Şimdi Ara

Vatan bilgisayar iflas mı etti?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
3.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vatan bilgisayarın internet sitesinden bir ürün sipariş ettim. sonra bununla ilgili aradığımda kimseye ulaşamıyorum. çağrı merkezi doğru düzgün arama alamıyor. kısacası ulaşılamıyor. acaba vatan bilgisayar iflas mı etti?



  • mesai saatleri içerisinde ara.
  • çağrı merkezi çökmüş.
  • Vatan Bilgisayar'ın geçen hafta sonundaki %25 indirim kampanyasından dolayı yok sattığını düşünüyorum. Dolayısıyla da Çağrı Merkezi gelen talebe yetişemedi ve bence Çağrı Merkezi'ni geçici olarak kapattılar. Tabii iflas etmiş olma ihtimalini de gözönünde bulundurmak lazım diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitokiri_johndoesai

    Vatan Bilgisayar'ın geçen hafta sonundaki %25 indirim kampanyasından dolayı yok sattığını düşünüyorum. Dolayısıyla da Çağrı Merkezi gelen talebe yetişemedi ve bence Çağrı Merkezi'ni geçici olarak kapattılar. Tabii iflas etmiş olma ihtimalini de gözönünde bulundurmak lazım diye düşünüyorum.

    ben genel müdürlükle konuştum, kampanya var ondan çağrı merkezi çöktü dediler. ayrıca kampanya dönemi ödenen kargo ücreti için upsin vatanla anlaşması varnış ve ona göre fiyat çıkartıyorlar, yani daha ucuz oluyormuş.
  • Vatan bilgisayar iflas etti mi bilmiyorum ama bu satis politikasiyla kisa sure icinde iflas ederlerse hic calisirmiycam......


    Vatan bilgisayardan simdiye kadar ufak tefek sorun cikarmiycak alisverisler yapmistim....Bu sefer bir televizyon almaya kalkma hatasinda bulundum...Bu rekabet ortaminda bu kadar kotu satis hizmeti nasil veriliyor insan gercekten sasiriyor.......Indirim yaptiklarini soyledikleri bir ortamda kendilerinden bir televizyon aldim daha televizyon elime ulasmadan indirimli fiyatlarindan 300 tl daha indirim yaptilar.Peki dedim o zaman kendi internet sitelerinde ki MUSTERI MEMNUNIYETI icin 15 gun icinde her urunu geri alip yerine hediye ceki verdikleri bilgisine dayanarak musteri hizmetlerini aradim boyle birsey olmadigini soylediler.Kendi internet sitelerinde bu bilgilerin bulundugunu soyledigimde kendim gelip gorusmem gerektigini soylediler.Yani herseyden once call center daki arkadas kendi internet sitelerinde ne yazdigini bilmiyor.Durum hakkinda bilgi verincede dogru bilgiye ulasmak yerine kalk gel kendin sor demeye getiriyor.

    Peki buraya kadar satis politikasi kotu ve call centerdaki kisiler sirket politikasi hakkinda bilgisi olmadigini dusunebiliriz.

    Ama bundan sonra vatan bilgisayar la tek iletisim noktasi kaliyor o da kendi internet sitelerinde bulunan iletisim formu ....

    Ben de burdan kendilerine ulasmayi denedim ve 24 10 2011 tarihinde su msj i yazdim

    Iyi gunler

    19.10.2011 tarihinde indirimde oldugunu gordugum 47LW5500 led televizyonu almak icin Bostanci Vatana gittim.Ellerinde urunden bulunmadigi icin oraya odememi yaptim ve Topkapi Vatan dan siparisimiz verildi.3 gun sonra daha urun teslim edilmeden urunun tekrar indirime girdigini gordum.Internet sitenizde Musteri Memnuniyeti icin urun magazadan dahi satin alinsa 15 gun icinde iade yapabilecegimiz karsiliginda hediye kuponu verilecegi yaziyordu.Bugun call center i aradim,5 dakikalik bir beklemeden sonra yaptigim gorusmede dahili 6 yi aramam soylendi.Dahili ye baglandim,gorevli bayana iade edip tekrar ayni urunu almak istedigimi,iadeyi nasil yapabilecegimi sordum.Bana magazadan alinan urunler icin iade yapilamadigini soyledi.Internet sitesinde MUSTERI MEMNUNIYETI icin 15 gun icin iade alindigi bilgisinin oldugunu soyleyince de bizzat gelip musteri hizmetleriyle gorusmem gerektigini soyledi.


    Oncelikle indirim oldugunu soylediginiz urunu satin aliyorum,daha evime gelmeden bir daha indirime girdigini goruyorum.O zaman anliyorum ki Vatan Bilgisayar in indirimlerine guvenmememiz gerekiyor cunku gercekci degil.Kendimi enayi yerine konmus gibi hissediyorum.Bunun uzerine internetten verdiginiz bilgilere dayanarak urunu iade edip, hediye ceki alip urunu tekrar satin almak ve konu hakkinda bilgi almak icin musteri hizmetlerinizi ariyorum ama ordaki gorevli kisi kendi internet sitenizde ne yazdigindan haberi yok.Kimse 3000 tl lik bir alisverisi sinirleri bozulsun diye yapmaz.

    Iyi calismalar.




    Ve entera bastim msjiniz iletilemedi lutfen daha sonra tekrar deneyiniz seklinde bir msj cikti.Tekrar tekrar ve tekrar denedim.Bir gun sonra,iki gun sonra,uc gun sonra.Cesitli browserlari denedim ama msj bir turlu gitmedi bugun yani 10 gunden fazla gectikten sonra bir daha denedim ayni msj lutfen daha sonra tekrar deneyin :)))


    Insani alisveris yaptigina pisman ediyorlar.Bu devirde bole firmalar ancak sanirim bizde olur. ....




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.