Şimdi Ara

bozuk samsung 997df

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba, bugün elektrikler gitti pc çalışırken. 1-2 saat sonra geldiğinde monitörün düğmesine bastığımda hiçbi hareket yoktu. ışığı yanmıyordu ve hiçbi ses gelmiyordu. daha alalı 1 sene olmadı garanti kapsamında. sizce sorun ne olabilir, garantiden çıkarmı acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schneller -- 6 Nisan 2006; 17:47:11 >



  • elleme ve elletme direk garantiye ver
  • en iisi garantiye vermek. ama faturayı bulmak biraz zor olacak gibi gözüküyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: schneller

    en iisi garantiye vermek. ama faturayı bulmak biraz zor olacak gibi gözüküyor


    Faturaya gerek yok. Zaten monitörü aldığın yerle muhattap olmayacaksın,Samsung monitör servisini arayacaksın,monitörün arkasındaki seri noyu soracaklar sana,kaydını alacaklar ve Yurtiçi Kargo gelip evinden alacak monitörü ve yine evine etslim edecek.
  • hmm söylediğin çook ii oldu, sağoll. bende fatura arıyorum ne zmandır.pazartesi halledecem umarım. acaba bi üst modelle değiştirme yada LCD ye geçme imkanım varmı biliyormusunuz. doğrusu çok memnun diildim bu monitörden. hiç gideremediğim manyetik alan çizgileri vardı. ayarlardanda tamamen yok edilemiyodu. ayrıca bi tane ölü pixel vardı. bazen çok gözüme takılıyordu. kimseyi yanıltmayayım ama bundan sonra monitörde samsung u tercih edeceğimi sanmıyorum. bundan önceki 17" hyundai monitörüm canavar gibiydi bunun yanında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schneller -- 9 Nisan 2006; 11:28:29 >
  • bi sorum daha var. samsungun sitesinde servisle ilgili herhangibi numara vb bişey yok. kont bilgisayarlamı iletişime geçmem gerek. kont dışında 2 tane daha distüribütör var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: schneller

    bi sorum daha var. samsungun sitesinde servisle ilgili herhangibi numara vb bişey yok. kont bilgisayarlamı iletişime geçmem gerek. kont dışında 2 tane daha distüribütör var.


    Bir yere not etmiştim ben numarayı;ama baktım senin için,bulamadım,kusura bakma... Ben o numarayı Samsung Müşteri destek hattını arayıp öğrenmiştim; o numaradan böyle böyle bir durum var deyince onlar direkt monitör servis merkezinin numarasını veriyorlar,zira servis işiyle Samsung ilgilenmiyor benim anladığım kadarıyla, Fujitsu-Siemense vermişler o işi galiba... destek hattını ara yani önce. Distribütörlerle falan da hiç görüşmene gerek yok.

    Diğer görüşlerine tamamen katılıyorum, ben de kendi adıma bir daha samsung monitör falan almayı asla düşünmüyorum. Umarım teknik serviste şansın yaver gider, sorun çıkardıkları olabiliyor,bende oldu mesela. Kolay gelsin.
  • sağoll dostum düşünmen yeter. nyse halledecem umarım yakında.doğrusu tek istediğim, monitörün başka bi modelle değişmesi. ama sanmıyorum böle bişe yapacaklarını. verirken diğer problemlerinide anlatayımda hepsine birlikte bakılsın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.