Şimdi Ara

DH Formula1 Kulübü (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
6
Favori
22.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21 Temmuz 2013 İstanbul Park olacak gibi geliyor arkadaşlar, prensipte anlaşılmış, nihai karar 7 aralıkta hadi hayırlısı inşallah olur
  • Yaz Dostum

    ForzaFerrari




  • Hülkenberg: Takım liderliği beni motive edecek





    2009 GP2 şampiyonu Alman pilot, Force India ile geçirdiği iki yılın ardından İsviçre ekibine katılacak. Sauber'in bir diğer pilotu ise, takımla F1'e merhaba diyecek olan Esteban Gutierrez olacak.





  • Hamilton: Mercedes 2013'te aradaki farkı kapatabilir





    Lewis Hamilton, Mercedes'in gelecek sezon öndeki takımlarla arasındaki farkı kapatmasının mümkün olduğunu ifade etti.


    Hamilton, öndeki rekabet için 2014'e odaklanacağını dile getirse de, Mercedes'in, rakipleriyle arasındaki yaklaşık 1 saniyelik farkı kış sezonunda kapatabileceğine inandığını söyledi.

    İngiliz pilot, "Mercedes, Brezilya'da 1.1 saniye geride görünüyordu. Dolayısıyla önümüzde tırmanmak zorunda olduğumuz oldukça uzun bir dik eğri var. Fakat imkansız değil" dedi.
    Umarım Beklentileri Doğru Çıkar



  • Marko: Red Bull Ring, Türkiye yerine takvime girmeye hazır



    Hükumetin İstanbu Park'ın takvime dönmesine finansal olarak destek vermeyeceğini ifade etmesinin ardından Avusturya'nın 2013 takvimine dönme ihtimali artıyor.
    Eski A1-Ring, yeni ismiyle Red Bull Ring, Dietrich Mateschitz'in piste yaptığı yatırımların ardından gelecek yıl takvime girmek için hazır bekliyor.
    Bizim Hükümet Destek Vermedi, Büyük İhtimal Avusturyaya Gidiyor



  • Force India sürücü kadrosunu gelecek hafta açıklayacak



    Sözkonusu yetkili, "Adrian (Sutil), Paul di Resta'nın takım arkadaşı olacak en iyi aday olarak gözüküyor. Formula 1'de gerekli tecrübeye sahip. Ancak Sayın Mallya, diğen mevcut seçenekleri de düşünüyor" dedi.
    Diğer seçenkler arasında önde gelen isimlerin, Kamui Kobayaşi ve Bruno Senna olduğu tahmin ediliyor.
  • 2013 sezonu öncesindeki kış döneminde üç test haftası gerçekleştirilecek. Bunların tümünün İspanya'da olacağı belirtiliyor.
    Testler Bari Türkiye de Yapılsaydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarK PaSSenGeR




    Force India sürücü kadrosunu gelecek hafta açıklayacak



    Sözkonusu yetkili, "Adrian (Sutil), Paul di Resta'nın takım arkadaşı olacak en iyi aday olarak gözüküyor. Formula 1'de gerekli tecrübeye sahip. Ancak Sayın Mallya, diğen mevcut seçenekleri de düşünüyor" dedi.
    Diğer seçenkler arasında önde gelen isimlerin, Kamui Kobayaşi ve Bruno Senna olduğu tahmin ediliyor.

    Umarım sutil olur, beğendiğim bir pilot zaten koltuğunu bir bar kavgası sonucu kaybetmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serhan Acar ın Türkiye nin Takvime Alınması Konusunda Güncel Değerlendirmesi

    O günlerde, yoğun çalışma temposu içinde bunları yazamadım, ama biliyorsunuz, ben her konuda temkinli bir yaklaşım sergilemeyi seviyorum. Ben ´yarışın 2013´te geri dönmesi çok zor´ derken, ana problem olan yarış yapma aidatı ile ilgili bir gelişme olmadığı için böyle söylemiştim. Bu hususta 1.5 yıl evvel yarışı kaybettiğimiz döneme göre bir gelişme yok. Yoksa Bernie ile istediğiniz kadar bir para üzerinde anlaşın; o parayı ödeyecek kaynağı bulamadıktan sonra hepsi boş. Dolayısıyla Spor Bakanı´mızın yaptığı son açıklamalardan, devletimizin yedi yıllk ilk dönemden sonra F1 için bir para harcamak istemediği anlaşılıyor. Bu durumda sadece yarışı yapma aidatı olan 20 milyon dolara yakın bedeli, sadece pist işletmecisinin, ya da sadece özel sektörün bulma ihtimali bana göre yok. Çünkü özel bir girişimci bu parayı verse bile, bu paranın geri kazanılma şansı yok.

    F1´i yapan diğer ülkeler, tanıtım gücü, yarışın yapıldığı bölgeye (tek bir işletmeye değil) sağladığı ekonomik katkılar ve prestijden ötürü bu paraları ödüyor. Dolayısıyla devlet desteği olmadan, isterseniz Türkiye GP´sini 100 gün üst üste Twitter´da trend yapın, yine yarışı getiremeyiz. Bu konuda, başkanımız Demir Berberoğlu´nun da açıkladığı gibi TOSFED olarak üzerimize düşen tüm sorumlulukları ve görevleri, her an, yerine getirmeye hazırız. Ama hükümetimiz bu konuda bir irade göstermeden, Formula 1´i yeniden İstanbul Park´ta görmemiz bana göre mümkün değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarK PaSSenGeR

    Serhan Acar ın Türkiye nin Takvime Alınması Konusunda Güncel Değerlendirmesi

    O günlerde, yoğun çalışma temposu içinde bunları yazamadım, ama biliyorsunuz, ben her konuda temkinli bir yaklaşım sergilemeyi seviyorum. Ben ´yarışın 2013´te geri dönmesi çok zor´ derken, ana problem olan yarış yapma aidatı ile ilgili bir gelişme olmadığı için böyle söylemiştim. Bu hususta 1.5 yıl evvel yarışı kaybettiğimiz döneme göre bir gelişme yok. Yoksa Bernie ile istediğiniz kadar bir para üzerinde anlaşın; o parayı ödeyecek kaynağı bulamadıktan sonra hepsi boş. Dolayısıyla Spor Bakanı´mızın yaptığı son açıklamalardan, devletimizin yedi yıllk ilk dönemden sonra F1 için bir para harcamak istemediği anlaşılıyor. Bu durumda sadece yarışı yapma aidatı olan 20 milyon dolara yakın bedeli, sadece pist işletmecisinin, ya da sadece özel sektörün bulma ihtimali bana göre yok. Çünkü özel bir girişimci bu parayı verse bile, bu paranın geri kazanılma şansı yok.

    F1´i yapan diğer ülkeler, tanıtım gücü, yarışın yapıldığı bölgeye (tek bir işletmeye değil) sağladığı ekonomik katkılar ve prestijden ötürü bu paraları ödüyor. Dolayısıyla devlet desteği olmadan, isterseniz Türkiye GP´sini 100 gün üst üste Twitter´da trend yapın, yine yarışı getiremeyiz. Bu konuda, başkanımız Demir Berberoğlu´nun da açıkladığı gibi TOSFED olarak üzerimize düşen tüm sorumlulukları ve görevleri, her an, yerine getirmeye hazırız. Ama hükümetimiz bu konuda bir irade göstermeden, Formula 1´i yeniden İstanbul Park´ta görmemiz bana göre mümkün değil.



    Böyle iş mi olur yaa :( millet can atıyor takvimde olmak için bir de bizim devlete bak.




  • Devletin Destek Olmayacağı Belliydi. Şu An Stad Yatırımlarına ve Olimpiyatlara Ev Sahibi Olmak İçin Uğraşıyorlar Galiba.
    F1 Türkiye İçin Büyük Kayıp Oldu
    Yazık




  • ABD GP'ye fondan 29.3 milyon dolarlık yardım




    Ödemenin, uluslar arası bir organizasyonu Teksas'a getirmesinden dolayı "masraflarının karşılanması" için pist yönetimine verildiği belirtildi.

    Sosyal etkinlikleri desteklemek için kurulan eyalet fonu, sözkonusu yardım miktarını, organizasyonun eyalete olan ekonomik katkısına yönelik tahmini hesaplamalara göre tespit ediyor.

    Bunun yanı sıra pistin bulunduğu Austin Belediyesi de COTA'ya 4 milyon dolarlık yardımda bulundu.

    Eyalet Saymanlığı, gelecek seneki yardım miktarını belirlemeden önce, tespit edilen sözkonusu tahmini miktarın doğru olup olmadığı konusunda bir araştırma yürütecek.

    Araştırmada yarış için eyalete gelen ziyaretçilerin ulaşım ve konaklama için harcadakları para ve yaptıkları diğer harcamalar incelenecek. Bu detaylı incelemede, Teksas ve Austin'in uluslar arası tanıtımı da, reklam değeri üzerinden hesaplanıyor.

    ...
    Vay Arkadaş




  • yok yaa bizim devletin kafası çalışmıyor belli yani
  • Grosjean Lotus ta Kontrat İmzaladı.
    Kobayashi ye Koltuk Kalmamış Böylece
    Umarım Yeni Sezonda Çok Kazaya Karışmaz; Gerçi Heyecan Geliyo Yarışa Kazaya Karışınca
  • 2012 İstatistikleri

    Yarış sayısı: 20
    Yarış kazanan farklı pilot sayısı: 8
    Podyuma çıkan farklı pilot sayısı: 13
    Ceza sayısı: 98
    En çok ceza alan pilot: 14 (Maldonado)
    En az ceza alan pilotlar: 0 (Alonso, Glock, d'Ambrosio)
    Yılın en uzun yarışı: Malezya, 2 saat 44 dakika, 51.812 saniye
    Yılın en kısa yarışı: İngiltere, 1 saat 25 dakika, 11.288 saniye
    Tek set lastikle en uzun tur: Sert lastik - Kobayaşi (798); Medium - Senna (869); Yumuşak - Ricciardo (1,012); Süper yumuşak -
    Raikkonen (237); Geçiş - Alonso (145); Yağmur lastiği - Kobayaşi (104)
    Ulaşılan azami sürat: 346.0 km/h (Raikkonen / İtalya GP)
    En hızlı turda en yüksek ortalama hız: 248.241 km/h (Hamilton / İtalya - Sıralamalar)
    En hızlı turda en düşük ortalama hız: 161.828 km/h (Schumacher / Monako - Sıralamalar)
    Pirelli'nin Renault R30 test aracı ile yapılan mesafe: 7,012 km

    Pit Stoplar
    Sezon boyunca yapılan toplam pit stop: 957 (Bunlardan 16'sı ceza)
    Yarış başına yapılan ortalama pit stop: 47.9, pilot başına ortalama 1.9 pit stop
    En çok pit stop yapılan yarış: 76 (Malezya GP)
    En az pit stop yapılan yarış: 24 (ABD GP)
    En hızlı pit stop süresi: 2.31 saniye (McLaren - Jenson Button - Almanya GP)

    Sollama
    Bu sezon yapılan toplam geçiş: 1139
    Kuru pistte en çok geçiş yapılan yarış: 90 (Çin GP)
    Islak pistte en çok geçiş yapılan yarış: 147 (Brezilya GP)
    Kuru pistte en az geçiş yapılan yarış: 12 (Monako GP)

    Diğer İstatistikler
    Yarış ve testlerde lastik tiplerine göre toplam km'ler: Sert - 101,692; Medium - 121,840; Yumuşak - 123,270; Süper Yumuşak- 21,993;
    Geçiş - 13,770; Islak - 7,930

    En düşük pist sıcaklığı: ABD Grand Prix, 11 derece.
    En yüksek pist sıcaklığı: Brezilya GP, 55 derece

    En düşük hava sıcaklığı: ABD Grand Prix, 4 derece
    En yüksek hava sıcaklığı: Avrupa Grand Prix, 37




  • Bu Türkiyedeki pist neden yapıldı kullanılmıcaksa o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Jason Brody]

    Bu Türkiyedeki pist neden yapıldı kullanılmıcaksa o zaman

    Zaten ne Kaybediyosak Ölü Yatırımlardan Kaybediyoruz ya da Elimizdekini Etkin Kullanamıyoruz. Yazık Bunca Sermayeye
  • Soçi, 2014'de ilk Rusya GP'ye ev sahipliği yapacak. Pist Yapımı Tüm Hızıyla Devam Ediyormuş
    Rusya da İşin İçine Girdi.
  • Eklermisin İmzadan belli olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esep

    Eklermisin İmzadan belli olur

    İmzaya direk Kendim Elkedim. Konuyu Başlatan Ben Değilim, Elimden Geldiğince Paylaşım Yapıyorum O Kadar. Pek Bilmiyorum Bu Ekleme İşini Açıkçası
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.