Arkadaşlar telefonum 3. kez servise göndermiş bulunuyorum.(Bu yıl içinde)
İlk hata. Tuş kilidi bazen takılıyor. Dokunmatik ekran çalışmıyor. Sol alt köşeye basıldığında ses geliyor. İlk servis kaydı
23-05-2012
Tamir açıklaması: Mekanik parça/parçalar değiştirilerek onarım yapılmıştır. Yazılımgüncelleme ayar genel bakım yapılmıştır. Cihaz aktif olarak test edilmiştir. Cihazınızın tamir süreci başarı ile sonuçlanmıştır. Gözlenen kozmetik hatalar kullanıcı hatası kaynaklı olup istenildiği takdirde söz konusu kapaklar ücetli değişim işlemine tabi tutulabilir. Cihazın ekranında aşırı tozlanmadan dolayı kalıcı lekeler oluşmuştur.Bu lekeler kullanıcı kaynaklı olup istenildiği takdirde ücretli değişim gerçekleştirilebilir.
İkinci hata telefon kendiliğinden kapanıyor. Titriyor fakat açılmıyor. Baya zaman geçtiğinde bazen açılıyor bazen açılmıyordu. Bu hata servise gittikten sonra oluştu. İkinci servis kaydım.
06-06-2012
Tamir açıklaması: Mekanik parça/parçalar değiştirilerek onarım yapılmıştır. Yazılım güncelleme ayar genel bakım yapılmıştır. Telefonunuzun enerji kalibrasyonları yapılmıştır. Cihaz aktif olarak test edilmiştir. Cihazınızın tamir süreci başarı ile sonuçlanmıştır.
3. Kez servise gönderdim 2. hatanın aynısı yüzünden . 20.06.2012 14:07:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı. Dedi.
Şimdi sormak istediğim 1 yıl içinde 2 kere servise gidip parça değişimi olduğu için ben ürünün bedelini isteyebiliyor muyum yada bu hakkı kazanmam için ne olması gerekiyor bilgi verirseniz sevinirim.
Bu yıl içinde 3 kere servise gitti. 1.5 yıl içinde toplam 4. servise gidişi oldu cihazın.
Bilgi verirseniz sevinirim arkadaşlar.
Uppp
uğraşmayın satın aynı sorundan 3 kere servise giderse yine tekrar ederse akabinde thh e gidin alın paranızı.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme