Şimdi Ara

Ford Motor Ömrü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
36.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar for araç almayı düşünütorum fiesta yada focus bana denilene göre 100.00 binden sonra problem çıkarıyor diyorlar sizce bu doğrumu sizden bilgi almadan araç almayı düşünmüyorum



  • 79 model taunusum otoparkımda atıl duruyor 900.000km falan yaptı hala çalışır giç motor problemi yaşatmadı 4 yıl hiç yağsız kullanmamıza rağmen. mondeomuz oldu problem yok 530.000km de egsozt değiştirmeyenleri gördüm. kısaca 100..000km neki öküzün biri yanlış bakım ypamasın veya yanlış kullanmılmasın 1.000.000km sorun çıkarmaz çıkaramamsı gerek hatalı işlem yoksa motor çalıştıkcas balanslanır. çalışmadıkca sorun çıkarır aksine uzun yıl az km yapmış mazotlu araç sorun çıkartır kesin.
  • Benim Focus1'in motoru 190.000 km'de.

    Son 90.000 km'dir LPG'li. LPG'den ötürü 5000km'de 1 litre kadar yağ eksiltiyor ama bunu sebebi LPG takılmış olması. LPg takılmadan bu km'lere gelen Focus motorlarında yağ yakma falan yok... Bunun dışında motorda hiç bir sorun, arıza, vs. yok.

    "100.000 km'den sonra problem çıkarıyor" diyen iyi sallamış.
  • Şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse pejolarda bu problem çok sık yaşanıyor ama fordlarda hiç duymadım ,pejo zaten alan binpişman satmaya çalışan binpişman motor arızaları had safhada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 4 Şubat 2012; 6:40:54 >
  • Ford servisinde çalışan bir usta komşumuz vardı.Almaya niyetlendiğimizi söyleyince focus 1 ler için 300 000 kmden önce motor açmıyoruz genelde sağlam motorlar demişti.Şuan dizel mondeo kullanıyoruz 130 000 km deyiz ve yaşadığımız tek can sıkıcı şey turbo değişimi oldu.Ben insanımızdaki bu 2el 100 000 kmden sonra araç alınmaz mantığının psikolojik olduğunu düşünmeye başladım belki yanılıyorum ama.
  • BİLGİ VEREN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER
  • belcika da yasiyorum ve yillardir dizel arac suruyorum. boyle 100000 km leri duydukca sasiriyorum acikcasi. yanlis bilmiyorsam bu kadar km yi yeni motor tasarlarken test amacli suruyor firmalar..dizel olsun benzinli olsun 100 bin km demek burada sifir arac gibi alicisi olur yani talibi olur.. 100000 km bir dizel icin emekleme caginda deyip bir kac maddede fikirlerimi yazayim..
    1- oncelikle Turkiye dizelle yeni tanistigi icin ve dizel de ozenli surus ve bakim istediginden, her ayari bilen ustasi tarafindan yapilmasi gerektiginden buarada bir eksiklik hissediyorum,
    2- yeni nesil dizellerin benzinli gibi olmasi bunlari kullananlarinda bu sekilde kullanmalari sonucu daha erken motor arizasi cikarir ve bu 100 aracta 5 tane olsa dizeller erken oluyor denir...(oluyor tutkce karakter sorunu mean death)
    3-kaliteli yakit
    4-ne kadar iyi bakilsada her parcanin omru oldugundan belli km sonra arizalar baslar ama motor daha uzun gider..
    ...
    ford motorlari icinse soyleyeceklerim..
    cok degisik motor secenekleri oldugundan ve degisik yapida olduklarindan her motorun ayri omru ve arizasi vardir ama genelde 1.6 ler icin diyeceklerim, kotu yakittan dolayi en hassas noktalari basta turbo, yani normalde sorunsuz gitmesi gerekirken 200000 olmadan ariza vermesi yuksek ihtimal. yan parcalar kesinlikle 200000 den sonra sorun cikakrirki kullanim omru dolar parcalarin.
    normal sartlarda 300000 km ortalama olmasa da cikmasi gereken km dir.. ha 500 de olur 50 dede motor gider ... bu tek ford icin degil dger tum kul yapisi icindir..
    ayni motor 1.8 td i de 250000 km y sorunsuz gordum, 75000km de motor patlataninida resme n patladi...


    arkadas 200 kusur binlerde bir merso aldi, alirken km cok diyorduk cevabi bunlarin motorlari 1 milyon gidiyor du olurdu bense sen bunla 300 bini goremessin diyordum.. sinirleniyor, kiziyordu... 280000 km de satti... hani dedim gordun mu 300000 ni diyip dalga geciyorum... demem o ki 200000 den sonra arac olmus dedemin yasinda 1 milyon gitse ne yazar 20milyon gitse ne yazar .. kapiis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi focusone -- 6 Şubat 2012; 20:24:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focusone

    belcika da yasiyorum ve yillardir dizel arac suruyorum. boyle 100000 km leri duydukca sasiriyorum acikcasi. yanlis bilmiyorsam bu kadar km yi yeni motor tasarlarken test amacli suruyor firmalar..dizel olsun benzinli olsun 100 bin km demek burada sifir arac gibi alicisi olur yani talibi olur.. 100000 km bir dizel icin emekleme caginda deyip bir kac maddede fikirlerimi yazayim..
    1- oncelikle Turkiye dizelle yeni tanistigi icin ve dizel de ozenli surus ve bakim istediginden, her ayari bilen ustasi tarafindan yapilmasi gerektiginden buarada bir eksiklik hissediyorum,
    2- yeni nesil dizellerin benzinli gibi olmasi bunlari kullananlarinda bu sekilde kullanmalari sonucu daha erken motor arizasi cikarir ve bu 100 aracta 5 tane olsa dizeller erken oluyor denir...(oluyor tutkce karakter sorunu mean death)
    3-kaliteli yakit
    4-ne kadar iyi bakilsada her parcanin omru oldugundan belli km sonra arizalar baslar ama motor daha uzun gider..
    ...
    ford motorlari icinse soyleyeceklerim..
    cok degisik motor secenekleri oldugundan ve degisik yapida olduklarindan her motorun ayri omru ve arizasi vardir ama genelde 1.6 ler icin diyeceklerim, kotu yakittan dolayi en hassas noktalari basta turbo, yani normalde sorunsuz gitmesi gerekirken 200000 olmadan ariza vermesi yuksek ihtimal. yan parcalar kesinlikle 200000 den sonra sorun cikakrirki kullanim omru dolar parcalarin.
    normal sartlarda 300000 km ortalama olmasa da cikmasi gereken km dir.. ha 500 de olur 50 dede motor gider ... bu tek ford icin degil dger tum kul yapisi icindir..
    ayni motor 1.8 td i de 250000 km y sorunsuz gordum, 75000km de motor patlataninida resme n patladi...


    arkadas 200 kusur binlerde bir merso aldi, alirken km cok diyorduk cevabi bunlarin motorlari 1 milyon gidiyor du olurdu bense sen bunla 300 bini goremessin diyordum.. sinirleniyor, kiziyordu... 280000 km de satti... hani dedim gordun mu 300000 ni diyip dalga geciyorum... demem o ki 200000 den sonra arac olmus dedemin yasinda 1 milyon gitse ne yazar 20milyon gitse ne yazar .. kapiis

    bilgin için teşekkür ederim
  • rica ederim..
    ha sunuda diyim bu benim en son aldigim focus sw son yedi senedeki 6 . fordum ucuncu focusum.. arizasindan m i degistiriyorum hayir uc kapili , yetmedi bes kapili oda yetmeyince sw aldim ama forddanda vazgecmedim.. son aldigimda 162000 km de idi gozum kapali aldim. zaten adamlar koymus kitapcigina 240000 km de kayis degisir diye.. daha ne olsun.. 240 binde degisicek ha bide yeni kayis la daha ne kadar gider kimbilir..
    en buyuk sorunu 5 kapilida yasadim oda 2 kere Turkiye ye geldim agir araba birazda yuklenince baski balata sorun verdi degisti.. ama gel gorki ayni motora sahip diger araclardann daha guclu motora sahip oldugunu soyleyebilirim.. devrini aldimi doyamassin keyfine..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focusone

    rica ederim..
    ha sunuda diyim bu benim en son aldigim focus sw son yedi senedeki 6 . fordum ucuncu focusum.. arizasindan m i degistiriyorum hayir uc kapili , yetmedi bes kapili oda yetmeyince sw aldim ama forddanda vazgecmedim.. son aldigimda 162000 km de idi gozum kapali aldim. zaten adamlar koymus kitapcigina 240000 km de kayis degisir diye.. daha ne olsun.. 240 binde degisicek ha bide yeni kayis la daha ne kadar gider kimbilir..
    en buyuk sorunu 5 kapilida yasadim oda 2 kere Turkiye ye geldim agir araba birazda yuklenince baski balata sorun verdi degisti.. ama gel gorki ayni motora sahip diger araclardann daha guclu motora sahip oldugunu soyleyebilirim.. devrini aldimi doyamassin keyfine..



    teşekkür ederim bilginiz için artık gözüm kapalı 100bini geçmiş servis bakımlı araç alabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkpala

    quote:

    Orijinalden alıntı: focusone

    rica ederim..
    ha sunuda diyim bu benim en son aldigim focus sw son yedi senedeki 6 . fordum ucuncu focusum.. arizasindan m i degistiriyorum hayir uc kapili , yetmedi bes kapili oda yetmeyince sw aldim ama forddanda vazgecmedim.. son aldigimda 162000 km de idi gozum kapali aldim. zaten adamlar koymus kitapcigina 240000 km de kayis degisir diye.. daha ne olsun.. 240 binde degisicek ha bide yeni kayis la daha ne kadar gider kimbilir..
    en buyuk sorunu 5 kapilida yasadim oda 2 kere Turkiye ye geldim agir araba birazda yuklenince baski balata sorun verdi degisti.. ama gel gorki ayni motora sahip diger araclardann daha guclu motora sahip oldugunu soyleyebilirim.. devrini aldimi doyamassin keyfine..



    teşekkür ederim bilginiz için artık gözüm kapalı 100bini geçmiş servis bakımlı araç alabilirim

    gozu kapalida almayin hani, iyi bir inceletin, emin olun arabadan.. bastan uc bes kurus verin ilerde daha buyuk masraf acmasindan iyidir ..simdiden hayirlisi olsun .. insallah iyi bir arac bulup alirsiniz
  • Arabam 2000 model. 214000'de. Çok şükür yağ eksiltme falan yok. Düz yolda 190 bastım.
  • Kardeşim 2003 model 90 lık dizel CONNECT kullanıyor.İst. Gürbaşlardan 0 satın aldı. Yıllardır sadece kendisi kullanıyor. Şu an 350.000 Km de ve motor gövde , kaporta sorunsuz...Bu süre içinde iki kez enjektörleri bir kezde turboyu yeniledi...Şu an tertemiz çalışıyor..Ve devamlı yolda..www.ford.com.tr sitesine mesaj attık bu arabaıyı incelemek isterseniz yıpranma testine gerek yok. Hazır araba ve hiç bir sorunu yok.. Motor, kaporta, yürüyen aksam bütün parçalarını söküp inceleyin....Biz yeni Connect almak istiyoruz. .Fiyatta biraz kolaylık sağlayın dedik..SADIK MÜŞTERİ..ADAM ARABASINDAN MEMNUN, YİNE AYNI ARABAYI İSTİYOR...Cevap bile vermediler..CEVAP VERME GEREĞİ DUYMADILAR. Devamlı FORD hakkında ve yeni modelleri hakkında mailler geliyor.Okumadan siliyorum. TAVŞAN DAĞA KÜSMÜŞ...DAĞIN HABERİ OLMAMIŞ....Aynen böyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 17 Şubat 2012; 18:25:10 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.