Şimdi Ara

Samsung'un uluslararası garantisi neden Türkiye'de işlemez.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
17.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.5 yıl önce internet üzerinden, bir Türk vatandaşın getirdiği Samsung Wave I aldım. Telefonumun ekranı bozuldu. Samsung yetkili servisine götürdüm. Maalesef yurt dışı ürünü garanti burada yok dediler. E dedim Türkiye'den alsam yurt dışında garantisi oluyor. Evet öyle deyip yolladılar. 220 TL ekran değişimi ve işçilik istediler. Bir çarem yok mu acaba?



  • Dostum bende sgs1 çok sattım 20 den fazla sattım Allah'a şükür hiç biri bozulmadı 2 senedir hala arayıp memnun olduğunu belirtenler oluyor


    bundan ziyade Uluslar arası garanti garnati kitapçığında türkce yazan kısım olduğu durumda 1 yıl boyunca dünya çapında geçerli defalarca aradım ve sordum samsung yetkilerieri imei söyledim ve 1 yıl boyunca garantinin türkiyedede geçerli olduğunu fabrikasyon eya cihazın arızalanması durumunda cihaz garnati dahilinde işlem yapılacğaını öğrendim


    bilgine

    1 yıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teksalih

    Dostum bende sgs1 çok sattım 20 den fazla sattım Allah'a şükür hiç biri bozulmadı 2 senedir hala arayıp memnun olduğunu belirtenler oluyor


    bundan ziyade Uluslar arası garanti garnati kitapçığında türkce yazan kısım olduğu durumda 1 yıl boyunca dünya çapında geçerli defalarca aradım ve sordum samsung yetkilerieri imei söyledim ve 1 yıl boyunca garantinin türkiyedede geçerli olduğunu fabrikasyon eya cihazın arızalanması durumunda cihaz garnati dahilinde işlem yapılacğaını öğrendim


    bilgine

    1 yıl
    E beni neden böyle yönlendirdiler enteresan geldi. Konuştuğunuz Samsung servis numarasını verirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teksalih

    Dostum bende sgs1 çok sattım 20 den fazla sattım Allah'a şükür hiç biri bozulmadı 2 senedir hala arayıp memnun olduğunu belirtenler oluyor


    bundan ziyade Uluslar arası garanti garnati kitapçığında türkce yazan kısım olduğu durumda 1 yıl boyunca dünya çapında geçerli defalarca aradım ve sordum samsung yetkilerieri imei söyledim ve 1 yıl boyunca garantinin türkiyedede geçerli olduğunu fabrikasyon eya cihazın arızalanması durumunda cihaz garnati dahilinde işlem yapılacğaını öğrendim


    bilgine

    1 yıl
    Bunun genel sebebi Samsung dan kaynaklı değil.

    Sonradan değiştiyse bilmemekle beraber yurt dışında genel de 1 yıldır bir çok ürünün garantisi. Ülkemiz de ise 2 yıldır en az garanti süresi ve yurt dışından getirilen ürünlere bu sebeple garanti kapsamında hizmet vermemekte ve verememekte. Ülkemiz de ki yasalar bunu engellemekte.

    Sonradan değiştirilip firmaların isteğine bırakıldıysa bu durum bilmem.

    Bu arada teksalih arkadaşın söylediği sanırım yasaya sonradan eklenmiş bir durum olsa gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    E beni neden böyle yönlendirdiler enteresan geldi. Konuştuğunuz Samsung servis numarasını verirmisiniz?

    Alıntıları Göster
    şu an 1.5 yıl olduğu için yararlanmanız mümkün değil malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    E beni neden böyle yönlendirdiler enteresan geldi. Konuştuğunuz Samsung servis numarasını verirmisiniz?

    Dikkat arkadaş 1 yıl garantili geçerli demiş.

    Sen telefon 1,5 yıl önce getirilmiş yazmışsın yani arkadaşın dediği 1 yıllık süre geçilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    E beni neden böyle yönlendirdiler enteresan geldi. Konuştuğunuz Samsung servis numarasını verirmisiniz?

    Dikkat arkadaş 1 yıl garantili geçerli demiş.

    Sen telefon 1,5 yıl önce getirilmiş yazmışsın yani arkadaşın dediği 1 yıllık süre geçilmiş.

    Alıntıları Göster
    dediğim gibi çokça sgs1 ve sgs2 sattım ancak hiçbiri bozulmadı bana hi,bçir sıkıntı oldu diye dönüş olmadı,


    ancak , ben merakımı gidermek için 444 lü samsung genel merkez nuamraısnı aradım İMEİ sordum ve garanti kitapçığı birde sanırım FATURASI olmak şartı ile kitapçıkta türkiye yazması dahilinde türkiyede 1 yıl geçerliliği olduğunu öğrendim .

    ve teyit etmek için 10 kere aradım ortalam hep aynı cevap garanati geçerli olduğu bilgisini aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    E beni neden böyle yönlendirdiler enteresan geldi. Konuştuğunuz Samsung servis numarasını verirmisiniz?

    Dikkat arkadaş 1 yıl garantili geçerli demiş.

    Sen telefon 1,5 yıl önce getirilmiş yazmışsın yani arkadaşın dediği 1 yıllık süre geçilmiş.

    Alıntıları Göster
    pardon. Kız arkadasıma Türkiye'den 1.5 yıl önce almıştım . Ben de ki ise kardeşimin netten aldığı bir cihaz ve 1 yıl ya doldu ya dolmadı tam emin değilim. Bu telefon numarasını alsam sorgulama yaptırabilirim. Kadıköy de EMintaş İşhanındaki yetkili servis yurt dışı diye garantide saymam demişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    pardon. Kız arkadasıma Türkiye'den 1.5 yıl önce almıştım . Ben de ki ise kardeşimin netten aldığı bir cihaz ve 1 yıl ya doldu ya dolmadı tam emin değilim. Bu telefon numarasını alsam sorgulama yaptırabilirim. Kadıköy de EMintaş İşhanındaki yetkili servis yurt dışı diye garantide saymam demişti.

    Peki burda neden türkiye yazıyor diye sor bakalım:D

    adamın derdi telefonu yapmayıp senin başka telefon almaya yönlendirmek zırvalamış,

    444-77-11 sanırım samsung telefonlar yayılsın diye böyle bir destek veriyor, ara durumu açıkça izah et,


    ben garanti kitapçığı fatura herşey mevcut olduğunu söyle olumlu yanıt alacğaını düşünüyorum zira ben aradığımda olumlu yanıt verilmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teksalih

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    pardon. Kız arkadasıma Türkiye'den 1.5 yıl önce almıştım . Ben de ki ise kardeşimin netten aldığı bir cihaz ve 1 yıl ya doldu ya dolmadı tam emin değilim. Bu telefon numarasını alsam sorgulama yaptırabilirim. Kadıköy de EMintaş İşhanındaki yetkili servis yurt dışı diye garantide saymam demişti.

    Peki burda neden türkiye yazıyor diye sor bakalım:D

    adamın derdi telefonu yapmayıp senin başka telefon almaya yönlendirmek zırvalamış,

    444-77-11 sanırım samsung telefonlar yayılsın diye böyle bir destek veriyor, ara durumu açıkça izah et,


    ben garanti kitapçığı fatura herşey mevcut olduğunu söyle olumlu yanıt alacğaını düşünüyorum zira ben aradığımda olumlu yanıt verilmişti.

    Alıntıları Göster
    Bugün yani 7 Aralık 2012 tarihinde arızalanan ve Ağustos 2012 tarihinde yurtdışından aldığım pasaport kayıtlı telefonum için Samsungun verdiği yanıt:
    "Ekim 2012 itibarıyla yurtdışı telefonların garantisi yoktur."
    Kazanılmış hakkımı gasp eden Samsungu kınıyorum ve bir daha Samsungtan ürün almayacağımı söylüyorum.
    Evimde bulunan BD6900 Bluray, 55C8000 TV, Samsung Laptop ve Netbookş Samsung kamera, Samsung Buzdolabı ve Klimalarında değişim zamanı geldiğinde KESİNLİKLE SAMSUNG ALMAYACAĞIM.
    Ben ürünü aldığım dönemde Samsung servisi 1 yıl uluslararası garantili olduğunu söylemeseydi ki almadan önce özellikle İzmir Samsung servisine sordum, telefonumu yurtdışından almazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Remlak

    Bugün yani 7 Aralık 2012 tarihinde arızalanan ve Ağustos 2012 tarihinde yurtdışından aldığım pasaport kayıtlı telefonum için Samsungun verdiği yanıt:
    "Ekim 2012 itibarıyla yurtdışı telefonların garantisi yoktur."
    Kazanılmış hakkımı gasp eden Samsungu kınıyorum ve bir daha Samsungtan ürün almayacağımı söylüyorum.
    Evimde bulunan BD6900 Bluray, 55C8000 TV, Samsung Laptop ve Netbookş Samsung kamera, Samsung Buzdolabı ve Klimalarında değişim zamanı geldiğinde KESİNLİKLE SAMSUNG ALMAYACAĞIM.
    Ben ürünü aldığım dönemde Samsung servisi 1 yıl uluslararası garantili olduğunu söylemeseydi ki almadan önce özellikle İzmir Samsung servisine sordum, telefonumu yurtdışından almazdım.

    Aynı dertten ben de muzdaribim. Uluslararası garantisi var diye aldığımız cihaz bozulunca şirket bize adeta ne halin varsa gör diyor.
    Bana şu an en cazip görünen cihazı yurtdışında aldığım yere postalamak. Bunun haricinde önerisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi svs07 -- 12 Nisan 2013; 15:06:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teksalih

    Peki burda neden türkiye yazıyor diye sor bakalım:D

    adamın derdi telefonu yapmayıp senin başka telefon almaya yönlendirmek zırvalamış,

    444-77-11 sanırım samsung telefonlar yayılsın diye böyle bir destek veriyor, ara durumu açıkça izah et,


    ben garanti kitapçığı fatura herşey mevcut olduğunu söyle olumlu yanıt alacğaını düşünüyorum zira ben aradığımda olumlu yanıt verilmişti.





    merhaba iyi günler
    ben türkiyeden samsung galaxys s4 almak istiyorum ve öğrenimim dolayısıyla isveç'e gitmek zorundayım. sizin dediğinize göre benim buradan alacağım cihazın orada garantisi geçerli olmayacak mı ?
    isveç'deki samsung teknik servisi ile mailleştiğimde bana şöyle demişti "uluslararası garanti kartı diye birşey vardır, onu cihazı aldığın yere doldurt. ve o kartta yazan garanti süresi boyunca isveç!de geçerli olucaktır demişti."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bberkann

    quote:

    Orijinalden alıntı: teksalih

    Peki burda neden türkiye yazıyor diye sor bakalım:D

    adamın derdi telefonu yapmayıp senin başka telefon almaya yönlendirmek zırvalamış,

    444-77-11 sanırım samsung telefonlar yayılsın diye böyle bir destek veriyor, ara durumu açıkça izah et,


    ben garanti kitapçığı fatura herşey mevcut olduğunu söyle olumlu yanıt alacğaını düşünüyorum zira ben aradığımda olumlu yanıt verilmişti.





    merhaba iyi günler
    ben türkiyeden samsung galaxys s4 almak istiyorum ve öğrenimim dolayısıyla isveç'e gitmek zorundayım. sizin dediğinize göre benim buradan alacağım cihazın orada garantisi geçerli olmayacak mı ?
    isveç'deki samsung teknik servisi ile mailleştiğimde bana şöyle demişti "uluslararası garanti kartı diye birşey vardır, onu cihazı aldığın yere doldurt. ve o kartta yazan garanti süresi boyunca isveç!de geçerli olucaktır demişti."

    Alıntıları Göster
    10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.




    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceğimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bberkann

    quote:

    Orijinalden alıntı: teksalih

    Peki burda neden türkiye yazıyor diye sor bakalım:D

    adamın derdi telefonu yapmayıp senin başka telefon almaya yönlendirmek zırvalamış,

    444-77-11 sanırım samsung telefonlar yayılsın diye böyle bir destek veriyor, ara durumu açıkça izah et,


    ben garanti kitapçığı fatura herşey mevcut olduğunu söyle olumlu yanıt alacğaını düşünüyorum zira ben aradığımda olumlu yanıt verilmişti.





    merhaba iyi günler
    ben türkiyeden samsung galaxys s4 almak istiyorum ve öğrenimim dolayısıyla isveç'e gitmek zorundayım. sizin dediğinize göre benim buradan alacağım cihazın orada garantisi geçerli olmayacak mı ?
    isveç'deki samsung teknik servisi ile mailleştiğimde bana şöyle demişti "uluslararası garanti kartı diye birşey vardır, onu cihazı aldığın yere doldurt. ve o kartta yazan garanti süresi boyunca isveç!de geçerli olucaktır demişti."


    2014 itibariyle SAMSUNG Cep Telefonlarının Alındığı tarihten itibaren geçerli 1 YIL Türkiyede Mekanik-Onarım Kapsamında Geçerli Garantisi mevcuttur (Anakart hariçtir,sorun anakarttan kaynaklıysa bu garanti kapsamına girmiyor )
    Fakat şöyle şartları var garantiye verebilmeniz için

    Telefon AB (Avrupa Birliği )üyesi Ülkeden alınmış olup , Uluslararası Garanti Belgesi olup , o garanti belgesinde Model nosu seri no vs ,hepsi belirtilmiş olup +Alınan yerin Kaşesi +İmzası +Garanti belgesindede Ülkelerden Türkiye yazacak olup ve en az Türkiyedeki 1 Servisin garanti belgesinde ismi belirtilmiş olacakmış ve ayrıca telefonun faturasıda isteniyor ,Kısacası garantiye vermeniz için bu dediğim şartlarda olan garanti belgeniz +faturanız ile telefonunuzu garantiye verebiliyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.




    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceğimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...



    Sonunda dün tüketici mahkemesine samsung aleyhine actığım davam sonuclandı,tüketici mahkemesi defalarca samsung a buzdolabımın ses olcümü icin istedikleri farklı bir ortamda olcum yapma imkanı tanıdı ama samsung bu hakkını kullanmak istemdi,ozetle 1327 tl yi odemeyen samsung şimdi mahkeme masrafları ve ürün bedeli icin 3200 tl odemek zorunda kaldı,gec oldu ama temiz oldu,size tavsiyem,yanlarına bırakmayın sonuna kadar hakkınızı arayın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.




    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceğimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...



    Sonunda dün tüketici mahkemesine samsung aleyhine actığım davam sonuclandı,tüketici mahkemesi defalarca samsung a buzdolabımın ses olcümü icin istedikleri farklı bir ortamda olcum yapma imkanı tanıdı ama samsung bu hakkını kullanmak istemdi,ozetle 1327 tl yi odemeyen samsung şimdi mahkeme masrafları ve ürün bedeli icin 3200 tl odemek zorunda kaldı,gec oldu ama temiz oldu,size tavsiyem,yanlarına bırakmayın sonuna kadar hakkınızı arayın...

    Alıntıları Göster
    Tebrikler. Helal olsun. Şimdi onlar düşünsün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan

    Tebrikler. Helal olsun. Şimdi onlar düşünsün.

    Alıntıları Göster
    Canlı Destek

    Müşteri temsilcimiz en kısa zamanda size yardımcı olacaktır. Lütfen bekleyiniz... Şu anki sıranız:
    Görüşme birazdan başlayacaktır.
    Okan
    Merhaba iyi günler size nasıl yardımcı olabilirim?
    14:10:32
    Merhaba Yurt dışından bir tanıdığıma s7 edge marka telefon aldıracağım ve Türkiye de kullanacağım aldırdığım kişinin pasaportuna kayıtlı olacak
    14:11:00
    Okan
    İletilerimiz tarafınıza ulaşıyor mu?
    14:11:02
    Türkiye de garantisinin geçerli olabilmesi için
    14:11:13
    Neler yapılması gerekiyor
    14:11:17
    Okan bey
    14:11:27
    Okan
    Uluslar Arası Garantiden yararlanabilmesi için;
    14:11:43
    Okan
    Faturası olması gereklidir. Fatura tarihinden itibaren 1 yıl geçerli olmaktadır.Ürünü almış olduğu ülke AB üyesi olması gereklidir.
    14:11:51
    Okan
    Uluslar Arası garanti belgesinde Türkiye yazması gereklidir.Uluslar Arası garanti belgesinde Türkiye’den en az 1 servis ismi yer almalıdır.
    14:11:58
    Okan
    Üründe elektronik onarım sağlanabilir ( Anakart değişimi kesinlikle yapılmaz )Aksesuar ve cihaz değişimi yapılmaz.
    14:12:03
    Okan
    Belirtilen şartlar ve evraklar ile geçerli olmaktadır.
    14:12:13
    Peki Türkiye den aldığımız bir cihazda
    14:12:30
    Anakart değişimi gibi durum olabiliyor mu?
    14:12:39
    Okan
    Evet.
    14:12:55
    Anladım teşekkür ederim
    14:13:07
    Peki
    14:13:11
    Okan
    İlginize teşekkür eder iyi günler dileriz.
    14:13:15
    Fatura illa benim adıma mı olmalı yoksa
    14:13:18
    Baskasının adına alabılır mıyım cıhazı
    14:13:26
    Okan
    Farketmemektedir, ürüne ait olan fatura olması yeterlidir.
    14:13:36
    İyi çalışmalar dilerim.
    14:13:51
    Görüşme müşteri tarafından sonlandırıldı.
    Bu görüşme sonucunda vereceğiniz geri bildirimler bizi çok mutlu edecektir. Sadece 60 saniye sürecek geri bildirim anketimize katılmak istiyorsanız, lütfenAnket Penceresi Açık
    Görüşme tamamlandı.
    Bu görüşme sonucunda vereceğiniz geri bildirimler bizi çok mutlu edecektir. Sadece 60 saniye sürecek geri bildirim anketimize katılmak istiyorsanız, lütfenAnket Penceresi Açık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teacher5050

    Canlı Destek

    Müşteri temsilcimiz en kısa zamanda size yardımcı olacaktır. Lütfen bekleyiniz... Şu anki sıranız:
    Görüşme birazdan başlayacaktır.
    Okan
    Merhaba iyi günler size nasıl yardımcı olabilirim?
    14:10:32
    Merhaba Yurt dışından bir tanıdığıma s7 edge marka telefon aldıracağım ve Türkiye de kullanacağım aldırdığım kişinin pasaportuna kayıtlı olacak
    14:11:00
    Okan
    İletilerimiz tarafınıza ulaşıyor mu?
    14:11:02
    Türkiye de garantisinin geçerli olabilmesi için
    14:11:13
    Neler yapılması gerekiyor
    14:11:17
    Okan bey
    14:11:27
    Okan
    Uluslar Arası Garantiden yararlanabilmesi için;
    14:11:43
    Okan
    Faturası olması gereklidir. Fatura tarihinden itibaren 1 yıl geçerli olmaktadır.Ürünü almış olduğu ülke AB üyesi olması gereklidir.
    14:11:51
    Okan
    Uluslar Arası garanti belgesinde Türkiye yazması gereklidir.Uluslar Arası garanti belgesinde Türkiye’den en az 1 servis ismi yer almalıdır.
    14:11:58
    Okan
    Üründe elektronik onarım sağlanabilir ( Anakart değişimi kesinlikle yapılmaz )Aksesuar ve cihaz değişimi yapılmaz.
    14:12:03
    Okan
    Belirtilen şartlar ve evraklar ile geçerli olmaktadır.
    14:12:13
    Peki Türkiye den aldığımız bir cihazda
    14:12:30
    Anakart değişimi gibi durum olabiliyor mu?
    14:12:39
    Okan
    Evet.
    14:12:55
    Anladım teşekkür ederim
    14:13:07
    Peki
    14:13:11
    Okan
    İlginize teşekkür eder iyi günler dileriz.
    14:13:15
    Fatura illa benim adıma mı olmalı yoksa
    14:13:18
    Baskasının adına alabılır mıyım cıhazı
    14:13:26
    Okan
    Farketmemektedir, ürüne ait olan fatura olması yeterlidir.
    14:13:36
    İyi çalışmalar dilerim.
    14:13:51
    Görüşme müşteri tarafından sonlandırıldı.
    Bu görüşme sonucunda vereceğiniz geri bildirimler bizi çok mutlu edecektir. Sadece 60 saniye sürecek geri bildirim anketimize katılmak istiyorsanız, lütfenAnket Penceresi Açık
    Görüşme tamamlandı.
    Bu görüşme sonucunda vereceğiniz geri bildirimler bizi çok mutlu edecektir. Sadece 60 saniye sürecek geri bildirim anketimize katılmak istiyorsanız, lütfenAnket Penceresi Açık

    Alıntıları Göster
    Yurt dışından telefon alırken 10 değil 20 defa düşünün arkadaşlar zira ana kart değişimi yapılmıyor.Samsung s7 edge almayı planlıyordum yurt dışından ancak servise ile internet üzerinden görüştüm aldığım cevap beni şaşırtmadı.




  • Teacher5050 T kullanıcısına yanıt
    Biraz eskimiş olay ama, anakart ve cihaz değişimi demek imei değişimi demek
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.