Şimdi Ara

Vaio garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar gecen yıl aldığım sony vaio laptop um kendiliğnden mavi ekran gördü ve bi daha windowsu acamadım. Servise gönderdim ve harddiskin öldüğünü yenisi ile değiştirilip gönderileceğni söylediler. Fakat sorun şu ki, o harddiskin içinde pek cok sey vardı. Ben de servisi aradım ve dedim ki bozuk harddiski gönderin içindekileri profesyonel birilerinde kurtartayım. Bunun mümkün olmadığını yurtdışına gönderileceğini söylediler. Arkadaslar daha önce başına böyle bi olay gelen var mı ne yapmamı önerirsiniz ?



  • Başıma geldi o dosyalara elveda demelisin ama laptop kadar harcama yaparım kurtarırım diyorsan(1000-2000$) dosyalarını isteme ve kurtarmayı talep etme hakkın var sana kesinlikle hayır diyemezler.
  • Bugun geldi notebook. Tabiki garantiyle harddisk değişmiş olarak geldi. Diğer harddisk bana gönderilmedi. O eski harddiski geri isteme gibi bi hakkımın da olmadığnı genel merkezlerine göndereceklerini söylediler. Böylelikle 3 yıllık emeğim gitmiş oldu :( Neyse kendi düşen ağlamaz derler benim ihmalkarlığım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palimpa

    Bugun geldi notebook. Tabiki garantiyle harddisk değişmiş olarak geldi. Diğer harddisk bana gönderilmedi. O eski harddiski geri isteme gibi bi hakkımın da olmadığnı genel merkezlerine göndereceklerini söylediler. Böylelikle 3 yıllık emeğim gitmiş oldu :( Neyse kendi düşen ağlamaz derler benim ihmalkarlığım

    Müşterinin haklarını ve kişiselliğini korumak adına teknik servise geldiği gibi hdd formatlanıyormuş sormuştum ama baştan belirtseydin alabilirdin teknik servis nasıl kaç gün içinde geri dönüş yaptılar ?
  • belirtmiştim zaten harddiskteki dosyalarımı istediğimi hem burdakilere hem de telefonla izmir yetkili servisindekilere. Böyle bişeyin olamayacağını harddiskin zaten kullanılamayacağını ve genel merkezlerine göndermek zorunda olduklarını söylediler.

    Ama inanın hizmet anlayışını hayran kaldım. Çok ilgili ve kibarlar 1 haftada değişim yapıldı. Hafta içerisinde genel merkezi aradım ve bilgisayarımın tamir durumunu öğrenmek istiyorum dedim. Tamam ilgilenip size döneceğim dedi. Önce burdaki servisi arayıp bilgilerini aldılar daha sonra izmiri aramışlar - pc nin gönderildiği - ordan da bilgileri alıp bana döndüler. Gercekten cok hoşuma gitti. Garanti mevzusunda pek alışık olmadıpım bi durumdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palimpa -- 1 Şubat 2012; 12:38:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palimpa

    <belirtmiştim zaten hem burdakilere hem de telefonla aradım izmir yetkili servisi. Böyle bişeyin olamayacağını harddiskin zaten kullanılamayacağını ve genel merkezlerine göndermek zorunda olduklarını söylediler. Ama inanın hizmet anlayışını hayran kaldım. Çok ilgili ve kibarlar 1 haftada değişim yapıldı. Hafta içerisinde genel merkezi aradım ve bilgisayarımın tamir durumunu öğrenmek istiyorum dedim. Tamam ilgilenip size döneceğim dedi. Önce burdaki servisi arayıp bilgilerini aldılar daha sonra izmiri aramışlar pc nin gönderildiği ordan da bilgileri alıp bana döndüler. Gercekten cok hoşuma gitti. Garanti mevzusunda pek alışık olmadıpım bi durumdu.



    İnşlh dediğiniz gibidir benim laptop'ada servis yolları gözüküyor bence sony parasının hakkını en azından servis kalitesiyle vermeli




  • Ama laptop dan beklediğmi alamadım. Sony nin kaliteli olacağına inanarak almıştım. Ama 1 yılın sonunda her yerinden sorun vermeye başladı... Ama sanırım en iyisi Apple mac almak. Bundan sonraki hedefim bu
  • geçmiş olsun dostum benzer bi olay da benim başıma gelmişti hemde iş yerinde kullandığım notebookta hep derlerdi yedeklerini al yedeklerini al diye ama amaaannn diyip geçerdim. Şimdi mi her hafta yeminle her hafta yedekliyorum cihazı
  • yapacak bir şey yok adamlar diktatör gibiler ne deselr o oluyo...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.