Şimdi Ara

VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
987
Cevap
10
Favori
588.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wv servisim var yaşım 37 senelerdir bu işin içindeyim seni sağlam kandirmislar 174 luk fabrika çıkışı olan araç yazılımla çıkar 130 luk ecu (beyine yazılım olmadan düz cikar) motor hacmi farkı yok pistonlardan enjektorlere kadar aynıdır 138 bg orjinal çıkan t-5 ecu yazılım ile 174 bg çıkarabilirsiniz fakat 174 orjinal t-5 i çıkar bakalım 200 bg üstüne yazılımla örneği var mi ? Yok çünki zaten yazılımla 174 bg çıkmış bir araç insanları yanlış bilgilendirme yapmayın 130luk t-5 ile 174 t-5 motor donanımı turbosu aynıdır farklı bir parça yoktur bunu doğuş otoyu arayip sorabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cdmpf deneme yapabiliriz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lenus servise sor diyorsun ama maalesef bilmiyorsun, kesinlikle 175 hp nin enjektor, piston ve turboları farklı, 130 hp lerde bile 3 farklı turbo kullanılıyor, tam 6 defa turbo yaptırdım, elimde 4 tane mili kesik turbo var, yazılım yükleme işi öyle senin sandığın gibi olmuyor, yüklediği yazılım sayesinde piston patlama zamanları, turbo yüklenmesi, turbo açma zamanları ve gaz salınımı ayrıcada oksijen karışımı miktarı ile oynayaniliyorlar, 130 hp lik aracımı 2 ay 216 hp olarak kullandım, şuanda 186 hp dynoda ölçüm yaptım,
    Daha bu forumda, t5 lerin bazılarında esp olmadığını idda eden kamiller var..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bak 175 hp de 215 alıyor..
    http://m.youtube.com/watch?v=_mwC3ypOJe4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D_mwC3ypOJe4

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3. Viteste 120 kmye ulaşabiliyor bu sebeple 8 sn esp kapalıyken çok kolay..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clra

    quote:

    Orijinalden alıntı: LahanaSever

    adana pozantı arası, gece 10, 33 dakika:) 94km,

    300 km si 160- 200 arası, 570 km si 110 ile, ful klima açık 80 LT ile toplam 870 km yol yaptım..
    12 gündür türkiyenin yarsını dolaştım ve nihayet bugün menzilime ulaştım.. 4800 KM yol yaptım.. toplamda 1680 TL mazot yaktı.. buda yaklaşık 35 kuruşa denk gelir.. yolun neredeyse tamamını 110 Km ile gittim.. mazotu hep 4.02 den aldım.. 8,1 LT/ 100 Km,

    1.9 la 5.5Lt/100 km yapan(!) arkadaşa kapak olsun..



    650 km yol yaptım isteyene kapak olsun.......http://youtu.be/nXGptUwTQcs

    kardeş sen millete bakma 105 hp ile işi bilen 5.5 ltortalamayı bulur çorum antalya arası gittim ortalamam 5.9 idi çoğu yerde abandım ekonomik gitsem 5.5 ortalamayı tuttururdum




  • 2008 kısa camlı van kullanıyorum, dün yeni bir araba bakmak istedim 130 kilo ve 200cm olduğum için üst sınıf araba düşündüm ilk gittiğim toyota avansis oldu, arabayı inceledim özellikle sw olanını test yapmak isteyince arabamın kıymetini anladım kendimi dar bir boru içinde hissettim ve yerde olmaktan korktum. bu saatten sonra yerde oturamıyorum, transporteri izolasyon ve yeni süspansiyonla kullanmaya devam.
  • 2004 130ps T5 vardı 2009dan 2013ün eylüle kadar kullandım yani yaklaşık 5 yıl şöyle söyleyim,araba daha 200 binde olmasına rağmen yüzde 72 çıktı motor,yani 400-450 bine kadar ömrü var,millet az yakıyor diyor galiba benim makinada bi problem vardı çünki şehir içi 70 kuruş yaktığımı b iliyorum ben ha ama iş basmaya geldimi,üstüne bu sınıfta başka araç tanımam,hyundaiden tut vitosuna kadar,çorum balıkesir arası gidiş geliş sürekli 6.vistesten aşağısına inilmemek şartıyla,ve yüksek devirlerde 195 km hız gördüm,yüzde 72 çıkan motor ile o yolda o kadar basmayla ne yaktı derseniz 480 tlmı 500 tlmi ne yakıt almışım,geri döndüğümde çeyrek depoya yakın vardı daha,şimdi forumdan bu aracı sizin gibi sonuna kadar dip gaz basıp kullananlar hatalı vb. diyenler çıkar,ben bu aracı 5 yıla yakın kullandım yani bi kere bile öyle yük vurmadım,ben ikinci sahibiydim,çorumda bi oto tamircisinden aldım aracı oda gözü gibi bakmış araca,bende gözüm gibi baktım,ayrıca ben o aracı keyif için aldım öyle ticari bi amacımda yoktu,ondan önce 2001 doğan slx 1.6 ie vardı,şuan binek arabaya binemiyorum,transporterın yüksekliğine alışmışım daha güvenli geliyordu hemde,bu araçların içine birde VİP at tamam,şuan connect var 2004 model ona bile alışamadım,yani binek araba alsaydım daha kötüymüş,transporterı kullanan bi daha binek arabaların yüzüne bakmaz bu kadar eminim yani para olsada şu arabayı olsam 3 kırmızılıı

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-kurtlar-vadisi-pusu-basliyor-dikkat-uc-kirmizi-145476513/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmtcnars -- 30 Kasım 2013; 9:10:27 >




  • Öncelikle merhaba ,
    2012 transporter almayı düşünüyorum ama ruhsatta minübüs olması gerekiyor , sorum ise mesela panelvan alıp camlarını açtırıp ve 10 tane koltuk ekletip minübüs olabiliyomu veya cityvan da da bu olabiliyormu ?
    ya da camlı van alıp koltuk ekletip bu minibüs yaptırılabiliyormu ?
    birkaç araç proje ve çizim mühendislikleriine sorduk bazıları yapılıyo diyo bazıları ise panelvan ve cityvan olmuyo camlıvan oluyo diyo net bir bilgi bulamadım lütfen yardımcı olun..
  • BU ARADA 2008 VW TRANSPORTER CAMLI VAN 10+1 KOLTUKLU RUHSATTA MİNİBÜS OLARAK GEÇİYOR. 1.9 105 PS 185.000 KM DE , KM Yİ ÇOK DİYEBİLİRSİNİZ AMA ARABADA HİÇBİR SORUN YOK ABS,ESP,EPC,EDL,HİLL HOLDER(YOKUŞ KALKIŞ DESTEK SİSTEMİ) İLGİLENENLER EMAİL YOLUYLA MESAJ ATSIN , TÜM DETAYLARI SÖYLEYEBİLİRİZ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lenus

    Sen farklı olduğunu saniyosun ama aynı turbo ayrıca senin yaşın kadar turbo gördüm bol keseden atiyosun kardeş 1.9 ile farklı fakat 130 luk caravelle ile 174 luk caravelle arasında donanim farkı yok sadece fabrika çıkışı yazilimlidir 174 lukler ikiside 5 silindir araçtır mantıklı düşünsen bu ayrıntıdan yakalarsin bazı şeyleri ama bilmeden atıp tutma


    33 tane turbo görmüşsün ama hiç 175 lik turbosu görmemişsin.. ben gittim bizzat bu işi yaptım ama sen atıp tutuyon..

    madem hepsini biliyon 175 hp lerden çıkan turbo ne marka söyle bakalım?
  • Merhaba,
    Trendline 2.0 102 Bg Caravelle alarak ben de aranıza katıldım. Yapmam ve yapmamam gerekenler, ipuçları ve önerilerinizi bekliyorum.
    Ayrıca, arka yolcu bölümü için paspas nasıl temin edebilirim, İstanbul Anadolu yakası için yönlendirirseniz sevinirim.
    Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 2.0 tdı 102 ps kısa şasi kullanıcısıyım. Gerçekten çok seri ve çok ekonomik bir araba. Şehir içi 30 km/h sabit hızla 4.2 lt uzun yolda 70-90 km/h arası hız sabitleyici açık şekilde 2.9-3.8 lt mazot harcıyor. Bu değerleri herkesin yakalaması biraz zor fakat iyi ve sakin bir şoför iseniz çok rahat yakalanabilecek değerler. Arkadaşım 0.9 tce renault clio kullanıyor onun aracınıda kullandım transporter da ulaştığım anlık tüketim değerlerini o arabada göremedim. Her yönüyle muhteşem bir araba. 2010 ve üzeri modeller hem yakıt hem de performans konusunda başarılı.
  • Öncelikle aracın hayırlı olsun. kazasız belasız kullanman dileğiyle. Benim sana önerebileceğim bir kaç şeyden bahsedeceğim. Aracı ilk çalıştırdığın zaman anlık yakıt tüketiminin 0.7 olmasını bekle ve ilk 5 10 dakika 2 bin devirin üstünde gaz vermemeye dikkat et. Zaten motor soğukken araç otomatikman gazı köklesen bile 2000 devirin üstüne çıkmayacaktır sen yinede zorlama. 1. vitesi sadece kalkışlarda kullan çünkü bu araçlar 1.viteste acayip yakıyor. Aracın en az yaktığı vites 3. vitesdir. Agresif kullanmaktan kaçın ve 120 km hızın üstüne mecbur kalmadıkça çıkma çünkü bu durumlarda resmen mazotu içiyor :)) Benim sana 3 yılda kazandığım tecrübelerden önerebileceğim bunlar..
  • wetkopat kullanıcısına yanıt
    Yorumlarınız için çok teşekkürler. Bu arada, ilk 1000km devirli kullan, arabayı aç vs. gibi şehir efsaneleri bu yeni nesil motorlar için artık geçerli değil sanırsam. Önerilerinize harfiyen uyacağım.

    Birkaç sorum daha olacak. Sıcak motor ile park ettikten sonra bir süre arabayı rölantide çalıştırmaya gerek var mı yoksa direk stop edip kapatabilir miyiz?

    Bir de, arabada emniyetli kilitleme diğer bir deyiş ile çift kilitleme var mı? Nasıl aktif edebilirim.

    climatic kullanımı için pratik önerileriniz var mıdı?

    Muhtemelen daha da sorularım olacaktır, şimdiden teşekkürler...
  • Hocam devirli kullanma kısmına sadece motor soğukken dikkat etmen yeterlidir. Fakat ilk 10.000km de benim aracım 140 km hızı gecmemisti 10binden sonra düz yolda 170 yokuş aşşağı 185km/h yapabilmistim. Yinede ilk 10bin de dikkatli kullanmakta fayda var.

    Sıcak motorla park ettikten sonra aracı dinlendirmenize gerek yok bence çünkü bu araçlar hep 90 derecede çalısmaya endekslenmistir. Yani sen rolantide bekletsende araç icin pek bi faydasi olmaz fazla yakıt harcamıs olursun.

    Çift kilitlemeden kastınız ne onu tam olarak anlayamadım hocam. Diferansiyel kilidinden bahsediyorsanız eğer galiba öyle bişe yok aracta. Kendisi o işi otomatikman yapıyor zaten. Tekerleklere aktarılacak gücü araç zeminin yapısına göre kendisi sag ve solu bağımsz ayarlıyor.

    Climatic kullanım için ise kış aylarında motor geç ısındığı icin aracı biraz gec ısıtıyor. Ben karsta yaşadıgım icin ön ızgarayı kapatıyorum kış aylarında :) Aracı ilk çalıstrmadan sonra hemen açmanızı önermem çünkü ilk 5-10 dakika nerdeyse scak hava vermiyor. Motor sıcaklığı 50 60 dereceye gelmeden verimli bir şekilde sıcak hava gelmiyor. Tabi bunlarda iklim şartlarıda önemli ben soğuk yerde yaşadığın için bna öyle gelebilir. Kış aylarında oldugumuz icin ısıtmasından bahsetdim. Başka sorularınız olursa yine sorabilirsiniz hocam. İyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LahanaSever

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lenus

    Sen farklı olduğunu saniyosun ama aynı turbo ayrıca senin yaşın kadar turbo gördüm bol keseden atiyosun kardeş 1.9 ile farklı fakat 130 luk caravelle ile 174 luk caravelle arasında donanim farkı yok sadece fabrika çıkışı yazilimlidir 174 lukler ikiside 5 silindir araçtır mantıklı düşünsen bu ayrıntıdan yakalarsin bazı şeyleri ama bilmeden atıp tutma


    33 tane turbo görmüşsün ama hiç 175 lik turbosu görmemişsin.. ben gittim bizzat bu işi yaptım ama sen atıp tutuyon..

    madem hepsini biliyon 175 hp lerden çıkan turbo ne marka söyle bakalım?


    garrett tirde sen daha orjinal wolkswagen beygir i bilmiyosun 175 bg değil 174 lüğü vardır 130 luk turbosu ile aynidir inatlaşma benle..




  • Ben arabayı alalı 6 gün oldu 2. kez zam gördü caravelle....
    sanırım yenilerde klimatronik standart olmuş?
  • 2004 T5 2.5 TDI 130 luk araç sahibiyim. araç 1. viteste özellikle soğuk iken dalgalanma (gaz pedalını aynı seviyede tuttuğum halde devir gidip geliyor araçta haliyle sizi sallıyor)yapıyor.
    bi kaç ustaya gösterdim biri fark etmedi bile ama araç o zaman sıcaktı. kendi ustam bilgisayara bağladığında önce 1 ve 5. enjektörde sıkıntı var dedi o an için vaktim de yoktu zaten sorun olmayacağını söyledi.
    2-3 ay bu şekilde kullandım ve boş vaktimde gittiğimde bilgisayar enjektörlerde sorun bulamadı.daha doğrusu hiç bir arıza bulamadı.hava akış metresi olabilir dedi ve değişim yapıldı.test sürüşünde sorun yoktu ama sabhları yine fark etmeye başladım.
    servis e gittim arıza tespiti için 80 tl istedi ve 2-3 gün sonra ya randevu verebilirlermiş.
    böyle bi durum yaşayan veya tecrübesi olan var mı? boşuna masraf etmek istemiyorum.bulunduğum yerde de sağlam usta bulmak biraz mesele.




  • Merhaba bu caravella artik otomobil olarak geçiyor. Peki araci vip olarak yaptirdigimizda ve ruhsata bu koltuk sayisini işlerince yine otomobil mi oluyor yoksa farklı bir dilime mi giriyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.