Şimdi Ara

Samsungun kurulum rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, bu cumartesi samsung led tv aldım.Pazartesi kurulacağını söylemişlerdi.Bugün heyecanla kurulumu beklemeye başladım.Samsung çağrı merkezini aradım vs vs ancak ne mümkün manisa servisimiz ancak yarına gelebileceklerini ilçelere belli günlerde gittiklerinden filan bahsetti yahu şaka gibi banane sizin belli gününüzden bu tv kurulumu olayı yüzünden ben neden bekliyorum ki sıra filan olması beni ne kadar ilgilendirir ki.Bu tv yi alırken ben samsunga salı öderim paranızı yarısı şimdi yarısı sonra şuan yoğunum gibi bahaneler ürettim mi? Hayır sen hangi hakla bana bekle diyebiliyorsun

    Yeni tv alacak arkadaşlara şiddetle ne zaman kurulum olacağını bilgisini alın keza elinizde tv canınız sıkkın sıkkın beklersiniz benim gibi



  • Klasik vurdum duymazlık, klasik sorumsuzluk örneği, yurdum usta mantığı, her yerde her zaman karşımıza çıkıyor maalesef, işini ciddiye almak , sözünde durmak, müşteriyi can kulağı ile dinleyip müşterinin/vatandaşın isteğine dürüstçe cevap vermek , gibi önemli kriterlerin bilincinde değiller, inşallah 50 sene sonra olur.,

    benimde çok başıma geldi , cihaz veya hizmet alırım ;
    -şu gün geleceğiz derler,
    -saat kaçta geleceksiz peki???? diye sorarım.
    cevap :(eğer devlet ise ) evde bekleyeceksiniz belli olmaz derler.(vatandaşın işi mi var?, yıllık izninden mi kullanacak?, işyerinden mi izin alacak ? umurlarında olmaz)
    (eğer özel sektör ise) efenim öğleden sonra,... peki kaçta??? 16:000 gibi? tamam bekilyoryum, ....gelmezler ...telefon bahaneleri ...trafik var 10dk, başka evde işimiz uzadı., bahane bitmez.. akşam tam sofraya oturursunuz gelirler(standarttır)

    Vurdum duymazlık , aymazlık maalesef mevcut..,
    Geçmiş olsun...
  • aynen kardeşim ama bu sefer sert kayay çattılar her yere yazıp bu sorunu duyuracam gücüm yettiği kadar millet bilsin ona göre alsın samsungu ya da onlar hizaya gelsin yok öyle ŞİMDİ TV Yİ İADE ETMEYE GİDECEM BİRAZDAN BEKLE BEKLE SIKILDIM KENDİMCE 2 SAAT VERMİŞTİM ONLARA ÖZEL OLARAK İADE EDİCEM TV LERİNİ NE HALLERİ VARSA GÖRSÜNLER
  • Bence bir adım daha gitme , bu forum Türkiye de heryerden okunur, sen zaten haklı tepkini verdin, yarın için iyice teyitleş , gelip TV ni kursunlar, sıkma canını, hangi işimiz düzgün ki bu olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miki

    Bence bir adım daha gitme , bu forum Türkiye de heryerden okunur, sen zaten haklı tepkini verdin, yarın için iyice teyitleş , gelip TV ni kursunlar, sıkma canını, hangi işimiz düzgün ki bu olsun..

    hocam ürünü iade ettim en azından tepkimi verdim rahatladım
  • İade mi ettin? Helal olsun.
  • hayırlısı olsun, ne alıyorsun şimdi?
  • Geçmiş olsun diyeyim öncelikle, sonra da bu tip bir durumu sineye çekip, beklemediğiniz için de helal olsun.
  • Tepkiniz icin tebrik ederim. Sonuc olarak begendiniz bir urunu almissiniz ve iade ediyorsunuz gelmeden. Herkes yapmaz.
    Ancak yinede, musteri hizmetlerine durumu bildirmeniz tepkinizi daha anlamli kilacaktir kanaatindeyim.
    Bol sans.
  • Helal çok iyi yapmışsın. Bence iade ettiğin yerin yanında bir dükkan varsa ordan al, aldığın TV nin kutusuyla önünden geç sonra.
  • şimdi yorum yazanlara bakıyorumda sizin bir işyeriniz olsa sıra verdiğiniz randevu verdiğiniz müşteriniz olsa yeni gelen müşteriyemi öncelik verirsiniz sıradanmı gidersiniz düşününki ogün o bölgeye 20 samsung satılmış veya 10 tane diyelim farklı yerleşim birimlerinde olsa nasıl yetiştireceksiniz bir empati yaparmısınız sırf reklam kokan hareket bunlar bu proplem lg de arçelikde bekoda vestelde yokmu tabiki var tüm ürünlerde var neyse yazacak çok şey var ama neyse siz tv yi alırken unutmayınız aldığınız yerin size ne söylediği önemli deyildir servisin ne diyeceği önemlidir çünki satan yer servisde kaç kişi var sıra bekleyen bilemez bir garip noktada cumartesi almış arkadaşım pazar zaten çalışılmaz pazartesi çağrı kaydı düşer servislere oda o sıralamaya göre işlem yapar başilığa rezalet demiş gören 10 gün bekledi sanacak yapmayın böyle kendinizi birde bu işi yapan biri olarak düşünün servis tabiki ürünü kurup parasını almak ister almamak için uğraşan servis görmedim ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tedus -- 25 Ocak 2012; 12:08:42 >
  • Maalesef yaşanan olaylardan sonra sizin dediğiniz empatiyi kurmak pek olmuyor. Servisler elbette iş yapıp, parasını almak ister ama sadece Türkiye'de değil, global bakıldığında bile servislerin müşteriye ne kadar sorun çıkardığını, memnuniyeti azalttığını görebilirsiniz. Buradaki olay marka değerini kötülemek değil, burada olay servisin verdiği hizmeti müşteri memnuniyetini düşünmeden vermesidir.

    Bu tip başlıklar eğer inceleniyorsa markaların çalıştıkları servisleri gözden geçirmesine yarayacak başlıklardır. Bence Samsung'un marka değerini düşürmekten çok servisini gözden geçirip, zaten hali hazırda var olan marka güvenilirliğini daha da sağlamlaştırmasına aracı olabilecek bir konu vardır burada.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.