Şimdi Ara

Turnuvalar Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turnuvalar çok sıkıcı değil mi? her oyun aynı herolar Enchantress Venomancer BroodMother Tidehunter Windrunner



  • benim anlamadığım açılış turnuvasını yani şu navinin kazandığını 20 hero ile mi gerçekleştirdiler
  • Genelde kurdukları taktik üzerine hep benzer heroları seçerler.

    Earthshaker ve Vengeful Spiriti de ekleyebiliriz oraya :)

    Aynı takımlar arda arda 3-5 maç oynanınca farklı hero alımları çıkar sadece ortaya.
  • Hocam sen turnuvalari goz zevkin icin izliyorsan, biraz gec kaldin cunku yaklasik bir 6 sene geciktin. Su anda oyunun metasi push ustune kurulu ve bu herolar push icin en ideal herolar. Bir zamanlar (2005-2008 sanirim) oyun gank ustune kuruluydu (vigoss zamanlari). Bu oyunlar mukemmel keyifli ve izlenmesi son derece guzeldi. SMM 2009 turnuvasinda ise Asya DotA'si kesfedildi(MYM'nin en iyi zamanlariydi ve rencide olmus bir sekilde Avrupa'ya donduler. Bir kiz takimina bile az daha yeniliyorlardi.). Asya DotA'si tamamen creebing yani farm ustune kuruluydu. Bir hard carry 30-35 dakika araliksiz farmlar, takim tamamen onun ustune kuruludur, kasar, oyunu alirdi. Ya da, rakibin carrysi daha cok farmlardi yada daha ustun bir heroydu, o oyunu alirdi. Avrupa'li oyuncular(Kuroky, Synderen, Pajkatt, vs...) bunu bir sure denemeye calistilar, ama Asya'li oyuncular(Burning, ZSMJ, iceiceice, vs...) kadar basarili olamadilar. Son 1 ila 1.5 senedir ise, oyun hizli push taktigine dondu. Son derece seri push gucu olup, disable olan herolari alip, erkenden kule alarak hem rakibin harita kontrolunu hem de farm alanlarini kisitlayarak ustunluk kurmaya kuruludur. Sizin gozunuze kolay gozuksede, son derece zordur. Bunu en iyi basaran, su anda, son dunya sampiyonu, Ukrayna takimi Na'Vi'dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Cronus -- 10 Ağustos 2012; 9:15:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Cronus

    Hocam sen turnuvalari goz zevkin icin izliyorsan, biraz gec kaldin cunku yaklasik bir 6 sene geciktin. Su anda oyunun metasi push ustune kurulu ve bu herolar push icin en ideal herolar. Bir zamanlar (2005-2008 sanirim) oyun gank ustune kuruluydu (vigoss zamanlari). Bu oyunlar mukemmel keyifli ve izlenmesi son derece guzeldi. SMM 2009 turnuvasinda ise Asya DotA'si kesfedildi(MYM'nin en iyi zamanlariydi ve rencide olmus bir sekilde Avrupa'ya donduler. Bir kiz takimina bile az daha yeniliyorlardi.). Asya DotA'si tamamen creebing yani farm ustune kuruluydu. Bir hard carry 30-35 dakika araliksiz farmlar, takim tamamen onun ustune kuruludur, kasar, oyunu alirdi. Ya da, rakibin carrysi daha cok farmlardi yada daha ustun bir heroydu, o oyunu alirdi. Avrupa'li oyuncular(Kuroky, Synderen, Pajkatt, vs...) bunu bir sure denemeye calistilar, ama Asya'li oyuncular(Burning, ZSMJ, iceiceice, vs...) kadar basarili olamadilar. Son 1 ila 1.5 senedir ise, oyun hizli push taktigine dondu. Son derece seri push gucu olup, disable olan herolari alip, erkenden kule alarak hem rakibin harita kontrolunu hem de farm alanlarini kisitlayarak ustunluk kurmaya kuruludur. Sizin gozunuze kolay gozuksede, son derece zordur. Bunu en iyi basaran, su anda, son dunya sampiyonu, Ukrayna takimi Na'Vi'dir.

    Metayla oyunu sıkıcılaştırmışlar yani gank atmak yerine farma dönen bi meta sıkıcılaşmmış bi metadır bana göre




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.