Şimdi Ara

Tartarini nozul, rolanti bozukluğu yardım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar;
    2004 Volkswagen bora 1.6 16V aracım var üzerinde tartarini lpg kit mevcut. Aracımda devamlı rolanti bozukluğu mevcut, defalarca boğaz kelebeği temizledim tekrar adaptasyon yaptım. sorun devam etti. Bugün lpg ecu sunu yazılımını değiştirdim 28.00 yaptım firmware i ve biraz azaldı gibi. Araç üzerinde evo8 enjektör mevcut ve nozullarıda kalibrasyon sonunda ufak yazıyor. bundan dolayıda bir problem olabilceğini düşünüyorum. Eskişehirde ikamet ediyorum ve burada ki yetkili bayi morgaz ile papazım bu nozulları nereden temin edebilirim atiker zavolii gibi sistemlerin nozulları farklı uymadı. Yardımlarınızı bekliyorum. En sonunda kiti söküp atcam o dereceye geldim. değişmedik ne bobin kaldı ne buji nede buji kablosu.. Nozullarıda değiştireyim diyorum kafamdaki o şüphede gitsin istiyorum düzelmezse başka şehirdeki ustaya götürcem.. Lütfen yardım.

     Tartarini nozul, rolanti bozukluğu yardım

     Tartarini nozul, rolanti bozukluğu yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korfare -- 10 Kasım 2012; 19:02:40 >



  • Selam,

    Böyle bir kaç durumda kelebek değişimi sonucu aracın normale döndüğünü biliyorum. Boralar ile aynı dönemde üretilen 2001 polo araçlarda da rölanti sapması ve aracın giderken stop etmesi gibi durumlardan şikayet edenler, kelebeği temizletme sonucu randıman almışlar ancak kelebeğin temizlenmesi ve adaptasyonunun yapılmasından sonra bile durumun değişmediği hallerde komple kelebek değişerek sorunu çözmüşler. Bence kelebek değişimi sizin sorununuzu çözecektir. Ancak biraz pahalı oluyor sanırım 5** lira civarı tutarı olan bir parça. Tabii siz yine bir araştırma yapın internetten, bilgisi olanlar mutlaka yardımcı olacaktır. Sonuçta bu şi yapan çoğu kişi çok bilgisiz ve durumu bilmeyen, araştırmayan, sallayan kişiler. Ama internette çok daha tecrübeli ve profesyonel kullanıcılar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4vc1

    Selam,

    Böyle bir kaç durumda kelebek değişimi sonucu aracın normale döndüğünü biliyorum. Boralar ile aynı dönemde üretilen 2001 polo araçlarda da rölanti sapması ve aracın giderken stop etmesi gibi durumlardan şikayet edenler, kelebeği temizletme sonucu randıman almışlar ancak kelebeğin temizlenmesi ve adaptasyonunun yapılmasından sonra bile durumun değişmediği hallerde komple kelebek değişerek sorunu çözmüşler. Bence kelebek değişimi sizin sorununuzu çözecektir. Ancak biraz pahalı oluyor sanırım 5** lira civarı tutarı olan bir parça. Tabii siz yine bir araştırma yapın internetten, bilgisi olanlar mutlaka yardımcı olacaktır. Sonuçta bu şi yapan çoğu kişi çok bilgisiz ve durumu bilmeyen, araştırmayan, sallayan kişiler. Ama internette çok daha tecrübeli ve profesyonel kullanıcılar var.

    Evet boğaz kelebeği elektronik olduğundan dalgalanma yapabiliyor ancak sorunum boğaz kelebeğinden değil çünkü araç sadece gazda yapıyor bu problemi benzinde saat gibi en ufak titreme bile yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korfare

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4vc1

    Selam,

    Böyle bir kaç durumda kelebek değişimi sonucu aracın normale döndüğünü biliyorum. Boralar ile aynı dönemde üretilen 2001 polo araçlarda da rölanti sapması ve aracın giderken stop etmesi gibi durumlardan şikayet edenler, kelebeği temizletme sonucu randıman almışlar ancak kelebeğin temizlenmesi ve adaptasyonunun yapılmasından sonra bile durumun değişmediği hallerde komple kelebek değişerek sorunu çözmüşler. Bence kelebek değişimi sizin sorununuzu çözecektir. Ancak biraz pahalı oluyor sanırım 5** lira civarı tutarı olan bir parça. Tabii siz yine bir araştırma yapın internetten, bilgisi olanlar mutlaka yardımcı olacaktır. Sonuçta bu şi yapan çoğu kişi çok bilgisiz ve durumu bilmeyen, araştırmayan, sallayan kişiler. Ama internette çok daha tecrübeli ve profesyonel kullanıcılar var.

    Evet boğaz kelebeği elektronik olduğundan dalgalanma yapabiliyor ancak sorunum boğaz kelebeğinden değil çünkü araç sadece gazda yapıyor bu problemi benzinde saat gibi en ufak titreme bile yok.

    sorunuzu pm den cevapladım
    selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: korfare

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4vc1

    Selam,

    Böyle bir kaç durumda kelebek değişimi sonucu aracın normale döndüğünü biliyorum. Boralar ile aynı dönemde üretilen 2001 polo araçlarda da rölanti sapması ve aracın giderken stop etmesi gibi durumlardan şikayet edenler, kelebeği temizletme sonucu randıman almışlar ancak kelebeğin temizlenmesi ve adaptasyonunun yapılmasından sonra bile durumun değişmediği hallerde komple kelebek değişerek sorunu çözmüşler. Bence kelebek değişimi sizin sorununuzu çözecektir. Ancak biraz pahalı oluyor sanırım 5** lira civarı tutarı olan bir parça. Tabii siz yine bir araştırma yapın internetten, bilgisi olanlar mutlaka yardımcı olacaktır. Sonuçta bu şi yapan çoğu kişi çok bilgisiz ve durumu bilmeyen, araştırmayan, sallayan kişiler. Ama internette çok daha tecrübeli ve profesyonel kullanıcılar var.

    Evet boğaz kelebeği elektronik olduğundan dalgalanma yapabiliyor ancak sorunum boğaz kelebeğinden değil çünkü araç sadece gazda yapıyor bu problemi benzinde saat gibi en ufak titreme bile yok.

    sorunuzu pm den cevapladım
    selamlar

    PM'den yazdığınız cevabı buraya da taşıyabilirseniz bizim de bilgi sahibi olmamıza vesile olursunuz diye düşünüyorum.

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4vc1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: korfare

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4vc1

    Selam,

    Böyle bir kaç durumda kelebek değişimi sonucu aracın normale döndüğünü biliyorum. Boralar ile aynı dönemde üretilen 2001 polo araçlarda da rölanti sapması ve aracın giderken stop etmesi gibi durumlardan şikayet edenler, kelebeği temizletme sonucu randıman almışlar ancak kelebeğin temizlenmesi ve adaptasyonunun yapılmasından sonra bile durumun değişmediği hallerde komple kelebek değişerek sorunu çözmüşler. Bence kelebek değişimi sizin sorununuzu çözecektir. Ancak biraz pahalı oluyor sanırım 5** lira civarı tutarı olan bir parça. Tabii siz yine bir araştırma yapın internetten, bilgisi olanlar mutlaka yardımcı olacaktır. Sonuçta bu şi yapan çoğu kişi çok bilgisiz ve durumu bilmeyen, araştırmayan, sallayan kişiler. Ama internette çok daha tecrübeli ve profesyonel kullanıcılar var.

    Evet boğaz kelebeği elektronik olduğundan dalgalanma yapabiliyor ancak sorunum boğaz kelebeğinden değil çünkü araç sadece gazda yapıyor bu problemi benzinde saat gibi en ufak titreme bile yok.

    sorunuzu pm den cevapladım
    selamlar

    PM'den yazdığınız cevabı buraya da taşıyabilirseniz bizim de bilgi sahibi olmamıza vesile olursunuz diye düşünüyorum.

    Teşekkürler.

    tabiki neden olmasın ilgili arkadaş pm den ulaştı bana bende o yüzden pm den cvp verdim .

    pm deki mesejı olduğu gibi paylaşıyorum

    merhaba
    yaşadığınız sorun bundan dolayı demek çok zor.ama madem nozul ile ilgili şüpheniz var enjektörlerin ucunda nozun varmı diye kontrol edin varsa hiç nozul takmadan ayarlarınızı yapınız .evo 8 enjektörlerinin nozulları hiç bir enjektörle benzerlik göstermemektedir.enjektör ucuna bakın düz tornavida ile cevrilecek gibi bir durum sözkonu ise ucunda nozul vardır direk enjektör çıkışının içine tornavida ile sıkılır .yani sizi yanıltmasın hortumun sıkıldığı bölüm nozul değil nozul onun içinde olur .bakın nozul var ise söküp otomatik kalibrasyon yaptırıp test edin .
  • Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4vc1

    Teşekkürler.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.