Şimdi Ara

Otoyolu kullanmak 75 lira !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
333
Cevap
1
Favori
10.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İzmir’e kadar ulaşacak

    Proje kapsamında Gebze-Dilovası bölgesi TEM Otoyolu’ndan bir kavşakla ayrılacağını söyleyen Bakan Yıldırım, şöyle konuştu: “İzmit Körfezi’nde yapılacak asma köprü ile Hersek Burnu’na ulaşılacak. Otoyol Orhangazi ve Gemlik yakınlarından geçip, Ovaakça Kavşağı ile Bursa Çevreyolu’na bağlanacak. Otoyol daha sonra Karacabey Kavşağı’ndan başlayarak Uluabat Gölü’nün doğusundan, Mustafakemalpaşa’nın güneyinden ve Susurluk’un kuzeyinden geçerek Balıkesir’e ulaşacak. Balıkesir’in batısından güneye yönelerek Savaştepe, Soma, Kırkağaç ilçelerinin yakınlarından geçip, Turgutlu yakınlarında batıya yönelecek. İzmir-Uşak devlet yoluna parelel olarak ilerleyip İzmir Çevreyolu üzerindeki Anadolu Lisesi Kavşağı’na bağlanacak.”

    Yakıt tasarrufu sağlayacak

    Yıldırım, şöyle devam etti: “377 kilometre otoyol ve 44 kilometre bağlantı yolu olmak üzere toplam 421 kilometre uzunluğundaki proje kapsamında, yaklaşık 3 kilometre uzunluğunda bir asma köprü, toplam 18 bin 212 metre uzunluğunda 30 adet viyadük, toplam 7 bin 395 metre uzunluğunda 4 adet tünel, 209 adet köprü, 18 adet gişe alanı, 5 adet Otoyol Bakım İşletme Merkezi, 7 adet servis alanı ve 7 adet park alanı yer alacak. Proje tamamlandığında İstanbul-İzmir arasındaki mesafe 140 kilometre kısalmış olacak. 8-10 saatlik mevcut ulaşım süresi 3.5-4 saate inecek. Proje yılda 870 milyon TL’lik yakıt tasarrufu sağlayacak.”

    İzmit Körfez’inden geçiş 35 dolar+KDV

    SÖZLEŞMESİ 27 Eylül 2010 tarihinde imzalanan Gebze-Orhangazi-İzmir (İzmit Körfez Geçişi Dahil) Otoyolu Projesinde 4 ayrı kesim halinde verilen trafik garantisi ise şöyle: Gebze – Orhangazi kesimi için günde 40 bin, Orhangazi – Bursa (Ovaakça Kavşağı) kesimi için 25 bin, Bursa (Karacabey Kavşağı)-(Balıkesir – Edremit) ayrımı kesimi için 17 bin, Balıkesir – Edremit ayrımı – İzmir kesimi için ise 23 bin otomobil. Trafik sayısının garanti edilenin altında kalması halinde oluşacak gelir kaybı, gelir kaybının olduğu yılı takip eden yılın nisan ayı içerisinde İdare tarafından görevli şirkete ödenecek. Otomobil için geçiş ücreti, İzmit Körfez Geçişi Köprüsü için KDV hariç 35 dolar, otoyol için KDV hariç kilometre başına 0,050 dolar olarak belirlendi. İşin yapım süresi 7 yıl. Ancak projenin tamamının 5 yılda bitirilip, işletmeye açılması hedefleniyor. Otoyolun farklı kesimlerinin farklı zamanlarda açılması imkanı da veriliyor.



    Kaynak:http://ekonomi.milliyet.com.tr/iste-3-kopru/ekonomi/ekonomidetay/06.06.2012/1549034/default.htm


    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • Ben de okumuştum gazetede,ben yanlış anlamışımdır dedim belki ama öyle değilmiş demek ki...

    "Otomobil için geçiş ücreti, İzmit Körfez Geçişi Köprüsü için KDV hariç 35 dolar, otoyol için KDV hariç kilometre başına 0,050 dolar olarak belirlendi. "

    Dalga mı geçiyorlar,bu nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Trafik sayısının garanti edilenin altında kalması halinde oluşacak gelir kaybı, gelir kaybının olduğu yılı takip eden yılın nisan ayı içerisinde İdare tarafından görevli şirkete ödenecek.



    Vay anasını sayın seyirciler.
  • elin adamı yapsın , parasını her geçenden yani bizden tahsil etsin , sonra bizim devlet iş yaptı aferiiinn
  • Gidiş dönüş uçak bileti parasına köprü geçişi.
  • Şaka bu herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flypgs.com
  • yuh oha çüş
  • Otobanları sevmiyorum.İstanbul'dan izmir'e gidecek olsam şu andaki mevcut yoldan giderim. Hatta körfezi dolaşırım. Ama ben bile bu kadar pahalı olmasına kızdım yani. Otobanlarını, köprülerini başlarına çalsınlar. Saçmalık.
  • Yolun bizim için yapılmadığı belli oldu.
    Benim 20 liraya döndüğüm Körfez'e 50 lira feribot parası istiyorlar.Kullanmıyorum.
    120 liraya gittiğim İzmir'e 115 TL otoban parası isteyecekler,kullanmayacağım.
  • Utanmadan bir de yakıt tasarrufu sağlayacak başlığı atmışlar yahu izmir-istanbul yolunu toprak yollarla gitsen otoyola para vermediğin için daha az tutar zaten.140 km kısalırsa 420 km yapıyor. arabanın yakıt parasını hesaplayalım.dizel araba olduğunu varsayarsak uzun yolda 4 litre yaksa mazotta 3.70 tl 60-70 TL arası yakıt masrafı buna da otoyol masrafı eklenirse 180 TL yapacak sadece gidiş.Türkiye turu yapsan otoyolu kullanmayıp daha az tutar yakıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Gidiş dönüş uçak bileti parasına köprü geçişi.

    Bu da dünyada ilktir belki,fena mı olur 1 ilkimiz daha olur
  • Durmak Yok Yola Devam Sadece 35 dolar+KDV Farkla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gopluumit -- 5 Haziran 2012; 0:34:39 >
  • Zaten 110 Liraya gidiyoruz.

     Otoyolu kullanmak 75 lira !
  • Bu otoyol çok güzel proje ama fiyata koca bir
  • Paradan çok vakitten tasarruf olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deli Dumrul vergisi.....işinize geliyorsa...
  • Devlet, hükumet adamsa kalksın kendi yapsın bu yolları. Parayı da devlete ödeyelim.
    Eğer o fiyata geçiş olursa o yoldan, aha buraya yazıyorum bir defa bile kullanan Burhanı s.. öpsünler. Hatta bütün forum öpsün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Devlet, hükumet adamsa kalksın kendi yapsın bu yolları. Parayı da devlete ödeyelim.
    Eğer o fiyata geçiş olursa o yoldan, aha buraya yazıyorum bir defa bile kullanan Burhanı s.. öpsünler. Hatta bütün forum öpsün.

    Hükümet peşkeşi bu fiyalarla. Arkadasım öpecekler zaten beni de seni de kurtuluş yok biz yola para vermesekte devlet ödeyecek(tabiki senden benden aldığı vergilerle)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • görmemişler hizmet yapmış yine
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.