Şimdi Ara

MÜTHİŞ DELL SERVİS HİZMETİ !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ay başında dell u2312hm monitör aldım bir firmadan.ayın 3 ünde fatura edilen 2312hm monitörüm ayın 5 de elime ulaştı.iş yerinde kurup bir süre kullandıktan

    sonra monitörde hafif saga yatıklık oldugun farkettim.yakın mesafeden çok gözüme batmadıgı için sadece aldıgım firmaya bu tür bir sorun oldugu ve

    ilerlemesi halinde sorunun kullanıcı hatası olarak görülmemesini istedigim söyledigim bir mesaj attım.ürünü 2 gün iş yerinde kullandıktan sonra eve aldım.

    yakın mesafeden çok rahatsız etmeyen egrilik,bilgisayarın uzagına oturup bakınca fazlasıyla belirgin oluyordu.tekrar firmaya dönüp ürünün ayagının sorunlu

    oldugunu,iade etmek istemedigimi sadece ayagın degişmesini istedigim bildirdim.onlarda beni müthiş dell servis hizmetine yönlerdirdiler.dell servisi benden

    ürün ve fatura fotograflarını istedi.ayagında dahil oldugu 7 civarı fotoyu kendilerine gönderdim.ayagın kırık olmadıgın göstermek için sagından ve solundan

    fotograf çektim.sorun zaten ayagın dışından görünmüyor.ayagın kızak sistemini tutan içte sagdaki demir parça sabit durması gerekirken saga yatıyor buda

    mönitörün saga yatmasına neden oluyor.neyse fotograflardan 3 gün sonra bana dönüp ayagı degiştiremeyeceklerini,yenisini ücretiyle alabilecegimi

    söylediler.(2. iş günü servis hizmeti,bizimkiler gelip bir baksın v.b. bir öneri yok)

    müthiş dell servisi,doguştan hatalı ürünlerini,panel degişimi istemememe ragmen,sadece ayak degişimi istememe ragmen düzeltemedi.bunun üzerine

    bende firmaya dönüp ürünü iade etmek istedigimi söyledim.onlarda benim adıma tekrar servis başvurusu yapıp ürünü tümüyle degişime sokacaklarını

    söylediler.dell tek ayak degiştirmiyormuş.ürün degişirse bütün halde degişecekmiş.satıyor ama garanti kapsamında degişmiyor.


    ürünü aldıgım firmadan yana bir sıkıntım yok.güvendigim bildigim ve daha önceki sorunlarımda oldukça yapıcı çözümler aldıgım bir firma.bu iş iyi

    sonuçlanırsa eger teşekkürümü firmaya yapacagım.dell ürünlerinden ise artık uzak duracagım.



     MÜTHİŞ DELL SERVİS HİZMETİ !!!


     MÜTHİŞ DELL SERVİS HİZMETİ !!!















    mesele para olmadıgı için,mesele güven ve müşteri memnuniyeti oldugu için bu sorunum olumlu sonuçlanmazsa çekiç içeren bir video daha

    paylaşmayı düşünüyorum.







  • geçmiş olsun
    hemen merak edip kendi monitörümü test ettim 2 uç da 7.6 cm yukarda duruyor, içim rahatladı :D
  • Tesekkurler hocam.servis kaydim tekrar olusturuldu.beklemedeyim.dell in servisi cok iyi derlerdi.istisnamiyim yoksa sisirdilermi bilemiyorum.tek bildigim dahada dell almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fotoğraf istemeleri gereksiz olmuş, laptobumun kendi hatam olmasına karşın iki kez anakart 1 kez şarj aletinin girdiği kısım, 1 kez de yine girdiği kısım değişecekti, anakarta bağlanan kablonun çıktığı görüldü değiştirilmedi.

    Kısacası DELL'in servisine laf ettirmem. Siz koparamayabilirsiniz, bu ayrı bir konu, ya da o gün konuştuğunuz operatör kıt ya da iyi bir gününde değildi. Ben her seferinde memnun kaldım DELL'den. 5 kuruş para da ödemedim.

    İlerleyen zamanlarda da lazım olduğu vakit yine DELL alırım. Ha param olur SONY monitör alırım. Bilgisayarımı toplarım. Zaten hazır kasa alma gafletine düşmem. Ancak alacaklara DELL önerimdir. Diğer firmalara bin basar.

    Sizin yaşadığınız olay çok kötü olmuş, servisi ben de taktir etmedim bu durumda. Ama değiştirilene kadar arayın, servis göndermelerini ısrarla isteyin. Sonuçta haklı taraf sizsiniz! Hemen boyun eğmeyin.




  • ürünü satın aldıgım firmadan aldıgım bilgiye göre degişim onaylanmış ama ürün stoklarında bulunmadıgı için biraz sürebilirmiş.beklemeye devam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuCuK -- 17 Temmuz 2012; 14:15:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megablaster

    Fotoğraf istemeleri gereksiz olmuş, laptobumun kendi hatam olmasına karşın iki kez anakart 1 kez şarj aletinin girdiği kısım, 1 kez de yine girdiği kısım değişecekti, anakarta bağlanan kablonun çıktığı görüldü değiştirilmedi.

    Kısacası DELL'in servisine laf ettirmem. Siz koparamayabilirsiniz, bu ayrı bir konu, ya da o gün konuştuğunuz operatör kıt ya da iyi bir gününde değildi. Ben her seferinde memnun kaldım DELL'den. 5 kuruş para da ödemedim.

    İlerleyen zamanlarda da lazım olduğu vakit yine DELL alırım. Ha param olur SONY monitör alırım. Bilgisayarımı toplarım. Zaten hazır kasa alma gafletine düşmem. Ancak alacaklara DELL önerimdir. Diğer firmalara bin basar.

    Sizin yaşadığınız olay çok kötü olmuş, servisi ben de taktir etmedim bu durumda. Ama değiştirilene kadar arayın, servis göndermelerini ısrarla isteyin. Sonuçta haklı taraf sizsiniz! Hemen boyun eğmeyin.

    bir kerede laptobu düşürdüm harddisk bozuldu , sonra gece laptop a bastım arkasında şarj girişi takılıyken içindeki şarj aletinin girdiği kısım kırıldı falan hepsini sorgusuz sualsiz değiştirdiler ertesi gün eve gelip gerçekten laf ettirmemek gerek diye düşünüyorum.
    şu sıralar sarj yerine girince bataryada çarpı işareti var ömrü azalmış onuda ararsam değiştirirler mi diye merak ediorum ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcoruzzier

    quote:

    Orijinalden alıntı: megablaster

    Fotoğraf istemeleri gereksiz olmuş, laptobumun kendi hatam olmasına karşın iki kez anakart 1 kez şarj aletinin girdiği kısım, 1 kez de yine girdiği kısım değişecekti, anakarta bağlanan kablonun çıktığı görüldü değiştirilmedi.

    Kısacası DELL'in servisine laf ettirmem. Siz koparamayabilirsiniz, bu ayrı bir konu, ya da o gün konuştuğunuz operatör kıt ya da iyi bir gününde değildi. Ben her seferinde memnun kaldım DELL'den. 5 kuruş para da ödemedim.

    İlerleyen zamanlarda da lazım olduğu vakit yine DELL alırım. Ha param olur SONY monitör alırım. Bilgisayarımı toplarım. Zaten hazır kasa alma gafletine düşmem. Ancak alacaklara DELL önerimdir. Diğer firmalara bin basar.

    Sizin yaşadığınız olay çok kötü olmuş, servisi ben de taktir etmedim bu durumda. Ama değiştirilene kadar arayın, servis göndermelerini ısrarla isteyin. Sonuçta haklı taraf sizsiniz! Hemen boyun eğmeyin.

    bir kerede laptobu düşürdüm harddisk bozuldu , sonra gece laptop a bastım arkasında şarj girişi takılıyken içindeki şarj aletinin girdiği kısım kırıldı falan hepsini sorgusuz sualsiz değiştirdiler ertesi gün eve gelip gerçekten laf ettirmemek gerek diye düşünüyorum.
    şu sıralar sarj yerine girince bataryada çarpı işareti var ömrü azalmış onuda ararsam değiştirirler mi diye merak ediorum ?

    Yok, batarya garanti kapsamına girmiyor malesef. Zaten garanti şartlarında bataryanın kullanım kılavuzunda yazıyor hatırlıyorum..

    Bataryanın dayanıklılığı kullanım süresine bağlı olarak azalma gösterebilir. Gibi ifadeler vardı. Ancak bataryayı ücretsiz temin edemezsiniz. Belli bir ücreti var ama ne kadar bilemiyorum.




  • monitör bugün ben işe gelmeden değiştirilmiş.ilk izlenimim yeni geleninde yamuk olduğu yönündeydi,yerden yükseklik ölçünce yine sağ taraf 1 cm aşağıdaydı fakat giden monitörün aksine gelen monitör sola doğru bir tık dönebiliyor.

    bunu kullanarak düz hale getirdim.şimdilik bir sorun yok gibi



    ürünü almış olduğum sanalmarketime ve teknik servis sorumlusu sinan beye, yardım ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ediyorum.
  • dell e teşekkür etmeyi unutmuşum.

    şubat 2012 üretim,sadece ayagı sorunlu,yeni revizyonlu panelimi,agustos 2011 üretimli,revizyon numarası üzerine barkodla yeni revizyon yapıştırılmış,yani

    bildiginiz refurbished ürünle degiştikleri için dell e teşekkür ediyorum.
  • sinan bey ürünün refurbished olmadıgına beni ikna etti.bu konu benim açımdan kapandı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.