Arkadaşlar 11 gün önce nautilusteki nokia bayinden aldığım nokia c5-03 sorunlu eve geldiğimde sorun çıktı.İlk bayide birşey yoktu.Eve geldim ekran takılmaya başladı.Algılamadı.Sonra ben 2.gün götürdüm geç bir saatte.Bayanın elinde telefonda bir sorun olmadı takır takır çalıştı.Bende birşey diyemedim.Yetkili yok dedi.Sonra tekrar gelin dedi.Fakat ben iş dolayısıyla uğrayamadım.Bugün gittim adam iade almadı.Arkadaşlar 15 gün içerisinde iade hakkım yok mu adamla tartıştım.KVK ya göndermem lazım dedi ondada sorunu bulmaları lazım dedi.12 gün geçmiş biraz zor dedi.Oraya gidince kayıt oluyor dedi sisteme oraya gitmesi 15 günü geçebilir dedi.Ya nasıl böyle birşey olur.Ben daha önce teknosadan 3 yıl önce aldığım telefonu 12. günde götürdüm direk aldılar.Parasını üstüne koydum yeni telefon almıştım.Ben de tek seçenek servis olayını kabul ettim.Ama telefonla benim bir alakam olmadı ben zarar vermedim.Eve geldim ekranda bir sorun vardı.Sol köşeye dokunduğunda devam ediyordu.Ben iade etmek paramı geri almak istiyorum.Adam bizi müşteri haklarına şikayet edin haklı çıkarsanız iade edebilirsiniz dedi.Ne yapmalıyım arkadaşlar yardım edin.Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme