Şimdi Ara

RENAULT MEGANE 1.6 MI 1.4 TCE Mİ ALMALIYIM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
8.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle tüm forumdaşlara selam olsun.
    Arkadaşlar yeni bir araç alma arefesindeyim marka modele karar verdim ancak motor seçeneğinde tıkandım tavsiyelerinize ihtiyaaım var.
    Megane 3 benzinli almayı düşünüyorum ancak 1.6 mi yoksa 1.4 tce mi?
    *bu motorlar lpg uyumu?
    *motor ömrü?
    *sorunsuzluk?
    *yakıt tüketimi?
    bu başlıklara bakarak sizce hangisini tercih etmeliyim?



  • 1.4tce daha yeni ve iyi bir motor.
    http://forum.donanimhaber.com/m_54804802/tm.htm
  • Bende Megane 3 1.6 var. 2009 model.
    Zaten uzun yıllardır kullanılan bir motor, sorunsuz ve uzun ömürlü...
    Uzun yolda klima açık gördüğüm min. deger 5.5lt/100km.
    Max ise 7.0lt/100km.
    Sürüşler Ankara/izmir arası gidiş gelis degerleridir.
    Gecen hafta İzmir'e 5.9 ort ile geldim. Ortalama hızım 100-110 arası.

    1.4 tce de arkadasımda var. Son derece güçlü ve sürüsü zevkli bir motor. Ankarada ben 8.5-9 yakarken kendisi 7.5-8 yakıyormuş... Ama LPG konusunda uygun olup olmadıgını bilmiyorum.
    Umarım yardımcı olabilmisimdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    Bende Megane 3 1.6 var. 2009 model.
    Zaten uzun yıllardır kullanılan bir motor, sorunsuz ve uzun ömürlü...
    Uzun yolda klima açık gördüğüm min. deger 5.5lt/100km.
    Max ise 7.0lt/100km.
    Sürüşler Ankara/izmir arası gidiş gelis degerleridir.
    Gecen hafta İzmir'e 5.9 ort ile geldim. Ortalama hızım 100-110 arası.

    1.4 tce de arkadasımda var. Son derece güçlü ve sürüsü zevkli bir motor. Ankarada ben 8.5-9 yakarken kendisi 7.5-8 yakıyormuş... Ama LPG konusunda uygun olup olmadıgını bilmiyorum.
    Umarım yardımcı olabilmisimdir
    Bu konuda en iyi yorumu Haluk Bey yapacaktır. İsterseniz PM den de ulaşabilirsiniz. Kendisi Megane sahibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    Bende Megane 3 1.6 var. 2009 model.
    Zaten uzun yıllardır kullanılan bir motor, sorunsuz ve uzun ömürlü...
    Uzun yolda klima açık gördüğüm min. deger 5.5lt/100km.
    Max ise 7.0lt/100km.
    Sürüşler Ankara/izmir arası gidiş gelis degerleridir.
    Gecen hafta İzmir'e 5.9 ort ile geldim. Ortalama hızım 100-110 arası.

    1.4 tce de arkadasımda var. Son derece güçlü ve sürüsü zevkli bir motor. Ankarada ben 8.5-9 yakarken kendisi 7.5-8 yakıyormuş... Ama LPG konusunda uygun olup olmadıgını bilmiyorum.
    Umarım yardımcı olabilmisimdir
    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Bu konuda en iyi yorumu Haluk Bey yapacaktır. İsterseniz PM den de ulaşabilirsiniz. Kendisi Megane sahibi.

    Haluk bey dci kullanıyor yalnız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnkoot

    Bende Megane 3 1.6 var. 2009 model.
    Zaten uzun yıllardır kullanılan bir motor, sorunsuz ve uzun ömürlü...
    Uzun yolda klima açık gördüğüm min. deger 5.5lt/100km.
    Max ise 7.0lt/100km.
    Sürüşler Ankara/izmir arası gidiş gelis degerleridir.
    Gecen hafta İzmir'e 5.9 ort ile geldim. Ortalama hızım 100-110 arası.

    1.4 tce de arkadasımda var. Son derece güçlü ve sürüsü zevkli bir motor. Ankarada ben 8.5-9 yakarken kendisi 7.5-8 yakıyormuş... Ama LPG konusunda uygun olup olmadıgını bilmiyorum.
    Umarım yardımcı olabilmisimdir

    değerler iyi gözüküyor gerçekten de hocam tce bana da daha yakın geliyor ama tek sıkıntı lpg uyumu?
    bundan önceki aracım benzinli 1.6 idi benzin parası ödemekten yoruldum üstüne birde rampalarda sürekli arkadan sellektör yediğimde cabası artık bunu yaşamak istemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...

    1.4 tce aslında aklımdaki motor hem chip uygulamasıyla beygir ve tork hatırı sayılır bir noktaya ulaşıyormuş sürüş keyfini düşünemiyorum bile bu zamana kadar hiç turbo beslemeli arabam olmadı Şimdi ister istemez endişeliyim lpg de sorun yaşarmıyım yada turbo olayı masraf çıkarır mı Çünkü bu araca minimum 5 sene binmeyi planlıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...

    1.4 tce aslında aklımdaki motor hem chip uygulamasıyla beygir ve tork hatırı sayılır bir noktaya ulaşıyormuş sürüş keyfini düşünemiyorum bile bu zamana kadar hiç turbo beslemeli arabam olmadı Şimdi ister istemez endişeliyim lpg de sorun yaşarmıyım yada turbo olayı masraf çıkarır mı Çünkü bu araca minimum 5 sene binmeyi planlıyorum

    Alıntıları Göster
    1.4 tce kullanıcısı olarak, yakıtı tamamen sizin sürüşünüze kalmış, basarsan yakıyor basmazsan yakmıyor. Düz yolda 6. vites 70 e sabitleyince 4.5-5 lt arası yakıyor. Şuan ş.içi ortalamam 7.6 civarı. Ama bastığında yakıyor bilgin olsun. Alacağın araç tahmin ediyorum 2. el olacak çünkü satılmıyor artık. Bu nedenle impressor donanımıyla gelcekki içinde yok yok. Sürüşü çok zevkli, özellikle virajda dönen farlar. 1.6 alacağına tce al. LPG uyumlu diye okumuştum forumdan direk manifolttan beslemeli olduğu için ama bence lpg takacaksan alma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunaaytas

    1.4 tce kullanıcısı olarak, yakıtı tamamen sizin sürüşünüze kalmış, basarsan yakıyor basmazsan yakmıyor. Düz yolda 6. vites 70 e sabitleyince 4.5-5 lt arası yakıyor. Şuan ş.içi ortalamam 7.6 civarı. Ama bastığında yakıyor bilgin olsun. Alacağın araç tahmin ediyorum 2. el olacak çünkü satılmıyor artık. Bu nedenle impressor donanımıyla gelcekki içinde yok yok. Sürüşü çok zevkli, özellikle virajda dönen farlar. 1.6 alacağına tce al. LPG uyumlu diye okumuştum forumdan direk manifolttan beslemeli olduğu için ama bence lpg takacaksan alma.

    hocam bu zamana kadar hep benzinli araç kullandım aynı araca sahip arkadaşlarım yarı yarıya yakıt masrafı yaparken ben inatla benzin dedim. Onların aracına bindiğim arada öyle hissedilir derecede bir performans kaybıda görmedim yokuşta ikiside bayılır düz yolda ikiside iyi giderdi. Sonuç olarak artık gaza basarken korkarak değilde özgürce basmak istiyorum. araba sürerken dördüncü aynaymış gibi sürekli yol bilgisayarına bakmaktan bıktım
    siz neden lpg düşünürsen hiç alma dediniz hocam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunaaytas

    1.4 tce kullanıcısı olarak, yakıtı tamamen sizin sürüşünüze kalmış, basarsan yakıyor basmazsan yakmıyor. Düz yolda 6. vites 70 e sabitleyince 4.5-5 lt arası yakıyor. Şuan ş.içi ortalamam 7.6 civarı. Ama bastığında yakıyor bilgin olsun. Alacağın araç tahmin ediyorum 2. el olacak çünkü satılmıyor artık. Bu nedenle impressor donanımıyla gelcekki içinde yok yok. Sürüşü çok zevkli, özellikle virajda dönen farlar. 1.6 alacağına tce al. LPG uyumlu diye okumuştum forumdan direk manifolttan beslemeli olduğu için ama bence lpg takacaksan alma.

    hocam bu zamana kadar hep benzinli araç kullandım aynı araca sahip arkadaşlarım yarı yarıya yakıt masrafı yaparken ben inatla benzin dedim. Onların aracına bindiğim arada öyle hissedilir derecede bir performans kaybıda görmedim yokuşta ikiside bayılır düz yolda ikiside iyi giderdi. Sonuç olarak artık gaza basarken korkarak değilde özgürce basmak istiyorum. araba sürerken dördüncü aynaymış gibi sürekli yol bilgisayarına bakmaktan bıktım
    siz neden lpg düşünürsen hiç alma dediniz hocam?

    Alıntıları Göster
    Bu benim düşüncem ama turbo araçlara lpg takarken iyice düşünmek gerekir bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunaaytas

    Bu benim düşüncem ama turbo araçlara lpg takarken iyice düşünmek gerekir bence.

    hocam içime kurt düşürdünüz turbo araçlara lpg ?? bildiğiniz yada duyduğunuz bir vaka varsa paylaşırsanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...

    1.4 tce aslında aklımdaki motor hem chip uygulamasıyla beygir ve tork hatırı sayılır bir noktaya ulaşıyormuş sürüş keyfini düşünemiyorum bile bu zamana kadar hiç turbo beslemeli arabam olmadı Şimdi ister istemez endişeliyim lpg de sorun yaşarmıyım yada turbo olayı masraf çıkarır mı Çünkü bu araca minimum 5 sene binmeyi planlıyorum

    Ben LPG ile sorun çıkabileceğini düşünüyorum ama LPG markalarını araştırmanızda fayda var örneğin çalışma prensipleri birbirine yakın olan TSI ve TurboJet motor TSI motora LPG uyumsuzken T-Jet motor ile LPG kullanan çok var..

    Chip uygulaması TCE motorda çok güzel sonuçlar verir arabanın karekteri bile değişebilir uygulama ile sürüşü çok keyifli olur..

    Yeni aracınız şimdiden hayırlı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...

    1.4 tce aslında aklımdaki motor hem chip uygulamasıyla beygir ve tork hatırı sayılır bir noktaya ulaşıyormuş sürüş keyfini düşünemiyorum bile bu zamana kadar hiç turbo beslemeli arabam olmadı Şimdi ister istemez endişeliyim lpg de sorun yaşarmıyım yada turbo olayı masraf çıkarır mı Çünkü bu araca minimum 5 sene binmeyi planlıyorum

    Ben LPG ile sorun çıkabileceğini düşünüyorum ama LPG markalarını araştırmanızda fayda var örneğin çalışma prensipleri birbirine yakın olan TSI ve TurboJet motor TSI motora LPG uyumsuzken T-Jet motor ile LPG kullanan çok var..

    Chip uygulaması TCE motorda çok güzel sonuçlar verir arabanın karekteri bile değişebilir uygulama ile sürüşü çok keyifli olur..

    Yeni aracınız şimdiden hayırlı olsun

    kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam şu lpg olayını iyice bir araştırmakta fayda var gerçekten o konuyu çözersem yeni tutkuma kavuşacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...

    1.4 tce aslında aklımdaki motor hem chip uygulamasıyla beygir ve tork hatırı sayılır bir noktaya ulaşıyormuş sürüş keyfini düşünemiyorum bile bu zamana kadar hiç turbo beslemeli arabam olmadı Şimdi ister istemez endişeliyim lpg de sorun yaşarmıyım yada turbo olayı masraf çıkarır mı Çünkü bu araca minimum 5 sene binmeyi planlıyorum

    Ben LPG ile sorun çıkabileceğini düşünüyorum ama LPG markalarını araştırmanızda fayda var örneğin çalışma prensipleri birbirine yakın olan TSI ve TurboJet motor TSI motora LPG uyumsuzken T-Jet motor ile LPG kullanan çok var..

    Chip uygulaması TCE motorda çok güzel sonuçlar verir arabanın karekteri bile değişebilir uygulama ile sürüşü çok keyifli olur..

    Yeni aracınız şimdiden hayırlı olsun

    kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam şu lpg olayını iyice bir araştırmakta fayda var gerçekten o konuyu çözersem yeni tutkuma kavuşacağım

    Hocam motor Manifoltdan beslemeli olduğu için çeşitli markalar LPG uygulamaya başlamış..

    Unutmayın LPG de marka ne kadar önemliyse işçilik iki kat daha önemli işini iyi bilen usta bir kişi montajı yapmalı..

    Benim size önerim Prins , Turbo beslemeli motorlar için özel yağlama özelliği olan kitleri var fakat diğer ithal markalarıda yerli markalarıda araştırın..

    Aracınızın motor garantisi Renault MAİS tarafından sonlandırılacak yeni motor garantisi LPG yi takan firma tarafından sağlanacak..

    Bazı Renault servisleri LPG takıyorlarmış herhalde Lovato tercih ediyorlarmış..

    Aracınızı zaten 5 sene kullanacağınızı yazmışsınız yılda 12.000 kmyi geçmiyorsanız LPG ye gerek yok bile eğer 20.000 kmlere yaklaşıyorsanız dizel DCI motorlarıtercih edin hocam..

    İyi Günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...

    1.4 tce aslında aklımdaki motor hem chip uygulamasıyla beygir ve tork hatırı sayılır bir noktaya ulaşıyormuş sürüş keyfini düşünemiyorum bile bu zamana kadar hiç turbo beslemeli arabam olmadı Şimdi ister istemez endişeliyim lpg de sorun yaşarmıyım yada turbo olayı masraf çıkarır mı Çünkü bu araca minimum 5 sene binmeyi planlıyorum

    Ben LPG ile sorun çıkabileceğini düşünüyorum ama LPG markalarını araştırmanızda fayda var örneğin çalışma prensipleri birbirine yakın olan TSI ve TurboJet motor TSI motora LPG uyumsuzken T-Jet motor ile LPG kullanan çok var..

    Chip uygulaması TCE motorda çok güzel sonuçlar verir arabanın karekteri bile değişebilir uygulama ile sürüşü çok keyifli olur..

    Yeni aracınız şimdiden hayırlı olsun

    kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam şu lpg olayını iyice bir araştırmakta fayda var gerçekten o konuyu çözersem yeni tutkuma kavuşacağım

    Hocam motor Manifoltdan beslemeli olduğu için çeşitli markalar LPG uygulamaya başlamış..

    Unutmayın LPG de marka ne kadar önemliyse işçilik iki kat daha önemli işini iyi bilen usta bir kişi montajı yapmalı..

    Benim size önerim Prins , Turbo beslemeli motorlar için özel yağlama özelliği olan kitleri var fakat diğer ithal markalarıda yerli markalarıda araştırın..

    Aracınızın motor garantisi Renault MAİS tarafından sonlandırılacak yeni motor garantisi LPG yi takan firma tarafından sağlanacak..

    Bazı Renault servisleri LPG takıyorlarmış herhalde Lovato tercih ediyorlarmış..

    Aracınızı zaten 5 sene kullanacağınızı yazmışsınız yılda 12.000 kmyi geçmiyorsanız LPG ye gerek yok bile eğer 20.000 kmlere yaklaşıyorsanız dizel DCI motorlarıtercih edin hocam..

    İyi Günler

    hocam yılda ortalama 10.000 km seyahat yapıyorum bunun büyük çoğunluğu şehir içi. Kaba bir hesap yaparsak benzinli kullanımla lpg li kullanım arasında 1500 liralık bir fark oluşuyor. Bu araca uygun lpg kitinin maliyeti hakkında bnir fikrim olmadığı için sanki lpg takmak daha mantıklı gibi geliyor Yada en mantıklı lpg li bir tane bulup almak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    Hocam bence 1.4 TCE tercih edin gerçekten zevkli ve performanslı bir motor eski 1.6 motoru LPG ile kullanan arkadaşım var şuan MPI kullanıyor Renonun 1.6 sı MPI dan bir kademe daha iyi diyor sürekli..

    Ayrıca TCE motorunun rakipleride baya sağlam 1.4 TSI 1.4 Multiair 1.4 Ecotec..

    Bu motor tarzı LPG ile uyumsuz diye biliyorum...

    1.4 tce aslında aklımdaki motor hem chip uygulamasıyla beygir ve tork hatırı sayılır bir noktaya ulaşıyormuş sürüş keyfini düşünemiyorum bile bu zamana kadar hiç turbo beslemeli arabam olmadı Şimdi ister istemez endişeliyim lpg de sorun yaşarmıyım yada turbo olayı masraf çıkarır mı Çünkü bu araca minimum 5 sene binmeyi planlıyorum

    Ben LPG ile sorun çıkabileceğini düşünüyorum ama LPG markalarını araştırmanızda fayda var örneğin çalışma prensipleri birbirine yakın olan TSI ve TurboJet motor TSI motora LPG uyumsuzken T-Jet motor ile LPG kullanan çok var..

    Chip uygulaması TCE motorda çok güzel sonuçlar verir arabanın karekteri bile değişebilir uygulama ile sürüşü çok keyifli olur..

    Yeni aracınız şimdiden hayırlı olsun

    kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam şu lpg olayını iyice bir araştırmakta fayda var gerçekten o konuyu çözersem yeni tutkuma kavuşacağım

    Hocam motor Manifoltdan beslemeli olduğu için çeşitli markalar LPG uygulamaya başlamış..

    Unutmayın LPG de marka ne kadar önemliyse işçilik iki kat daha önemli işini iyi bilen usta bir kişi montajı yapmalı..

    Benim size önerim Prins , Turbo beslemeli motorlar için özel yağlama özelliği olan kitleri var fakat diğer ithal markalarıda yerli markalarıda araştırın..

    Aracınızın motor garantisi Renault MAİS tarafından sonlandırılacak yeni motor garantisi LPG yi takan firma tarafından sağlanacak..

    Bazı Renault servisleri LPG takıyorlarmış herhalde Lovato tercih ediyorlarmış..

    Aracınızı zaten 5 sene kullanacağınızı yazmışsınız yılda 12.000 kmyi geçmiyorsanız LPG ye gerek yok bile eğer 20.000 kmlere yaklaşıyorsanız dizel DCI motorlarıtercih edin hocam..

    İyi Günler

    hocam yılda ortalama 10.000 km seyahat yapıyorum bunun büyük çoğunluğu şehir içi. Kaba bir hesap yaparsak benzinli kullanımla lpg li kullanım arasında 1500 liralık bir fark oluşuyor. Bu araca uygun lpg kitinin maliyeti hakkında bnir fikrim olmadığı için sanki lpg takmak daha mantıklı gibi geliyor Yada en mantıklı lpg li bir tane bulup almak

    Alıntıları Göster
    @kntrli

    Sizde benim gibiymişsiniz hocam yılda 10.000 km yi aşmıyoruz

    Bence LPG ye hiç gerek yok , 5 yıl keyifle binin ilk 1-2 sene benzinle kullanın eğer gerçekten sizi yormaya başlarsa o zaman LPG ye geçersiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    @kntrli

    Sizde benim gibiymişsiniz hocam yılda 10.000 km yi aşmıyoruz

    Bence LPG ye hiç gerek yok , 5 yıl keyifle binin ilk 1-2 sene benzinle kullanın eğer gerçekten sizi yormaya başlarsa o zaman LPG ye geçersiniz

    10.000 km iyidir hocam
    bu arabayı bu kadar çok istiyorum umarım almak nasip olursa kapıya çekincede hergün bu heves sürer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacksilicon

    @kntrli

    Sizde benim gibiymişsiniz hocam yılda 10.000 km yi aşmıyoruz

    Bence LPG ye hiç gerek yok , 5 yıl keyifle binin ilk 1-2 sene benzinle kullanın eğer gerçekten sizi yormaya başlarsa o zaman LPG ye geçersiniz

    Alıntıları Göster
    yılda 5bin KM yapıyorum. Ben bile LPG düşünüyorum. Çünkü aracın benzin yakması ve daha fazlası vergi olarak gidiyor.

    Aynı para ile daha fazla yol yapmak en güzeli. şu kadar km den aşağısı lpg gereksiz yanlış bence. adam 5yıl kullanacak taktırsın, amorti eder satarken de lpg artısı olur. Aynı para ile daha fazla gezecek. Taktırın bence. TCe iyi motor ama RENO VW gibi gazetelerde prestij standart demediği için satamadı ama dCi sattı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    yılda 5bin KM yapıyorum. Ben bile LPG düşünüyorum. Çünkü aracın benzin yakması ve daha fazlası vergi olarak gidiyor.

    Aynı para ile daha fazla yol yapmak en güzeli. şu kadar km den aşağısı lpg gereksiz yanlış bence. adam 5yıl kullanacak taktırsın, amorti eder satarken de lpg artısı olur. Aynı para ile daha fazla gezecek. Taktırın bence. TCe iyi motor ama RENO VW gibi gazetelerde prestij standart demediği için satamadı ama dCi sattı...

    Alıntıları Göster
    2.0 turbo aracın olur 300-400 hp anlarım takarsın lpg de....

    dizel araç varken 1.4 benzinli alıp lpg takmının mantığı nedir ?

    zaten 1.4 motor az yaksın gitmesin diyosun al ozaman dizel kafanı dinle...

    yok uyuyormuş uymuyormuş... onuda geçtim sorunsuz lpg kullanan daha rastlamadım en az 2-3 kere tamirciye giden oluyor... civic vardı arkadasımda 2006 adam enjektor değiştirmişti lpg yüzünden...

    kuzenimde var megane 1.4 3 kere rolanti motoru değişti lpg yüzünden... ayrıca motor kim ne derse desin sağırlaşıyor...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.