Şimdi Ara

3DS MAX 2013 BLUEPRINT MATERIAL SORUNU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Max 2011 kullanıyordum, dün 2013 e geçtim. 2011 de bluprint yerleştirmede bir sıkıntı yaşamıyordum ancak 2013 de aynı şeyleri yapmama rağmen şöyle bir sorun oluyor. Unit Setup dan Generic Unit seçiyorum. Resmin ebatı büyüklüğünde (1024 x 1024) bir Plane çiziyorum. Material Editor ü açıp bitmap olarak elimdeki blueprint resmini atıyorum ancak resmi çok küçük ve 1000 lerce Tile edilmiş şekilde gösteriyor. Plane üzerine materiali atadığımda da yine plane üzerinde minik minik 1000lerce tile edilmiş şekilde resmi görüyorum. Unit ayarlarında mı bir sıkıntı var anlamadım. Plane in ebatlarını 1 e 1 yapınca da tam resim ebadında oluyor.

    Bu sorunu nasıl çözebilirim? Blueprintte arabanın önden, arkadan, üstten ve yandan görünüşleri var. Bu görünüşlerden minik minik 1000lerce çıkıyor.







  • Aynen. 2013 materiali tamamen diğerlerinden farklı zaten. Bende yeni öğrenmeye başladım 3dsMaxi. Direkt bu programdan videolarla öğrenmeye başladım. Modelleme falan yapabiliyorum. Materyale gelince tıkanıyorum farklı eski modellerinden çünkü. Eski modellerini yükleyeceğim.
  • aynı sorun bendede var çözen varmı?
  • uvw map modifiyerini atamayı dene ve plane seç olmadı dene diperlerini
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.