Şimdi Ara

Demiryolları özelleştiriliyor ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
1
Favori
4.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, THY'deki grevle ilgili mağdur olan çalışanları üzecek açıklama yaptı. Yıldırım demiryollarının da özelleştirileceğini açıkladı

    Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, THY'deki grevle ilgili mağduriyet sadece çalışanda değil, o gün gidemeyen 110 bin yolcunun olduğunu belirterek, ''Yolcu da mağdur olmuştur. Çalışanlara hiçbir zaman duyarsız olunmaz, ama keyfiyet hiçbir yerde kabul edilemez. Bu sorumsuz davranışı azmettirenin, inanıp işe gelmeyenin hakkı hukuku konuşuluyor'' diye konuştu.

    Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, demiryollarında 9 yılda yapılan yatırımlarla demiryollarının serbestleşmeye hazır hale geldiğini belirterek, pazartesi günü Bakanlar Kurulu'na sunumunu yaptıklarını, kanunun bu sene çıkacağını, uygulamanın ise seneye başlayacağını söyledi.

    Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Ankara''daki metro çalışmalarının projeye göre oldukça hızlı gittiğini belirterek, ''Bizi zorlayacak tek şey metro araçları olabilir, ihalesi tamamlandı bizce. Ama Kamu İhale Kurumunda bir itiraz var. Onun sonuçlanmasını bekliyoruz'' dedi.


    İstanbul Deniz Otobüslerinin özelleştirilmesinden sonra, neler yaşandığını bursalı arkadaşlarımız anlatsınlar... hergün bütün bursa gazetelerinde ido hakkında sayfalarca yazı yazılıyor. yaptıkları zamlarla ilgili. ama adamların umurunda olmuyor, sonuçta ister parayı basıp geçersin, ister geçmezsin! devlet müdahele dahi edemiyor. aynı şeyi eğer satılırsa eminimki demiryolları'ndada yaşayacağız demektir bu.

     Demiryolları özelleştiriliyor ...







  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaipirinhaReloaded -- 30 Haziran 2012; 15:33:46 >
  • Satın savurun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    "keriz" mi .. demiryolları'nın bütün kullanım hakları, bütün yetkileri, bütün fiyatlamaları satılan kuruma ait olacak... şuan ulaşım 20 milyonsa, gelip 100 milyon yapabilecek.. devlet dahil sesini çıkaramayacak... ah o keriz sen ben olabilsekte ..
  • Kıyametler kopacak bu konuda. Hatta wowTURKEY sitesinde başlamıştır bile, orayı da takip edebilir isteyenler.
  • Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığını ne iş yapacak merak ediyorum. Zaten bütün hepsi özelleşti. Bakanlığın kapatılması gerek . Yada onuda özelleştirelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    "keriz" mi .. demiryolları'nın bütün kullanım hakları, bütün yetkileri, bütün fiyatlamaları satılan kuruma ait olacak... şuan ulaşım 20 milyonsa, gelip 100 milyon yapabilecek.. devlet dahil sesini çıkaramayacak... ah o keriz sen ben olabilsekte ..

    Thatcher özelleştirmişti ingilterede demiryollarını, ve bütün business kitaplarında örnek olarak gösterilir bu başarı. Ayrıca seni bilmem ama ben Ankara-İstanbul arası 100-150 lira ödemeye razıyım business tarzı bir yolculuk için eğer 2 saate inecekse, havalimanına gidince kafadan 1.5-2 saat kaybediyorsun zaten uçağıı beklerken.




  • Konya'ya 20 liraydı o değişmesin de gerisi umrumda değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Kıyametler kopacak bu konuda. Hatta wowTURKEY sitesinde başlamıştır bile, orayı da takip edebilir isteyenler.

    quote:


    Türkiye'de Bir İlk: Demiryolu 2010 Bütçesi Karayolu Bütçesinde Fazla (3.8 Milyar Dolar)

    Atatürk döneminde yapılan atılım nedeniyle marşlara konu olan demiryolu atılımı yeniden başlıyor. Türkiye’nin en yatırımcı kuruluşlarından Ulaştırma Bakanlığı, 2010 yılı bütçesinde en büyük yatırım bütçesini demiryollarına ayırdı. Demiryollarına ayrılan yatırım bütçesi 3.8 milyar dolarla, karayollarını geride bıraktı. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, 1950’li yıllardan sonra ilk kez demiryolu yatırım bütçesinin karayolunu geçtiğini belirterek, “Bu da demiryollarının gelecekte ne kadar öne çıktığını göstermektedir” dedi. Bakan Yıldırım bakanlığının bütçesiyle ilgili yaptığı sunumda bakanlık ve bağlı kuruluşlarının 2010 yılı toplam bütçesinin 15 milyar 208 milyon 178 bin TL olduğunu bildirdi. Bakanlığın yatırım bütçeleri hakkında bilgi veren Yıldırım, karayollarına 3 milyar 73 milyon TL’lik bir yatırım bütçesi öngörüldüğünü söyledi.

    60 MİLYARLIK YOL TALEBİ VAR

    Bakan Yıldırım, ulaştırmanın bütün alanlarında toplam 430 ana proje bulunduğunu, toplam yatırım tutarı 102 milyar 553 milyon 310 bin TL olan projelerde gerçekleşmenin 47 milyar 867 milyon TL olduğunu da ekledi. Yıldırım, yatırımların ortalama tamamlanma süresinin ise 7-8 yıl olduğunu bildirdi. Karayollarına ilişkin bilgi veren Yıldırım, bugün bölünmüş yol uzunluğunun 17 bin 220 kilometreye ulaştığını söyledi. Bakan Yıldırım, bölünmüş yolların getirdiği tasarrufun 3 milyar 730 milyon TL’ye ulaştığını, bölünmüş yollarda 1 milyon 614 bin ton karbondioksit gaz emisyonunun daha az salındığını ifade etti. Son 7 yıldır eldeki imkanlarla ve olağanüstü gayretle yol yaptıklarını, ancak kaynakların talebe yetmediğini vurgulayan Yıldırım, vekillerden gelen yol taleplerinin yerine getirilebilmesi için gereken kaynağın 60 milyar TL olduğunu söyledi.


    eski bir konu buldum orada. bu ne perhiz mi bu ne lahana turşusu mu denir buna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    Keriz derken?

    Altın yumurtlayan tavuk bu. Demiryolları bir ülkenin temel taşlarından biridir her daim. Hele ki bizim gibi karayoluna bağımlı üçüncü dünya ülkelerinin gelişmesi demiryollarına büyük ölçüde bağlı. Şimdi biz bu stratejik ayağı özelleştirerek, bir anlamda kırmış oluyoruz.

    Geçmiş olsun demek düşüyor hepimize.

    İhalelere katılacak olan firmaların tarihçelerini, menşeilerini incelemek lazım. O zaman daha net anlaşılır kimlerin oyuncağı olduğumuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Konya'ya 20 liraydı o değişmesin de gerisi umrumda değil.

    senı sokmayan yılan bin yaşasın mantığa bak
  • Ülkeyi de yakında satılığa çıkarırılar ama olsun duble yol yapıyolar ona da şükür.
  • gayet güzel gelişme umarım devamı gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    "keriz" mi .. demiryolları'nın bütün kullanım hakları, bütün yetkileri, bütün fiyatlamaları satılan kuruma ait olacak... şuan ulaşım 20 milyonsa, gelip 100 milyon yapabilecek.. devlet dahil sesini çıkaramayacak... ah o keriz sen ben olabilsekte ..

    Thatcher özelleştirmişti ingilterede demiryollarını, ve bütün business kitaplarında örnek olarak gösterilir bu başarı. Ayrıca seni bilmem ama ben Ankara-İstanbul arası 100-150 lira ödemeye razıyım business tarzı bir yolculuk için eğer 2 saate inecekse, havalimanına gidince kafadan 1.5-2 saat kaybediyorsun zaten uçağıı beklerken.

    öncelikle biz ingiltere değiliz. hiçbir şekilde benzeşme mümkünatımız olmadığı için örneğin yanlış.

    senin durumun iyidir veya sana koymaz bu ulaşım,, veya zaten ayda yılda bir kullanırsın belki,, ama sen türkiye'nin %0,1'i bile değilsin be kardeşim,,, bir kurum özelleşirse,, bilki 2-3 süsten başka 5 kuruşluk hizmet gelmez,, aksine o kurum fiyatlamalarında büyük bindirim olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Konya'ya 20 liraydı o değişmesin de gerisi umrumda değil.

    senı sokmayan yılan bin yaşasın mantığa bak

    Tamam hadi tepkimizi koyalım, avatarlarımızı siyah yapalım ve daha önce Türk Telekom, Tüpraş, Erdemir, Ereğli, Eti gibi kurumların satışını engellediğmiiz gibi bunu da engelleyelim kardeşim. Var mısın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 30 Haziran 2012; 15:37:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Thatcher özelleştirmişti ingilterede demiryollarını, ve bütün business kitaplarında örnek olarak gösterilir bu başarı. Ayrıca seni bilmem ama ben Ankara-İstanbul arası 100-150 lira ödemeye razıyım business tarzı bir yolculuk için eğer 2 saate inecekse, havalimanına gidince kafadan 1.5-2 saat kaybediyorsun zaten uçağıı beklerken.

    Business kitapları kime hizmet ediyor arkadaşım? Gereksiz örneklerden kaçının.

    Başarı istiyorsan, Almanya'nın dünya savaşları öncesindeki önlenemez toparlanmalarındaki ve yükselişlerinideki demiryolunun payını araştır. Demiryolları bir ülkenin her şeyidir. Dünyanın çehresini değiştiren simgelerin başında lokomotif gelir. Hiç mi klasikleri okumadınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    "keriz" mi .. demiryolları'nın bütün kullanım hakları, bütün yetkileri, bütün fiyatlamaları satılan kuruma ait olacak... şuan ulaşım 20 milyonsa, gelip 100 milyon yapabilecek.. devlet dahil sesini çıkaramayacak... ah o keriz sen ben olabilsekte ..

    Thatcher özelleştirmişti ingilterede demiryollarını, ve bütün business kitaplarında örnek olarak gösterilir bu başarı. Ayrıca seni bilmem ama ben Ankara-İstanbul arası 100-150 lira ödemeye razıyım business tarzı bir yolculuk için eğer 2 saate inecekse, havalimanına gidince kafadan 1.5-2 saat kaybediyorsun zaten uçağıı beklerken.

    öncelikle biz ingiltere değiliz. hiçbir şekilde benzeşme mümkünatımız olmadığı için örneğin yanlış.

    senin durumun iyidir veya sana koymaz bu ulaşım,, veya zaten ayda yılda bir kullanırsın belki,, ama sen türkiye'nin %0,1'i bile değilsin be kardeşim,,, bir kurum özelleşirse,, bilki 2-3 süsten başka 5 kuruşluk hizmet gelmez,, aksine o kurum fiyatlamalarında büyük bindirim olur.

    Düşüncen çok yanlış, öyle 10 kat fazla fiyat çekemez özel sektör. Sonuçda yolcu olmassa batarlar, halka hitap edecektir kesinlikle, arz-talep kuralı. Otobüs fiyatlarına yakın olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaipirinhaReloaded -- 30 Haziran 2012; 15:39:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    "keriz" mi .. demiryolları'nın bütün kullanım hakları, bütün yetkileri, bütün fiyatlamaları satılan kuruma ait olacak... şuan ulaşım 20 milyonsa, gelip 100 milyon yapabilecek.. devlet dahil sesini çıkaramayacak... ah o keriz sen ben olabilsekte ..

    Thatcher özelleştirmişti ingilterede demiryollarını, ve bütün business kitaplarında örnek olarak gösterilir bu başarı. Ayrıca seni bilmem ama ben Ankara-İstanbul arası 100-150 lira ödemeye razıyım business tarzı bir yolculuk için eğer 2 saate inecekse, havalimanına gidince kafadan 1.5-2 saat kaybediyorsun zaten uçağıı beklerken.

    öncelikle biz ingiltere değiliz. hiçbir şekilde benzeşme mümkünatımız olmadığı için örneğin yanlış.

    senin durumun iyidir veya sana koymaz bu ulaşım,, veya zaten ayda yılda bir kullanırsın belki,, ama sen türkiye'nin %0,1'i bile değilsin be kardeşim,,, bir kurum özelleşirse,, bilki 2-3 süsten başka 5 kuruşluk hizmet gelmez,, aksine o kurum fiyatlamalarında büyük bindirim olur.

    otobüslerle ve uçakla rekabet edeceği için ido örneği gibi olmaz diye tahmin ediyorum.Keşke özelleştirilmese ama bunlar kafasına koydu mu yapar.

    Bunlar daha hiçbirşey milli eğitim başta olmak üzere kamu hizmetlerini de özelleştirmeyi planlıyorlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Life Eternal

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalkieTalkie2

    Hangi kerize satcaklar

    "keriz" mi .. demiryolları'nın bütün kullanım hakları, bütün yetkileri, bütün fiyatlamaları satılan kuruma ait olacak... şuan ulaşım 20 milyonsa, gelip 100 milyon yapabilecek.. devlet dahil sesini çıkaramayacak... ah o keriz sen ben olabilsekte ..

    Thatcher özelleştirmişti ingilterede demiryollarını, ve bütün business kitaplarında örnek olarak gösterilir bu başarı. Ayrıca seni bilmem ama ben Ankara-İstanbul arası 100-150 lira ödemeye razıyım business tarzı bir yolculuk için eğer 2 saate inecekse, havalimanına gidince kafadan 1.5-2 saat kaybediyorsun zaten uçağıı beklerken.

    öncelikle biz ingiltere değiliz. hiçbir şekilde benzeşme mümkünatımız olmadığı için örneğin yanlış.

    senin durumun iyidir veya sana koymaz bu ulaşım,, veya zaten ayda yılda bir kullanırsın belki,, ama sen türkiye'nin %0,1'i bile değilsin be kardeşim,,, bir kurum özelleşirse,, bilki 2-3 süsten başka 5 kuruşluk hizmet gelmez,, aksine o kurum fiyatlamalarında büyük bindirim olur.

    Düşüncen çok yanlış, öyle 10 kat fazla fiyat çekemez özel sektör. Sonuçda yolcu olmassa batarlar, halka hitap edecektir kesinlikle, arz-talep kuralı.

    eminim o kurumu alabilecek olan kurum,, son kuruşuyla alacak değil herhalde... belki toplam bütçesinin 10'da biridir. çokta şeyinde onların. benzinede ihtiyacımız var ama, 1 tl olan benzini 5 tl'den bile alabiliyoruz değil mi.. demekki mike mike o trenlere binilir. onlar batarsa, senin halkın toptan batar merak etme. onlar batmaz. senin bünyen nasıl ekmek ve suya muhtaçsa, halkta o trene binmeye muhtaç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Konya'ya 20 liraydı o değişmesin de gerisi umrumda değil.

    senı sokmayan yılan bin yaşasın mantığa bak

    Vatanin artik boyle evlatlari var iste helal gorkem

    Nerden nereye kemikleri sizliyor simdi atamin kemikleri..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.