Şimdi Ara

Citroen Xsara (2001) Nasıl Bilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
72.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Bu 2001 Model Xsara nasıl araçtır, kullananların yorumunu bekliyorum.
    Aklıma takılanlar şunlar,
    1.Parçası rahat bulunur mu ve pahalı mı dır?
    2.Sık sık sorun çıkarır mı?
    3.Kullanımı nasıldır rahat mıdır?

    Araç budur.
     Citroen Xsara (2001) Nasıl Bilirsiniz?



  • Citroen Xsara 2002 ye kadar model Xsara 1 diye geçiyor 2002 sonrası Xsara2 geçiyor.Bende 2004 hdi dizel 1.4 var.Genelde memnun sayılırım.Ama nedense piyasası zayıf bir araçtır.Temizini alabilirsen yıllarca kullanırsın.Hemen satarım dersen piyasası zayıf olduğu için satamazsın.
  • arkadaşım merhabalar.Bende 2000 model xsara 1,6 clim modeli var.araç 90 beygir,donanım olarak 2 hava yastığı,otomatik klima,sis farı,elektrikli cam ve aynalar,hidrolik direksiyona sahip.1153 kg ağırlığa sahip olmasına rağmen oldukça seri ve atak bir araçtır xsaralar.Yakıt olarak istanbul şehir içinde 32 kr şehir dışında 26 kr ortalama değeri var.Uzun yoldada öyle 80-90 gitmem ben.120-150 ortalama hızda bu yakıt değerleri.Benzinli bir araca göre çok makul değerler bence.14 aydır kullanıyorum ilk aldığımda sizin gibi tereddütlerim çoktu.Ama emin olabilirsin ki temiz bir xsaraya sahip olduktan sonra başka bir araca dönüp bakmazsınız.4-5 ay kullanır sıkışıklığım gittiğinde değiştiririm diye düşünmüştüm.Şu anda Allaha çok şükür sıkışıklığımda kalmadı ama sıfır araç bakmama rağmen xsara konforuna sahip beni tatmin edecek 30-35 bin tl civarında araç bulamadım.inanın hepsi xsara ile aynı ayardalar o paralara alınabilecek araçlar.13-14 bin tl piyasası olan xsaraya karşılık(bu benim 2000 model xsaramın değeri) bu kadar donanım ve konfora sahip araçların yenisi en az 40 bin tl dan başlıyor.Bizim milletin bir huyu vardır babadan dededen ne gördüyse o makbuldur.Bunca sene (ta ki 2000 li senelere kadar devam etti bu araçların üretimi) tofaşlara ve reno 12 lere binen milletimiz ne yazıkki arabadan anlamıyor.Bizde bu araçlar üretilirken avrupada çöpte bile kalmamıştı bu araçlardan.Citroen xsara Citroenin Türkiyeye ilk gelen araç grubundan.Dolayısıyla tanınması ve sevilmesi o kadar kolay olmadı.Halbuki xsara 2000-2005 yılları arasında dünya ralli şampiyonluğunu kimseye kaptırmamış ve üst üste 5 sene şampiyon olarak bir rekor kırmıştır.0-100 km hıza 10 saniyenin altında ulaşan ilk otomobil olduğunuda hatırlatırım.Xsaradan sonra bu rekoru honda civic ele almıştır.Torsiyonlu denge sistemi sayesinde viraja ne kadar süratle girerseniz girin xsarada denge kaybı yaşamazsınız.Atatürk hava limanının oradaki keskin viraja son model bmw mercedesler frene basıp 50-60 km hızla girerken aynı viraja gaza basıp 100-110 km hızla girmişliğim vardır.Arabanın yana yattığını hissedemezsiniz.Geniş bagaç hacmi,koltukların rahatlığına alıştımı vazgeçemezsiniz.Parça konusunda emin olun çoğu avrupa aracın parçalarından ucuz ve boldur.14 aydır ilk aldığımda triger kayışı dahil balatalar,yağı suyu,filtreleri ve klima tamiri dahil yapmış olduğum 610 tl lık komple bakım masrafından(610 tl nın 220 tlsı klima boruları ve gazı ) başka sadece 10000 km de bir yağını suyunu değiştirip 37000 km yol yaptım.Tık yok.Kolay kolay arıza yapan bir otomobil değildir.Kronik rahatsızlığı bir tek torsiyon bilyalarının değişmesidir.O da 1998-2001 modellerde şu günlerde başgösterdi.Kronik rahatsızlık değilmiş yaşlarından ötürü değişmesi gerekiyormuş denge torsiyon bilyalarının.130 tl ya aldım bilyaları 150 tl tamircim sökme takmaya istedi,150 tl da tornacı istedi.430 tl toplamda yani.Son bir şey daha bunca yıl 50 araç değiştirmiş ve kullanmışımdır,citroen xsara bundan sonraki tüm araçlarımın citroen olmasını garantileyen araçtır.Xsara ya binen birini C4 veya C5 paklar :)
  • bakımlısını bulursan hiç düşünme al bende 2004 modeli var bir yıldır kullanıyorum daha tık yok tabiki bu hiç sorunu yok anlamına gelmiyor benim tık yoktaki maksadım arıza çıkarmaması bakımlarını eksik etmem benim bildiyim en kronik sorunu eksoz manifoldunun çatlamsı buna dikkat ederseniz yıllarca sorunsuz binersiniz tabiki aracın evveliyatı temizzse
  • Arkadaşım merhaba 2004 modelini 1 yıl önce kaça almıştın?
    Şu an piyasa ne kadar biliyor musun?
    Ben de xsara 2003-2004 bir araba bakıyorum. Hatta forumda birde mesaj açtım 15000tl bütçem var bir araba ile görüştük ilk sahibi 17000 istiyor henüz pazarlık yapmadık Aracın ilk sahibi servis bakımlıymış araba sunrooflu full bir model
    kaç paraya kadar alınır? bu arabanın değeri normal olarak ne kadardır?
    birde lpg si yok.

    Teşekkür ederim.
    Saygılarımla,
    Murat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xsara2000

    arkadaşım merhabalar.Bende 2000 model xsara 1,6 clim modeli var.araç 90 beygir,donanım olarak 2 hava yastığı,otomatik klima,sis farı,elektrikli cam ve aynalar,hidrolik direksiyona sahip.1153 kg ağırlığa sahip olmasına rağmen oldukça seri ve atak bir araçtır xsaralar.Yakıt olarak istanbul şehir içinde 32 kr şehir dışında 26 kr ortalama değeri var.Uzun yoldada öyle 80-90 gitmem ben.120-150 ortalama hızda bu yakıt değerleri.Benzinli bir araca göre çok makul değerler bence.14 aydır kullanıyorum ilk aldığımda sizin gibi tereddütlerim çoktu.Ama emin olabilirsin ki temiz bir xsaraya sahip olduktan sonra başka bir araca dönüp bakmazsınız.4-5 ay kullanır sıkışıklığım gittiğinde değiştiririm diye düşünmüştüm.Şu anda Allaha çok şükür sıkışıklığımda kalmadı ama sıfır araç bakmama rağmen xsara konforuna sahip beni tatmin edecek 30-35 bin tl civarında araç bulamadım.inanın hepsi xsara ile aynı ayardalar o paralara alınabilecek araçlar.13-14 bin tl piyasası olan xsaraya karşılık(bu benim 2000 model xsaramın değeri) bu kadar donanım ve konfora sahip araçların yenisi en az 40 bin tl dan başlıyor.Bizim milletin bir huyu vardır babadan dededen ne gördüyse o makbuldur.Bunca sene (ta ki 2000 li senelere kadar devam etti bu araçların üretimi) tofaşlara ve reno 12 lere binen milletimiz ne yazıkki arabadan anlamıyor.Bizde bu araçlar üretilirken avrupada çöpte bile kalmamıştı bu araçlardan.Citroen xsara Citroenin Türkiyeye ilk gelen araç grubundan.Dolayısıyla tanınması ve sevilmesi o kadar kolay olmadı.Halbuki xsara 2000-2005 yılları arasında dünya ralli şampiyonluğunu kimseye kaptırmamış ve üst üste 5 sene şampiyon olarak bir rekor kırmıştır.0-100 km hıza 10 saniyenin altında ulaşan ilk otomobil olduğunuda hatırlatırım.Xsaradan sonra bu rekoru honda civic ele almıştır.Torsiyonlu denge sistemi sayesinde viraja ne kadar süratle girerseniz girin xsarada denge kaybı yaşamazsınız.Atatürk hava limanının oradaki keskin viraja son model bmw mercedesler frene basıp 50-60 km hızla girerken aynı viraja gaza basıp 100-110 km hızla girmişliğim vardır.Arabanın yana yattığını hissedemezsiniz.Geniş bagaç hacmi,koltukların rahatlığına alıştımı vazgeçemezsiniz.Parça konusunda emin olun çoğu avrupa aracın parçalarından ucuz ve boldur.14 aydır ilk aldığımda triger kayışı dahil balatalar,yağı suyu,filtreleri ve klima tamiri dahil yapmış olduğum 610 tl lık komple bakım masrafından(610 tl nın 220 tlsı klima boruları ve gazı ) başka sadece 10000 km de bir yağını suyunu değiştirip 37000 km yol yaptım.Tık yok.Kolay kolay arıza yapan bir otomobil değildir.Kronik rahatsızlığı bir tek torsiyon bilyalarının değişmesidir.O da 1998-2001 modellerde şu günlerde başgösterdi.Kronik rahatsızlık değilmiş yaşlarından ötürü değişmesi gerekiyormuş denge torsiyon bilyalarının.130 tl ya aldım bilyaları 150 tl tamircim sökme takmaya istedi,150 tl da tornacı istedi.430 tl toplamda yani.Son bir şey daha bunca yıl 50 araç değiştirmiş ve kullanmışımdır,citroen xsara bundan sonraki tüm araçlarımın citroen olmasını garantileyen araçtır.Xsara ya binen birini C4 veya C5 paklar :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-acil-ihtiyactan-alan-arkadasa-hayirli-olsun-116180758/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-sahibinden-satilik-xsara-citroen-2003-model-129337887/detay

    sizce alınır mı???
  • Xsara almayı düşünüp internetten fikir edinmeye çalışan arkadaşlara biraz yardımcı olmaya çalışayım;

    Ben 2004 model bir 1.6 SX Xsara kullanıcısıyım. Doğunun en sert ikliminde yaşıyorum.

    **Burada bizim için bir araçta aradığımız şeyler biraz farklı. Bazı sabahlar işe giderken -35 dereceyi gördüğümüz oluyor. Xsara bu havalarda ikinci bir marş istemedi benden hiç.

    **Araçlarımızı yeri geliyor 10cm kalınlığında buzun üstünde kullanıyoruz. Ben bir kaç kez böyle zeminlerde ani fren yapmak zorunda da kaldım. Araç çizgisini hiç bozmadı.

    **Yine bu dondurucu havalarda kalirofer çok başarılı şekilde ısıttı ve güçlü klima sayesinde camın buzlarını hep zorlanmadan çözdüm.

    Onun dışında normal bir iklimde öne çıkan özelliklerini de sayayım,

    **80'den yüksek bir hızın intihar olabileceği bir viraja dalgınlıkla 130'la girdim. Araba en ufak bir savrulma yapmadı. Yol tutuşuna gerçekten inanamazsınız. Muadilleriyle arasındaki en büyük fark bence yol tutuşu. Gerçekten harika bir süspanisyon sistemi var.

    **Bu araçta manuel sınıfına giren bir klima var. Fakat 0'ın hemen altında ''Auto'' diye bir ayar daha vardır. Klimayı açıp bu ayarı auto'ya getirdiğinizde diğer ayar kaç derecedeyse aracı o sıcaklıkta tutar. Yani manuel görünümi bir dijital klima var.

    ** 6 adet hava yastığı bu fiyata hangi arabada vardır bilmiyorum.

    **Abs fren sistemi tüm serilerinde var ve frenleri gerçekten çok iyi

    **Performansa gelince 0-100 arasını 2.vitesten yukarı çıkmadan 10 saniyenin altında hızlanabiliyorsunuz. Ben 8.5 saniyede çıktım 100'e. Maksimum 185 km'yi gördüm fakat rahatlıkla 210 civarı gidebileceğini söyleyebilirim. Araç 110bg bu arada.

    **Aracın tasarımı çok orjinal. Ben sevmiyorum ama modifiye yapmak için çok uygun.

    **Parçası çok kolay bulunur ve normal fiyatlardadır. Vosvos'tan opelden falan da ucuzdur.

    **Piyasası çok iyi değil. Çünkü bizim milletimiz Albea, Clio symbol gibi eşekleri çok sever. Ben Xsara'yı aldığımda ''alsaydın bi clio mis gibi binseydin'' diyen arkadaşlar aracıma bindikten sonra söylediklerinden vazgeçtiler. Piyasasının olmaması avantaj aslında. Aynı model bir Albea 15bin ediyorsa Xsara'nın 20binden fazla etmesi gerekiyor. Alırken ucuza kaliteli bir araç almış oluyorsunuz.

    Gelelim eksilerine;

    **Açıkçası beni arabadan soğutacak kadar önemli hiç bir eksiği yok aracın. Benim en sevmediğim 2 şey cam otomatiklerinin yeri ve torpido. Arka camın otomatikleri kol dayamanın arkasında, ön camlarınki de arka camların diğer butonlarıyla birlikte konsolda vitesin ön tarafında. Cam açıp kaparken bir saniyeliğine gözünüzü yoldan ayırmak zorunda kalıyorsunuz. Torpido kapağı da bu arabaya yakışmayacak şekilde tasarlanmış. Biraz emanet gibi duruyor.

    Özetle temiz bir Xsara 2'yi 16 17 aralığında bulursanız sakın kaçırmayın derim. Xsara'nın sürüş zevki gerçekten diğerlerinden çok farklıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udikisilik

    Xsara almayı düşünüp internetten fikir edinmeye çalışan arkadaşlara biraz yardımcı olmaya çalışayım;

    Ben 2004 model bir 1.6 SX Xsara kullanıcısıyım. Doğunun en sert ikliminde yaşıyorum.

    **Burada bizim için bir araçta aradığımız şeyler biraz farklı. Bazı sabahlar işe giderken -35 dereceyi gördüğümüz oluyor. Xsara bu havalarda ikinci bir marş istemedi benden hiç.

    **Araçlarımızı yeri geliyor 10cm kalınlığında buzun üstünde kullanıyoruz. Ben bir kaç kez böyle zeminlerde ani fren yapmak zorunda da kaldım. Araç çizgisini hiç bozmadı.

    **Yine bu dondurucu havalarda kalirofer çok başarılı şekilde ısıttı ve güçlü klima sayesinde camın buzlarını hep zorlanmadan çözdüm.

    Onun dışında normal bir iklimde öne çıkan özelliklerini de sayayım,

    **80'den yüksek bir hızın intihar olabileceği bir viraja dalgınlıkla 130'la girdim. Araba en ufak bir savrulma yapmadı. Yol tutuşuna gerçekten inanamazsınız. Muadilleriyle arasındaki en büyük fark bence yol tutuşu. Gerçekten harika bir süspanisyon sistemi var.

    **Bu araçta manuel sınıfına giren bir klima var. Fakat 0'ın hemen altında ''Auto'' diye bir ayar daha vardır. Klimayı açıp bu ayarı auto'ya getirdiğinizde diğer ayar kaç derecedeyse aracı o sıcaklıkta tutar. Yani manuel görünümi bir dijital klima var.

    ** 6 adet hava yastığı bu fiyata hangi arabada vardır bilmiyorum.

    **Abs fren sistemi tüm serilerinde var ve frenleri gerçekten çok iyi

    **Performansa gelince 0-100 arasını 2.vitesten yukarı çıkmadan 10 saniyenin altında hızlanabiliyorsunuz. Ben 8.5 saniyede çıktım 100'e. Maksimum 185 km'yi gördüm fakat rahatlıkla 210 civarı gidebileceğini söyleyebilirim. Araç 110bg bu arada.

    **Aracın tasarımı çok orjinal. Ben sevmiyorum ama modifiye yapmak için çok uygun.

    **Parçası çok kolay bulunur ve normal fiyatlardadır. Vosvos'tan opelden falan da ucuzdur.

    **Piyasası çok iyi değil. Çünkü bizim milletimiz Albea, Clio symbol gibi eşekleri çok sever. Ben Xsara'yı aldığımda ''alsaydın bi clio mis gibi binseydin'' diyen arkadaşlar aracıma bindikten sonra söylediklerinden vazgeçtiler. Piyasasının olmaması avantaj aslında. Aynı model bir Albea 15bin ediyorsa Xsara'nın 20binden fazla etmesi gerekiyor. Alırken ucuza kaliteli bir araç almış oluyorsunuz.

    Gelelim eksilerine;

    **Açıkçası beni arabadan soğutacak kadar önemli hiç bir eksiği yok aracın. Benim en sevmediğim 2 şey cam otomatiklerinin yeri ve torpido. Arka camın otomatikleri kol dayamanın arkasında, ön camlarınki de arka camların diğer butonlarıyla birlikte konsolda vitesin ön tarafında. Cam açıp kaparken bir saniyeliğine gözünüzü yoldan ayırmak zorunda kalıyorsunuz. Torpido kapağı da bu arabaya yakışmayacak şekilde tasarlanmış. Biraz emanet gibi duruyor.

    Özetle temiz bir Xsara 2'yi 16 17 aralığında bulursanız sakın kaçırmayın derim. Xsara'nın sürüş zevki gerçekten diğerlerinden çok farklıdır.

    üstad alırsam benim ilk aracım olucak. ilk araç için xsara önerirmisin? birde xsaranın hangi modeli tercih edeyim? 1,6 sx ve 1,6sx 16v en çok tutulan sanırım?
  • bugün işlh bende bir xsara cı oluyorum aracı ustaya gösterdim iyi dedi. ama yine size bir sorayım arkadaşlar. xsara alırken en çok dikkat edilmesi gereken şeyler nelerdir.
  • Hocam cevaplar için geç kaldım ama yardımcı olmaya çalışayım;

    Öncelikle ben aracımı 2 hafta önce sattım. Satmamın sebebi ateşleme arızası sonrası motorun bir daha eskisi gibi bir türlü verimli olmaması.

    İlk araç için Xsara biçilmiş kaftandır. Kullanımı çok kolay ve çok keyiflidir. Performanslıdır, frenleri muhteşemdir. Yol tutuşu efsanedir. Yakıtı makuldür. Şu anda 17 18 civarı araba bakıyorum. Bulunduğum bölgede temiz bir Xsara bulursam belki yine aynı arabayı alabilirim. Senin yerinde olsam 1.6 sx 16v manuel bir Xsara alırım. Otomatiklerin satışı biraz daha sıkıntılı oluyor ve Xsara manuel olunca daha bir keyifli. Bu arabalarda peugeot 307 lerin 1.6 benzinli motorlarının aynısı var. Motor parçaları çabuk bulunuyor ve pahalı değil. Fakat birebir aynı motora sahip 307lerle arasında ciddi bir fiyat farkı var.
    Öte yandan uzun yol konforu da çok başarılı. 20 gün içinde 5bin kmye yakın yol yaptım, hiç üzmedi beni.
    Bu arabaların temizlerini bulursanız ve iyi fiyata bulursanız kaçırmayın derim. Bir de Xsara 1'den uzak durun. Modası tamamen geçti, tam elde kalacak araba. Alırsanız sadece Xsara 2 alın. Modeli en az 2003 olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udikisilik

    Hocam cevaplar için geç kaldım ama yardımcı olmaya çalışayım;

    Öncelikle ben aracımı 2 hafta önce sattım. Satmamın sebebi ateşleme arızası sonrası motorun bir daha eskisi gibi bir türlü verimli olmaması.

    İlk araç için Xsara biçilmiş kaftandır. Kullanımı çok kolay ve çok keyiflidir. Performanslıdır, frenleri muhteşemdir. Yol tutuşu efsanedir. Yakıtı makuldür. Şu anda 17 18 civarı araba bakıyorum. Bulunduğum bölgede temiz bir Xsara bulursam belki yine aynı arabayı alabilirim. Senin yerinde olsam 1.6 sx 16v manuel bir Xsara alırım. Otomatiklerin satışı biraz daha sıkıntılı oluyor ve Xsara manuel olunca daha bir keyifli. Bu arabalarda peugeot 307 lerin 1.6 benzinli motorlarının aynısı var. Motor parçaları çabuk bulunuyor ve pahalı değil. Fakat birebir aynı motora sahip 307lerle arasında ciddi bir fiyat farkı var.
    Öte yandan uzun yol konforu da çok başarılı. 20 gün içinde 5bin kmye yakın yol yaptım, hiç üzmedi beni.
    Bu arabaların temizlerini bulursanız ve iyi fiyata bulursanız kaçırmayın derim. Bir de Xsara 1'den uzak durun. Modası tamamen geçti, tam elde kalacak araba. Alırsanız sadece Xsara 2 alın. Modeli en az 2003 olsun

    2003 öncesinden uzak durun diyon ama kesem 2001e yetiyo ve olk aracım olacak hocam.lpg de yakıtı nasıldır acaba?
  • udikisilik U kullanıcısına yanıt
    hocam merhaba.. Anlaşılan siz tecrübeli bir xsaracısınız.. Yaaa bende 2004 hdi 1.4 xsara aldım.. Aracım iiçin yorumlarınız nedir???
  • xsara2 1,6 2001 model aracım var. çok kararsız bir şekilde aldım ama mükemmel ötesi bir araba. Alan değil almayan pişman olur.
  • Bu arabadan anlayan biri mesajımı cevablarsa sevinirim. Bayandan satılık bir tane var düşünüyorum fakat citroen ile pek alakam yok sizce nası bu araç parça sıkıntı varmı ? Hangi motor seçenegini öneriyorsunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    Bu arabadan anlayan biri mesajımı cevablarsa sevinirim. Bayandan satılık bir tane var düşünüyorum fakat citroen ile pek alakam yok sizce nası bu araç parça sıkıntı varmı ? Hangi motor seçenegini öneriyorsunuz ?

    Mehmet bana sorsaydın ya. :)

    Araç gayet güzel. İyi bakılmışsa Citroen'in en sorunsuz araçlarındandır. Parça sıkıntısı kesinlikle yok, her parçadan bulunabiliyor. 1.6 benzinli motoru tavsiye edebilirim. !.4 hdi biraz güçsüz ve 2. elde kalitesiz yakıttan dolayı problemli olabilir. 1.6+lpg gayet sorunsuz bir kombinasyondur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    Bu arabadan anlayan biri mesajımı cevablarsa sevinirim. Bayandan satılık bir tane var düşünüyorum fakat citroen ile pek alakam yok sizce nası bu araç parça sıkıntı varmı ? Hangi motor seçenegini öneriyorsunuz ?

    Mehmet bana sorsaydın ya. :)

    Araç gayet güzel. İyi bakılmışsa Citroen'in en sorunsuz araçlarındandır. Parça sıkıntısı kesinlikle yok, her parçadan bulunabiliyor. 1.6 benzinli motoru tavsiye edebilirim. !.4 hdi biraz güçsüz ve 2. elde kalitesiz yakıttan dolayı problemli olabilir. 1.6+lpg gayet sorunsuz bir kombinasyondur.

    Sizi hiç unuttum. :) Bilgi için teşekkür ederim. Henüz aracı görmedim. Gördükden sonrada kararımı veririm zaten. Tekrar teşekkür ederim.
  • _M-U-E_ kullanıcısına yanıt
    selamlar ben 5 sene xsara 2 kullandim cok mennundum mecburiyetten sattim bi sene sonra Golf 4 aldim illlah ettim geri yine xsara aldim ;) bu sefer 1.6 16V aldim daha onceki 1.4 benziylidi biraz hantaldi . ama 1,6 gercekten atak ve guclu motoru var. yakiti sehir icin 8-9 lt benzin yakiyor suan. arabaya gelince yol tutusu cok iyi 160la 180 le bile gayet surusu rahat bi arac hic bir tedirginlik vermiyor frenleri gayet iyi helede acil durumlarda cakilip kaliyor.. ben birkac kere tamir disinda 5 yil boyunca hic yolda kalmadim. yaptirdigim tamirlerde yolda birakcak sorunlar degildi zaten. oturus sekli gayet rahat koltuklari var. Tek bi dezavantaji yan ruzgarlardan etkileniyor biraz ve takir tikir sesler ic konsol yada kapidan biraz geliyor :)). motoruda ust devirlerde sesli degil. alt on takimlari gayet saglam 5 sene boyunca hic sorun cikarmadi. sormak istedigin varsa hala surucusu olarak yardimci olabilirim.

    ben kesinlikle tavsiye ederim tabi once bi iyi kontrol edilmek sartiyla
  • milla55 kullanıcısına yanıt
    Biligi için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milla55

    selamlar ben 5 sene xsara 2 kullandim cok mennundum mecburiyetten sattim bi sene sonra Golf 4 aldim illlah ettim geri yine xsara aldim ;) bu sefer 1.6 16V aldim daha onceki 1.4 benziylidi biraz hantaldi . ama 1,6 gercekten atak ve guclu motoru var. yakiti sehir icin 8-9 lt benzin yakiyor suan. arabaya gelince yol tutusu cok iyi 160la 180 le bile gayet surusu rahat bi arac hic bir tedirginlik vermiyor frenleri gayet iyi helede acil durumlarda cakilip kaliyor.. ben birkac kere tamir disinda 5 yil boyunca hic yolda kalmadim. yaptirdigim tamirlerde yolda birakcak sorunlar degildi zaten. oturus sekli gayet rahat koltuklari var. Tek bi dezavantaji yan ruzgarlardan etkileniyor biraz ve takir tikir sesler ic konsol yada kapidan biraz geliyor :)). motoruda ust devirlerde sesli degil. alt on takimlari gayet saglam 5 sene boyunca hic sorun cikarmadi. sormak istedigin varsa hala surucusu olarak yardimci olabilirim.

    ben kesinlikle tavsiye ederim tabi once bi iyi kontrol edilmek sartiyla

    Hocam Aracın yol tutuşunda sorun yok okuduklarıma göre ama Citroen işte ses yalıtımı beni çok tedirgin ediyor yolda içeri hissettirdiği ses nasıl bi bilginiz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ararkadaşlar Bu araç hakkında bir kaç sorum daha olacak yardımcı olabilecek var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.