Şimdi Ara

vodafone faturasız bis paketi sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • vodafone faturasız ve sınırsız 'bis' paketim olduğu halde (internet apn ve vodafone live apn lerim kapalı) 2 gündür data kullandığım için ücretlendiriyorum.dün itibari ile ''GÜNLÜK 7 TL LİK DATA KULLANDIĞINIZ İÇİN AKŞAM 23:59:59' A KADAR BEDAVA DATA KULLANIMI KAZANDINIZ'' şeklinde ücretlendirildim ve yine bugün çok kısa facebook uygulamasını kullandığım için 3.65 tl ücretlendirildim.müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım ve benden kesilen TL leri geri yüklediler ve bir daha olmayacak diye uyardılar.ama aynı şekilde yine 2.5 TL ücretlendirildim.tekrar müşteri hizmetlerini aradğımda faturasız BLACKBERRY BİS paketi teknik servisinde sorun olduğu arıza giderildikten sonra kesilen TL lerin geri yükleneceğini söylediler.Bu durumu başka yaşayan arkadaşım var mı acaba ?

    Ayrıca ; Vodafone online servise girdiğimde internet tarifem bölümünde şu yazıyor.
    Standart tarife dışında aktif Cepnet paketiniz yoktur. Yeni paket satın almak için "Paketi Satın Al" tuşuna tıklayın.

    Sınırsız (100 mb dan sonra hız düşsede) BIS paketim olduğu halde (Müşteri hizmetlerinde BIS paketim tanımlı) neden standart tarife dışında cepnet paketiniz yoktur yazıyor anlamadım.veya online serviste BIS paketimin tanımlı olduğunu nasıl görürüm.son olarak BIS PAKETİ = STANDART TARİFE midir

    aynı durumu yaşayan arkadaşlarım ve bu sorunu çözen arkadaşlarım yardımcı olursa çok sevinirim.

    ilgi ve alakanıza şimdiden teşşekkür ederim.Saygılar..







  • aynı sorunu yaşayan kimse yok sanırım ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.