Şimdi Ara

LASTIKLERIMDE BIR CENABETLIK VAR..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
2
Favori
3.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 34-32 olmasi gereken 345(arka) 285(on) Lastiklerimde bir cenabetlik oldugunu dusunmeye basladim :)

    araci sikistirinca lastikler isininca birkac psi hava eksilir ama 34 ten 31 e 32 den 31 e geliyor..

    ne 30 olur ne 29... Dayanamadim fotografladim :)


     LASTIKLERIMDE BIR CENABETLIK VAR..


    Arkadaslar geyik yapacaksak eger abartmayalim topicte kim vurduya gitmesin :)

    Sonra zemzem suyuna batirsak kendimizi kurtaramayiz
    :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 5 Ağustos 2012; 14:33:48 >







  • lastikleri güzelce yıka
  • Ramazan ayındayken bı okuyup ufletmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • boy abdesti farz olmuş. doğru iç dış yıkamaya serhat abi :)
  • ok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoLaN -- 5 Ağustos 2012; 14:44:41 >
  • Ortada bi sorun var belli



    Bi baktirin bisey yaptirin cunku boyle daha kolay asinir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yol bilgisayarı mı öyle yoksa o sadece hatalar mı için o ekran
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    yol bilgisayarı mı öyle yoksa o sadece hatalar mı için o ekran

    Adometer
    Lastik basinci
    yag basinci
    Motor yag sicakligi
    motor su sicakligi
    Ortalama hiz
    anlik ve ortalama tuketim..

    Ekran kucuk ama dugmelere basarak bunlar arasinda gecis yapabiliyorsun..

    Her uyari orda tek satirda cikiyor
    ..
  • bu konuda geyik kaçınılmaz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görünüşe göre lastik fazla, hava az ısınıyor arka aksta. Lastiklerdeki basınç ölçerler de bazen düzgün sonuç vermeyebiliyor kendi sıcaklıkları da değiştiği için, en mantıklısı kalibrasyonu düzgün bir aletle ölçüm yapmak.
  • arac ne göstergeler guzelmıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Görünüşe göre lastik fazla, hava az ısınıyor arka aksta. Lastiklerdeki basınç ölçerler de bazen düzgün sonuç vermeyebiliyor kendi sıcaklıkları da değiştiği için, en mantıklısı kalibrasyonu düzgün bir aletle ölçüm yapmak.

    Dijital basinc olcer ile ayni sonucu veriyor defalarca denedim emin olmak icin...
  • Sorun aküde.
  • Kızgınlık dönemine ulaşmış lastik :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    Off be arkadaş o kadar paran var bunu bize ne soruyorsun? Git ustaya baksınlar.

    Şimdi taşlayacaklar beni ya neyse.

    uff snn be slk :s


    edittt: ulan serhat fanatizmi gıbı oluyor ama, cıdden sıze ne be kardesım...

    cıddı teknık bır konu aslında bu baslıktakı, ısınan bır lastıgın havası nasıl olurda artmak yerıne azalır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantoka -- 5 Ağustos 2012; 15:29:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayıptır soylemesı, arabayı test ettıkten sonra, lastıklerın yumsaklıgını kontrol ederken bıraz tırnakladım ben, parca almıs olabılırım. ondan hava kacırıyodur :P

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastikler çin malı hankook olmalı,değiştirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Lastikler çin malı hankook olmalı,değiştirin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Lastikler çin malı hankook olmalı,değiştirin.



    Geyigin allahi oldu bu iki dakikadir guluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks

    Lastikler çin malı hankook olmalı,değiştirin.



    Geyigin allahi oldu bu iki dakikadir guluyorum

    Bunlar bitice petlas alayim bari




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.