Şimdi Ara

1,2 tsı yeni jetta fazla rağbet görmedi bunun sebebi nedir ????

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
12.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkdaşlar vw nin büyük bir hevesle tr ye getirdiği 1,2 tsı jetta sanırım fazla rağbet görmedi

    doğuş sadece 1,2 tsı jettada indirim yaptı ve sitede durmadan bundan bahsediyor

    bir diğer ilgiç olay ise aracı alanların çoğu aracı satıyor sahibinden.comda yaklaşık 100 tane satılık 1.2 tsı jetta ilanı var

    bu araç zaten çok satılmadı bildiğim kadarı ile blue motion özelliğide yok



  • aracı kullanan varsa yorum yaparsa çok iyi olur

  • Şimdi belki alan ve kullanan arkadaşlar bana kızacaktır ama ben de asla ve asla 1.2 TSI herhangi bir araç almazdım. Sadece polo veya up gibi bir modelde bu motor kabul edilebilir. Ama bırakın jettayı bence golfe bile bu motor az kalıyor. Bence bu motor B segmentinin motoru. C de olması kabul edilebilir gibi değil. Zaten kaputu açınca çok büyük bir boşlukla karşılaşıyoruz. Sanki birşey koymayı unutmuşlar gibi.

    Performansına birşey demiyorum. 1.6 MPI dan çok daha iyi olduğu şüphesiz. Ama 1.4 TSI ında yanına yaklaşamıyor.

    VW de benzinli bir motor alınacaksa ya 1.6 MPI (lpg uyumluluğundan dolayı) alınmalı yada 1.4 TSI 122 alınmalıdır. Jetta gibi D segmentini zorlayan bir araca 1.2 motoru hiç yakıştıramıyorum. Yazdıklarım şahsi fikrimdir. Polemik yaratmak istemiyorum. Alan ve kullanan arkadaşlarıma araçlarını iyi günlerde kullanmalarını dilerim.

    Bir de 1.4 TSI motoru bir süre test amaçlı kullanmış biri olarak, aradaki fiyat farkı da az olduğundan 1.2 yerine 1.4 almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bence VW in şimdiye kadar çıkardığı en iyi motor 1.4 TSI 122 dir.

    Gelecekte 1.6 TSI en az 180 hp çıkarması ümidiyle...

    Saygılar...




  • Ben 1.4 highline aldim 55,600'e anlasmistim. Fakat bir hafta sonra kredi islemi icin gittigimde indirime girdigimi ve ve indirim ile birlikte aracin 53,560 a alacagim soylendi. Yani dediginiz gibi sadece 1.2 degildi o indirim. Benzinli motorlar icindi.
  • 1.2 ile 1.4 arasındaki fark yalnızca 3.000 lira. Bence bu fiyat farkını vermeye değer...
  • 1.2 tsi motora dsg gelmediği için çok fazla talep oluşmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Şimdi belki alan ve kullanan arkadaşlar bana kızacaktır ama ben de asla ve asla 1.2 TSI herhangi bir araç almazdım. Sadece polo veya up gibi bir modelde bu motor kabul edilebilir. Ama bırakın jettayı bence golfe bile bu motor az kalıyor. Bence bu motor B segmentinin motoru. C de olması kabul edilebilir gibi değil. Zaten kaputu açınca çok büyük bir boşlukla karşılaşıyoruz. Sanki birşey koymayı unutmuşlar gibi.

    Performansına birşey demiyorum. 1.6 MPI dan çok daha iyi olduğu şüphesiz. Ama 1.4 TSI ında yanına yaklaşamıyor.

    VW de benzinli bir motor alınacaksa ya 1.6 MPI (lpg uyumluluğundan dolayı) alınmalı yada 1.4 TSI 122 alınmalıdır. Jetta gibi D segmentini zorlayan bir araca 1.2 motoru hiç yakıştıramıyorum. Yazdıklarım şahsi fikrimdir. Polemik yaratmak istemiyorum. Alan ve kullanan arkadaşlarıma araçlarını iyi günlerde kullanmalarını dilerim.

    Bir de 1.4 TSI motoru bir süre test amaçlı kullanmış biri olarak, aradaki fiyat farkı da az olduğundan 1.2 yerine 1.4 almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bence VW in şimdiye kadar çıkardığı en iyi motor 1.4 TSI 122 dir.

    Gelecekte 1.6 TSI en az 180 hp çıkarması ümidiyle...

    Saygılar...


    1.2 tsi
    Motor Hacmi 1,2 / 1197
    Max Beygir 77 (105) / 5000
    Max Tork 175 / 1550 - 4100

    1.4 tsi
    Motor Hacmi 1,4 / 1390
    Max Beygir 90 (122) / 5000
    Max Tork 200 / 1500-4000

    Arada 17 hp ve 25 nm fark var.

    1.2 tsi hakkında söyledikleriniz bana 1.4 tsi motorun ilk çıktığı zamanları hatırlattı, o zamanda herkes 1.4 motor araç alınır mı diyordu, şimdi görüyorsunuz her taraf 1.4 motor araç dolu.

    Aradaki farka değecek bir motor gücü göremiyorum. tamamen psikolojik ve 2 yıl içinde herkes bu duruma alışır, çünkü 1.0 cc turbolu araçlar üretim aşamasında.




  • Genelde alanlar lpg kullanmaktan bıkmış, dizel motorlu araçların pahalı olmasından dert yanan kişiler.Bu arabayı kullanan arkadaşalrın belirttiğine göre 120km hızda ortalama 5,7 lt benzin yakıyor.Bende test etme imkanı buldum.Yalıtım haricinde kesinlikle alınabilecek bir araba 1.2 tsi jetta...Gidişi filan gayet güzel....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw


    Şimdi belki alan ve kullanan arkadaşlar bana kızacaktır ama ben de asla ve asla 1.2 TSI herhangi bir araç almazdım. Sadece polo veya up gibi bir modelde bu motor kabul edilebilir. Ama bırakın jettayı bence golfe bile bu motor az kalıyor. Bence bu motor B segmentinin motoru. C de olması kabul edilebilir gibi değil. Zaten kaputu açınca çok büyük bir boşlukla karşılaşıyoruz. Sanki birşey koymayı unutmuşlar gibi.

    Performansına birşey demiyorum. 1.6 MPI dan çok daha iyi olduğu şüphesiz. Ama 1.4 TSI ında yanına yaklaşamıyor.

    VW de benzinli bir motor alınacaksa ya 1.6 MPI (lpg uyumluluğundan dolayı) alınmalı yada 1.4 TSI 122 alınmalıdır. Jetta gibi D segmentini zorlayan bir araca 1.2 motoru hiç yakıştıramıyorum. Yazdıklarım şahsi fikrimdir. Polemik yaratmak istemiyorum. Alan ve kullanan arkadaşlarıma araçlarını iyi günlerde kullanmalarını dilerim.

    Bir de 1.4 TSI motoru bir süre test amaçlı kullanmış biri olarak, aradaki fiyat farkı da az olduğundan 1.2 yerine 1.4 almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bence VW in şimdiye kadar çıkardığı en iyi motor 1.4 TSI 122 dir.

    Gelecekte 1.6 TSI en az 180 hp çıkarması ümidiyle...

    Saygılar...


    1.2 tsi
    Motor Hacmi 1,2 / 1197
    Max Beygir 77 (105) / 5000
    Max Tork 175 / 1550 - 4100

    1.4 tsi
    Motor Hacmi 1,4 / 1390
    Max Beygir 90 (122) / 5000
    Max Tork 200 / 1500-4000

    Arada 17 hp ve 25 nm fark var.

    1.2 tsi hakkında söyledikleriniz bana 1.4 tsi motorun ilk çıktığı zamanları hatırlattı, o zamanda herkes 1.4 motor araç alınır mı diyordu, şimdi görüyorsunuz her taraf 1.4 motor araç dolu.

    Aradaki farka değecek bir motor gücü göremiyorum. tamamen psikolojik ve 2 yıl içinde herkes bu duruma alışır, çünkü 1.0 cc turbolu araçlar üretim aşamasında.


    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    merhaba arkdaşlar vw nin büyük bir hevesle tr ye getirdiği 1,2 tsı jetta sanırım fazla rağbet görmedi

    doğuş sadece 1,2 tsı jettada indirim yaptı ve sitede durmadan bundan bahsediyor

    bir diğer ilgiç olay ise aracı alanların çoğu aracı satıyor sahibinden.comda yaklaşık 100 tane satılık 1.2 tsı jetta ilanı var

    bu araç zaten çok satılmadı bildiğim kadarı ile blue motion özelliğide yok



    iŞİN DAHA DA İLGİNÇ TARAFI 2. EL FİYATI SAHİBİNDEN'DE VW SİTESİNDEKİ TAVSİYE EDİLEN FİYATTTAN GENELDE DAHA YÜKSEK.
    yOKSA YANILIYOR MUYUM?
  • Araba bayilerde olmadığı için sahibinden.com da fiyatlar yüksek.
    Arkadaşıma 1.2 higline beyaz jetta için 4 aya yakın gün aldık.
    comfort 1 aya kadar teslim edilecek onda da sadece opak siyah (yanlış hatırlamıyor isem) var. kampanya biter ise fiyat yükselir denildi.

    bu motor arabayı çakmiyor diyenlere iki önerim var

    1.
     1,2 tsı yeni jetta fazla rağbet görmedi bunun sebebi nedir ????


    2.
     1,2 tsı yeni jetta fazla rağbet görmedi bunun sebebi nedir ????




  • Arac sahipleri cevap verse cok daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arac sahipleri cevap verse cok daha iyi olur

    Ben cevap verdiğimi zannediyorum
  • Fadeout'a katiliyorum. DSG'nin olmayisi ve 1.2 motor algisi belirleyici olmustur. Bununla birlikte gercekte ne kadar sattigini da bilmiyoruz.

    1.6 MPI motordan daha performansli, ve cok daha az yakiyor. Bence cok iyi secenek.

    Sunu da belirteyim. Ben de su anda 1.2 TSI almazdim. Bir nedeni 1.4 ile fiyat farkinin az olusu. Ikinci nedeni ise henuz piyasada kismen yeni olusu. 1-2 yil sonra, varsa sorunlari vs. duzeltildikten ve ikinci eli oturduktan sonra, neden olmasin?
  • İlan başlığı gerçekten çok komik.
    Madem tutulmadı neden galeride bu araç yok?
    Neden Bursada oturduğum halde istanbuldan araç almak zorunda kaldım?
    Gün içerisinde 24 bayi aradım higline zaten yokta comfortuda maslak ana bayide zar zor bulabildim.
    Aracın gidişi çok çok iyi kullanan veya araca binen en aşağı 1.6 filan zannediyor.
    Buradan yılın motoru seçilmiş araçlara bakabilirsinizhttp://www.seatclubturkey.com/threads/23843-2011-y%C4%B1l%C4%B1n-motoru-%C3%B6d%C3%BClleri
    Otomobiller artık 800cclere kadar düşecek dizel teknolojisi bence bitti 1-2 yıla kalmaz birçok otomobil firması dizele olan desteği çekecek göreceksiniz. Çünkü küçük hacimli turbolu araçların yakacağı mazotu elde etmek benzini elde etmekten daha pahalı avrupada dizel, benzin fiyatlarına yaklaşmış bir durumda hatta yakın gelecekte mazot fiyatları benzini geçecekhttp://almanyabulteni.de/ekonomi/ab-planlari-mazot-fiyatlarini-arttiracak
    Artık gelecek düşük hacimli benzinli ve hibrit teknolojisinde.
    Ben bu aracı alırken audi gibi bi premium araç üreticisininde bu motoru kullandığını gördüm ve 2 yıldır skoda yetide bu motoru kullananların yorumları üzerine 1.4ten vazgeçtim 1.2 aldım.
    Biraz öncede dediğim gibi bu motor yeni bir motor değil 2 yıldır skoda yeti ile ülkemizde satılıyor.
    Jetta 1.2 rağbet görmedi bence ağır bi kelime keşke rağbet görmeseydide highline donanımlı olanını alsaydık.




  • Vergi avantajına sahip, yeterli performansı sunan bir motor.

    Dur kalk ş.içi trafik haricinde gayet de ekonomik bir motor.

    TDI motora o kadar fark vereceğime 1.2TSI tercih ederim daha iyi.
  • Tamamen psikolojik bir olay.. aynı hikayeyi 1.4 TSI ilk çıktığında çok duyduk. şimdi aynı psikoloji 1.2 TSI için de söyleniyor. neymiş efendim çekmezmiş. ya arkadaş 175 NM tork 2 litre benzinli motorlarda bile bulmak zor diyorsun.. yok yok 1.2 ancak minik akülü arabalara konur diyorlar

    Aynı donanıma, aynı beygir gücüne 14 milyar fazladan vererek neyin amaçlandığını birisi bana anlatsa çok sevineceğim.. (1.2 TSI HİGHLİNE 51.000TL 1.6TDI HIGHLINE 65.000 TL)
    yılda aşırı km (20.000+) yol yapmayan birisi için aradaki yakıt farkı düşük vergi farkı ile kapanıyor.. daha ne olsun
  • Bu konu üzerine yorumlarımı yapmıştım ama hala anlaşılmayan hususlar var.
    90'lı yıllarda araçları beygir gücü sattırırken artık araçları torkları sattırıyor.
    Şu an satılan 2000 cc honda accordun tork'u
    192 Nm / 4100 - 5000 rpm
    1.2.tsi'ın 175 / 1550 - 4100 rpm arası
    2000 cc'nin yıllık vergisi 2129 tl
    1.2 tsi'ın yıllık vergisi 480 tl

    Herşey ortada...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fadeout -- 31 Ocak 2012; 18:48:09 >
  • ama birde şöyle bir ilginçlik var sahibinden de satılık 86 adet 1.2 tsi jetta var buna karşılık 22 adet 1.4 tsi satılık bunda bence bir iş var ya memnun değiller ya daaraçlar sıkıntılı
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.