Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noirdesire

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: noirdesire

    Merhaba. 3 gün önce Evoque White modelini satın aldım. Navteq harita yüklü ama harita oturduğum ilde o kadar yetersiz ki belli başlı yerler dahi yok mesela oturduğum 10 yıllık sokak haritada mevcut değil. Gaziantep'in 5 yıl önce açılmış dev alışveriş merkezinden bihaber. Sonuç olarak haritadan memnun kalmadım. Ben bu haritayı Başarsoft harita ile değiştirmek istiyorum ne yapmam gerekli? Yardımlarınız için teşekkürler...

    Sayın noirdesire,

    Piranha navigsayon yazılımı kullanılan cihazlarımız için 2012 Q 2 harita güncellemesi yayınlanmıştır. Bu güncellemeyi cihazınıza yükledikten sonra sorununuz çözülecektir.

    Kolay gelsin.

    Cevap için teşekkürler.
    2012 Q2 güncellemesini alır almaz yaptım zaten 186 Mb'lık bir dosyaydı. Yukarıda yazdıklarım güncellemeden sonra farkettiklerim. Yani güncelleme Gaziantep için güncel değil anlayacağınız. Haritayı değiştirmenin bir yolu varsa beni aydınlatırsanız teşekkür ederim .

    Sayın noirdesire,

    http://mapreporter.navteq.com/dur-web-external/secured/submitDur.do?userType=CONSUMER&language=en adresine bu konuyu iletirseniz 2012 Q 3 haritasında gerekli değişikler yapılacaktır. Ayrıca Piranha olarak bizde bire bir bu sorunu harita firmasıyla görüşeceğiz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: noirdesire

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: noirdesire

    Merhaba. 3 gün önce Evoque White modelini satın aldım. Navteq harita yüklü ama harita oturduğum ilde o kadar yetersiz ki belli başlı yerler dahi yok mesela oturduğum 10 yıllık sokak haritada mevcut değil. Gaziantep'in 5 yıl önce açılmış dev alışveriş merkezinden bihaber. Sonuç olarak haritadan memnun kalmadım. Ben bu haritayı Başarsoft harita ile değiştirmek istiyorum ne yapmam gerekli? Yardımlarınız için teşekkürler...

    Sayın noirdesire,

    Piranha navigsayon yazılımı kullanılan cihazlarımız için 2012 Q 2 harita güncellemesi yayınlanmıştır. Bu güncellemeyi cihazınıza yükledikten sonra sorununuz çözülecektir.

    Kolay gelsin.

    Cevap için teşekkürler.
    2012 Q2 güncellemesini alır almaz yaptım zaten 186 Mb'lık bir dosyaydı. Yukarıda yazdıklarım güncellemeden sonra farkettiklerim. Yani güncelleme Gaziantep için güncel değil anlayacağınız. Haritayı değiştirmenin bir yolu varsa beni aydınlatırsanız teşekkür ederim .

    Sayın noirdesire,

    http://mapreporter.navteq.com/dur-web-external/secured/submitDur.do?userType=CONSUMER&language=en adresine bu konuyu iletirseniz 2012 Q 3 haritasında gerekli değişikler yapılacaktır. Ayrıca Piranha olarak bizde bire bir bu sorunu harita firmasıyla görüşeceğiz.

    Kolay gelsin.

    Sayın Yetkili,
    Aynı frekansta değiliz sizinle benim Q3 güncellemesini bekleyecek zamanım olsa zaten size soru sormam.
    Ben diyorum ki bu Navteq denen harita yerine Başarsoft harita yüklemem mümkün müdür cihazıma? Daha ne kadar açık sorulabilir ki ? Neden cevap vermek istemiyorsunuz anlamadım.
  • İyi Günler.

    5 ay önce almış olduğum 'Piranha Infinity HD' navigasyon cihazımın şarj aleti giriş yeri içeri doğru çöktü. Şarj edemiyorum.

    En hızlı bir şekilde garanti kapsamında yaptırabileceğim yer neresidir. İş yerim Levent, ikamet Bakırköy.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noirdesire

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: noirdesire

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: noirdesire

    Merhaba. 3 gün önce Evoque White modelini satın aldım. Navteq harita yüklü ama harita oturduğum ilde o kadar yetersiz ki belli başlı yerler dahi yok mesela oturduğum 10 yıllık sokak haritada mevcut değil. Gaziantep'in 5 yıl önce açılmış dev alışveriş merkezinden bihaber. Sonuç olarak haritadan memnun kalmadım. Ben bu haritayı Başarsoft harita ile değiştirmek istiyorum ne yapmam gerekli? Yardımlarınız için teşekkürler...

    Sayın noirdesire,

    Piranha navigsayon yazılımı kullanılan cihazlarımız için 2012 Q 2 harita güncellemesi yayınlanmıştır. Bu güncellemeyi cihazınıza yükledikten sonra sorununuz çözülecektir.

    Kolay gelsin.

    Cevap için teşekkürler.
    2012 Q2 güncellemesini alır almaz yaptım zaten 186 Mb'lık bir dosyaydı. Yukarıda yazdıklarım güncellemeden sonra farkettiklerim. Yani güncelleme Gaziantep için güncel değil anlayacağınız. Haritayı değiştirmenin bir yolu varsa beni aydınlatırsanız teşekkür ederim .

    Sayın noirdesire,

    http://mapreporter.navteq.com/dur-web-external/secured/submitDur.do?userType=CONSUMER&language=en adresine bu konuyu iletirseniz 2012 Q 3 haritasında gerekli değişikler yapılacaktır. Ayrıca Piranha olarak bizde bire bir bu sorunu harita firmasıyla görüşeceğiz.

    Kolay gelsin.

    Sayın Yetkili,
    Aynı frekansta değiliz sizinle benim Q3 güncellemesini bekleyecek zamanım olsa zaten size soru sormam.
    Ben diyorum ki bu Navteq denen harita yerine Başarsoft harita yüklemem mümkün müdür cihazıma? Daha ne kadar açık sorulabilir ki ? Neden cevap vermek istemiyorsunuz anlamadım.

    Sayın noirdesire,

    İstediğiniz harita yazılımını satın alarak cihaza yükleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesenturk

    İyi Günler.

    5 ay önce almış olduğum 'Piranha Infinity HD' navigasyon cihazımın şarj aleti giriş yeri içeri doğru çöktü. Şarj edemiyorum.

    En hızlı bir şekilde garanti kapsamında yaptırabileceğim yer neresidir. İş yerim Levent, ikamet Bakırköy.



    Sayın mesenturk,

    Teknik servis süremiz 2 ila 10 gün arasında değişmektdir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_ByKadir

    Merhabalar;
    Ben encore almayı düşünüyorum.Benim sorum.Acaba kendinde gelen navi programını değilde başkabir programı kullanmak istersem kullana bilirmiyim.Bluetoothtan cep rehberine ulaşabiliyormuyuz?Dosya transferi yapabiliyormuyuz?Cihazı günceleme yapılan kart sürekli cihazda takılımı kalacak.2gb hafızasına transfer edip kartı çıkarılabilirmi.Çünkü onu çıkarmadan mp3 yüklü olan kartı nasıl takılacak.Yoksa 2.bir kart yuvasımı var.Birde benim araç hyundai sonata 1997,ondaki dreksiyon kumandasına uyum sağlarmı?Orjinal teybi hem cd hem kaset çalarlı boyutları 18,5-11,5cm acaba boyuları uyarmı?

    Sayın Yetkili;
    Cevabınızı bekliyorum.Ona göre cihazı alacam.Şu an kampanyada kampanya bitmeden alayım cihazı.Araca uymuyorsa boşuna almıyayım diyorum.
  • Sayın Rıdvan Bey;

    Ben Encore cihazımın navigasyon güncellemesini yaptım (cihaz 2-3 haftalık), fakat yaptıktan 1-2 gün sonra navigasyon açıkken haritanız güncel değil uyarısı almaya başladım. haritayı güncellemeden önce böyle bir sorun yoktu güncellemeden sonra bu uyarıyı vermeye başladı acaba bunun nedeni ve çözümü nedir.?

    güncelleme yaparken izlemiş olduğum yol
    https://www.naviextras.com/shop/mvnforum/viewthread?thread=5927

    iyi çalışmalar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067

    merhabalar ben 2 hafta önce piranha infiniti hd navigasyon cihazı aldım. ömür boyu ücretsiz güncelleme var. cihaz bazen güncelleştir diye uyarı veriyor. ben cihazı usb ile bağlıyorum piranha extra açıyorum kullanıcı adı şifre giriyorum fakat aygıt bulunamadı hatası alıyorum. lütfen bilgisi olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum..

    Sayın metin_0067,

    Cihazınızda Piranha navigasyon yazılımı yüklü ise Piranha extra programı aracılığıyla güncelleme yapabilirsiniz. Piranha extra programınıwww.piranha.com.tr adresine girip destek yüklemeler bölümünden indirin. Güncellemeleri nasıl yapacağınızıda aynı bölümde yer alan video bölümünden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    efendim ilginiz için teşekkür ederim fakat programı indirdim kurdum giriş yaptım. cihazı bağlıyorum güncellemeler diyorum aygıt bulunamadı diyor

    bana yardımcı olarak biri yokmu ya. aygıt bulunamadı hatasını nasıl çözüyoruz kimsenin başına gelmedi mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rıdvan Bey,

    Konuştuğumuz gibi Naviextras sitesine sorunu bildirdim verdikleri yanıt şu şekilde oldu....


    Ilginiz icin cok tesekkür ederiz.

    "Lütfen softweri birkez cihaz üzerinden calistirmayi deneyin. Bu Naviextras toolboxun cihazinizi tanimasi icin önemli. Kart okuyucunuzdan yada USB baglayicinizla denediniz mi?

    Problemin cabuk cözülebilmesi icin, lütfen asagidaki bilgileri bize gönderiniz.
    - Operasyon sisteminizin versiyonu (örn: Windows XP SP2)
    - Internet Explorerinizin tarayicisinin versiyonu (örn: 7.0.5730.13; lütfen Internet Explorer tarayicinizla naviextras.com sitesine en az birkez girdiginizden emin olun, genelde baska tarayici kullaniyorsaniz bile)
    - Naviextras Toolbox uygulamasinin versiyonu ve yapisi (örn: 2.1.1.3.1.54d.1.35c)

    Lütfen lisensinizi ekliyerek (SD kartinda yada aletin memorisinde bulunan icerigi) (zip yada rar seklinde) gönderin.

    Saygilarimizla,"

    Naviextras® Support


    Size sorum, bu normal bir prosedür müdür? Ayrıca kırmızı ile işaretlediğim maddede ne demek istemişler, cihazın tüm içeriğini mi onlara yollamamı istiyorlar ve bu niçin gerekli?
    Not: Dosya büyüklüğü nedeniyle bir tek bu son maddeyi gönderemedim onun dışındaki tüm bilgileri verdim ama ısrarla o son bilgiyi göndermemi bekliyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ycb92 -- 12 Haziran 2012; 18:57:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067

    merhabalar ben 2 hafta önce piranha infiniti hd navigasyon cihazı aldım. ömür boyu ücretsiz güncelleme var. cihaz bazen güncelleştir diye uyarı veriyor. ben cihazı usb ile bağlıyorum piranha extra açıyorum kullanıcı adı şifre giriyorum fakat aygıt bulunamadı hatası alıyorum. lütfen bilgisi olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum..

    Sayın metin_0067,

    Cihazınızda Piranha navigasyon yazılımı yüklü ise Piranha extra programı aracılığıyla güncelleme yapabilirsiniz. Piranha extra programınıwww.piranha.com.tr adresine girip destek yüklemeler bölümünden indirin. Güncellemeleri nasıl yapacağınızıda aynı bölümde yer alan video bölümünden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    efendim ilginiz için teşekkür ederim fakat programı indirdim kurdum giriş yaptım. cihazı bağlıyorum güncellemeler diyorum aygıt bulunamadı diyor

    bana yardımcı olarak biri yokmu ya. aygıt bulunamadı hatasını nasıl çözüyoruz kimsenin başına gelmedi mi

    arkadaşlar aranızda bana yardımcı olabilecek biri yokmu ya. ömür boyu güncelleme var diye bu cihazı aldım boşa gidecek. yardımcı olun..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam merhaba benim ürünün içinden couger den bir kart çıktı piranha extra yazıyor ve poliçe fln var 3 gün içinde siteye kayıt ettrin diyore yani piranha extra ücretsizmi geldi bana ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa1300

    hocam merhaba benim ürünün içinden couger den bir kart çıktı piranha extra yazıyor ve poliçe fln var 3 gün içinde siteye kayıt ettrin diyore yani piranha extra ücretsizmi geldi bana ?

    Sayın mustafa1300,

    Piranha Plus paketi kampanya olduğundan dolayı üç gün içerisinde paketi satın alma hakkınız var. Piranha Plus kampanyasının detaylarınıhttps://piranha.com.tr/plus.php adresinden inceleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    Rıdvan Bey,

    Konuştuğumuz gibi Naviextras sitesine sorunu bildirdim verdikleri yanıt şu şekilde oldu....


    Ilginiz icin cok tesekkür ederiz.

    "Lütfen softweri birkez cihaz üzerinden calistirmayi deneyin. Bu Naviextras toolboxun cihazinizi tanimasi icin önemli. Kart okuyucunuzdan yada USB baglayicinizla denediniz mi?

    Problemin cabuk cözülebilmesi icin, lütfen asagidaki bilgileri bize gönderiniz.
    - Operasyon sisteminizin versiyonu (örn: Windows XP SP2)
    - Internet Explorerinizin tarayicisinin versiyonu (örn: 7.0.5730.13; lütfen Internet Explorer tarayicinizla naviextras.com sitesine en az birkez girdiginizden emin olun, genelde baska tarayici kullaniyorsaniz bile)
    - Naviextras Toolbox uygulamasinin versiyonu ve yapisi (örn: 2.1.1.3.1.54d.1.35c)

    Lütfen lisensinizi ekliyerek (SD kartinda yada aletin memorisinde bulunan icerigi) (zip yada rar seklinde) gönderin.

    Saygilarimizla,"

    Naviextras® Support


    Size sorum, bu normal bir prosedür müdür? Ayrıca kırmızı ile işaretlediğim maddede ne demek istemişler, cihazın tüm içeriğini mi onlara yollamamı istiyorlar ve bu niçin gerekli?
    Not: Dosya büyüklüğü nedeniyle bir tek bu son maddeyi gönderemedim onun dışındaki tüm bilgileri verdim ama ısrarla o son bilgiyi göndermemi bekliyorlar...



    Sayın ycb92,

    Cihazda bulunan harita dosyalarını sizden talep ediyorlar, bu konuda ne istediklerini ögrenip size geri döneceğim. Bu arada cihazın dahili hafızasında yer alan harita dosylarına bir link yapıp linki mail olarak gönderin.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067

    merhabalar ben 2 hafta önce piranha infiniti hd navigasyon cihazı aldım. ömür boyu ücretsiz güncelleme var. cihaz bazen güncelleştir diye uyarı veriyor. ben cihazı usb ile bağlıyorum piranha extra açıyorum kullanıcı adı şifre giriyorum fakat aygıt bulunamadı hatası alıyorum. lütfen bilgisi olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum..

    Sayın metin_0067,

    Cihazınızda Piranha navigasyon yazılımı yüklü ise Piranha extra programı aracılığıyla güncelleme yapabilirsiniz. Piranha extra programınıwww.piranha.com.tr adresine girip destek yüklemeler bölümünden indirin. Güncellemeleri nasıl yapacağınızıda aynı bölümde yer alan video bölümünden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    efendim ilginiz için teşekkür ederim fakat programı indirdim kurdum giriş yaptım. cihazı bağlıyorum güncellemeler diyorum aygıt bulunamadı diyor

    bana yardımcı olarak biri yokmu ya. aygıt bulunamadı hatasını nasıl çözüyoruz kimsenin başına gelmedi mi

    arkadaşlar aranızda bana yardımcı olabilecek biri yokmu ya. ömür boyu güncelleme var diye bu cihazı aldım boşa gidecek. yardımcı olun..

    Sayın metin_0067,

    Cihazınızın arka yüzünde yer alan P... ile başlayan seri numarasını bana iletebilirmisiniz. İnfiniti olarak 2 ayrı yazlım versiyonu bulunmaktadır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: metin_0067

    merhabalar ben 2 hafta önce piranha infiniti hd navigasyon cihazı aldım. ömür boyu ücretsiz güncelleme var. cihaz bazen güncelleştir diye uyarı veriyor. ben cihazı usb ile bağlıyorum piranha extra açıyorum kullanıcı adı şifre giriyorum fakat aygıt bulunamadı hatası alıyorum. lütfen bilgisi olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum..

    Sayın metin_0067,

    Cihazınızda Piranha navigasyon yazılımı yüklü ise Piranha extra programı aracılığıyla güncelleme yapabilirsiniz. Piranha extra programınıwww.piranha.com.tr adresine girip destek yüklemeler bölümünden indirin. Güncellemeleri nasıl yapacağınızıda aynı bölümde yer alan video bölümünden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    efendim ilginiz için teşekkür ederim fakat programı indirdim kurdum giriş yaptım. cihazı bağlıyorum güncellemeler diyorum aygıt bulunamadı diyor

    bana yardımcı olarak biri yokmu ya. aygıt bulunamadı hatasını nasıl çözüyoruz kimsenin başına gelmedi mi

    arkadaşlar aranızda bana yardımcı olabilecek biri yokmu ya. ömür boyu güncelleme var diye bu cihazı aldım boşa gidecek. yardımcı olun..

    Sayın metin_0067,

    Cihazınızın arka yüzünde yer alan P... ile başlayan seri numarasını bana iletebilirmisiniz. İnfiniti olarak 2 ayrı yazlım versiyonu bulunmaktadır.

    Kolay gelsin.

    pm attım efendim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam seri numarası cihazın içinde kaldı couger ide ben çıkaramam :S başka yerde yazan seri numara varmı ?

    birde tv anteninin yüksek çekmesi için öneriniz varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_ByKadir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_ByKadir

    Merhabalar;
    Ben encore almayı düşünüyorum.Benim sorum.Acaba kendinde gelen navi programını değilde başkabir programı kullanmak istersem kullana bilirmiyim.Bluetoothtan cep rehberine ulaşabiliyormuyuz?Dosya transferi yapabiliyormuyuz?Cihazı günceleme yapılan kart sürekli cihazda takılımı kalacak.2gb hafızasına transfer edip kartı çıkarılabilirmi.Çünkü onu çıkarmadan mp3 yüklü olan kartı nasıl takılacak.Yoksa 2.bir kart yuvasımı var.Birde benim araç hyundai sonata 1997,ondaki dreksiyon kumandasına uyum sağlarmı?Orjinal teybi hem cd hem kaset çalarlı boyutları 18,5-11,5cm acaba boyuları uyarmı?

    Sayın Yetkili;
    Cevabınızı bekliyorum.Ona göre cihazı alacam.Şu an kampanyada kampanya bitmeden alayım cihazı.Araca uymuyorsa boşuna almıyayım diyorum.

    Sayın Dj_ByKadir,

    1. İstediğiniz navi programını satın alarak cihaza yükleyebilirsiniz.
    2. Bluetooth üzerinden rehberinizi görebilirsiniz ancak kullandığınız telefonunda bu özelliği desteklemesi gerekiyor.
    3. Bluetooth üzerinden dosya transferi yapamıyorsunuz. Usb bellek veya microsd kart aracılığıyla 2 G olan cihaz hafızasına dosya transferi yapabilirsiniz.
    4. Kartın sürekli takılı olması gekmektedir, harita yazılımı kart üzerinde lisanslanmıştır. Navigasyon kullanmadığınız esnada istediğiniz kartı takabilirsiniz.
    5. İkinci bir kart yuvası yoktur.
    6. Usb girişine kart okuyucu kullanarak kartlarınızdaki dosyaları okutabilirsiniz.
    7. Double din cihazlarımız standart double din ölçülerindedir.
    8. Direksiyon kumandası uyumluluğu universaldir, ancak bazı araçlarda kullanılan kenbaslar nedeniyle uyumsuzluk yaşanabilir.

    Direksiyon kumanda bağlantısı ve düzenli bir montaj için montaj konusunda uzman bir ustaya yada aracın teknik servisine montajı yaptırınız.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa1300

    hocam seri numarası cihazın içinde kaldı couger ide ben çıkaramam :S başka yerde yazan seri numara varmı ?

    birde tv anteninin yüksek çekmesi için öneriniz varmı ?

    Sayın mustafa1300,

    Cihaz kutusunda yer alan badrol un alt tarafında P... ile başlayan seri numarasıdır. Oto araçlar için yüksek kazançlı tv antenleri piyasada yer almaktadır, yüksek kazançlı tv anteni taktırırsanız tv çekim gücünü artırabilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • hocam çok soru soruyorum ama ben piranha plus üyeliği aktivite ettim mail geldi ve mailde

    PiranhaPlus üyeliğinizi aktive ettiniz,

    Piranha plus ile ilgili detayları ve size özel sayfalarıhttp://piranha.com.tr/member.php adresindeki üyelik sayfalarında bulabilirsiniz.

    Saygılarımızı sunar, teknoloji dolu günler dileriz.

    Piranha Bilişim Teknolojileri


    yazıyor problemsiz kayıt oldummu başka işlem yapmak gerikiyormu son oalrak

    sss larda

    B) PiranhaPlus paketinizi 01.04.2012 tarihinden sonra satın aldıysanız:

    01.04.2012 tarihinden sonra satılmaya başlanan PiranhaPlus paketleri hırsızlığa karşı sigorta sağlamamaktadır.

    yazıyor ama kutu üzerinde 30 gün çalınmaya karşı garantili yazıyor hangisine inanacağız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycb92

    Rıdvan Bey,

    Konuştuğumuz gibi Naviextras sitesine sorunu bildirdim verdikleri yanıt şu şekilde oldu....


    Ilginiz icin cok tesekkür ederiz.

    "Lütfen softweri birkez cihaz üzerinden calistirmayi deneyin. Bu Naviextras toolboxun cihazinizi tanimasi icin önemli. Kart okuyucunuzdan yada USB baglayicinizla denediniz mi?

    Problemin cabuk cözülebilmesi icin, lütfen asagidaki bilgileri bize gönderiniz.
    - Operasyon sisteminizin versiyonu (örn: Windows XP SP2)
    - Internet Explorerinizin tarayicisinin versiyonu (örn: 7.0.5730.13; lütfen Internet Explorer tarayicinizla naviextras.com sitesine en az birkez girdiginizden emin olun, genelde baska tarayici kullaniyorsaniz bile)
    - Naviextras Toolbox uygulamasinin versiyonu ve yapisi (örn: 2.1.1.3.1.54d.1.35c)

    Lütfen lisensinizi ekliyerek (SD kartinda yada aletin memorisinde bulunan icerigi) (zip yada rar seklinde) gönderin.

    Saygilarimizla,"

    Naviextras® Support


    Size sorum, bu normal bir prosedür müdür? Ayrıca kırmızı ile işaretlediğim maddede ne demek istemişler, cihazın tüm içeriğini mi onlara yollamamı istiyorlar ve bu niçin gerekli?
    Not: Dosya büyüklüğü nedeniyle bir tek bu son maddeyi gönderemedim onun dışındaki tüm bilgileri verdim ama ısrarla o son bilgiyi göndermemi bekliyorlar...



    Sayın ycb92,

    Cihazda bulunan harita dosyalarını sizden talep ediyorlar, bu konuda ne istediklerini ögrenip size geri döneceğim. Bu arada cihazın dahili hafızasında yer alan harita dosylarına bir link yapıp linki mail olarak gönderin.

    Kolay gelsin.

    Bu hususu netleştirebilirseniz çok sevinirim...

    https://****.com/files/4175833985/LICENSE.rar
    https://****.com/files/4123508137/MAP.rar

    harita ve license dosyaları yeterli olur mu?
  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.