Şimdi Ara

Acer servis sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar size acer servisi destechle yaşadığım sorunu anlatıyım. Servise ihtiyacınız olursa tecrübe olsun. Bilgisayarımı hoparlör değiştirmek için destek servise bıraktım. teslim alırken bir de baktım ki kapakta daha önce olmayan ve benim yapmadığım 5-6 tane büyük çizik var. teslim eden kişi kayıt formuna çizikler ve lekeler var diye yazıyor ürünü teslim alırken. Siz sıfır ürün bile verseniz bu rutin bir uygulama diyorlar. hiçbir şekilde temiz ürün aldım diye yazmıyorlar. siz teslim alırken de zaten vardı bunlar diyorlar. Görevliyle münakaşa ettik. bana sanki çizikleri ben yapmışım da kapağı bedavaya değiştirmeye çalışıyormuşum gibi davrandılar. En sonunda kapağı değiştirmeye razı oldular. Ama sanki kendi hataları değilmiş de yapıyorlarmış gibi havalı havalı konuşunca bankodaki görevli Ben de o kapak senin olsun dedim çıktım.
    Değiştirdikleri hoparlor de aynı gün çızırtı yapmaya başladı. tekrar aynı kişilerle muhatap olmamak için kendim açtım. Bir de baktım hoparlorün kablosunu montaj sırasında optik sürücünün yanındaki metal kısma sıkıştırmışlar. Kabloyu kurtardım düzeldi. cihazda en az 5-6 tane vida eksik tekrar takmaya lüzum görmemişler. cihazın içinden geçen wifi anten kablosunda da kesikler var kabloyu da bantladım. Şimdi normal kullanıyorum. Bilgisayarını seven koyuncunun yan firması destek bilişimden uzak dursun.
    işçilik 0, müşteriye saygı 0.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mceliker -- 28 Temmuz 2012; 14:32:59 >







  • hocam bir kaç foto koysaydın keşke.
    bilgisayarın ne durumda olduğu daha iyi anlaşılırdı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.