Şimdi Ara

LAGUNA COUPE 39.600€ ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renaultun kendi sitesinden baktım 2.0 ve 170 hp bir araç dış tasarım olarak bence çok güzel fakat sizce bu fiyat bu araca değer mi??



  • Kesinlikle değmez zaten kimsede almadı trafikte 1 ayda 1 tane zor görürsün..
  • değmez zaten otomatik vitesli vasat performansı
  • renö türkiye de bile satamadıysa o arabayı satamaz başka yerde zaten alan adam gidip scirocco alıyor,rcz alıyor o segmentte
  • Kuzenim 2.0 DCI 150hp, tiptronik viteslisini 75.000TL'ye almıştı 6-7 ay önce. Ama 2010 yılından depoda kalmış araba, bir de aynı yerden Renault Megane Sport Tourer alınca iyi bir indirim almıştı

    Güzel araç fena da gitmiyor. Tüm Türkiye'de 5 ya da 6 adet varmış. Fazla yolda görülmeyen arabaya binmek güzel bir duygu.
  • Edc yoksa değmez bencede. Tipi felan güzel aslında. Edc nin gelip gelmeyeceğini sorun bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 5 Ekim 2011; 1:11:34 >
  • Kesinlikle fiyatını hak eder almayı düşünüyorsanız hiç tereddüt etmeyin
  • ben bir ara üretimi durdu falan zannettim..alınası bir araç değil artık bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uvb007

    renö türkiye de bile satamadıysa o arabayı satamaz başka yerde zaten alan adam gidip scirocco alıyor,rcz alıyor o segmentte

    Yani araba gizel aslında ama scirocco, rcz ve 2. elde TT gibi alternatifler olunca...
  • beğenip alırsınız , elinizde kalır yok pahasına satarsınız malesef durum böyle.

    scirocco yada rcz almak daha mantıklı.
  • Bu Euro paritesinde pek mantıklı değil.Kimi ise sciricco ile falan kıyaslıyor.Cok farklı araçlar,hangi kafayla kıyas yapıyorsunuz merak ederim dogrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soda23

    Bu Euro paritesinde pek mantıklı değil.Kimi ise sciricco ile falan kıyaslıyor.Cok farklı araçlar,hangi kafayla kıyas yapıyorsunuz merak ederim dogrusu


    Hiç sorma. Scirocco ile RCZ'nin cüsselerini toplasan bir Laguna Coupe eder mi merak ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: uvb007

    renö türkiye de bile satamadıysa o arabayı satamaz başka yerde zaten alan adam gidip scirocco alıyor,rcz alıyor o segmentte

    Yani araba gizel aslında ama scirocco, rcz ve 2. elde TT gibi alternatifler olunca...

    tamam da bu saydıklarınız aracın rakibi değil ki, bunlar megane coupe rakipleri

    aracın rakibi 3 serisi coupe, audi a5, yurtdışında accordun ve camrynin coupeleri var mesela onlar.

    neticede laguna d sınıfı, coupe olunca compact sınıfa gerilemiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: uvb007

    renö türkiye de bile satamadıysa o arabayı satamaz başka yerde zaten alan adam gidip scirocco alıyor,rcz alıyor o segmentte

    Yani araba gizel aslında ama scirocco, rcz ve 2. elde TT gibi alternatifler olunca...

    tamam da bu saydıklarınız aracın rakibi değil ki, bunlar megane coupe rakipleri

    aracın rakibi 3 serisi coupe, audi a5, yurtdışında accordun ve camrynin coupeleri var mesela onlar.

    neticede laguna d sınıfı, coupe olunca compact sınıfa gerilemiyor...

    Evet ama elinde bu kadar parası olan genelde onlara yöneliyor. Daha fazla parası olan A5, 3.20D ve E Coupe'ye gidiyor. Bu aracın birazda o yüzden şansı yok. Yani iyi bir araba olabilir ama arada kalıyor anlayacağın. He keza Renault ilede ilgili değil, Camry Coupe gelse oda bu paralara hatta belki daha fazlasına satmak zorunda olacaklar ve ellerinde kalacak.

    Birde 2. el değer kaybını düşünmek bile istemiyorum yani 100.000'lik araba ama 3-4 sene sonra ne hale gelir kim bilir.
  • İkinci el kaygısı yoksa kesinlikle değer.

    Bu aracın ülkemizdeki rakipleri sadece premium markalarda mevcut. E92, A5, C Coupe fiyatlarını düşününce bu araçtan başka alternatif kalmıyor geriye.

    Bunu almaya param yetmeseydi RCZ, Scirocco flan düşünebilirdim. Ama bunu alacak kadar param varsa bu iki araç da aklıma gelmezdi.
  • Rcz nedir ya 308 cc çok daha güzel araç. Laguna coupe çok tatlı ama işte o paraya alternatif daha çok.
  • 2. el meselesine birde tersten bakmak gerek.. 2010 model gibi 55-60 bin arasi alinabilirse bence harika bir tercih olur..aracin boyutlarida dusunuldugunde rcz vs araclarla kiyaslanmamali.. bu kiyaslamada benim gibi cocuk sahibi olan kisilerin bakisi farkli olacaktir tabii..direk arka koltugada bakariz :) bu fiyatlarda laguna coupe rakipsiz bencede (2.el olarak alinirsa)..
    birde forumda Turkiyede toplam 5-10 tane satilmis diyenlere rastladim..satilik ilanlarinda bile daha cok var yaw..
  • Arkadaşlar konun üstünden çok geçmesine rağmen bilgi karışıklığı ve yeterli kullanıcı yorumu olmadığı için bu ek bilgileri paylaşmak istedim belki aracı sıfır alamamış olupta şimdi ikinci el düşünenler için faydası olur. Öncelikle aracın 2.0dci tek donanım olan sport emotion modelini kullanıyorum.

    Artıları

    + Araç D segmenti platform üstüne kurulu sıfırdan coupe olarak tasarlanmış bir üretimdir.
    + Üzerinde ki 2.0 dci dizel motor Renault Nissan ortaklığı ile üretilen ve Qashqai den tutun Kaleos a kadar ve 2013 yılı itibari ile Mercedes tarafından kullanılan ünitedir.
    + Üzerinde ki BVA tork konvertörlü 6 ileri tam otomatik şanzıman yine Nissan ve Renault ittifakı ile üretimde olan halen kullanılan şanzımandır.
    + İç Konsol Laguna 3 HB ile aynı ama internette bulamayacağınız farlılıkları Laguna 3 HB kullanmış biri olarak sıralıyorum. ( Oturuş pozisyonu daha alçak ve koltuklar tasarım olarak da farklı - Süspansiyonlar HB modeli ile alakası yok daha sert ama garip bir şekilde daha konforlu daha az ses alıyor çukurları daha iyi emiyor ve tok bir sesi var - Ses sistemi benim kullandığım laguna HB de değildi ama coupe de en düşük donanımda dahi Archamis 3d - Tavan daha alçak ancak halen çok ferah - Malzeme kalitesi kapılarından döşemesine, stoplardan bagajın içinde ki pas pasa kadar sedan versiyonundan çok daha kaliteli, detaylı işçilik var bu da sanırım 42bin € luk fiyat etiketinden kaynaklı - direksiyon daha sert olması gerekirken sedan kardeşinden daha yumuşak EPS takviyeli sanırım sebebi bu diğer lagunalar hidrolik direksiyon )
    + Araç resimde göründüğünden çok daha fazla dikkat çekiyor, tepeden tırnağa bir spor otomobil ama dikkat çekmesinin sebebi a5 coupe ebatlarında büyük bir spor otomobil.
    + D segment platform üstüne geliştirildiği için Scirocco, Rcz , Golf Gti , Coupra gibi B ve C segmenti compact spor otomobiller ile kullanımının alakası yok. Onların kendilerine göre artıları var bu aracında kendi sınıfına göre artıları var (yol ve sürüş konforu , çok geniş bagaj , geniş iç hacmi, yol sesi ve yalıtımı, otomatik el freni vs vs.)
    + Aracı bırakın sürmeyi canlı halini dahi görmeden internette yorum yapan bazı arkadaşlar var özellikle bu aracı gidip opel insignia la bile kıyaslayanları gördüm, gülün geçin soru sormayın derim :) Aracın avrupa da iyi bir satış rakamı var ve fiyatı orada aşağı yukarı BMW 3.20 ci ve audi a5 coupe ile hem sıfırda hem ikinci elde yakın gidiyor (ebaymotors tan bakabilirsiniz) ama ülkemizde bu rakipleri ile arasında ikinci elde yaklaşık 40bin tl gibi bir fiyat farkı var ama her ikiside aynı fiyattan sıfır satıldı, sebebi budur ki Türkiye de gerçekten az sayıda var.
    + Motor performansı aracın oldukça iyi bunun en büyük sebebi de 2000 devirde verdiği 340NM tork. 0-100 değeri 9,2sn ancak bu değerlere takılmayın bunun sebebi konfor odaklı olan BVA tam otomatik şanzımanı. Ancak kullanıldığı zaman gerçek yol koşullarında ne kadar performanslı olduğunu anlayabilirsiniz.
    + Aracın motoru gerçekten çok ama çok sessiz, özellikle yüksek hızlarda veya ara hızlanmalarda hiç motor sesi duymuyorsunuz, bu yüzden bence tiptronik kullanma şansınız yok sürekli devir saatine bakmak lazım çünkü çabuk ivmeleniyor ve tiptronik kullanımda sadece vites üstünden değişim yapılıyor.

    Eksileri

    - Ses sisteminin daha da iyi olması gerekirdi
    - Çift kavrama EDC gibi bir şanzımanla hem performans hemde daha yüksek yakıt ekonomisi sağlanırdı
    - Sadece yurtdışında sunulan 4control özelliği nedense türkiye de yok
    - Ön konsolda en azından ibrelere biraz daha sportif bir hava verilebilirdi.
    - Amblemi sökün araç aston martine veya çok üst segment spor bir araca gerçekten çok benziyor bu yüzden renault amblemini hiç koymasalarda olurmuş :)
    - Yine yurtdışında sunulan elektrikli koltuklar nedense türkiye de yok.
    - Vites değişimi direksiyon arkasından yapılamıyor, en azından coupe olduğu için kulakçıklar konulabilirdi, artık sedan araçlara veya vasat performanslı 1.6 dizellere bile koyuyorlar.
    - 2.0dci motor 150 beygir 340 tork üretiyor ancak birebir aynı motorun avrupada 180beygir 420NM tork üreteni var, servisine sordum yazılım ile aynı duruma getirileceğini çünkü iki motor arasında turbo da ve enjektörlerde bir fark olmadığını söyledi ama bu yazılım hizmetini servisi vermiyor bende chip tunning gibi bir cihaz taktırmak istemiyorum. Borusan sattığı araçlara bilen bilir bu hizmeti pahalı olsa da veriyor, yakın bir zamanda arkadaşım 2012 model 5.20d BMW sini yetkili serviste 178hp den 200 e çıkardı ve aracın motor garantisini uzattılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre4748 -- 28 Aralık 2015; 10:18:18 >
  • Çıktığı zaman trafikte canlı halini ilk gördüğüm anda aşırı beğenmiştim, hayatımda 2 arabayı bu kadar çok beğendim canlı gördüğüm anda, ilki bu, ikincisi de hala satılmakta olan yeni Ford Mondeo.

    Kullanmadım iyi tarafını kötü tarafını bilmem lakin bana göre tam bir tasarım harikasıdır bu araba. Keşke tutulsaydı ülkemizde.
  • Mercedes Renault'dan 1.5-1.6 dizelleri almadı mı sadece hocam? 2.0ı da kullanıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.