Şimdi Ara

Airties rt 204 kopma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
4.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar geçen hafta modemim arızalandı arkadaşımın fazla modemini aldım airties rt204 ps3 ümü kablolu olarak bağlıyorum wirelessra laptopumu kullaınıyorum ama sürekli olarak belli aralıklarla sürekli kopmalar oluyor. ttnet 16mb kullanıyorum önceki modemimde böyle sorunlar yaşamıyordum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GhostEagle -- 29 Temmuz 2012; 8:35:18 >



  • modemi güncelleyin son firmware i yükleyin düzelmesi lazım aynı sorun bende de vardı güncelleyince geçti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GhostEagle

    arkadaşlar geçen hafta modemim arızalandı arkadaşımın fazla modemini aldım airties rt204 ps3 ümü kablolu olarak bağlıyorum wirelessra laptopumu kullaınıyorum ama sürekli olarak belli aralıklarla sürekli kopmalar oluyor. ttnet 16mb kullanıyorum önceki modemimde böyle sorunlar yaşamıyordum


    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.




  • merhaba arkadaşlar,
    ayrı bir konu açmak yerine derdimi buradan anlatmaya çalışacağım , yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
    Airties RT 204 adsl2 modemim var , enaz bir yıldır sürekli kopmalar yaşayarak neti kullanıyordum
    telefon+net hizmeti alıyordum (8mb'e kadar sınırsız) ama geçen ay "yalın internet"e geçtim ve internetim
    03.10 tarihinde bir koptu daha da yok.Modemde "internet" ışığı dışında tüm ışıklar yanmaktadır. En az 10 kez internet
    sağlayacıma arıza kaydı bıraktırdım hepsinde de sorun yok dendi en son dün evin iç tesisatına da baktılar ve
    herhangibir sorun olmadığı söylendi.Tlf desteği ile tüm resetleme , kablo kontrolleri vs yapıldı ama yok yok.
    modemi evdeki başka pcye kurdum sorun pc'den kaynaklı olabilir mi diye ama onda da bağlantı olmadı.
    acaba sorun modemde olabilir mi dedim bir arkadaştan ödünç Airmax-101 modem aldım denedim hala internet yok.
    ister istemez tlfdan yalına geçtiğimde mi sorun oluştu diye düşünüyorum ama internet sağlayıcım öyle bir sorunun olmadığını
    tüm geçişlerin muntazam yapıldıgını/tanıtıldıgını söylemektedirler.

    forumda 2 gündür benzer sorunları arıyorum ama genelde wifi olarak bağlanamadıklarından bahsetmişler , ben hiç bağlanamıyorum
    (ethernet kablosu/tlf kabloso vs) hepsi sağlam test edildi.

    sizden ricam benzer sorunla karşılaşmış arkadaşlarımız varsa yol göstermeleri yada bu tür arızanın nereden nasıl kaynaklı olabileceğine dair
    düşünceniz varsa paylaşmanız rica ama ltf paylaşımlarınızda sade dil kullanınız bu konuda teknik bilgim zayıftır.

    peşinen teşekkür ederim.




  • _Discovery_ kullanıcısına yanıt
    merhabalar hocam. ben de 4-5 sene rt-205 modemini sorunsuz kullandım.
    bir kaç gün önce tamamen bozuldu. yerine yedek modemimi kullanmaya başladım.
    lakin bahsettiğiniz sorunların hepsini ben de yaşamaya başladım. bütün ışıklar yanmasına rağmen "sınırlı erişim" ya da "internet yok" uyarısı alıyorum. ve modemi resetlemeden düzelmiyor kesinlikle. hız 8 mbit.

    airties mh'ni ben daha önce aradım. bana 2010 yılında modem bizden çıkmış garantisi yok dendi.
    ben de dsmarta 23.02.2013 yılında başlayan taahhüdümle aldım bu modemi dedim. sözleşmeyi fakslamamı ya da mail atmamı söylediler. aynı gün yaptığımız konuşmada sürekli bu sınırlı internet uyarısından bahsettiğimde kullanıcı adı ve şifreyi yanlış giriyorsunuzdur dendi. ya şifreyi yanlış girsem hiç internete giremiyo olmam gerekmiyo mu dedim. bu sefer kanal numaralarını değiştirin falan dedi.

    neyse bi gün sonra sözleşmeyi mail attım dsmarta. o akşam modemi resetleyip kullanıcı bilgilerini tekrar girdim. dün akşama kadar 3-4 gün hiç sorun çıkarmadı. fakat dün ve bugün yine hem sınırlı erişim hem de internet yok uyarılarını vermeye başladı.

    size sorum. siz modemi gönderdiniz mi? yerine başka bir modem gönderdiler mi?
    bir de bu modemlerin garanti süresi 3 yıl mı? ben 2 yıl biliyorum ve 23 şubatta 2 yıl doldu.
    cevap için şimdiden teşekkürler.

    konuyu tekrar hortlatmaktan da çok hoşnut olmadım :(




  • Selamlar,

    Evet modemi belirttikleri kod ile ücretsiz olarak gönderdim. Yerine airties air 5341 modem gönderdiler gayet basarili. Suan ttnet 1 yil taahüt karsiligi verilen air 5650yi kullaniyorum, 5341 yedekte:) üzerinde uzun süre geçti fakat 3 yil yazdi isem buyuk ihtimal 3 yildir. Kutusunun uzerinde yada garanti belgesinde yaziyordur.

    Airties rt-204 ler 8mb i kaldiramiyor. Bunu onlarda biliyor. Ilk gonderdigimde ayni sekilde geri gonderdiler,ikincisinde degisim oldu. Biraz bastirirsaniz degisim kesinlkle olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Discovery_ -- 25 Şubat 2015; 8:46:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _Discovery_ kullanıcısına yanıt
    teşk. ederim hocam. cihazı daha yeni açtım kutusundan o yüzden duruyordu herşeyi :)

    kutusuna baktım garanti süresi 3 yıl yazıyor...

    ürünü airties mh'ni aramadan göndersem olur mu yoksa onlara modemi şu sıkıntılarından dolayı gönderiyorum diye haber vermeli miyim?
  • Arayıp arıza kaydı oluşturmanız gerekli, verilen arıza kaydı noyuda modem ile birlikte göndermelisiniz.

    İlk seferinde reset atıp geri göndermeleri muhtemel, ikincisinde ise yukarıda yazı ile göndermiştim.
  • _Discovery_ kullanıcısına yanıt
    tamam kardeşim. çok teşk. ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.