Şimdi Ara

vodafone faturalandırma hatası, çözüm bulamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hattımı, 2011 Eylül ayında Avea'dan Vodafone'a taşıdım
    Uzun süredir cep avantaj heryöne ekstra paketini kullanıyorum.
    Paket ücreti VERGİLER DAHİL (bu kısmı önemli) 59 TL.

    Ocak ayı faturam 83,93 TL geldi, detayı şöyle:
    Faturamı incelediğimde paket bedeli 55,25
    Ekstra görüşme ücreti 1,96
    MMS ücreti 0,64
    KDV + ÖİV + TELSİZ K. Ü. 26,08
    Burada hata paket ücreti kdv öiv dahil 59 lira olmasına rağmen sanki o ücretleri ekstradan tahakkuk ettirmişler.
    Hesap yaptım, toplamda 20,01 TL fazla ücret fatura edilmiş.

    Bu konu ile ilgili neler yaptım;
    16.01.2012 de müşteri hizmetlerini aradım, derdimi anlatmam 7,5 dakikamı aldı. (türk telekom sabit hattan aradım çünkü cep telefonumu meşgul etmemem gerekiyordu)
    Önce operatörü ikna etmeye çalıştım çünkü bir türlü derdimi anlamadı.
    Daha sonra sıkılıp - biraz da mecburen- şikayetimi aldığını söyledi. Sadece yarım saat sonra bir SMS aldım, sms te faturamın incelendiği, herhangi bir hata görülmediği yazıyordu.

    Ardından bir kez daha müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer çıkan operatör çok daha çetin ceviz (!) çıktı,
    12 dakika sorunun olmadığını, hesaplamanın normal olduğunu söyledi.
    Israr edince şikayet talebinizi alıyorum dedi 4 dakika daha beklettikten sonra "sistemimiz arızalı, şikayetinizi alamıyorum lütfen daha sonra tekrar arayın" cevabını verdi.
    Faturalandırma birimine ulaşmak istedim, bu birimin direkt telefon numarasını veremiyorlarmış, müşteri hizmetleri üzerinden direkt bağlantı da sağlayamacağını söyledi.
    Böyle bir hizmet anlayışı olmamalı. Tamam operatör bir yere kadar yardım etmeye çalışıyor, ama onları aşıp ikinci kademe yardımcı olacak bir merci yok.
    Nihayetinde 16 dakika boşu boşuna konuşmuş olduk, bu durum yine türk telekoma yaradı.

    Bugün tekrar müşteri hizmetlerini arayıp sinirlerimi yıpratmak istemedim.
    Vodafone web sitesinden eposta yollayarak durumumu anlattım, bakalım ne olacak.
    İnsan kendini kazıklanmış ve aldatılmış hissediyor.

    DİYECEĞİM ODUR Kİ FATURALARINIZI İYİ İNCELEYİN.



  • bu tarifeye yeni gecilmedi dimi hani tarife değişimi olduysa 2 paket ücreti yansımış olabilir.
  • bendede aynı durum bindirme varda biraz zor düşçek, kaymakamlık yolu göründü :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    bendede aynı durum bindirme varda biraz zor düşçek, kaymakamlık yolu göründü :)

    fatura detaylarinizi koyun bakalım hocam enazindan nerde sorun var bilin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: kamaka

    bendede aynı durum bindirme varda biraz zor düşçek, kaymakamlık yolu göründü :)

    fatura detaylarinizi koyun bakalım hocam enazindan nerde sorun var bilin.

    benim 2 aylık tam kullanım detayını koymam gerek ki anlayasınız neyin ne olduğunu.

    kısacası internet paketi dolmadan internet kullanımları ücretlendirme oldu 17.50 tl

    hemde dengesizce bi gün ücretlendirme var bi gün yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.