Şimdi Ara

Yeni i30 CW 53.200 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye'de

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai’nin Avrupalı tüketici için özel olarak Avrupa’da geliştirdiği ve ilk çıktığı günden bu yana çeşitli ödüller kazanan i30’un cross wagon versiyonunun ülkemizdeki satışına başlandı.


    Beş kapılı hatchback modelinin yüksek kalitesi ve değerini, çekici tasarımını, verimli motorlarını ve başarılı sürüş keyfini taşıyan araç, özellikle geniş bagaj bölümüyle Türk tüketicilerin de ihtiyacını karşılayacak. Yeni i30, satışa sunulduğu Mart ayından itibaren hatchback karoseriyle 60 bin adetten fazla satış rakamına ulaştı ve bu yıl içinde Avrupa’da en çok tercih edilen Hyundai modeli oldu. Sportif özellikleri ve dinamik boyutları sayesinde güven veren bir görünüme kavuşan Yeni i30 cesur duruşu ile rakiplerinden ayrılıyor.

    Daha fazla bagaj hacmi daha ferah iç mekan
    Hyundai i30 hatchback’in uzatılmış bir versiyonu olmayan ve ayrı bir safhada geliştirilen i30 CW, bu nedenle oldukça dikkat çekici bir arka görünüme, rakiplerinden ayrışan sportif ve dinamik bir duruşa, ailelerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan özelliklere, sayısız göz ve cebe sahip. Çok daha fazla yaşam alanı ve yükleme kapasitesi sunan i30 CW, hayatı dolu dolu yaşayanların ve geniş ailelerin büyük merakla beklediği bir otomobil. Hyundai i30 CW, 4485 mm’lik uzunluğu ile hatchback modeline göre 185 mm daha uzun ve 1500 mm ile 30 mm daha yüksek. Bu artan boyutlar sayesinde hatchback’e göre 150 litre daha geniş bir bagaj hacmi sunuyor. i30 CW’nin 528 litrelik bagaj hacmi, arka koltuklar tamamen yatırıldığında 1642 litre gibi oldukça büyük bir yükleme alanı sunuyor. Yüzde 47 oranında genişletilen torpido gözü ise önceki i30’daki 5.8 litre yerine 8,5 litre hacme sahip. Ön kapı içi ceplerinde artık 1,5 litrelik petler kullanılabiliyor ve arka kapılarda da 0,75 litrelik pet şişelere uygun cepler bulunuyor.

    Daha dinamik, daha modern ve daha kullanışlı bir cross wagon
    Sıradan station wagon’ların aksine i30 CW, etkili ve verimli dizel motoruyla birlikte estetik bir dış görünüm de sunuyor. Yeni nesil hatchback kardeşinden daha uzun boyutlara sahip olan aracın dinamik görüntüsü, günlük yaşamda olduğu kadar sportif değerlere önem veren sürücülere de hitap ediyor. Ön kısım güncel beş kapılı kardeşiyle benzerlik gösterirken karakteristik olarak Hyundai’nin akıcı tasarım felsefesine sadakat gösteriyor. Altıgen parlak boyalı ızgarası, geniş hava girişli tamponu ve mücevheri andıran sis farlarıyla büyük sükse yapan i30 CW, B-sütunundan itibaren hatchback versiyondan ayrılmaya başlıyor. Klasik tarzın yerine daha etkileyici ve daha dinamik hatlarla dizayn edilen aracın tavanı dururken bile hareket halindeymiş gibi izlenim uyandıran akıcı bir ambiyansa sahip. Dinamik yapıyı desteklemek adına arkaya doğru uzanarak şık bir çizgi oluşturan tavan yapısı arka kısımda tamamen farklı bir tasarımla karşımıza çıkıyor. Ayrıca ön, yan ve arka camların altında kalan kısımların krom kaplaması ve tüm donanım seviylerinde standart olarak sunulan alaşım jantlar da yeni nesil i30 CW’a ek bir incelik kazandıracak şekilde hazırlandı.

    Yeni i30 CW zengin donanımlarıyla büyük ayrıcalık sunuyor
    Sadece dizel motor ve iki farklı şanzımanla satışa sunulan Yeni i30 CW, Style ve Elite olarak adlandırılan donanım seçeneklerine sahip. Sınıfında konfor, güvenlik ve lüksün standartlarını yeniden belirleyen aracın başlangıç seviyesi olan Style paketinde ABS, EBD (elektronik Fren Dağıtımı), TCS (Çekiş Kontrol Sistemi), ESP (Elektronik Stabilite Programı), VSM (Araç Stabilite Yönetimi), HAC (Yokuş Kalkış Desteği), LED gündüz farları, aktif ön koltuk başlıkları, ön, yan ve perde havayastıkları standart olarak sunuluyor. Elite donanım seviyesinde ise tüm bu güvenlik ekipmanlarına ek olarak diz hava yastığı ve elektrikli park freni bulunuyor.
    Style donanım paketinde sunulan diğer özellikler arasında hareketli ön kol dayama, çeşitli sürüş modlarına göre direksiyon tepkilerinde değişiklik sağlayarak keyifli bir sürüş sunan Flex Steer, Supervision gösterge paneli, Cruise kontrol, TFT LCD bilgi ekranı, deri direksiyon ve vites topuzu, direksiyondan kontrollü ve iPod uyumlu müzik sistemi, hava kalitesi kontrol sistemi, bluetooth ve ses tanıma sistemi, otomatik kararan iç dikiz aynası, viraj içini aydınlatan statik dönüş farları, far sensörü, yağmur sensörü, ön cam buz çözücü, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve alarm sunuluyor. Elite donanım seviyesinde ise tüm bunlara ek olarak Panoramik cam tavan, geri görüş kamerası, dikiz aynası üzerinde geri görüş ekranı, koyu krom ön ızgara, aluminyum pedallar, anahtarsız giriş ve motor çalıştırma sistemi, elektrikli sürücü koltuğu ve deri kumaş kombinasyonlu koltuk döşemeleri bulunuyor. i30 Cross Wagon’da ayrıca bagaj altı eşya bölmesi ve güvenlik ağı, bagaj bölümü ray sistemi ve port bagaj gibi yepyeni özellikler bulunuyor.

    Yeni nesil i30 iki opak, beş metalik ve iki mika renk olmak üzere toplam 9 gövde rengi seçeneğine sahip. Kabin içinde ise i30 CW’de siyah ve bej olmak üzere iki farklı döşeme rengi tercih edilebiliyor.
    Sınıfının en güçlü ve en verimli dizel motoru

    Hyundai i30 CW’de 128 HP gücündeki 1.6 CRDi dizel motor bulunuyor. Yeni i30 CW’nin büyük ilgi görecek olan dizel motoru 4000 d/d’da 128 HP güç üretiyor ve 1900 – 2750 d/d arasında tam 260 Nm tork sağlıyor. Dizel motor hem otomatik hem de düz vites opsiyonlarına sahip. Yeni i30 CW, her iki tercihte de yüksek performans ve düşük tüketimi bir arada sunuyor. Düz vites seçeneği ile ortalama 4,5 lt / 100 km yakıt tüketimi sunan 1.6 litrelik CRDi dizel motorun otomatik şanzıman seçeneğinde ise yakıt tüketimi ortalaması ise 5,6 lt / 100 km. Şehir dışında bu tüketim düz vites için 4,0 lt ve otomatik vites için de 4,6 litreye kadar düşüyor. Yeni i30’un 128 HP’lik dizel motoru sınıfının en güçlüsü. 0’dan 100 km/s hıza düz vites seçeneği ile 11,2 saniye, otomatik vites seçeneği ile ise 12,1 saniyede çıkıyor. Dizel motora sahip i30 CW düz vites ile 193 km/s, otomatik vites ile de 185 km/s maksimum hıza ulaşıyor.


    Üstün yol tutuş ve değişken hidrolik direksiyon sistemi

    Yeni i30, artırılan dinamizminin bir parçası olarak FLEX STEER sistemi ile yenilikçi bir seçenek sunuyor. Bu sistem, Konfor, Normal ve Spor olmak üzere üç farklı sürüş karakteri sunuyor ve sürücüye direksiyon desteği ve tepki seviyesini ayarlama imkânını sağlıyor. Böylelikle sürücü, mevcut sürüş koşulları ve kişisel tercihlerine göre yolculuğun daha keyifli geçmesi amacıyla en uygun seçimi yapabiliyor. Standart olan bu elektrik destekli direksiyon sistemi sayesinde Yeni i30, 10,6 metrelik dönüş çapını 2,85 turla tamamlıyor. Yeni nesil i30’un tam bağımsız mükemmel süspansiyon sisteminde önde McPherson kovanları arkada ise çok kollu bağlantı kullanılıyor. Hem ön hem de arka süspansiyon, geometrik olarak optimize edilen ve genişleyen iz mesafesinden faydalanıyor ve çok daha iyi hâkimiyet ile yol tutuş sunuyor. Gazlı tip teleskopik amortisörlere sahip Yeni i30’da önde 16 inç, arkada ise 14 inç’lik diskler bulunuyor.

    Yeni i30 CW da Bağdat Caddesi’nde
    Dünyanın en seçkin otomobil markalarından Hyundai, İstanbul’un en gözde semtlerinden Bağdat Caddesi’nde iki farklı noktada ilgi çekici modellerini sergileniyor. Kompakt sınıfın iddialı modellerinden i30’un yanı sıra geçtiğimiz Mayıs ayında satışına başlanan yeni i20 ve başarılı SUV’u ix35 ve son olarak ailenin yeni üyesi i30 CW da Bağdat Caddesi üzerindeki Şaşkınbakkal ve Suadiye’de kurulan noktalarda dönüşümlü olarak sergileniyor. Hyundai, İstanbul en gözde caddesinde araç sergileme ve test sürüşü imkanının yanısıra sosyal sorumluluk çalışmaları dahilinde önemli bir destek de sağlayacak. Standları ziyaret ederek kayıt yaptıran herkesin adına LÖSEV’e bağışta bulunulmuş olacak. Hyundai bu sayede hem yeni ve üstün özelliklere sahip araçlarını tüketici ile doğrudan buluşturmuş olacak hem de halkın desteğiyle beraber yardımlarını sürdürecek.

    Yeni i30 CW ile daha rekabetçi fiyatlar
    Yeni i30 CW’deki dizel motor, iki farklı donanım seviyesiyle tercih edilebiliyor. Yüksek kalite ve donanımı rekabetçi fiyatlarla satışa sunan Hyundai, premium otomobil keyfini ulaşılabilir fiyatlarla müşterilerine sunuyor. Yeni i30 CW 1.6 litrelik dizel motoruyla, Style donanım seviyesindeki i30 CW 53.200 TL, Style Otomatik 56.100 TL ve Elite Otomatik ise 62.100 TL’ye satılıyor. Hyundai, ürünlerinin dayanıklılığına ve kalitesine olan güveninin bir göstergesi olarak, Avrupa ve Türkiye’deki tüm müşterilerine sağladığı Beş Yıl Üçlü Bakım garanti programını i30 CW’de de sunmaya devam edecek.









  • Cok hos. Begenmeyenler utansın ;)
  • 53 bin tl gayet makul bir fiyatla giriş yapmış. Style donanımı bile fazlasıyla dolu donanım olarak bana yeterde artar bile.Ön cam rezistansı eklemeleri de çok iyi olmuş çok önemli bir donanım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Cok hos. Begenmeyenler utansın ;)
    avrupa da çok iyi satış rakamlarına ulaşacak hyundai -kia
    araba sw ama çok uyumlu hiç sırıtmıyor en çok hoşuma giden bu oldu
    bir model de ilk defa her kasa tipinin çok güzel olduğunu görüyorum 3k 5k cw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Cok hos. Begenmeyenler utansın ;)
    arkadan çok çirkin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele

    toyota kullandığı belli değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    Alıntıları Göster
    62bin TL veriyorsun; şehir içinde 7.2lt'den fazla yakacak...

    i30 HB dizel otomatik ortalama 5,5lt idi. Bunda 5,6lt demişler. şehir içinde:7,4lt filan yakar o zaman... sen o kadar parayı ver çift kavrama olmasın tam otomatik olsun tebrikler Hyundai

    Gider 1000TL daha ekler;

    Megane Sport Tourer GT-Line 1.5 dCi EDC alırım. Ne derseniz deyin Megane benim gözümde daha iyi bir araç
    Özel spor şasi, çift kavramanın verdiği ekonomi (ortalama 4,1lt) yenilenmiş yüzü, i30'a göre kıyaslanmayacak kadar iyi 2.eli...

    spor şasi istemem derseniz EDC'li privilege donanım + açılır tavanlısı 62bin TL...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 21 Eylül 2012; 12:38:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele

    toyota kullandığı belli değil mi?

    belli piyasanın en çirkin tasarımlarına imza atan markalardan birinin fanatikleri ancak böyle güzel tasarımlara hergün bu kadar sitemkar msj atar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele

    toyota kullandığı belli değil mi?

    belli piyasanın en çirkin tasarımlarına imza atan markalardan birinin fanatikleri ancak böyle güzel tasarımlara hergün bu kadar sitemkar msj atar

    Alıntıları Göster
    satmaz

    niye istediğimizi bilmeden aldığımız megane sport tourer tercih edilmeye devam eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele

    toyota kullandığı belli değil mi?

    belli piyasanın en çirkin tasarımlarına imza atan markalardan birinin fanatikleri ancak böyle güzel tasarımlara hergün bu kadar sitemkar msj atar

    Alıntıları Göster
    Bagaj ihtiyacı açısından en kullanışlı kasa SW kasadır. Deneyimle sabittir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hangiaraba? -- 21 Eylül 2012; 13:42:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele

    toyota kullandığı belli değil mi?

    belli piyasanın en çirkin tasarımlarına imza atan markalardan birinin fanatikleri ancak böyle güzel tasarımlara hergün bu kadar sitemkar msj atar

    normal i30 çok güzel ama sw gitmemiş bence. sw araba aile arabasıdır, sade tasarım gider. i30daki spor çizgileri sw araca koymak saçma.
    Ayrıca tasarım görecelidir bunu ne zaman o beyninize sokabileceksiniz acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele

    toyota kullandığı belli değil mi?

    belli piyasanın en çirkin tasarımlarına imza atan markalardan birinin fanatikleri ancak böyle güzel tasarımlara hergün bu kadar sitemkar msj atar

    normal i30 çok güzel ama sw gitmemiş bence. sw araba aile arabasıdır, sade tasarım gider. i30daki spor çizgileri sw araca koymak saçma.
    Ayrıca tasarım görecelidir bunu ne zaman o beyninize sokabileceksiniz acaba?

    Alıntıları Göster
    ülkemizde sw lara bakış açısı malum.
    megane sport tourer gibi bir tasarımı yok i30un.
    Ben de tutmayacağı kanaatindeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    arkadan çok çirkin

    merak ettim de hangi marka araba kullanıyorsun yaº kaç ?
    toyota dersen ºaºırmam tabi de o ayrı mesele

    toyota kullandığı belli değil mi?

    belli piyasanın en çirkin tasarımlarına imza atan markalardan birinin fanatikleri ancak böyle güzel tasarımlara hergün bu kadar sitemkar msj atar

    normal i30 çok güzel ama sw gitmemiş bence. sw araba aile arabasıdır, sade tasarım gider. i30daki spor çizgileri sw araca koymak saçma.
    Ayrıca tasarım görecelidir bunu ne zaman o beyninize sokabileceksiniz acaba?

    Alıntıları Göster
    Üstte videodaki elite versiyonu herhalde. Baya kaliteli ve güzel görünüyor. Style donanım seviyesi baz olmasına rağmen gayet dolu. Keşke bu piyasada hakkı verilse ama sanmam; bu aracın ambleminde başka marka amblemi olsaydı kapış kapış giderdi. Ne desek boş, ülkemizde böyle malesef....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasan 06 -- 21 Eylül 2012; 15:43:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    ülkemizde sw lara bakış açısı malum.
    megane sport tourer gibi bir tasarımı yok i30un.
    Ben de tutmayacağı kanaatindeyim.

    Alıntıları Göster
    jantları iğrenç
    arkaya doğru biraz daha basık olsaydı daha iyi olurdu. daha spor gözükürdü. günümüzdeki sw'ler böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    jantları iğrenç
    arkaya doğru biraz daha basık olsaydı daha iyi olurdu. daha spor gözükürdü. günümüzdeki sw'ler böyle.

    Alıntıları Göster
    hb olanı satış rekorları kırmıştı, bursa bayisi inallar gemilerdeki araçlarımızı bile sattık demişlerdi, ama koskoca bursa da 2 3 tane görebildim, buda patlar eminim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan 06

    Üstte videodaki elite versiyonu herhalde. Baya kaliteli ve güzel görünüyor. Style donanım seviyesi baz olmasına rağmen gayet dolu. Keşke bu piyasada hakkı verilse ama sanmam; bu aracın ambleminde başka marka amblemi olsaydı kapış kapış giderdi. Ne desek boş, ülkemizde böyle malesef....

    Alıntıları Göster
    Yeni i30 Hatchback ile aralarında kaç fark var (1.6 dizel manuel ile)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    hatcback den daha guzel.
    sedanıda cıkar mı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    hatcback den daha guzel.
    sedanıda cıkar mı...

    Alıntıları Göster
    i40 la aynı araçmı bu ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.