Şimdi Ara

Mazda LANTİS nasıl bir arabadır???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
250
Cevap
5
Favori
304.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar.
    İnternette ilanlara bakıyorum. Lantisler 2. el çok ucuz yaw. Aslında çok hoş arabalar. Dışı seni içi beni yakar misalimi acaba? Kullananlar varmı? 1.8 den başka motor seçeneği varmı? vs..




  • elden çıkarırken biraz zorluk çekebilirsin bi de yedek parçası+servisi biraz seni üzebilir...yakıtı hakkında hiç bi bilgim yok ama araba sağlamdır mazda olduguna göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani

    elden çıkarırken biraz zorluk çekebilirsin bi de yedek parçası+servisi biraz seni üzebilir...yakıtı hakkında hiç bi bilgim yok ama araba sağlamdır mazda olduguna göre
    Hocam tipi fena değil ama pekte tutulmadı bu araçlar. Performans modifikasyonla beklenmeyecek konuma çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byurt

    Hocam tipi fena değil ama pekte tutulmadı bu araçlar. Performans modifikasyonla beklenmeyecek konuma çıkabilir.

    Alıntıları Göster
    çok gürültülü bi araba!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lagaluga

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    klima bile opsiyonel olan abs olmayan.cok tüketip az performans veren bişey.diş görünüşe aldanma.bi arkadaşim motoru bitik kırmızı lantisi 8 milyara kapattı.aracı parçaladı yedek parcalarınıda hala satıyor.5-6 milyar karı olmuştur herhalde.yani anca böyle bi getirisi olur sana.ha zevk meselesi dizaynı cok güzel ama yedek parcalarını hurdacılardan toplarsın fahiş fiyata. bu eziyete katlanırım dersen senin bilecegin iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 27 Mart 2006; 5:29:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    klima bile opsiyonel olan abs olmayan.cok tüketip az performans veren bişey.diş görünüşe aldanma.bi arkadaşim motoru bitik kırmızı lantisi 8 milyara kapattı.aracı parçaladı yedek parcalarınıda hala satıyor.5-6 milyar karı olmuştur herhalde.yani anca böyle bi getirisi olur sana.ha zevk meselesi dizaynı cok güzel ama yedek parcalarını hurdacılardan toplarsın fahiş fiyata. bu eziyete katlanırım dersen senin bilecegin iş.

    Alıntıları Göster
    iyi bir ustan ve parcacın olacak..parca sıkıntısıda yok,binilecek otomobiıl bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mebay38

    iyi bir ustan ve parcacın olacak..parca sıkıntısıda yok,binilecek otomobiıl bence...

    Alıntıları Göster
    çooook yakan bir otomobil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tecniq

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bozulamayan araba...
    bende de Lantis var.şöyle söyleyeyim;bu aracın tek sorunu yedek parçasının pahalı olması (azlığı veya bulunamaması değil) bunu sebebi de aracın kolay kolay bozulmaması.bozulmayınca da haliyle pahalı oluyor.performans konusunu hiç açmıyorum,spor arabaya biniyorum zannedenlerin moralleri bozulabilir. 1.8 motorlu bir araç bu kadar seri olmaz diye inanmaz kimse.kullanmanızı tavsiye ederim o yüzden.aracın -sınıfındaki diğer araçlara göre- az satmasının sebebi tamamen beceriksiz distribütörünün hatasıdır.çok yakıyor diyenlere: gazına bastığın zaman hangi araba az yakıyor? son olarak aracın tipine de lâf söylenemez.
    kısacası bu arabayı kaçırma derim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuintu

    Bozulamayan araba...
    bende de Lantis var.şöyle söyleyeyim;bu aracın tek sorunu yedek parçasının pahalı olması (azlığı veya bulunamaması değil) bunu sebebi de aracın kolay kolay bozulmaması.bozulmayınca da haliyle pahalı oluyor.performans konusunu hiç açmıyorum,spor arabaya biniyorum zannedenlerin moralleri bozulabilir. 1.8 motorlu bir araç bu kadar seri olmaz diye inanmaz kimse.kullanmanızı tavsiye ederim o yüzden.aracın -sınıfındaki diğer araçlara göre- az satmasının sebebi tamamen beceriksiz distribütörünün hatasıdır.çok yakıyor diyenlere: gazına bastığın zaman hangi araba az yakıyor? son olarak aracın tipine de lâf söylenemez.
    kısacası bu arabayı kaçırma derim...

    Alıntıları Göster
    323F;in hikayesi……………James walshe

    Hiç hata yapma!Mazda 323f\Lantis yada BA model olaral adlandırılan araç diğer Mazdalara hiç benzemiyor.Onun bir hikayesi ve sadece belli araçlar için oluşturulmuş araç tasarım merkezi ve soyu var.Konsept ilk 90 ların başında taslak haline getirildi ve Mazdanın çok hoşuna giderek derhal evlilik teklifi yapıldı.İsmide Latince Latens Curtis ten türetildi.Aracın sitili Almanyada mükemmel bir özgeçmişi olan bir adam tarafından merkezi yine Almanyada Orberammergau;da olan Mazda Dizayn Merkezinde geliştirildi.Şef tasarımcı(Ginger Arnold Ostle),aynı zamanda Porsche;nin 928,944,924 gibi zamanının en yakışıklı araçlarının tasarımından sorumlu olan şahıstı.Şuan bile bir 928 süperspor araçlar arasında caka satmaya devam ediyor.Son zamanlarda yapılan bir 944 e bakarsanız Lantisle olan benzerliğin cok açık olduğunu hemen farkedersiniz.Özellikle kaportanın tampona doğru batması ve tekerleklerin aldıği kavis bunu daha iyi özetler.
    Bir 323f kullanın, hatta baz modelini kullansanız dahi sürüşün ne kadar tatlı ve dengeli olduğunu şaşırarak göreceksiniz.Bu rastlantı olarak görülmüyordu çünkü lantisin şasesi Almanya,Nurburgring;te geliştirildi.
    Nissan,Skyline R32 i geliştirirken deneme pistini kulanan ilk Japon üreticiydi onu Honda NSX ile Subaru ise İmpreza ile takip etti.Lantisin yol testi ve şase gelişimi 1993 te yer aldı ve çabucak gerçekleştirildi.Lantis benzer ölçülerdeki modellerden testlerde daha sportif bir tat veriyordu.Lantis için önce Almanların yardımıyla modifiye edilen bir V6 makine seçildi.Porsche V6 modellerin geliştirilmesinde yardımcı oldu.Alman şirket hem 2litre V6 ünitelerin hemde daha önceler MX3 coupe de kullanılan 1.8 V6 ünitelerin geliştirilmesinden sorumluydu.1.5 ve 1.8 litre 4 silindir üniteler doğrudan Mazda tarafından üretildi.V6 motorun sadece bir araca sıkıştırılması için bir sebep yoktu ve daha geniş sedanlarda ve diğer coupe lerdede bu makine kullanıldı.Araç özellikle Japonyada hiçbir zaman çok popüler olmadı 1994 ve 1997 arasında 30.044 adet satıldı fakat bu dizayn dünya çapında büyük ilgi gördü ve 217.362 adet olarak başta Avrupa,güney Afrika,Avustralya,ve birkaç uzak doğu ülkesinde satıldı.Lantis hiçbir zaman diğer Mazda modelleri gibi büyük satış rakamlarına ulaşamadı ama sınıfında bir mücevher olarak kalmasını bildi.Japonyada kısa bir süre Japon touring araç sınıfında kaldı.98 model olarak son üretimi yapıldı.
    Avrupada birçok fan kulüp ve hayranı olan bu aracın japonyada daha sonra diğer markalar tarafından can sıkıcı benzerleri üretildi ama hiçbiri o mühendislik ve tasarım zaferi olarak adlandırılan bu aracın tadını veremedi.Mazda lantis 90 ların klasik olmuş üretimi devam etmeyen bir araçtır.2004 model 3 güzel görünüyor ama Lantis kadar özelmi acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renesis

    323F;in hikayesi……………James walshe

    Hiç hata yapma!Mazda 323f\Lantis yada BA model olaral adlandırılan araç diğer Mazdalara hiç benzemiyor.Onun bir hikayesi ve sadece belli araçlar için oluşturulmuş araç tasarım merkezi ve soyu var.Konsept ilk 90 ların başında taslak haline getirildi ve Mazdanın çok hoşuna giderek derhal evlilik teklifi yapıldı.İsmide Latince Latens Curtis ten türetildi.Aracın sitili Almanyada mükemmel bir özgeçmişi olan bir adam tarafından merkezi yine Almanyada Orberammergau;da olan Mazda Dizayn Merkezinde geliştirildi.Şef tasarımcı(Ginger Arnold Ostle),aynı zamanda Porsche;nin 928,944,924 gibi zamanının en yakışıklı araçlarının tasarımından sorumlu olan şahıstı.Şuan bile bir 928 süperspor araçlar arasında caka satmaya devam ediyor.Son zamanlarda yapılan bir 944 e bakarsanız Lantisle olan benzerliğin cok açık olduğunu hemen farkedersiniz.Özellikle kaportanın tampona doğru batması ve tekerleklerin aldıği kavis bunu daha iyi özetler.
    Bir 323f kullanın, hatta baz modelini kullansanız dahi sürüşün ne kadar tatlı ve dengeli olduğunu şaşırarak göreceksiniz.Bu rastlantı olarak görülmüyordu çünkü lantisin şasesi Almanya,Nurburgring;te geliştirildi.
    Nissan,Skyline R32 i geliştirirken deneme pistini kulanan ilk Japon üreticiydi onu Honda NSX ile Subaru ise İmpreza ile takip etti.Lantisin yol testi ve şase gelişimi 1993 te yer aldı ve çabucak gerçekleştirildi.Lantis benzer ölçülerdeki modellerden testlerde daha sportif bir tat veriyordu.Lantis için önce Almanların yardımıyla modifiye edilen bir V6 makine seçildi.Porsche V6 modellerin geliştirilmesinde yardımcı oldu.Alman şirket hem 2litre V6 ünitelerin hemde daha önceler MX3 coupe de kullanılan 1.8 V6 ünitelerin geliştirilmesinden sorumluydu.1.5 ve 1.8 litre 4 silindir üniteler doğrudan Mazda tarafından üretildi.V6 motorun sadece bir araca sıkıştırılması için bir sebep yoktu ve daha geniş sedanlarda ve diğer coupe lerdede bu makine kullanıldı.Araç özellikle Japonyada hiçbir zaman çok popüler olmadı 1994 ve 1997 arasında 30.044 adet satıldı fakat bu dizayn dünya çapında büyük ilgi gördü ve 217.362 adet olarak başta Avrupa,güney Afrika,Avustralya,ve birkaç uzak doğu ülkesinde satıldı.Lantis hiçbir zaman diğer Mazda modelleri gibi büyük satış rakamlarına ulaşamadı ama sınıfında bir mücevher olarak kalmasını bildi.Japonyada kısa bir süre Japon touring araç sınıfında kaldı.98 model olarak son üretimi yapıldı.
    Avrupada birçok fan kulüp ve hayranı olan bu aracın japonyada daha sonra diğer markalar tarafından can sıkıcı benzerleri üretildi ama hiçbiri o mühendislik ve tasarım zaferi olarak adlandırılan bu aracın tadını veremedi.Mazda lantis 90 ların klasik olmuş üretimi devam etmeyen bir araçtır.2004 model 3 güzel görünüyor ama Lantis kadar özelmi acaba

    Alıntıları Göster










  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renesis









    Alıntıları Göster
    Valla arkadaslar ben hiç lantid kullanmadım ama bi onceki arabam 1993 mazda 323 sedan di ve tek kelimeyle muhtesemdi.arabamı 258000 km de sattım ve kaportadaki ufak tefek curume onarımlar ıdısında hiçbir sorun çıkarmadı bana ki ben o arabayı 1998 almöıstım gecen sene sattım aldıgımda 97000 km deydi ve ben arabanın 6. sahbiydim dusunun 6 farklı kişi kullanmıs ona rahmen yani

    mazdanı tek eleştirilecek ısmaı yedek parcasının çok pahalı olması ama emin olun arkadasllar yukarıdaki baz arkadasların dedigin gibi kaza yapmazsanız eger allah korusun bu sizi rahatsız etmiyor.ve kesinlikle parca sıkıntısı yok bunu garanti ederim.
    ayrıca mazdalar hep zamanının ilerisinde arabalar olmustur şimdikilerde oyle sayılır mazdaların çok ekonomik olmadıgı bir gercektir ama kesinliklede musrif araclar degildir heleki motoruna verimsiz demek bilemiyorum yani...

    ben suan opel kullanıyorum vectra 2000 motor iyi bakımlı bi vectrayı lantisin gecmesi zor ama sofor cok buyuk faktor oyle dusunurseniz bende o 93 mazdayla bmw 3.30ci tokatladım trafikte ablamız beni çok sıkıştırdıda arabasını verdim elineyani kendi kaşındı.

    Araşta 93 model olmasına rahmen hersey vardı bugunku normal arabalarda ne varsa abs ve airbag hariç yukseklik ayarlı direksiyondan tutunda bugunku bmw nun diroksiyon cevikliğine kadar yuksekli ayarlı koltuklardan merkezi kilite 4 cam otomatiginden ısıtmalı elektrik kontrollu yan aynalarına kar.klimasından yukseklik ayarlı emniyet kemerine kadar direksiyon yukseklik ayarına ve dahası işte ve bu araba 93 model ve sunu soylitim bu aracımı satıncada bir mazda 6 alacagım. benim iddiam mazdayı bir kez kullanan bir daha vaz gecemez o ustami bir seferin de bir haftalıgına tamircime verdim adam bana yalvardı abi noolur bu arabayı bana sat ben bole keyifli kullanısı olan bi araba goprmedim diye=) ne zamanki gelip durur halde ısıklardayken arkadan çarptıalr o zaqman arabamı sattım aslında bi sene daha satmayıp sıfır bir mazda alacaktım sonrada ama kısmet işte oyle aniden oldu ve şimdi vectra kullanıyorum 2000 model dizel bir arac o yuzden performas kıyaslamak olanaksız tabi ama vites gecisleri olsun direksiyon cevikliği olsun mazdayı mumla arıyorum. tabi aracın buyuklugunden agırlıgından doalyı yola cok daha iyi basıyo ama ve daha guven veriyo ama mazdann yeri baskaydı.

    mazdalar hakkında 50000 tane soylenti var yok soyle yok boyle diye yeni mazda 3 u arabalardan cok iyi anlıyorum sdiyen subyanlar kagıt uzerinde 105 bg ve 145nm tork gorunce gucsuz diye veristiyorlar. ula siz arabadan ne anlarsınız once bi kullanın yahu yeni mazda 3 duz vites gercektende agır bir arac degil tamam bi fsi golf kadar seri degil ama kesinlikle gucsuz de degil yol tutusu frenleri konforu zaten sahane ayrıca bunlar sizin o surekli okudugunuz dergilerlede tescilli

    mazda nedense 1994 ten 2000li yıllara kadar uretim alıtesini bozdu.neden bilmiyorum ama bozduyani kesinlikle benim 93 mazdamın kalitesi dayım 1998 mazda 626 sında yoktu on konsol olsun koltuklar olsun kapılar olsun herseyde boyleydi tabi seri bir arabaydı cunku 2000 motordu ama gercek bu. 2000li yıllarda mazda 3 ve mazda 76 ile mazda gercekten kendini buldu.test suruslerinide yaptıgım araclar gercekten etkileyici.

    yanlız o kalite bozuldu dedigim donemde mazdanin bir arabası varki o da lantis.hiç kullanmadım.sadece teknik ozelliklerini kagıt uzerinden biliyorum ama ovgusunu cok duydum.eger benim 93 mazdam kalitesinde birsey yapmıslarsaki kullananlar oyle diyo o fiyata gozu kapalı alınacak bir aractır...benden soylemesi

    hade kalın saglıcakla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitdaemon

    Valla arkadaslar ben hiç lantid kullanmadım ama bi onceki arabam 1993 mazda 323 sedan di ve tek kelimeyle muhtesemdi.arabamı 258000 km de sattım ve kaportadaki ufak tefek curume onarımlar ıdısında hiçbir sorun çıkarmadı bana ki ben o arabayı 1998 almöıstım gecen sene sattım aldıgımda 97000 km deydi ve ben arabanın 6. sahbiydim dusunun 6 farklı kişi kullanmıs ona rahmen yani

    mazdanı tek eleştirilecek ısmaı yedek parcasının çok pahalı olması ama emin olun arkadasllar yukarıdaki baz arkadasların dedigin gibi kaza yapmazsanız eger allah korusun bu sizi rahatsız etmiyor.ve kesinlikle parca sıkıntısı yok bunu garanti ederim.
    ayrıca mazdalar hep zamanının ilerisinde arabalar olmustur şimdikilerde oyle sayılır mazdaların çok ekonomik olmadıgı bir gercektir ama kesinliklede musrif araclar degildir heleki motoruna verimsiz demek bilemiyorum yani...

    ben suan opel kullanıyorum vectra 2000 motor iyi bakımlı bi vectrayı lantisin gecmesi zor ama sofor cok buyuk faktor oyle dusunurseniz bende o 93 mazdayla bmw 3.30ci tokatladım trafikte ablamız beni çok sıkıştırdıda arabasını verdim elineyani kendi kaşındı.

    Araşta 93 model olmasına rahmen hersey vardı bugunku normal arabalarda ne varsa abs ve airbag hariç yukseklik ayarlı direksiyondan tutunda bugunku bmw nun diroksiyon cevikliğine kadar yuksekli ayarlı koltuklardan merkezi kilite 4 cam otomatiginden ısıtmalı elektrik kontrollu yan aynalarına kar.klimasından yukseklik ayarlı emniyet kemerine kadar direksiyon yukseklik ayarına ve dahası işte ve bu araba 93 model ve sunu soylitim bu aracımı satıncada bir mazda 6 alacagım. benim iddiam mazdayı bir kez kullanan bir daha vaz gecemez o ustami bir seferin de bir haftalıgına tamircime verdim adam bana yalvardı abi noolur bu arabayı bana sat ben bole keyifli kullanısı olan bi araba goprmedim diye=) ne zamanki gelip durur halde ısıklardayken arkadan çarptıalr o zaqman arabamı sattım aslında bi sene daha satmayıp sıfır bir mazda alacaktım sonrada ama kısmet işte oyle aniden oldu ve şimdi vectra kullanıyorum 2000 model dizel bir arac o yuzden performas kıyaslamak olanaksız tabi ama vites gecisleri olsun direksiyon cevikliği olsun mazdayı mumla arıyorum. tabi aracın buyuklugunden agırlıgından doalyı yola cok daha iyi basıyo ama ve daha guven veriyo ama mazdann yeri baskaydı.

    mazdalar hakkında 50000 tane soylenti var yok soyle yok boyle diye yeni mazda 3 u arabalardan cok iyi anlıyorum sdiyen subyanlar kagıt uzerinde 105 bg ve 145nm tork gorunce gucsuz diye veristiyorlar. ula siz arabadan ne anlarsınız once bi kullanın yahu yeni mazda 3 duz vites gercektende agır bir arac degil tamam bi fsi golf kadar seri degil ama kesinlikle gucsuz de degil yol tutusu frenleri konforu zaten sahane ayrıca bunlar sizin o surekli okudugunuz dergilerlede tescilli

    mazda nedense 1994 ten 2000li yıllara kadar uretim alıtesini bozdu.neden bilmiyorum ama bozduyani kesinlikle benim 93 mazdamın kalitesi dayım 1998 mazda 626 sında yoktu on konsol olsun koltuklar olsun kapılar olsun herseyde boyleydi tabi seri bir arabaydı cunku 2000 motordu ama gercek bu. 2000li yıllarda mazda 3 ve mazda 76 ile mazda gercekten kendini buldu.test suruslerinide yaptıgım araclar gercekten etkileyici.

    yanlız o kalite bozuldu dedigim donemde mazdanin bir arabası varki o da lantis.hiç kullanmadım.sadece teknik ozelliklerini kagıt uzerinden biliyorum ama ovgusunu cok duydum.eger benim 93 mazdam kalitesinde birsey yapmıslarsaki kullananlar oyle diyo o fiyata gozu kapalı alınacak bir aractır...benden soylemesi

    hade kalın saglıcakla...

    Alıntıları Göster
    Kaza olmassa yedek parça sorun olmakdan çıkar, ama insan yinede korkuyor işte , adı üstünde kaza...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitdaemon

    Valla arkadaslar ben hiç lantid kullanmadım ama bi onceki arabam 1993 mazda 323 sedan di ve tek kelimeyle muhtesemdi.arabamı 258000 km de sattım ve kaportadaki ufak tefek curume onarımlar ıdısında hiçbir sorun çıkarmadı bana ki ben o arabayı 1998 almöıstım gecen sene sattım aldıgımda 97000 km deydi ve ben arabanın 6. sahbiydim dusunun 6 farklı kişi kullanmıs ona rahmen yani

    mazdanı tek eleştirilecek ısmaı yedek parcasının çok pahalı olması ama emin olun arkadasllar yukarıdaki baz arkadasların dedigin gibi kaza yapmazsanız eger allah korusun bu sizi rahatsız etmiyor.ve kesinlikle parca sıkıntısı yok bunu garanti ederim.
    ayrıca mazdalar hep zamanının ilerisinde arabalar olmustur şimdikilerde oyle sayılır mazdaların çok ekonomik olmadıgı bir gercektir ama kesinliklede musrif araclar degildir heleki motoruna verimsiz demek bilemiyorum yani...

    ben suan opel kullanıyorum vectra 2000 motor iyi bakımlı bi vectrayı lantisin gecmesi zor ama sofor cok buyuk faktor oyle dusunurseniz bende o 93 mazdayla bmw 3.30ci tokatladım trafikte ablamız beni çok sıkıştırdıda arabasını verdim elineyani kendi kaşındı.

    Araşta 93 model olmasına rahmen hersey vardı bugunku normal arabalarda ne varsa abs ve airbag hariç yukseklik ayarlı direksiyondan tutunda bugunku bmw nun diroksiyon cevikliğine kadar yuksekli ayarlı koltuklardan merkezi kilite 4 cam otomatiginden ısıtmalı elektrik kontrollu yan aynalarına kar.klimasından yukseklik ayarlı emniyet kemerine kadar direksiyon yukseklik ayarına ve dahası işte ve bu araba 93 model ve sunu soylitim bu aracımı satıncada bir mazda 6 alacagım. benim iddiam mazdayı bir kez kullanan bir daha vaz gecemez o ustami bir seferin de bir haftalıgına tamircime verdim adam bana yalvardı abi noolur bu arabayı bana sat ben bole keyifli kullanısı olan bi araba goprmedim diye=) ne zamanki gelip durur halde ısıklardayken arkadan çarptıalr o zaqman arabamı sattım aslında bi sene daha satmayıp sıfır bir mazda alacaktım sonrada ama kısmet işte oyle aniden oldu ve şimdi vectra kullanıyorum 2000 model dizel bir arac o yuzden performas kıyaslamak olanaksız tabi ama vites gecisleri olsun direksiyon cevikliği olsun mazdayı mumla arıyorum. tabi aracın buyuklugunden agırlıgından doalyı yola cok daha iyi basıyo ama ve daha guven veriyo ama mazdann yeri baskaydı.

    mazdalar hakkında 50000 tane soylenti var yok soyle yok boyle diye yeni mazda 3 u arabalardan cok iyi anlıyorum sdiyen subyanlar kagıt uzerinde 105 bg ve 145nm tork gorunce gucsuz diye veristiyorlar. ula siz arabadan ne anlarsınız once bi kullanın yahu yeni mazda 3 duz vites gercektende agır bir arac degil tamam bi fsi golf kadar seri degil ama kesinlikle gucsuz de degil yol tutusu frenleri konforu zaten sahane ayrıca bunlar sizin o surekli okudugunuz dergilerlede tescilli

    mazda nedense 1994 ten 2000li yıllara kadar uretim alıtesini bozdu.neden bilmiyorum ama bozduyani kesinlikle benim 93 mazdamın kalitesi dayım 1998 mazda 626 sında yoktu on konsol olsun koltuklar olsun kapılar olsun herseyde boyleydi tabi seri bir arabaydı cunku 2000 motordu ama gercek bu. 2000li yıllarda mazda 3 ve mazda 76 ile mazda gercekten kendini buldu.test suruslerinide yaptıgım araclar gercekten etkileyici.

    yanlız o kalite bozuldu dedigim donemde mazdanin bir arabası varki o da lantis.hiç kullanmadım.sadece teknik ozelliklerini kagıt uzerinden biliyorum ama ovgusunu cok duydum.eger benim 93 mazdam kalitesinde birsey yapmıslarsaki kullananlar oyle diyo o fiyata gozu kapalı alınacak bir aractır...benden soylemesi

    hade kalın saglıcakla...

    Alıntıları Göster
    kusura bakmayın arkadaslar hızlı yazacam diye baya bi yazım yanlışı yapmısım kusura kalamyın ama siz nedemek sitedigimi anlarsınız zeki insanlarsınız nede olsa... ama en azından en komgini duzelteyim mazda 76 degil mazda 6
    quote:

    Orjinalden alıntı: bitdaemon

    Valla arkadaslar ben hiç lantid kullanmadım ama bi onceki arabam 1993 mazda 323 sedan di ve tek kelimeyle muhtesemdi.arabamı 258000 km de sattım ve kaportadaki ufak tefek curume onarımlar ıdısında hiçbir sorun çıkarmadı bana ki ben o arabayı 1998 almöıstım gecen sene sattım aldıgımda 97000 km deydi ve ben arabanın 6. sahbiydim dusunun 6 farklı kişi kullanmıs ona rahmen yani

    mazdanı tek eleştirilecek ısmaı yedek parcasının çok pahalı olması ama emin olun arkadasllar yukarıdaki baz arkadasların dedigin gibi kaza yapmazsanız eger allah korusun bu sizi rahatsız etmiyor.ve kesinlikle parca sıkıntısı yok bunu garanti ederim.
    ayrıca mazdalar hep zamanının ilerisinde arabalar olmustur şimdikilerde oyle sayılır mazdaların çok ekonomik olmadıgı bir gercektir ama kesinliklede musrif araclar degildir heleki motoruna verimsiz demek bilemiyorum yani...

    ben suan opel kullanıyorum vectra 2000 motor iyi bakımlı bi vectrayı lantisin gecmesi zor ama sofor cok buyuk faktor oyle dusunurseniz bende o 93 mazdayla bmw 3.30ci tokatladım trafikte ablamız beni çok sıkıştırdıda arabasını verdim elineyani kendi kaşındı.

    Araşta 93 model olmasına rahmen hersey vardı bugunku normal arabalarda ne varsa abs ve airbag hariç yukseklik ayarlı direksiyondan tutunda bugunku bmw nun diroksiyon cevikliğine kadar yuksekli ayarlı koltuklardan merkezi kilite 4 cam otomatiginden ısıtmalı elektrik kontrollu yan aynalarına kar.klimasından yukseklik ayarlı emniyet kemerine kadar direksiyon yukseklik ayarına ve dahası işte ve bu araba 93 model ve sunu soylitim bu aracımı satıncada bir mazda 6 alacagım. benim iddiam mazdayı bir kez kullanan bir daha vaz gecemez o ustami bir seferin de bir haftalıgına tamircime verdim adam bana yalvardı abi noolur bu arabayı bana sat ben bole keyifli kullanısı olan bi araba goprmedim diye=) ne zamanki gelip durur halde ısıklardayken arkadan çarptıalr o zaqman arabamı sattım aslında bi sene daha satmayıp sıfır bir mazda alacaktım sonrada ama kısmet işte oyle aniden oldu ve şimdi vectra kullanıyorum 2000 model dizel bir arac o yuzden performas kıyaslamak olanaksız tabi ama vites gecisleri olsun direksiyon cevikliği olsun mazdayı mumla arıyorum. tabi aracın buyuklugunden agırlıgından doalyı yola cok daha iyi basıyo ama ve daha guven veriyo ama mazdann yeri baskaydı.

    mazdalar hakkında 50000 tane soylenti var yok soyle yok boyle diye yeni mazda 3 u arabalardan cok iyi anlıyorum sdiyen subyanlar kagıt uzerinde 105 bg ve 145nm tork gorunce gucsuz diye veristiyorlar. ula siz arabadan ne anlarsınız once bi kullanın yahu yeni mazda 3 duz vites gercektende agır bir arac degil tamam bi fsi golf kadar seri degil ama kesinlikle gucsuz de degil yol tutusu frenleri konforu zaten sahane ayrıca bunlar sizin o surekli okudugunuz dergilerlede tescilli

    mazda nedense 1994 ten 2000li yıllara kadar uretim alıtesini bozdu.neden bilmiyorum ama bozduyani kesinlikle benim 93 mazdamın kalitesi dayım 1998 mazda 626 sında yoktu on konsol olsun koltuklar olsun kapılar olsun herseyde boyleydi tabi seri bir arabaydı cunku 2000 motordu ama gercek bu. 2000li yıllarda mazda 3 ve mazda 76 ile mazda gercekten kendini buldu.test suruslerinide yaptıgım araclar gercekten etkileyici.

    yanlız o kalite bozuldu dedigim donemde mazdanin bir arabası varki o da lantis.hiç kullanmadım.sadece teknik ozelliklerini kagıt uzerinden biliyorum ama ovgusunu cok duydum.eger benim 93 mazdam kalitesinde birsey yapmıslarsaki kullananlar oyle diyo o fiyata gozu kapalı alınacak bir aractır...benden soylemesi

    hade kalın saglıcakla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitdaemon

    kusura bakmayın arkadaslar hızlı yazacam diye baya bi yazım yanlışı yapmısım kusura kalamyın ama siz nedemek sitedigimi anlarsınız zeki insanlarsınız nede olsa... ama en azından en komgini duzelteyim mazda 76 degil mazda 6
    quote:

    Orjinalden alıntı: bitdaemon

    Valla arkadaslar ben hiç lantid kullanmadım ama bi onceki arabam 1993 mazda 323 sedan di ve tek kelimeyle muhtesemdi.arabamı 258000 km de sattım ve kaportadaki ufak tefek curume onarımlar ıdısında hiçbir sorun çıkarmadı bana ki ben o arabayı 1998 almöıstım gecen sene sattım aldıgımda 97000 km deydi ve ben arabanın 6. sahbiydim dusunun 6 farklı kişi kullanmıs ona rahmen yani

    mazdanı tek eleştirilecek ısmaı yedek parcasının çok pahalı olması ama emin olun arkadasllar yukarıdaki baz arkadasların dedigin gibi kaza yapmazsanız eger allah korusun bu sizi rahatsız etmiyor.ve kesinlikle parca sıkıntısı yok bunu garanti ederim.
    ayrıca mazdalar hep zamanının ilerisinde arabalar olmustur şimdikilerde oyle sayılır mazdaların çok ekonomik olmadıgı bir gercektir ama kesinliklede musrif araclar degildir heleki motoruna verimsiz demek bilemiyorum yani...

    ben suan opel kullanıyorum vectra 2000 motor iyi bakımlı bi vectrayı lantisin gecmesi zor ama sofor cok buyuk faktor oyle dusunurseniz bende o 93 mazdayla bmw 3.30ci tokatladım trafikte ablamız beni çok sıkıştırdıda arabasını verdim elineyani kendi kaşındı.

    Araşta 93 model olmasına rahmen hersey vardı bugunku normal arabalarda ne varsa abs ve airbag hariç yukseklik ayarlı direksiyondan tutunda bugunku bmw nun diroksiyon cevikliğine kadar yuksekli ayarlı koltuklardan merkezi kilite 4 cam otomatiginden ısıtmalı elektrik kontrollu yan aynalarına kar.klimasından yukseklik ayarlı emniyet kemerine kadar direksiyon yukseklik ayarına ve dahası işte ve bu araba 93 model ve sunu soylitim bu aracımı satıncada bir mazda 6 alacagım. benim iddiam mazdayı bir kez kullanan bir daha vaz gecemez o ustami bir seferin de bir haftalıgına tamircime verdim adam bana yalvardı abi noolur bu arabayı bana sat ben bole keyifli kullanısı olan bi araba goprmedim diye=) ne zamanki gelip durur halde ısıklardayken arkadan çarptıalr o zaqman arabamı sattım aslında bi sene daha satmayıp sıfır bir mazda alacaktım sonrada ama kısmet işte oyle aniden oldu ve şimdi vectra kullanıyorum 2000 model dizel bir arac o yuzden performas kıyaslamak olanaksız tabi ama vites gecisleri olsun direksiyon cevikliği olsun mazdayı mumla arıyorum. tabi aracın buyuklugunden agırlıgından doalyı yola cok daha iyi basıyo ama ve daha guven veriyo ama mazdann yeri baskaydı.

    mazdalar hakkında 50000 tane soylenti var yok soyle yok boyle diye yeni mazda 3 u arabalardan cok iyi anlıyorum sdiyen subyanlar kagıt uzerinde 105 bg ve 145nm tork gorunce gucsuz diye veristiyorlar. ula siz arabadan ne anlarsınız once bi kullanın yahu yeni mazda 3 duz vites gercektende agır bir arac degil tamam bi fsi golf kadar seri degil ama kesinlikle gucsuz de degil yol tutusu frenleri konforu zaten sahane ayrıca bunlar sizin o surekli okudugunuz dergilerlede tescilli

    mazda nedense 1994 ten 2000li yıllara kadar uretim alıtesini bozdu.neden bilmiyorum ama bozduyani kesinlikle benim 93 mazdamın kalitesi dayım 1998 mazda 626 sında yoktu on konsol olsun koltuklar olsun kapılar olsun herseyde boyleydi tabi seri bir arabaydı cunku 2000 motordu ama gercek bu. 2000li yıllarda mazda 3 ve mazda 76 ile mazda gercekten kendini buldu.test suruslerinide yaptıgım araclar gercekten etkileyici.

    yanlız o kalite bozuldu dedigim donemde mazdanin bir arabası varki o da lantis.hiç kullanmadım.sadece teknik ozelliklerini kagıt uzerinden biliyorum ama ovgusunu cok duydum.eger benim 93 mazdam kalitesinde birsey yapmıslarsaki kullananlar oyle diyo o fiyata gozu kapalı alınacak bir aractır...benden soylemesi

    hade kalın saglıcakla...


    Alıntıları Göster
    ya bir aralar manyak ötesi seviyordum bu arabayı. Sonradan soğudum biraz ama nedeni yok öylesine. Ama yine de elimde imkan olsa böyle bir arabaya sahip olmak isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekonline

    ya bir aralar manyak ötesi seviyordum bu arabayı. Sonradan soğudum biraz ama nedeni yok öylesine. Ama yine de elimde imkan olsa böyle bir arabaya sahip olmak isterim.

    Alıntıları Göster
    Modası çoktan geçmiş eski tekolojinin kullanıldığı bir araç bana göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    Modası çoktan geçmiş eski tekolojinin kullanıldığı bir araç bana göre

    Alıntıları Göster
    biraz eski ama güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    Modası çoktan geçmiş eski tekolojinin kullanıldığı bir araç bana göre

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Modası çoktan geçmiş eski tekolojinin kullanıldığı bir araç bana göre

    bazı araçlar hiç eskimez arkadaşım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renesis

    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Modası çoktan geçmiş eski tekolojinin kullanıldığı bir araç bana göre

    bazı araçlar hiç eskimez arkadaşım

    Alıntıları Göster
    Ben anlamıyorum madem mücevher, niye dünyada hiç tutumadı???


    Hadi TR deki biz halk oalrak biraz kazmayız kafamız basmaz ama ya Avrupa , Japonya???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antiochos

    Ben anlamıyorum madem mücevher, niye dünyada hiç tutumadı???


    Hadi TR deki biz halk oalrak biraz kazmayız kafamız basmaz ama ya Avrupa , Japonya???

    Alıntıları Göster
    bu aracın yol tutuşu kötü,o da amortisörler değiştirilerek giderilebiliyo yanılmıyosam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dire depeche

    bu aracın yol tutuşu kötü,o da amortisörler değiştirilerek giderilebiliyo yanılmıyosam

    Alıntıları Göster
    bu araba kalısta cok pıs kacıyor beyler yolsa gorursenız dıkkat
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.