|
Bildirim
|
Merhaba,
Aşağıdaki yöntem, yaşadığım problemi çözdü. Teşekkürler. FtpX adlı kullanıcının mesajından alıntıdır: Arkadaşlar; 20 gündür bu konu ile uğraşan, bütün forumları okuyan ve sonunda satın alma işlemi yapan bir kişi olarak yazıyorum. 1- Kartın ve ya hesabın blok yediği doğru değil. 2- Kart adresi ve sistemde kayıtlı konum adresi aynı olacak bilgisi doğru değil. 3- Hesabınıza kayıtlı kart adresi ekstre adresinizle birebir aynı olacak bilgisi doğru değil. 4-Kartınızda provizyon varken işlem yapamazsınız bilgisi doğru değil. Biraz önce satın alma yaptım. İşlemi yaptığımda 2 farklı kartımdan toplam 7 bekleyen provizyon ve son 6 gün de defalarca denenmiş 23 tane başarısız işlem vardı. Bu işlemlerden 4 provizyon son 30 dk ait ve hala kartların üzerinde duruyorlar. Ne 15 gün ne de 48 saat bir dakika bile beklemedim. Şimdi gelelim nasıl yaptığıma. 1- Web browser üzerinden oturum açın. 1a- sepetinizde bekleyen ürünleri silin. 1b- tüm kayıtlı kredi kartlarını silin. 1c- oturumu kapatın. 2- Mobile app (eğer varsa) üzerinden oturum açın. 2a- sepetinizde ürün olmadığını ve tanımlı kart olmadığını teyit edin. 2b- mobile oturumu kapatın. 3- ps4 sistemini açın. 3a- ayarlar >psn hesabı > cüzdan adımında kayıtlı kart olmadığını teyit edin. 3b- almak istediğiniz herşeyi sepete ekleyin. Ödeme işlemine geçin. 3c- bu esnada kart ekle deyin. 3c1- ilk sayfada kart bilgisini eksiksiz girdiğinizden Emin olun. 3c2- ikinci sayfa adres bilgisi. 3c2a- Birinci satıra ekstre adresinizin ilk iki kelimesi girin. Ör: RUZGARLIBAHCE MAH 3c2b- 2. Ve 3. satırı boş bırakın. Ekstre de varsa da yazmayın. 3c2c- ilce il ve posta kodunu buyuk harf ve turkce karakter kullanmadan yazın. Ve ödeme işlemini tamamlayın. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigiMortal -- 17 Mart 2012; 12:42:28 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gkhannn -- 17 Mart 2012; 17:33:04 > |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|