
    Ama parasına göre alınır.O fiyata çook daha düşük model ve 100k nın birhayli üstünde araç almak daha risklidir.
    Hele birde hidrolik direksiyonlu bulursan süper olur.Klimalılarıda var ama kliması çok zayıf ve pek bir işe yaramıyor.Hatta araç içi devirdaim olmadığından bırak soğutmayı anca içerisinin biraz sıcağını kırar o kadar.
    Aslında vega değilde kalina baksanız bence daha iyi olur.

    Çok güzel açıklamışsınız elinize sağlık




  • Yakiti sorun etmezseniz Toyota Carina bakin derim . oyle dandik , oyuncak direksiyonlu araclarla ugrasilmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @oyuncak direksiyonlu araclarla ugrasilmaz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    @oyuncak direksiyonlu araclarla ugrasilmaz



    Adam haklı ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    @oyuncak direksiyonlu araclarla ugrasilmaz



    Adam haklı ama

    hem vallahi hem billahi




  • @ Aslında vega değilde kalina baksanız bence daha iyi olur

    Kalina'ya hic bulasma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slippery one Sabun

    Yakiti sorun etmezseniz Toyota Carina bakin derim . oyle dandik , oyuncak direksiyonlu araclarla ugrasilmaz

    carina pahalı gelir bana benzinde sıkıntı olur ama alternatif olabilir acil satılık felan düşerse bakılır

    quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    @ Aslında vega değilde kalina baksanız bence daha iyi olur

    Kalina'ya hic bulasma



    kalina fiyat olarak 15-16bin tl ama vegaya göre daha iyi iç görünüşü harbiden veganın direksiyonun görüntüsüde çok kötü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehannnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    1-Kaloriferi çok iyi ısıtır.
    2-Yedek parçası çok ucuzdur.
    3-Ladacıdan başaksı pek anlamaz bakımından tamirinden.
    4-Malzeme kalitesi çok düşüktür.Özellikle kışın tıkırtı çıtırtı eksik olmaz.
    5-Yakıtı azdır.
    6-Dayanıklı bir araçtır.
    7-Tüpe uyumunda bazı modelleinde sorun vardır.
    8-Freni direksiyon tepkileri yol tutşu bana göre oldukça zayıf.

    Geçenlerde araba stop etmiyordu.İnsanlar arabasını çalıştıramaz bizim tanıdığıunaracı ise stop etmiyordu.Saatlerce uğraşıp ancak stop ettirdiler...İlginç çok gülmüşütm....

    1-Doğru
    2-Çok doğru,ama kalitelisini bulmak çok zordur.Dolayısıyla işçiliğe verdiğiniz para ile pek bir anlamı kalmaz.
    3-En önemli sıkıntı bu işte
    4-Motor aksamı hariç evet
    5-Şehir efsanesi.Aslında değildi ama 2000lerin başlarında şahin doğana göre öyleydi.Şehir içi 9 lt den aşağı düşmen çok zor.
    6-Yalın bir araç olduğu için doğru sayılır.
    7-Başka bir şehir efsanesi.Doğru kit ve usta ile sıfır sorun.Tüm araçlarda yanlış montaj sorun yaşatır.
    8-Fren her "kara düzen" frenli araç gibi ne eksik ne fazla.Asıl sıkıntısı direksiyon kutusunda default olarak çok boşluk var.

    9-Belli bir süratten sonra titreme yapar 100 km gibi.
    10-Kaportasının bazı kısımları tasarım hatası sebebiyle kolay çürür dikkat etmek gerekir,misal tavanla kapılar arasındaki fitili senede 1-2 defa çıkarıp altını temizlemek gerekir.

    Eğer lada vega alacaksınız çok ince eleyin ve temizini değil tertemizini bulun.Çünkü hitap ettiği kesim malesef dar bütçeli olduğu için birikmiş sorunları kucağınızda bulabilirsiniz ve ustası az olduğundan paranızla bile düzeltemeyebilirsiniz.
    Ama parasına göre alınır.O fiyata çook daha düşük model ve 100k nın birhayli üstünde araç almak daha risklidir.
    Hele birde hidrolik direksiyonlu bulursan süper olur.Klimalılarıda var ama kliması çok zayıf ve pek bir işe yaramıyor.Hatta araç içi devirdaim olmadığından bırak soğutmayı anca içerisinin biraz sıcağını kırar o kadar.
    Aslında vega değilde kalina baksanız bence daha iyi olur.

    Çok güzel açıklamışsınız elinize sağlık

    1-doğru 1.ve2. kademe yeterli olduğu için gürültülü olan 3.ve 4. kademeye gerek duyulmaz:)
    2-doğru ben mesela termostat aldım 16v olduğu için 30 tl verdim 8v olsaydı 15 liraymış kimse ladayı beğenmez ama adamlar yedek parçanın yanına alyan anahtarı bile koymuşlar o yüzden ustaya para vermedim kendim o anahtarla değiştirdim:)
    3-evet ladacıdan başkası pek anlamaz ama zaten servisleri yeterince bol ve ucuz
    4-doğru zaten ucuz araç olmasında en büyük etken çübkü motorları mekanikleri gayet sağlam işçilik ve malzeme kötü ben biraz uğraştım tıkırtıları yarısını azalttım:)
    5-yakıtı genelde kendi fiyatındaki araçlarla kıyaslıyoruz aklımıza ilk gelenlerde eski tofaş-renolar onlara kıyasla az yakıyor günümüzdeki modern gelişmiş araçlar kadar yani:)
    6- motor ve yürüyen aksam olarak öyle
    7-öyle diyorlar ama aslında suç araçta olmamalı çünkü aynı araçtan birinde sorun çıkıyor diğerinde çıkmıyor işin ehli olan ve lada için ideal olan stefanelli tercih edilebilir ama benim gibi az kullanıyorsanız benzinle binilebilir:)
    8-doğru benimki hidrolik direksiyon ve kullanımı tepkileri iyi ama frenler tepkisiz gaz pedalı bile öyle alışmak gerekiyor


    bende bi şeyler eklemek istedim herkeze selamlar.....




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.