Şimdi Ara

MMT şanzımanları toplatmak için yasal süreç..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
4.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tüm eski dostlara tanıdıklara selam,
    Bir sene önce bir bombam var ama şimdi söyleyemem demiştim..
    Eski arkadaşlar bilir..
    Şimdi yasal sürecim bitti.. aracı icra yoluyla teslim ettim, paramı aldım..
    Yasal sürecin bedeli toyota ya 55 bin TL yi buldu..
    Hatta yasal süreçte mahkeme kararı çıkarken bir hata yaptık, yapmasaydık bu rakkam 65 i bulurdu. Şimdi yeni davalarda o hatayıda yapmayız artık.
    Halbuki 2009 da toyota yetkililerine dedim ki, verin 36 bi TL ( aldığım para) verim arabayı uzlaşalım. Yok dediler. kazanamazsın..
    55 bin TL lik maliyet çok değil, toyota ya dokunmaz..

    55 bin TL nasıl tuttu;

    8 bin küsur Tüketici mahkemesindeki davayı kaybettikleri için, avukat ve diğer maslaflar, mahkeme harçları,

    44 bin küsür, icrai süreçte çıkan bedel, faiz, masraflar ve avukatlık ücreti.

    3 bin tl gibi bir rakkamda muhtemelen kendi avukatlık bürosuna verdiği rakkam..
    Aslına bakarsanız bu 3 bindende çoktur ama bizim dava için avukatların harcadığı ufak bedel diyelim..

    sonuç: 55 bin TL maliyet, memnuniyetsiz ve kızgın müşteri sonucu toplatma kararı çıkartılması için mücadele edecek idealist bir tüketici kazandı toyota.

    kendilerini bu mücadelelerinde tebrik ediyor ve başlarını kuma gömmeye devam etmelerini temenni ediyorum ki ben davalarımı kazanayım...

    Toplatma davasını kaybedebilirim de. Çünkü onlar büyük balık, ben küçük balık.. fakat haklı olduğuma eminim ve mücadelem şimdi başlıyor..
    Saygılar..







  • Tebrik eder mücadelenin devamını dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Tüm eski dostlara tanıdıklara selam,
    Bir sene önce bir bombam var ama şimdi söyleyemem demiştim..
    Eski arkadaşlar bilir..
    Şimdi yasal sürecim bitti.. aracı icra yoluyla teslim ettim, paramı aldım..
    Yasal sürecin bedeli toyota ya 55 bin TL yi buldu..
    Hatta yasal süreçte mahkeme kararı çıkarken bir hata yaptık, yapmasaydık bu rakkam 65 i bulurdu. Şimdi yeni davalarda o hatayıda yapmayız artık.
    Halbuki 2009 da toyota yetkililerine dedim ki, verin 36 bi TL ( aldığım para) verim arabayı uzlaşalım. Yok dediler. kazanamazsın..
    55 bin TL lik maliyet çok değil, toyota ya dokunmaz..

    55 bin TL nasıl tuttu;

    8 bin küsur Tüketici mahkemesindeki davayı kaybettikleri için, avukat ve diğer maslaflar, mahkeme harçları,

    44 bin küsür, icrai süreçte çıkan bedel, faiz, masraflar ve avukatlık ücreti.

    3 bin tl gibi bir rakkamda muhtemelen kendi avukatlık bürosuna verdiği rakkam..
    Aslına bakarsanız bu 3 bindende çoktur ama bizim dava için avukatların harcadığı ufak bedel diyelim..

    sonuç: 55 bin TL maliyet, memnuniyetsiz ve kızgın müşteri sonucu toplatma kararı çıkartılması için mücadele edecek idealist bir tüketici kazandı toyota.

    kendilerini bu mücadelelerinde tebrik ediyor ve başlarını kuma gömmeye devam etmelerini temenni ediyorum ki ben davalarımı kazanayım...

    Toplatma davasını kaybedebilirim de. Çünkü onlar büyük balık, ben küçük balık.. fakat haklı olduğuma eminim ve mücadelem şimdi başlıyor..
    Saygılar..


    Gözün aydın. Davanın süreci nasıl oldu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Tüm eski dostlara tanıdıklara selam,
    Bir sene önce bir bombam var ama şimdi söyleyemem demiştim..
    Eski arkadaşlar bilir..
    Şimdi yasal sürecim bitti.. aracı icra yoluyla teslim ettim, paramı aldım..
    Yasal sürecin bedeli toyota ya 55 bin TL yi buldu..
    Hatta yasal süreçte mahkeme kararı çıkarken bir hata yaptık, yapmasaydık bu rakkam 65 i bulurdu. Şimdi yeni davalarda o hatayıda yapmayız artık.
    Halbuki 2009 da toyota yetkililerine dedim ki, verin 36 bi TL ( aldığım para) verim arabayı uzlaşalım. Yok dediler. kazanamazsın..
    55 bin TL lik maliyet çok değil, toyota ya dokunmaz..

    55 bin TL nasıl tuttu;

    8 bin küsur Tüketici mahkemesindeki davayı kaybettikleri için, avukat ve diğer maslaflar, mahkeme harçları,

    44 bin küsür, icrai süreçte çıkan bedel, faiz, masraflar ve avukatlık ücreti.

    3 bin tl gibi bir rakkamda muhtemelen kendi avukatlık bürosuna verdiği rakkam..
    Aslına bakarsanız bu 3 bindende çoktur ama bizim dava için avukatların harcadığı ufak bedel diyelim..

    sonuç: 55 bin TL maliyet, memnuniyetsiz ve kızgın müşteri sonucu toplatma kararı çıkartılması için mücadele edecek idealist bir tüketici kazandı toyota.

    kendilerini bu mücadelelerinde tebrik ediyor ve başlarını kuma gömmeye devam etmelerini temenni ediyorum ki ben davalarımı kazanayım...

    Toplatma davasını kaybedebilirim de. Çünkü onlar büyük balık, ben küçük balık.. fakat haklı olduğuma eminim ve mücadelem şimdi başlıyor..
    Saygılar..


    Gözün aydın. Davanın süreci nasıl oldu?
    Tebrik ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Tüm eski dostlara tanıdıklara selam,
    Bir sene önce bir bombam var ama şimdi söyleyemem demiştim..
    Eski arkadaşlar bilir..
    Şimdi yasal sürecim bitti.. aracı icra yoluyla teslim ettim, paramı aldım..
    Yasal sürecin bedeli toyota ya 55 bin TL yi buldu..
    Hatta yasal süreçte mahkeme kararı çıkarken bir hata yaptık, yapmasaydık bu rakkam 65 i bulurdu. Şimdi yeni davalarda o hatayıda yapmayız artık.
    Halbuki 2009 da toyota yetkililerine dedim ki, verin 36 bi TL ( aldığım para) verim arabayı uzlaşalım. Yok dediler. kazanamazsın..
    55 bin TL lik maliyet çok değil, toyota ya dokunmaz..

    55 bin TL nasıl tuttu;

    8 bin küsur Tüketici mahkemesindeki davayı kaybettikleri için, avukat ve diğer maslaflar, mahkeme harçları,

    44 bin küsür, icrai süreçte çıkan bedel, faiz, masraflar ve avukatlık ücreti.

    3 bin tl gibi bir rakkamda muhtemelen kendi avukatlık bürosuna verdiği rakkam..
    Aslına bakarsanız bu 3 bindende çoktur ama bizim dava için avukatların harcadığı ufak bedel diyelim..

    sonuç: 55 bin TL maliyet, memnuniyetsiz ve kızgın müşteri sonucu toplatma kararı çıkartılması için mücadele edecek idealist bir tüketici kazandı toyota.

    kendilerini bu mücadelelerinde tebrik ediyor ve başlarını kuma gömmeye devam etmelerini temenni ediyorum ki ben davalarımı kazanayım...

    Toplatma davasını kaybedebilirim de. Çünkü onlar büyük balık, ben küçük balık.. fakat haklı olduğuma eminim ve mücadelem şimdi başlıyor..
    Saygılar..


    Gözün aydın. Davanın süreci nasıl oldu?

    teşekkürler..
    Davanın süreci kolay olmadı.
    Öncelikle dava ettiğiniz için toyota size düşman oluyor. Sen bana ihanet ettin havasına giriyor.
    sizi son dakikaya kadar zor durumda bırakmak için herşeyi yapıyor. Davayı kazanamayacağını bildiği halde hep yokuş yapıyor, zorluk çıkarıyor..
    hatta dilekçelerinden birinde aynen söyle yazmıştı avukatları;
    "Davacı bu aracı kullanma teknik yetkinliğine sahip değildir!"
    Peki ben ne yanıt yazdım?
    "T.C. nin bana vermiş olduğu otomobil kullanma ehliyeti dışında, bu aracı kullanmak için başka bir resmi belge gerekiyorsa lütfen yüce mahkemeniz huzurunda tarafıma bildirsinler"
    :)

    Neyse, gelelim sürece, benim aracım ikinci el oluğu için dava uzadı. deliller toplandı, ek deliller istendi. sonra 3 üncü duruşma akabinde bilirkişiye sevk edildi.
    Bilirkişi keşif günü belirlendi, keşif gününde bilirkişi geldi, hakim ile birlikte mahkeme otoparkında aracı incelediler, beni dinlediler, sonra aracı itü kampüsüne getirmek için bana uygun gün verdiler. Bilirkişi olarak seçilen hocalarıma teşekkür ederim. Çok kibar ve anlayışlıydılar. Benim uygun olduğum günü kabul ettiler, aracı çabucak inceleyip beni yolladılar. Ancak aracı inceledikleri sırada benim orada olmamı istemediler. Kendileri bu konuda pek çok araçla karşılaştıkları için incelemeleri çok sürmedi. Zaten çok sürmesinede gerek yoktu. 2-3 saat sonra aracı al dediler.
    Sonra bilirkişi raporu geldi. 4 üncü duruşmada mahkeme bitebilirdi ama biz ikinci el aldığımız için bazı taleplerde ve iddialarda bulunduk. Onlar için delil istedi hakim. getirdik. kabul etti etmedi derken 5 inci duruşmada dava bitti.
    Sonra gerekçeli karar yazılması beklendi 30 gün. Derken toyota nasıl olduysa benim davamda temyize gitmedi. çoğu davada temyize gidiyordu aslında. Belki burada aracı satan bayii Nataş ın da etkisi olabilir. Zira bir tanıdığımın davasını temyize taşıdı toyota ortaköy. bunun gibi bi kaç bayi daha temyize gitti.
    Kazanamayacaklar ama maksat müşteriyi zor durumda bırakmak. zira avukatlarıda biliyor asla kazanamayacaklarını.

    Derken benim icrai süreç başladı. bilirkişi araç fiyatını tespit etti. 46 bin TL gibi bir rakkam çıktı. ben sevindim tabi.. ama toyota avukatları hin çıktı.. Toyota bu rakkama itiraz etmek istedi. Etti. Avukatlar bir kelime oyununda benim aracın ikinci el değerlendirilmesini sağladı ve rakkam 36 bine düştü. İtirazda tüketici mahkemesinin aracın misli ile değişim istediğini, "0" misli ile değişim istemediğini, bu sebeple ikinci el rakkamı belirlenmesi gerektiğiydi. Nitekim ikinci bilirkişi avukatları haklı buldu ve hakimde aksi karar vermedi. Faizdi şuydu buydu günüzümüz koşullarında uygun rakkam aldım yine. Benim amacım bu aracı satmak değildi. Zira benim gibi başkasıda mağdur olabilirdi.
    Ama artık öğrendim. Mahkemede ne istiyorsanız kelime kelime talep edeceksiniz. biz misli ile değişim istedik, kabul oldu. "0" mislini isteseydik o da kabul olacaktı eminim. Zira benzer yargıtay kararı mevcut. Neyse oldu bitti artık yapacak bişi yok..
    Sonunda, icrai süreçte bitince geçen hafta aracı icra kanalı ile icra memuruna telim ettim. İcra memuruda toyota nataş ın avukatına teslim etti. O arada araçtaki çizik ve eksikleri tespit ettirmek istedi toyota avukatı. çok kızdım. Zaten ikinci el statüsünde aracı aldınız, ne eksiğine bakıyorsunuz dedim. Avukatta sorun değil biz aracı aldığımızda bu halde olduğunu ve bu eksikleri bizim yapmadığımızı toyotaya bildirmek için bunu yapıyoruz dert etme dedi.
    Aslında ben mahkeme kararı olan şanzıman arızası dışında diğer kısımları eksiksiz vermeliymişim. iyide araç ikinci el. Ama içimden şanzımanı zorlayıp icra dairesinin otopark ında bozarak vermekti. İşte ona bişi diyemezler, aracı çekici ile götürmek zorunda kalırlardı. ama bunu da yapmak istemedim.
    İnsanlık bizde kalsın..

    Derken icra dairesi bankasına toyota parayı yatırdı, bende icra dairesi müdüründen paramı aldım.

    Sonuç; Toyota müşteri memnuniyetini asla ön planda tutmuyor. Kendisine dava açarsanız kaybedeceğini bile bile sizi uğraştırıyor ki bir daha kendisi için dava açmayın va açılmasın diye..

    Ben aracı sıfır alsaydım 2 inci duruşmada dava biter, 3 ayda da icrai süreç tamamlanırdı. Nitekim şu anda bir tanıdık ilk duruşması akabinde bilirkişiye sevk edildi. 2 nci duruşmaya kadar bilirkişi raporu gelince dava bitedek. Hakimler bile öğrendiler. mmt li araç gelince hemen bilirkişiye sevk ediyorlar.
    1nci, 3 ncü, 4 ncü ve 5 nci tüketici mahkemelerinde benim bildiğim hala devam eden ve bitmek üzere olan davalar var..

    Memnun olana bişi diyemem, ama şikayeti olan lütfen bir an bile beklemesin.. faizi ile hakkını alıyor..

    Saygılar..




  • Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    Tebrikler... :-))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky_lark -- 24 Mart 2012; 11:27:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    Tebrikler... :-))

    Alıntıları Göster
    Öncelikle gözünüz aydın bir vatandaşın bir devi böyle haklı yenmesi gurur verici Araçtaki sıkıntı neydi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9000 rpm

    Öncelikle gözünüz aydın bir vatandaşın bir devi böyle haklı yenmesi gurur verici Araçtaki sıkıntı neydi ?

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..

    gerçekten tebrik ediyorum.bende bu vitesin yüzünden toyotanın yanından bile geçmem.aile içi huzurumuzu bile bozmuştu.git 50 bin tl ver ve o parayla rezil olun karşılığı bence mmt.Aynen dediğiniz gibi yokuşlarda ve yoğun trafikte adamı çileden çıkarır bu vites.Ya şunu anlamıyorum yanlız,bazı arkadaşlar yok harika süper falan yazıyor ya,diyorum ki acaba onların mmt farlı bir teknolojiyle üretildi.Ben bu mmt başbelasından kurtuldum.Gittim tam otomatik dizel kia ceed aldım.Ohh bee dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayelektronik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..

    gerçekten tebrik ediyorum.bende bu vitesin yüzünden toyotanın yanından bile geçmem.aile içi huzurumuzu bile bozmuştu.git 50 bin tl ver ve o parayla rezil olun karşılığı bence mmt.Aynen dediğiniz gibi yokuşlarda ve yoğun trafikte adamı çileden çıkarır bu vites.Ya şunu anlamıyorum yanlız,bazı arkadaşlar yok harika süper falan yazıyor ya,diyorum ki acaba onların mmt farlı bir teknolojiyle üretildi.Ben bu mmt başbelasından kurtuldum.Gittim tam otomatik dizel kia ceed aldım.Ohh bee dedim.

    hehhe süper :)
    teşekkür ederim. söylediklerinize aynen katılıyorum.. bende de şu an i30 tam otomatik var.. kia ile aynı teknoloji.. süper bir şanzıman..
    aldığımdan beri günde 100 km yapıyorum nerdeyse, valla hiç yorgunluk yok, dert yok tasa yok...
    mmt iyi dienler kia yada hyundai tam otomatiği kullanmamış kesin.. kullansalar böyle demezler eminim..

    Sahi siz naaptınız mmt yi? sattınız mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 11 Nisan 2012; 21:49:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayelektronik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..

    gerçekten tebrik ediyorum.bende bu vitesin yüzünden toyotanın yanından bile geçmem.aile içi huzurumuzu bile bozmuştu.git 50 bin tl ver ve o parayla rezil olun karşılığı bence mmt.Aynen dediğiniz gibi yokuşlarda ve yoğun trafikte adamı çileden çıkarır bu vites.Ya şunu anlamıyorum yanlız,bazı arkadaşlar yok harika süper falan yazıyor ya,diyorum ki acaba onların mmt farlı bir teknolojiyle üretildi.Ben bu mmt başbelasından kurtuldum.Gittim tam otomatik dizel kia ceed aldım.Ohh bee dedim.

    hehhe süper :)
    teşekkür ederim. söylediklerinize aynen katılıyorum.. bende de şu an i30 tam otomatik var.. kia ile aynı teknoloji.. süper bir şanzıman..
    aldığımdan beri günde 100 km yapıyorum nerdeyse, valla hiç yorgunluk yok, dert yok tasa yok...
    mmt iyi dienler kia yada hyundai tam otomatiği kullanmamış kesin.. kullansalar böyle demezler eminim..

    Sahi siz naaptınız mmt yi? sattınız mı?

    Evet sattım,ama yazdıklarınızı görünce sattığıma pişman oldum,bende çatır çatır alırdım paramı...Mmt nin bana çektirdiğini bende toyotaya çektirirdim.Ben size helal olsun diyorum,çünkü kolay yolu seçip satıp,başkasını yakmaktansa toyotaya acımadan paranızı almışssınız iyi olmuş.Ceed ve İ30 kardeş araçlar,şanzıman aynı,ikiside crdi motor kullanıyor.Ben çok memnunum.Aurisle kıyaslamam bile.Auris benim arabanın yanında araba değil.Aurisin forumunda,yazıyorum bana kızıyorlar yok öyle birşey diye...Var kardeşim..dediğinize katılıyorum hepsinde var.Yok kullanmasını bilecekmişsinde falanda filanda...Benim 3 tane manuel vites aracım oldu,eğer bu mmt otomatikleştirilmiş ise,düz manuel şanzıman tam otomatiktir.Normal manueli kullnmak inanın daha kolay.Arkadaşların yazdıklarını okurken gerçekten hiç inanamıyorum.Ben ilk aldığımda bu mmt yi hiç bilmeden aurisin güzelliğine vurulup aldım.Arabayı teslim almamıştım.Bir baktım internnette bazı arkadaşlar mmt yi yerden yere vurmuşlar,içime kurt düştü..Dedim ki toyota iyi markadır(Herkesin dediği gibi) olmaz öyle birşey...ve aldık,hanımla bile aramı açtı bu araba.Bu yazdıklarımızı okuyan auris demeyimde mmt şanzıman toyota almayı düşünen kardeş,bence uzak dur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayelektronik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayelektronik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..

    gerçekten tebrik ediyorum.bende bu vitesin yüzünden toyotanın yanından bile geçmem.aile içi huzurumuzu bile bozmuştu.git 50 bin tl ver ve o parayla rezil olun karşılığı bence mmt.Aynen dediğiniz gibi yokuşlarda ve yoğun trafikte adamı çileden çıkarır bu vites.Ya şunu anlamıyorum yanlız,bazı arkadaşlar yok harika süper falan yazıyor ya,diyorum ki acaba onların mmt farlı bir teknolojiyle üretildi.Ben bu mmt başbelasından kurtuldum.Gittim tam otomatik dizel kia ceed aldım.Ohh bee dedim.

    hehhe süper :)
    teşekkür ederim. söylediklerinize aynen katılıyorum.. bende de şu an i30 tam otomatik var.. kia ile aynı teknoloji.. süper bir şanzıman..
    aldığımdan beri günde 100 km yapıyorum nerdeyse, valla hiç yorgunluk yok, dert yok tasa yok...
    mmt iyi dienler kia yada hyundai tam otomatiği kullanmamış kesin.. kullansalar böyle demezler eminim..

    Sahi siz naaptınız mmt yi? sattınız mı?

    Evet sattım,ama yazdıklarınızı görünce sattığıma pişman oldum,bende çatır çatır alırdım paramı...Mmt nin bana çektirdiğini bende toyotaya çektirirdim.Ben size helal olsun diyorum,çünkü kolay yolu seçip satıp,başkasını yakmaktansa toyotaya acımadan paranızı almışssınız iyi olmuş.Ceed ve İ30 kardeş araçlar,şanzıman aynı,ikiside crdi motor kullanıyor.Ben çok memnunum.Aurisle kıyaslamam bile.Auris benim arabanın yanında araba değil.Aurisin forumunda,yazıyorum bana kızıyorlar yok öyle birşey diye...Var kardeşim..dediğinize katılıyorum hepsinde var.Yok kullanmasını bilecekmişsinde falanda filanda...Benim 3 tane manuel vites aracım oldu,eğer bu mmt otomatikleştirilmiş ise,düz manuel şanzıman tam otomatiktir.Normal manueli kullnmak inanın daha kolay.Arkadaşların yazdıklarını okurken gerçekten hiç inanamıyorum.Ben ilk aldığımda bu mmt yi hiç bilmeden aurisin güzelliğine vurulup aldım.Arabayı teslim almamıştım.Bir baktım internnette bazı arkadaşlar mmt yi yerden yere vurmuşlar,içime kurt düştü..Dedim ki toyota iyi markadır(Herkesin dediği gibi) olmaz öyle birşey...ve aldık,hanımla bile aramı açtı bu araba.Bu yazdıklarımızı okuyan auris demeyimde mmt şanzıman toyota almayı düşünen kardeş,bence uzak dur...

    geçmiş olsun öyleyse sizde..

    evet ben idealist davrandım ve dava açtım.. herkesede aynı yolu tavsiye ediyorum.. kimsenin kanına girmemek gerek..

    mmt teknolojisi çok kötü ve son çıkanlarında ilk çıkanlardan bir farkı yok..

    aynen şimdi i30 kullanıyorum, günde 100 km yoğun trafikte hiç bukadar keyif aldığımı bilmem.. arkadaş gün sonunda auris te başım ağrır yorgunluktan ölürdüm.. i30 da ertesi gün olsunda trafiğe tekrar girim diye bekliyorum heycanla :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayelektronik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: bayelektronik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..

    gerçekten tebrik ediyorum.bende bu vitesin yüzünden toyotanın yanından bile geçmem.aile içi huzurumuzu bile bozmuştu.git 50 bin tl ver ve o parayla rezil olun karşılığı bence mmt.Aynen dediğiniz gibi yokuşlarda ve yoğun trafikte adamı çileden çıkarır bu vites.Ya şunu anlamıyorum yanlız,bazı arkadaşlar yok harika süper falan yazıyor ya,diyorum ki acaba onların mmt farlı bir teknolojiyle üretildi.Ben bu mmt başbelasından kurtuldum.Gittim tam otomatik dizel kia ceed aldım.Ohh bee dedim.

    hehhe süper :)
    teşekkür ederim. söylediklerinize aynen katılıyorum.. bende de şu an i30 tam otomatik var.. kia ile aynı teknoloji.. süper bir şanzıman..
    aldığımdan beri günde 100 km yapıyorum nerdeyse, valla hiç yorgunluk yok, dert yok tasa yok...
    mmt iyi dienler kia yada hyundai tam otomatiği kullanmamış kesin.. kullansalar böyle demezler eminim..

    Sahi siz naaptınız mmt yi? sattınız mı?

    Evet sattım,ama yazdıklarınızı görünce sattığıma pişman oldum,bende çatır çatır alırdım paramı...Mmt nin bana çektirdiğini bende toyotaya çektirirdim.Ben size helal olsun diyorum,çünkü kolay yolu seçip satıp,başkasını yakmaktansa toyotaya acımadan paranızı almışssınız iyi olmuş.Ceed ve İ30 kardeş araçlar,şanzıman aynı,ikiside crdi motor kullanıyor.Ben çok memnunum.Aurisle kıyaslamam bile.Auris benim arabanın yanında araba değil.Aurisin forumunda,yazıyorum bana kızıyorlar yok öyle birşey diye...Var kardeşim..dediğinize katılıyorum hepsinde var.Yok kullanmasını bilecekmişsinde falanda filanda...Benim 3 tane manuel vites aracım oldu,eğer bu mmt otomatikleştirilmiş ise,düz manuel şanzıman tam otomatiktir.Normal manueli kullnmak inanın daha kolay.Arkadaşların yazdıklarını okurken gerçekten hiç inanamıyorum.Ben ilk aldığımda bu mmt yi hiç bilmeden aurisin güzelliğine vurulup aldım.Arabayı teslim almamıştım.Bir baktım internnette bazı arkadaşlar mmt yi yerden yere vurmuşlar,içime kurt düştü..Dedim ki toyota iyi markadır(Herkesin dediği gibi) olmaz öyle birşey...ve aldık,hanımla bile aramı açtı bu araba.Bu yazdıklarımızı okuyan auris demeyimde mmt şanzıman toyota almayı düşünen kardeş,bence uzak dur...

    geçmiş olsun öyleyse sizde..

    evet ben idealist davrandım ve dava açtım.. herkesede aynı yolu tavsiye ediyorum.. kimsenin kanına girmemek gerek..

    mmt teknolojisi çok kötü ve son çıkanlarında ilk çıkanlardan bir farkı yok..

    aynen şimdi i30 kullanıyorum, günde 100 km yoğun trafikte hiç bukadar keyif aldığımı bilmem.. arkadaş gün sonunda auris te başım ağrır yorgunluktan ölürdüm.. i30 da ertesi gün olsunda trafiğe tekrar girim diye bekliyorum heycanla :)

    Alıntıları Göster
    Tebrikler Killer Loop...Mücadele azmine ve iradene...Keşke hepimiz marka fanatiği olmayıp, zarar gördüğümüz anda yasal yollardan hakkımızı arasak. Genelde kolaycılığa kaçarak kaderimize razı tavırlar takınıyoruz.
    Toyota'dan sonra Hyundai'yi tercih etmeni yadırgadığımı belirtmek isterim. Bence Attan inip eşşeğe binmişsin. Seni Passat benzeri bir araç tercihi ile görmek isterdim ki yaptığın mücadele bir anlam kazansın. Yine de kazasız sürüşler diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnan61

    Tebrikler Killer Loop...Mücadele azmine ve iradene...Keşke hepimiz marka fanatiği olmayıp, zarar gördüğümüz anda yasal yollardan hakkımızı arasak. Genelde kolaycılığa kaçarak kaderimize razı tavırlar takınıyoruz.
    Toyota'dan sonra Hyundai'yi tercih etmeni yadırgadığımı belirtmek isterim. Bence Attan inip eşşeğe binmişsin. Seni Passat benzeri bir araç tercihi ile görmek isterdim ki yaptığın mücadele bir anlam kazansın. Yine de kazasız sürüşler diliyorum.

    Selamlar adnan61,
    Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)
    Hatta passat a yakıştırmanda ayrıca teşekkür gerektiriyor diyelim :)

    Aslında passttan ziyada A4 station wagon u tercih ederdim :)

    Aslında bakarsan hyundai için biraz haksızlık etmiş olduğun kanısındayım.. bilakis eşşekten init ata bindiğime çok eminim..
    zira 4 sene boyunca toyotanın bana verdiği rahatsızlık tartışılmaz.. yalnız sadece mmt şanzıman rahatsızlığı değil bu.. süsbansiyon, ön panelden gelen zırıltılar, hiç düzelmeyen ve kötü silen ön silecekler.. arka sileceği saymıyorum bile.. değiştirdiğim halde silerken patırtısından gürültüsünden kurtulamadım bir türlü :)

    gelelim i30 a, hiç binmedğini düşünüyüroum.. bir test sürüşü tavsiye ederim.. yumuşak pilastikten yapılmış ve çıtı çıkmayan ön panel, 2 yıllık araç olmasına rağmen sessiz sakin ve pürüzsüz silen silecekler, yol tutuştan ödün vermeden gayet yumuşak ve kabul edilebilir süsbansiyon, inanılmaz yumuşak bir direksiyon ve işte en önemlisi, sorunsuz tam otomatik bir şanzıman..
    bu şanzıman öyle süper ki, park ederken insana süper destek oluyor. yoğun trafik ve yokuş yukarı dur kalklar tam bir keyif alemine sokuyor insanı..
    inan bana, bu şanzıman passatta yok! dsg var ki bu şanzıman içinde yasal süreçleri tercih edenler var..
    20 günü geçti alalı, günde 100 km ortalamam var, arkadaş hiç mi yorulmaz insan.. yok vallahi.. yormadı araç.. aynısını auriste yapsaydım canım çıkardı ki çıkıyordu zaten..
    ortada yaşadıklarımı döktüm.. ne yaşadığımı biliyorum, hyundai süper bir marka demiyorum ki değil zaten.. i30 un kusurları yok mu, elbet var, ama toyota kadar değil.. benim amacıma hizmet ediyor..
    bu durumda passat almama sebebim ortaya çıkmıştır heralde :)
    audi ye zaten gücüm yetmez.. :)
    Bu durumda ben eğer eşşeğe bindimse, varsın binim.. valla bu eşşek süper :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: adnan61

    Tebrikler Killer Loop...Mücadele azmine ve iradene...Keşke hepimiz marka fanatiği olmayıp, zarar gördüğümüz anda yasal yollardan hakkımızı arasak. Genelde kolaycılığa kaçarak kaderimize razı tavırlar takınıyoruz.
    Toyota'dan sonra Hyundai'yi tercih etmeni yadırgadığımı belirtmek isterim. Bence Attan inip eşşeğe binmişsin. Seni Passat benzeri bir araç tercihi ile görmek isterdim ki yaptığın mücadele bir anlam kazansın. Yine de kazasız sürüşler diliyorum.

    Selamlar adnan61,
    Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)
    Hatta passat a yakıştırmanda ayrıca teşekkür gerektiriyor diyelim :)

    Aslında passttan ziyada A4 station wagon u tercih ederdim :)

    Aslında bakarsan hyundai için biraz haksızlık etmiş olduğun kanısındayım.. bilakis eşşekten init ata bindiğime çok eminim..
    zira 4 sene boyunca toyotanın bana verdiği rahatsızlık tartışılmaz.. yalnız sadece mmt şanzıman rahatsızlığı değil bu.. süsbansiyon, ön panelden gelen zırıltılar, hiç düzelmeyen ve kötü silen ön silecekler.. arka sileceği saymıyorum bile.. değiştirdiğim halde silerken patırtısından gürültüsünden kurtulamadım bir türlü :)

    gelelim i30 a, hiç binmedğini düşünüyüroum.. bir test sürüşü tavsiye ederim.. yumuşak pilastikten yapılmış ve çıtı çıkmayan ön panel, 2 yıllık araç olmasına rağmen sessiz sakin ve pürüzsüz silen silecekler, yol tutuştan ödün vermeden gayet yumuşak ve kabul edilebilir süsbansiyon, inanılmaz yumuşak bir direksiyon ve işte en önemlisi, sorunsuz tam otomatik bir şanzıman..
    bu şanzıman öyle süper ki, park ederken insana süper destek oluyor. yoğun trafik ve yokuş yukarı dur kalklar tam bir keyif alemine sokuyor insanı..
    inan bana, bu şanzıman passatta yok! dsg var ki bu şanzıman içinde yasal süreçleri tercih edenler var..
    20 günü geçti alalı, günde 100 km ortalamam var, arkadaş hiç mi yorulmaz insan.. yok vallahi.. yormadı araç.. aynısını auriste yapsaydım canım çıkardı ki çıkıyordu zaten..
    ortada yaşadıklarımı döktüm.. ne yaşadığımı biliyorum, hyundai süper bir marka demiyorum ki değil zaten.. i30 un kusurları yok mu, elbet var, ama toyota kadar değil.. benim amacıma hizmet ediyor..
    bu durumda passat almama sebebim ortaya çıkmıştır heralde :)
    audi ye zaten gücüm yetmez.. :)
    Bu durumda ben eğer eşşeğe bindimse, varsın binim.. valla bu eşşek süper :)

    Alıntıları Göster
    Gönül mercedes, bmw ister, tabi herşey imkan dahilinde. Çok uzun süreli bi araştırmadan sonra fiyat, donanım, motor olarak bende i30 a karar kıldım. Sparişi verdim, inş ay sonu gelicek araç. 1.6 crdi manuel elite, beyaz renk.
    :) Allah pişman etmesin, uzun süre sorunsuz kullanman dileğiyle kardeşim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    Merhaba Killer Loop,

    Söz konusu aracın yaşattığı sorunlar arasında yokuş,vitesler arası sarsıntı vb. durumlar dışında bilirkişi ile olan diyalog ve süreci paylaşabilir misiniz ?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..

    çok çok tebrik ederim. Sizin gibi yapmalı herkez. satayım kurtulayım demek yanlış. Tamam uğraşmışsınız ama karşılığını almışsınız. anlamadığım şey. sizin eline tam olarak ne kadar geçti. masraflar hariç ve aracı satsaydınız kaça satardınız?

    birde konu dağılmasın ama, DSg nin mmt ile gerçekten ilgisi yok. DSG nin arızasız hali sorunsuz. MMT nin ise arızasız hali sorunlu. Zaten davayıda ordan kaznıyorsunuz? Toyota arızalı olmadığı halde ısınıp kitlenen şanzımana normal diyor. Sİz ise değil :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 14 Nisan 2012; 19:09:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av_avi

    Gönül mercedes, bmw ister, tabi herşey imkan dahilinde. Çok uzun süreli bi araştırmadan sonra fiyat, donanım, motor olarak bende i30 a karar kıldım. Sparişi verdim, inş ay sonu gelicek araç. 1.6 crdi manuel elite, beyaz renk.
    :) Allah pişman etmesin, uzun süre sorunsuz kullanman dileğiyle kardeşim.

    Aynen katılıyorum :)
    Yeni kasası bence çok şık.. ama station wagon olmadığı için ben pek düşünmedim.. zaten sıfırınıda almak istemem çok maliyetli :)

    Bencede pişman olmadan kullanırız işalla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escober

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    Merhaba Killer Loop,

    Söz konusu aracın yaşattığı sorunlar arasında yokuş,vitesler arası sarsıntı vb. durumlar dışında bilirkişi ile olan diyalog ve süreci paylaşabilir misiniz ?

    Teşekkürler

    Selam escober,
    Bilirkişi ile diyolag derken?
    kendilerini tanımam.. Sadece mahkemede yüzlerini gördüm..
    eğer sormak istediğin şey süreçlerse şöyle işliyor, bilirkişi keşif günü belirliyor hakim. o gün bilirkişi ile birlikte mahkeme binasının otoparkına geliyorsunuz.. tabi önce duruşma salonuna.. hakim ile bilirkişiler gelip aracı inceliyor.. size bilirkişi sorular soruyor.. derdinizi anlatıyorsunuz..
    sonra size gün veriyor.. kendileri öğreitm üyesi zaten.. biri biraz tersti ama diğeri çok tatlıydı.. şu gün uyarmı sana delikanlı dedi bana.. hocam saat önemli işten gelicem erken olsa sevinirim dedim.. birde çabuk biterse işlem çok makbule geçer diye ilettim.. önce yok bitmez dediler, sonra tamam bakarız dediler..
    o gün geldi gittim aracı teslim ettim.. sonra güni çinde arayıp gel aracı al dediler.. tabii hiç bi bilgi vermediler ama ben tahmin ediyordu sorunu gördüklerini.. sonraki duruşma tarihine rapor geliyor.. bazı durumalrda gecikebilir.. takip etmek gerek.. neyse raporu görünce oh be dediğimi hatırlıyorum... yaşasın işte bana hak veren bir kaç uzman var nihayetinde :)

    raporda daha 3 km lik parkurun 750 nci metresine gelmeden şanzıman ısınıp teklemeye, sorun çıkarmaya başlamıştır, araca zararvermemek için test sonlandırılmıştır die yazmışlar :)
    Bende demiştim zaten o gün.. hocam nolur çok zorlamayın daha mahkeme devam ediyor araca ihtiyacım var diye.. :)
    nitekim öyle oldu..


    umarım sorunun yanıtını verebiilmişimdir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    teşekkür ederim.. haklıysanız kazanıyorsunuz :)
    mmt şanzıman sorunu..
    yokuş çıkmaz, yoğun trafikte gitmez..

    çok çok tebrik ederim. Sizin gibi yapmalı herkez. satayım kurtulayım demek yanlış. Tamam uğraşmışsınız ama karşılığını almışsınız. anlamadığım şey. sizin eline tam olarak ne kadar geçti. masraflar hariç ve aracı satsaydınız kaça satardınız?

    birde konu dağılmasın ama, DSg nin mmt ile gerçekten ilgisi yok. DSG nin arızasız hali sorunsuz. MMT nin ise arızasız hali sorunlu. Zaten davayıda ordan kaznıyorsunuz? Toyota arızalı olmadığı halde ısınıp kitlenen şanzımana normal diyor. Sİz ise değil :)

    çok çok çok teşekkür ederim :)
    2010 senesinde davayı açmadan önce 35 veren oldu, aracı anlattım, bundan sonra arkadaş almadı tabi.. birde bayan aramıştı, o da 34 verdi, anlattım vaz geçti.. bende dava açtım :)
    aslında davayı biraz eksik sonuçlandırdık.. benim araç ikinci el olduğu için..
    sıfır misli ile dğeişim kararı çıkartçacamıza misli ile değişim çıkarttık.. icrada ilk rakkam 46 çıktı.. çok sevindim.. ama toyota itiraz etti.. misli değişim ikinci el mislidir dedi, rakkamı ikinci bilirkişi 36 ya düşürdü :(

    yapacka bişi yok kaderimize razı olduk.. ama elinde faturası olan fatura bedelini faizi ile alır ou söyleyim.. ikinci elde dava açanda sıfır mislini istiyorum dedimi alır :)

    dsg ye gelince, benim bir yakınımda var, sorunlu.. ikinci vitese geçiş ve yokuşta çıkmama sorunu var.. ama mmt gibi hemen çıkmıyor.. zamanla.. bir kere garantiden tüm parçalarını değiştirdi doğuş.. ama nafile..
    şuan benim avukatın elinde 3 adet dsg şanzıman davası var..

    şu son cümlen süper bir tespit olmuş :)
    evet ısınınca kilitlenir, boşa atar, normaldir diyen toyota, değildir diyen ben ve bilirkişi :)




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.