Şimdi Ara

*** SAMSUNG GALAXY Y S5360 *** (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.781
Cevap
12
Favori
229.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben şu ana kadar öyle bir sorunla karşılaşmadım. 3G'yi kapatıp deneyin. Çok büyük ihtimalle baz istasyonunuzun elektriği de kesildiği için 3g kapsama dışı kalıyor.
  • Bende de aynı sorun var.Kendi kendine kapalı gözüküyor.Çekmiyor.Teknik servisle görüştüm sim kartınız da sorun olabilir dedi.Simi değiştirdim yine aynı sorun var.Teknik servise getirmeyi düşünüyorum.
  • Simdi telefonun kronik problemimi var?
  • Genel olarak böyle bir sorun yokmuş.Teknik servis öyle dedi.Bir de 600 denemeden geçtikten sonra ürün piyasaya sürülüyormuş.Ayarlarla falan bir ilgisi olabilir mi dedim yok dediler.Boş yere yeni sim aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busra332

    Genel olarak böyle bir sorun yokmuş.Teknik servis öyle dedi.Bir de 600 denemeden geçtikten sonra ürün piyasaya sürülüyormuş.Ayarlarla falan bir ilgisi olabilir mi dedim yok dediler.Boş yere yeni sim aldım

    Konuda fazla kisi olmadigi halde iki kiside ayni sorun olunca kronik problemmis gibi geldi.

    Kardesim kullaniyor ama oyle bir problemi yok sanirim.
  • 2 gün oldu bugün şimdi teknik servise gidecek.Neyse inş. çabucak sorun çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busra332

    2 gün oldu bugün şimdi teknik servise gidecek.Neyse inş. çabucak sorun çözülür.

    2 gun oldugu icin urununuzun yenisini isteyin. Onarimi kabul etmeyin.
  • Ürünün 3G'sini kapattınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busra332

    2 gün oldu bugün şimdi teknik servise gidecek.Neyse inş. çabucak sorun çözülür.

    Bana gore kronik bir hata sim kartlA cozulecek problem degil servisede verseniz urunu yaptik diye guncelleyip verecekler ve sorun ortadan kalkmayacak 4-5defa bu sorundan servise goturup telefon iadesi alamayan var intrnette okumustum..samsung galaxy w de kullaniyorum oda otamatik reset atiyor gunde 2defa servise verdim guncelleme yapti verdi hata devam ediyor yanlis secim yaptim samsung alarak galiba
  • 3gyi kapattım yine aynı oldu tabi doğru kapattıysam nasıl kapatıldığını bir de siz tarif eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busra332

    3gyi kapattım yine aynı oldu tabi doğru kapattıysam nasıl kapatıldığını bir de siz tarif eder misiniz?

    Kablosuz ag/mobil ag/yalnizca 2g aglarini kullan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şans sonuçta ben de aldım 2 haftadır kullanıyorum bana mısın demedi. Ben bir de app inventor ile program yazıyorum bu cihaza.
  • saolun inş bir etkisi olur.Evet kısmet yenisini vermiyorlar.Teknik servise gitcekmiş.Benden kaynaklı bir hata da değil sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busra332

    saolun inş bir etkisi olur.Evet kısmet yenisini vermiyorlar.Teknik servise gitcekmiş.Benden kaynaklı bir hata da değil sonuçta.

    Yenisini vermeleri gerekiyor aslinda ama islerine gelmediginden isi yokusa suruyorlar.

    Siz diretin yenisini vermezseniz tuketici hakem heyetine sikayet edeceginizi soyleyin.
  • şimdi yaptım bakalım bir daha olacak mı?Bir de bu navigasyon uygulaması falan nasıl yükleniyor.Ben bu konuda sıfırım yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busra332

    şimdi yaptım bakalım bir daha olacak mı?Bir de bu navigasyon uygulaması falan nasıl yükleniyor.Ben bu konuda sıfırım yardımcı olursanız sevinirim.

    → 4077 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN’un 4.Maddesi “Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.”

    → Bu madde şu anlama gelmektedir; satın aldığınız ürün size arızalı olarak ulaştıysa ya da ilk 30 gün içinde bozuldu ise ürünün yenisi ile değiştirilmesini ya da paranızın iade edilmesini isteyebilirsiniz.

    navigasyon icin pm atarsanız yardımcı olabilirim. cunku forum kuralları geregi buradan link veremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 18 Şubat 2012; 22:02:20 >




  • Arkadaşlar bende bu telofonu 3 gündür kullanıyorum.Ancak benim telofonun bir problemi var ,Telefon durduk yere sürekli kendini kapatıp yeniden açıyor ve bu çok sık oluyor.Sizce neyden dolayı böyle oluyor olabilir ve ne yapmam lazım ?yardımcı olursanız sevinirim.
  • Çok teşekkür ederim.Bunu söyleyince yok biizmle alakalı değil falan bugün bir saat tartıştım.Ama kabul etmiyorlar.Şikayet etmeyi düşünüyorum.Ama 3gyi kapattım.Şimdilik bir sorun yok.Birkaç kere aradım hala devam ediyorum başka telden bir sorun gözükmüyor.Yarına kadar bir bakim pazartesi gidip tekrar görüşürüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavera13

    Arkadaşlar bende bu telofonu 3 gündür kullanıyorum.Ancak benim telofonun bir problemi var ,Telefon durduk yere sürekli kendini kapatıp yeniden açıyor ve bu çok sık oluyor.Sizce neyden dolayı böyle oluyor olabilir ve ne yapmam lazım ?yardımcı olursanız sevinirim.

    muhtemelen buna hafıza kartı sebeb oluyor.

    hafıza kartını cıkarıp birkac gun deneyip sonucu gozlemleyin.
  • bence 3g ile alakalı olabilir.Yarım saattir bir sorun yok.Yeni üründe sorun olması çok ilginç.Bir de 600 kere deniyorlarmış.Ne kadar doğruysa...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.