Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (244. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.123
Cevap
249
Favori
943.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 242243244245246
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeToLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafaavcisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeToLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafaavcisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeToLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafaavcisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeToLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafaavcisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeToLife

    quote:

    Orijinalden alıntı: kafaavcisi

    Merhaba benim Piranha Business Tab 2 10.1 tabletim var ben bu tablete custom rom yüklemek istiyorum ancak nasıl yapılacağı hakkında pek bir fikrim yok.

    Youtubedaki bu videonuzda.Rom yükleme nasıl yapılır anlatılıyor ancak custom rommu orjinal rommu yükleniyor bu videoda.Birde benim tabletimde bazı oyunlar çok fazla kasıyor özellikle gta 3 bu kasmaları engelleyecek bir şey yükleyebilirmiyim tablete yada ne yapabilirim.Bilgilendirirseniz sevinirim daha androidde yeniyim onun için pek bir bilgim yok

    sorunuzun cevabını burada bulabilirsiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_72984116/mpage_1/f_/key_//tm.htm#73001072

    Ayrıca bu videoda orjinal rom yüklüyor. PhoenixCard programı yardımıyla hafıza kartını flashable hale getiriyor.

    Hocam cevabiniz icin tesekkur ederim peki bu oyunlardaki kasmayi onleyecek bir yol varmi?
    Edit:Bu arada verdiginiz konuyu inceledim orada yazilanlara gore rom yuklendikten sonra stabil olarak calismiyor yaziyor bu dogrumu yoksa benmi yanlis anladim.
    Edit2:Bu rom işlemin sırasında tabletimdeki bütün veriler silinirmi silinirse tabletimdeki verileri nasıl yedekleyebilirim?
    Edit:Clockworkmod'u yükledim CyanogenMod yüklenince tablet stabil çalışmadığı için yükleme gereksinimi duymadığım için sadece clockworku yükledim şuan tabletime tam anlamıyla rom yüklemiş oldummu.

    Hocam cevabiniz icin tesekkur ederim peki bu oyunlardaki kasmayi onleyecek bir yol varmi?
    - RamBooster gibi uygulamaları deneyin.
    Bu rom işlemin sırasında tabletimdeki bütün veriler silinirmi silinirse tabletimdeki verileri nasıl yedekleyebilirim?
    - Evet,tabletinizdeki bütün veriler silinir çünkü yeni bir rom yüklüyorsunuz ( var olan rom u update değil tamamen yeni bir rom), custom rom ya da orjinal piranha rom u da yükleseniz verileriniz, uygulamalarınız silinir!
    - Yedek alma işlemi için Titanium Backup ı kullanabilirsiniz.
    Clockworkmod'u yükledim CyanogenMod yüklenince tablet stabil çalışmadığı için yükleme gereksinimi duymadığım için sadece clockworku yükledim şuan tabletime tam anlamıyla rom yüklemiş oldummu?
    - Hayır çünkü rom yüklemediniz. Sadece rom yükleyebileceğiniz için gerek duyduğunuz uygulamayı yüklediniz. Yani ClockWork Recovery rom yükseltme ya da yeni bir rom yüklemek için kullanılan bir araçtır. Piranha tabletlerinde gömülü recovery mod olmadığı ( en azından benimkinde yok) için bir böyle bir araca gereksinim duyuyoruz. O yüzden şu anda sadece mevcut romunuz üzerinde rootlu olan tabletinize rom yükleyebilmenize imkan tanıyan aracı yüklemiş oldunuz. Aynı zamanda clockwork un premium unu google playdan satın alırsanız bu uygulamada size backup imkanı tanıyacaktır.

    Not: Cyanogenmod 10 stabil çalışıyor. Stabil çalışmadı derken sanırım kullanıcıları yanlış yönlendirmiş oldum. Her tabletin rom u ayrı olduğu için doğal olarak CyanogenMod u geliştiren arkadaş tabletinizin ihtiyacı olacak dokunmatik ekran,kamera vb. driver ları rom a entegre edemedi bu yüzden dokunmatik ekran,kamera çalışmıyor. Tabletiniz için gerekli driver ları edinirseniz sorunsuz bir şekilde kullanabilirisinz. Bunun dışında CyanogenMod da piranhanın orjinal romlarında karşılaştığınız durumların hiçbirine rastlayamazsınız. Tüm uygulamalar desteklenir, tablet oyunlarda gerektiği gibi performans gösterir. Son olarak CyanogenMod 10 daki update me uygulaması tabletin kamerasının çalışmadığını belirterek gerekli dosyaları indirmenizi istiyor ve indirdikten sonra clockwork yardımıyla yükleyebilirisiniz.


    Cevaplarınız için teşekkür ederim hocam ilginiz ve alakanız için sağolun
    Edit:Çok soru soruyorum kusura bakmayın bu yedekleme programı(Titanium Backup) Rom yapıldığı zaman silinmiyor değilmi yoksa tekrardan teker teker bütün uygulamaları yüklemek zorunda kalırım.Şuan programı yükledim tabletimdeki bütün verileri yedekliyorum umarım rom yapıldıktan sonra yedeklediğim uygulamalar kalır.

    önemli değil öğrenmek için tabiki soracaksınız :)

    depolama birimine ya da sc card a atarsanız backup ınız silinmeyecektir.

    Not: CyanogenMod 10 üzerinde dokunmatik ekran konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bitirdiğim zaman burada paylaşacağım ve daha ayrıntılı bir şekilde video çekere anlatmayı planlıyorum. O zaman yükleme yapabilirsiniz, fakat şu anda tavsiye etmiyorum. Tablet dokunmatiği olmadığı sürece bir hiç :)

    Anladım peki CyanogenMod dışında dokunmatik ekran sorunu olmayan yani sorunsuz çalışan custom romlar varmı acaba.Bu arada o bahsettiğiniz yedekleme programı tabletin kendi sd kartına depoladı verileri ayrıyeten kendim harici sd karta depoladım umarım sorun çıkartmaz.

    Sorunuza şöyle bir cevap vereyim. Piranhanın rom ları dışında hangi rom u yüklerseniz yükleyin ( piranha tabletlere uyarlanmadığı sürece) sorun çıkartacaktır. Burada sorun ne rom da ne de tablette, çünkü her tabletin farklı bir rom ihtiyacı var. Yani 7 inc 9 inc 10.1 inc ihtiyaç duyduğu romlar driver lar farklı kanımca, bundan dolayı tabletinize driver ları uyacak bir rom bulabiliyorsanız ya da ben herhangi bir rom u tabletime entegre ederim diyorsanız sorun yok yapabilirsiniz. Bu piyasada namını en çok duyurmuş olan CyanogenMod belli başlı A10 tabletler için geliştirilmiş durumda, bizim kullandığımız tabletler popüler olmadığı için ya da çin yapımı üstüne marka basılmış tabletler olduğundan dolayı rom u geliştiren kişi tablete uygun driver ları haliyle roma entegre etmeyecektir. Burayı incelerseniz:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1821398 ya da videolarımı izerlseniz ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz

    Yani bu piranha tabletlere şuan için doğru düzgün çalışan bir custom rom yüklemek imkansız.Hocam peki bu piranha tabletimin performansını arttırmak için ne yapmam gerekir bana göre bu tablet gereken performansı veremiyor özelliklede oyunlarda.

    overclock yapmanızı öneririm fakat riskli bir işlemdir. '' No-Frills CPU Control '' '' SetCPU'' gibi uygumaları kullanarak performansı artırabilirsiniz. Fakat tekrar söylüyorum bu işlemler riskli işlemlerdir.

    Anladım hocam
    İlginiz alakanız ve bana ayırdığınız zaman için çok teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stingabuzer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerhan

    Merhaba,
    1 yıl önce aldığım Piranha Encore cihazımda birkaç sıkıntım ve sorum olacak. Öncelikle cihaz kapalı ve seyir halinde iken kendi kendine açılıyor yada sesi yükseliyordu. Reset yaptım şimdilik bir sıkıntı yok. Encore yazılımını güncelleme imkanımız varmı? Bu sıkıntı yazılımsal olabilir mi?
    İkincisi, navigasyonu açtığımda güncelleme var diyor. naviextras üzerinden güncellemesini yapıyorum ama güncel harita 2009 yılına ait. Piranha ömür boyu harita güncellemesi diyor ama güncellenen harita yok. 32 mb güncelleme atıyor varsayalım, 32mb üzerinde harita yok. Mersin'de yazlığım var fakat 2013 yılının mart ayında hala evimin yolu haritada yok. Geçtiğimiz günlerde harita yazılımına baktım bir de ne göreyim. 2009 ylının haritası. Piranha'nın ömür boyu dediği harita güncellemesi nedir o halde? Encore cihazımdan farklı IGO yazılımlı navigasyonum var. Üzerine Başarsoft 2013 haritasını kendim atabildim. Mükemmel hakikatende. Gidemediğim göremediğim çıkmaz sokak bile yok. Aynı haritayı encore cihazıma attığım zaman cihaz navigasona girmiyor. Bana yardımcı olmanızı bekliyorum, ilginize şimdiden teşekkür ediyorum

    Ben de Encore kullanıcısıyım, aynı sorun bende ve forumu takip ettiyseniz, Encore kullanan diğer arkadaşlarda da var. Rıdvan bey bu konu ile ilgili bir geri dönüşte bulunmadı. Özelden mesaj attım, mesajı da okudu hatta ama ses seda yok, bekliyorum ben de. Bu arada Naviextras'a da mail attım, onlardan gelecek cevabı da bekliyorum...

    Merhaba
    benimde benzer bir sıkıntım var.15 gün önce piranha couger doule navigasyon aldım piranha yazılımı var çok renksiz yolları yanlış tarif ediyor ayrıca harita güncel değil ,daha evvel İGO primo yazılımı kullandığım navigasyonum var aynı yazılımı piranhaya yüklediğimde çalışmıyor bu yazılım çok iyi 201 güncellemesi olmasına rağmen her yer var hatta hız ameraları dahi var.Şimdi bu yazılımı nasıl çalıştırabilirim yardımcı olacak kimse yokmu ..
    ilgilenenlere şimdiden teşekkürler




  • arkadaşlar bu encore nin ısıkları neden sondu yardım edecek biri yok mu Rıdvan bey de yok ortalarda lütfen fabrıka ayarlarına dondum ne yaptı ısem düzelmed, bu sorun bitek ben de mi var yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • RIDVAN BEY


    DİABLO 3,5" CİHAZIMIZA RESET ATTIK DAHA ÖNCE SİZİN GÖNDERMİŞ OLDUĞUNU ROOM VE HARİTAYI YÜKLEDİK LİSANAS DOSYASINA İHTİYACIMIZ VAR


    SERİAL:0b140014b10088d0
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    S.a Piranha avatar P382 numaralı Navigasyon cihazım var 2-3 ay kullanmadım 27.03.2013 tarihinde cihazımı actıgımda piranha yazısı gitmek bilmedi bunun üzerine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) adresinden cihazıma uygun rom dosyasını bulup yine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) burdaki Yazılım (ROM) Yükleme Kılavuzu'na uyarak yaptığım rom yükeleme neticesinde load dll error,Please update system hatasından kurtulamadım. (defalarca kere tekrar takrar farklı cihazlardan rom dosyasını indirerek ve tekrar deneyerek) servise götürmeme gerek kalmadan yapabileceğim bir şeyde bilgilendirilebilrsem sevinirim.ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...[/s@ize].



    S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?




  • S.a az önce Piranha müşteri hizmetlerini aradım 15 dakika bekleme sonucunda müşteri hizmetlerine bağlandım.10 dakikalık görüşmede netice alamadan telefon yüzüme kapandı ve bir neticeye varamadım.
    Sanırım servise götürmek şart oluyor !...
  • Selamlar ,
    Biraz geç olsa da Piranha Destek ekibine ilgilerinden ve yardımlarından dolayı teşekkür ediyorum. Dispatcher model cihazımla ilgili sıkıntı giderildi.
    Hep kızacak, eleştirecek değiliz ya.... Darısı cihazı arızalı arkadaşlara
    İyi Çalışmalar....
  • Sn. Piranha yetkilisi;

    Piranha Avatar 5 navigasyon cihazı aldım ve piranha plus üyelik aktivasyonunu yaptım. üyeliğiniz 2018 e kadar uzatılmıştır dedi. bu 5 yıl garanti anlamına gelirmi? benim şuan için yapmam gereken başka bi işlem varmı sigorta konusunda. daha cihazı kullanmaya başlamadım. ilk kullanımda dikkat etmem gereken bişey varmı şimdiden teşekkür ederim.
  • Piranha noTraffic X Type 5.0 inç TMC RDS (Trafik Bilgili) GPS Navigasyon Sistemi aldım.

    -Sygic Assistant programını kurdum güncellemelerini gayet güzel yükledi.dolayısıyla naviextras sitesinden güncelleme yapmaya gerek varmı birde naviextras sitesinde Piranha bölümünde noTraffic X Type ürünü gözükmüyor
    -Piranha extra programını kurdum,kayıt oldum,programı açıyorum üyelik bilgilerimi giriyorum extrada satın al,güncellemeler ve diğerlerine tıkladığımda ''aygıt bulunamadı' diyor. satın aldığımız noTraffic X Type navigasyon cihazımızı piranha kayıt ettirmek gibi bir özellik varmı ?
    -Piranha Extra programının ana menüsünden "Satın Al" bölümüne girin ve burada yer alan Uyarılar bölümüne giriş yapın.Burada ücretsiz olarak sunduğumuz Türkiye eds kameralarını indirip, ürünlerim bölümünden cihaza yükleyebilirsiniz.Biz bunu dolayısıyla yapamıyoruz.bunun başka cözümü varmı ?
    -noTraffic X Type navigasyon ile sd kartı ile m3 dinleyebilirmiyiz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    S.a Piranha avatar P382 numaralı Navigasyon cihazım var 2-3 ay kullanmadım 27.03.2013 tarihinde cihazımı actıgımda piranha yazısı gitmek bilmedi bunun üzerine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) adresinden cihazıma uygun rom dosyasını bulup yine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) burdaki Yazılım (ROM) Yükleme Kılavuzu'na uyarak yaptığım rom yükeleme neticesinde load dll error,Please update system hatasından kurtulamadım. (defalarca kere tekrar takrar farklı cihazlardan rom dosyasını indirerek ve tekrar deneyerek) servise götürmeme gerek kalmadan yapabileceğim bir şeyde bilgilendirilebilrsem sevinirim.ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...[/s@ize].



    S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?

    aynı sorun bende de var yazılım (rom) yükledim ardından harita dosyalarını yükledim fakat sonuç alamadım cihazımı istanbula yollamak istemiyorum yardımcı olabilecek yok mu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    S.a Piranha avatar P382 numaralı Navigasyon cihazım var 2-3 ay kullanmadım 27.03.2013 tarihinde cihazımı actıgımda piranha yazısı gitmek bilmedi bunun üzerine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) adresinden cihazıma uygun rom dosyasını bulup yine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) burdaki Yazılım (ROM) Yükleme Kılavuzu'na uyarak yaptığım rom yükeleme neticesinde load dll error,Please update system hatasından kurtulamadım. (defalarca kere tekrar takrar farklı cihazlardan rom dosyasını indirerek ve tekrar deneyerek) servise götürmeme gerek kalmadan yapabileceğim bir şeyde bilgilendirilebilrsem sevinirim.ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...[/s@ize].



    S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?

    aynı sorun bende de var harita dosyalarını önceden yedeklemişmiydiniz onları yükledikten sonra tekrar deneyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayaz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    S.a Piranha avatar P382 numaralı Navigasyon cihazım var 2-3 ay kullanmadım 27.03.2013 tarihinde cihazımı actıgımda piranha yazısı gitmek bilmedi bunun üzerine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) adresinden cihazıma uygun rom dosyasını bulup yine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) burdaki Yazılım (ROM) Yükleme Kılavuzu'na uyarak yaptığım rom yükeleme neticesinde load dll error,Please update system hatasından kurtulamadım. (defalarca kere tekrar takrar farklı cihazlardan rom dosyasını indirerek ve tekrar deneyerek) servise götürmeme gerek kalmadan yapabileceğim bir şeyde bilgilendirilebilrsem sevinirim.ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...[/s@ize].



    S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?

    aynı sorun bende de var harita dosyalarını önceden yedeklemişmiydiniz onları yükledikten sonra tekrar deneyin

    aynı sorun cihazımız Pıranha Evoque' de mevcut pıranha açılış ekranı hiç değişmiyor sebebi nedir neden oldu ve nasıldüzelir yardım lütfennn




  • piranha pathfinder rom lazım yardımcı olursanız sevinirim....

    daha önce özel mesaj olarak attığınız link çalışmıyor onun linki yenileyip verirseniz sevinirim...

    özeldende yazdım zannedersem görmediniz....

    daha önce yazdığınız mesajı ve linki aynı şekil aşağıya yapıştırıyorum link çalışmıyor onu yenilerseniz sevinirim.... mesajınızı bekliyorum....



    Cihaz yazılımını yenide yükleyelim o zaman, cihaza ait yazılımı (rom) aşagıdaki linkten indirebilirsiniz.

    http://yadisk.cc/d/X6945MWhRmF

    Yazılım yüklemeden önce dahili hafızada bulunan harita dosylarınızı yedekleyin, bataryanın dolu olduğuna emin olun yada şarj cihazına takıp yazılımm yüklemesi yapın.

    1. Dsoylaro rar dan çıkarıp boş bir sd karta yükleyin,

    2. Sd kartı cihaza takın cihazın arka kısmında yer alan reset tuşuna basıp bırakın yazılım yüklemeye başlayacaktır,

    3. Yazılım yüklemesi bittikten sonra sd kartı cihazdan çıkarıp cihazı tekrar resetleyin,

    4. Yedeklediğiniz harita dosylarını cihazın dahili hafızasına geri yükleyin.

    Sorun devam ederse bana iletin.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayaz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    S.a Piranha avatar P382 numaralı Navigasyon cihazım var 2-3 ay kullanmadım 27.03.2013 tarihinde cihazımı actıgımda piranha yazısı gitmek bilmedi bunun üzerine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) adresinden cihazıma uygun rom dosyasını bulup yine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) burdaki Yazılım (ROM) Yükleme Kılavuzu'na uyarak yaptığım rom yükeleme neticesinde load dll error,Please update system hatasından kurtulamadım. (defalarca kere tekrar takrar farklı cihazlardan rom dosyasını indirerek ve tekrar deneyerek) servise götürmeme gerek kalmadan yapabileceğim bir şeyde bilgilendirilebilrsem sevinirim.ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...[/s@ize].



    S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?

    aynı sorun bende de var harita dosyalarını önceden yedeklemişmiydiniz onları yükledikten sonra tekrar deneyin

    Çözüm ürettiğiniz için öncelikle teşekkür ederim ,fakat söyledikleriniz yaptım ancak rom la alakalı bir sorun sanırım bana


    Değerli Müşterimiz,

    Cihazınızı Piranha Teknik Servisine ulaştırınız.
    Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Piranha Teknik Servisine teslim etmeden (göndermeden) önce;
    "Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti vermek amacıyla hazırladığımız
    “Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Arıza bildirim formunu doldurmak için burayı tıklayınız.
    Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.
    Ayrıca faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.
    Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz. Aksesuarlar arızalı değilse bize teslim etmenize gerek yoktur.

    Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

    1. Arıza bildirim formunu
    2. Faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
    3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

    Ulaştırmanız gerekmektedir.
    Arızalı Ürün Gönderimi için Açık Adresimiz;
    Piranha Teknik Servis
    E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol, Sefaköy-İstanbul
    Uyarılar:
    Uyarı: Firma adına gönderilen ürünler mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderilmelidir. Sevk irsaliyesi olmayan ürünler teslim alınmayacaktır.
    Uyarı: Kargo ile gönderilecek ürünlerde sağlam bir ambalaj yapın. Ürünün hasar görmeyeceğinden emin olun.
    Uyarı: Belirli bir hafızaya sahip ürünlerde; (mp3, mp4, tablet pc, navigasyon vb.) Cihazın içindeki kişisel (müzik, video, fotoğraf vb.) dosyalarınız servis işlemleri esnasında silinebilir. Lütfen cihazınızdakı bu bilgileri yedekleyin. Teknik servisimiz yedekleme yapmaz.



    Saygılarımızla,


    Piranha Destek Merkezi

    diyerek destek.piranha.com.tr adresinden cavap vermişler.... ilgi alakanıza teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recrec_0342

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayaz75

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    quote:

    Orijinalden alıntı: KeNJEE

    S.a Piranha avatar P382 numaralı Navigasyon cihazım var 2-3 ay kullanmadım 27.03.2013 tarihinde cihazımı actıgımda piranha yazısı gitmek bilmedi bunun üzerine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) adresinden cihazıma uygun rom dosyasını bulup yine (http://piranha.com.tr/product.php?product_id=20 ) burdaki Yazılım (ROM) Yükleme Kılavuzu'na uyarak yaptığım rom yükeleme neticesinde load dll error,Please update system hatasından kurtulamadım. (defalarca kere tekrar takrar farklı cihazlardan rom dosyasını indirerek ve tekrar deneyerek) servise götürmeme gerek kalmadan yapabileceğim bir şeyde bilgilendirilebilrsem sevinirim.ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...[/s@ize].



    S.a sorum öksüz kalmıs cevaplayabilecek bilgiye sahip kimse yokmu ?

    aynı sorun bende de var harita dosyalarını önceden yedeklemişmiydiniz onları yükledikten sonra tekrar deneyin

    aynı sorun cihazımız Pıranha Evoque' de mevcut pıranha açılış ekranı hiç değişmiyor sebebi nedir neden oldu ve nasıldüzelir yardım lütfennn

    Bu tür sorunlarda piranha desktek sayfasında cihazınıza ait rom dosyasını yükleyin demişler ve nasıl yükleneceğine dair de açıklama yapmışlar istersen bir bak destek.piranha.com.tr ve bu sorundan dolayı benim cihazım için bize ulaştırın demişler bir üstteki mesajda yazdığım gibi....




  • Samsung Galaxy Wonder (i8150) telefonumu PİRANHA ENCORE 7 cihazıma USB ile bağladığımda ekrana çıkan küçük pencerede "Unkown USB device. Enter Driver Name" şeklinde benden Sürücü Adı (veya klasörü) isteniyor. Tel şarj oluyor ama bağlantı kurulmuyor.

    Telefonu Encore 7'ye bağlamak için ne yapabilirim?
  • benim pirhana onix telefonum var telefon kilidi kodunu unuttum nasıl açabilirim yardımcı olursanız sevinirim
  • Piranha'dan sorularınız cevap gelene kadar sizi eğlendirecek bir ibretlik hikaye... Bol bol gülebilirsiniz hikayenin saf kahramanına...

    Öncelikle herkese merhaba !

    Bu forumu aylarca dışarıdan takip ettikten sonra Samsung'da karar kılmışken; son anda milliyetçilik duyguları kabarıp piranha almak gafletinde bulunmuş bir Piranha-zede olarak aranıza katılmış bulunuyorum.

    Dedim ya; son anda milli ekonomiye katkım olsun diye rotayı Piranha Aristo Tab 7.0" olarak belirledim... Hay belirlemez olaydım! Sanalreyonum com adresinden sipariş verdim. Hay vermez olaydım!... Mal geldi ... Hay gelmez olaydı!... Kargo hasarlı olmadığını görüp sevinerek kutuyu açtım... Hay açmaz olaydım!...

    .Tabletin ekranı açıldığında benim için hayli önemli olan arka kamerayı öncelikle kontrol ettim.
    Büyük bir hayal kırıklığı... Ekranda uçuşan renkli yatay çizgilerden başka birşey yoktu. Atalarımız boşuna dememiş "Yerli malı yurdun malı; -parasıyla rezil olmak isteyen- her Türk onu kullanmalı..." diyeeee.....
    İlk şoku atlattıp arka kameranın çalışmadığına emin olduktan sonra aklıma; bu durumda ne yapmam gerektiğini Piranha'ya sormak geldi. Burada okuduğum kadarıyla; müşteri memnuniyetini iplemeyen pek çok firma gibi onlara da telefonla ulaşmanın imkansız değilse bile zor olduğunu ve ulaşana da çözüm üretilmediğini bildiğimden; sitelerindeki iletişim formunu kullanarak sorunu kısaca özetledikten sonra bu durumda ne yapmam gerektiğini sordum. Hay sormaz olaydım!....
    " Engeç 24 saat içinde sorunuza cevap vereceğiz... Bunu garanti ediyoruz. " diyorlardı.
    İtiraf ediyorum bu yalana inandım...

    Sonra sanalreyonumu aradım saf saf bir çözüm üretirler diye... Bir kaç dakikalık bir uğraştan sonra "Size cevap verecek boş müşteri temsilcisi yok. Hepsi meşgul... Sorununuzu mail yoluyla iletin..." cevabını alınca başıma gelenleri anlamaya başladım ama iş işten geçmişti.

    Belki de aylar sürecek bir oyalamaca içine itildiğimi; farkederek; saf saf Piranha'dan gelecek-daha doğrusu gelmeyecek- cevabı bekleyerek oyalamacaya tabi tutulacağımı hissettiğimden; hemen aynı gün ayıplı olarak gönderilen Piranha Aristo Tab 7.0" in sadece bir kaza ile bana ulaştığını; firmanın bu hatayı hemen düzelteceğini safça umarak; nasıl bir kumpasa girdiğimi farketmemiş gibi yaparak; sanalreyonum mun sitesindeki iletişim formuna gerekli açıklamaları yapıp; AYIPSIZ OLAN bir ürünle değiştirilmesini isteyerek aynı gün geri gönderdim ve safça bu ayıplı malın değiştirileceğini umdum.

    İki gün sonra kargodan sanalreyonumun kargoyu reddettiği haberini alınca ayaklarım suya erdi ve Müşteri Hizmetleri telefonara kesinlikle çıkmayan sitenin sahibi Tema Bilgisayara; sitelerindeki dandik iletişim formundan ulaşıp; bütün kanuni iade haklarıma rağmen; HASAR raporu tutturmadığım için yapılacak bir şey olmadığı şeklinde mail alınca bu sefer faks yoluyla ulaşarak; hasarlı olmayan kutuya nasıl hasar raporu tutulacağını sorduğumda; bu sefer -sanki bana sağlam mal ulaştırmışlar da sonra arızalanıp iade talep ediyormuşum gibi - teknik servisten değişim raporu olmadan işlem yapılmayacağını söyleyerek; topu Piranha'ya attılar.

    Piranha ise topu zaten baştan tutmuştu ve şu anda 4. gün dolmak üzere - ve yalandan verdikleri 24 saat içinde cevaplandırma garantisine rağmen- bir tek kelimelik bir cevap bile yazma zahmetine katlanmadılar.
    Kanunen bana tanınan 7 günlük kayıtsız şartsız iade talep hakkımı kullanma süresinin dolmasını bekledikleri apaçıktı. -Başka bir sebebi varsa bilen söylesin... Dinlemeye hazırım. -

    Böylece ayıplı mal zorla bana satılmış olacak; onlar arızalı malı paraya çevirmenin keyfini sürerken ben; bana kakalanmış arızalı malı tamir ettireceğim diye Piranha ile sanalreyonum arasında belki de aylarca sürecek ve büyük ihtimalle; kullanıcı hatası diyerek faturası bana kesileceği şimdiden belli olan bir uğraşının içine düşürülmüş olacaktım.
    Veeeee oldum da... Sanalreyonum kanuni 7 gün içinde cayma hakkımı da reddederek ve değişimi; 4 gündür bana tek kelime ile de olsa cevap vermeyen Piranha'ya havale etmiş durumda...

    . Yılların bilgisayar ve elektronik esnafıyım. Daha önce de böyle bir yolla birkaç defa dolandırılmıştım. Adamlar; ellerindeki arızalı malı çöpe atmak veya yenilemek yerine sağlammış gibi bana satarak paraya çevirmiş; sonra da aylarca süren oyalama ve sinirsel yıpratmadan sonra hala pes etmediysen; bir kısmını -sanki sana büyüüüükk bir lutufta bulunuyormuş gibi arsızca- başka dandik malla takas etmişlerdi. Ben de çakı bulmuş çocuklar gibi sevinmiş ve sülalelerine sevgi sözcükleri göndermiştim...
    Tabi bu eskidendi...
    Gelelim sadede...
    Durumu farkettiğimden; ve 24 saat içinde soruya cevap vermek gibi yalan çıkmış bir vaatte bulunan Piranha'dan cevap gelmeyince; "3. gün yine kendi iletişim formlarından; yukarıdaki hikayeyi yazarak; şu anda da böyle bir kumpasa düşürülmüş olup olmadığımı merak ettiğimi" yazdım.

    Ne cevap verdiklerini merak ediyorsanız söyleyeyim:

    Üzerinden geçen 2 güne rağmen tıssssssss........! . Atalarımız "Sükut ikrardan gelir " demişler yaaa... O misal...

    Şimdi ne mi yapıyorum.... Hiiiiç... Onlar; pek çok kişiyi pes ettirdikleri gibi pes edip; bana kakalanmış arızalı cihazla kaderime razı olup; onlardan bunu tamir etmeleri lutfunda bulunmaları için kendilerine yalvarmamı bekliyorlar... . Hele şu kanuni başvurularım sonuçlansın; belki de yalvaracağım gerçekten...

    Dolayısıyla; burada yazılanları baştan sona en az iki defa okumuş olmama rağmen akıllanmamış olan benim gibi milli ekonomi meraklıları; Piranha'dan sorularına cevap gelene kadar okuyup eğlenceli vakit geçirirler diye yazıyorum... Çünki cevap gelene kadar; geçirilecek boooll bol vakitleri olacak ...

    Nereden mi biliyorum..... Heeeç.... Tap taaze yaşıyorum da oradan...

    Kafanızı ütülediysem affola... Eski dolandırılmışlıklarımı hatırladım da efkarlandım gece gece...




  • Piranha marka Leon model cihaza ait teknik bilgiler aşağıdadır.

    İşlemci : 400 MHz Centrality Atlas III
    GPS : Sirf Atlas-III
    Bellek : Dahili Hafıza 512 MB / SD-RAM 64 MB
    Ekran : 5'' dokunmatik TFT-LCD ekran
    Giriş/çıkış : SD kart girişi, Kulaklık girişi, USB çıkışı

    arkadaşlar bana rom lazım tabiki nasıl atacağım şimdiden tşk ederim
  • iki aydır piranha müşteri hizmetleriyle boğuşuyorum hiç bir işlem yapmadan iki ay boyunca sadece seri no vs. vs. gibi soruları (zaten telefonla ulaşılmıyor) internetten peyderpey sorulup (ben onların cihazımın bilgilerini öğrenme için sorunlarını çözdüm sanki) 2 ayın sonunda cihazı istanbula göndermemi istediler göndermemek için iki sebebim var
    1. size cihazımı gönderebilceğim kadar güvenilir bulmuyorum
    2. yazılım sorunu için cihazı istanbula göndermeyeceğim daha önce neleri çözdümgerekli dosyalarla bunu da çözerim
  • 
Sayfa: önceki 242243244245246
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.