Şimdi Ara

**--Bosch KGN57P72NE No Frost Buzdolabı İncelemesi--** (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
138
Cevap
8
Favori
122.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nerde oturduğunuzu belirtirseniz parçalar konusunda yardımcı olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ruleto R kullanıcısına yanıt
    Parçaları değiştireli 15 gün oldu sorun düzeldi karlanma yok gayet güzel çalışıyor ama birdahada almam bu markadan

    4-5 yılda dolapmı bozulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruleto

    Parçaları değiştireli 15 gün oldu sorun düzeldi karlanma yok gayet güzel çalışıyor ama birdahada almam bu markadan

    4-5 yılda dolapmı bozulur

    Mesajınızı sonradan gördüm, teşekkür ederim. Parçaları söküp bosch servisine gittim. Servis diyince insanın aklında koca koca bosch yazıları olan pırıl pırıl biryer geliyor tabi :D ama normal bir beyaz eşya tamircisi. Neyse ondan aldım parçaları.60 lira dedi 50 liraya aldım. Bir süre sonra internette 2 si kargo dahil 30 liraya buldum. Nolur nolmaz diye yedek 2 adet daha aldım artık internetten. Parçaları taktım 10 günü geçti bir sorun yok gibi inşallah. Takip ediyorum, borular karlama yapıyor ama gece durup tüm borular pırıl pırıl ortaya çıkana kadar karı çözüyor.

    Fakat kafamı kurcalayan birşey olarak, eskide kapağı kapatınca üst bölüme soğuk buhar üflediğini gözle görürdüm.Şimdi kapağın düğmesine basınca fan çalışıyor ama buhar gelmiyor. Yinede üst güzel soğutuyor, su koyunca içilmez derecede soğuk oluyor .




  • hamachicho H kullanıcısına yanıt
    Ayni dilaptan benimde var ve aynı ariza servis 680 TL istedi ben buradaki bilgiler ışığında 40 TL malzeme bedeli karşılığında tamir ettim. Bu bilgi paylaşımınızdan dolayı çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu takip edenler var mı bilmiyorum ancak geçen yıl Temmuz gibi bozulan ve garantiden sensörü değişen dolabım gene aynı arızayı verdi. Uzatmalı garantim devam ediyor. Ne kadar saçma bir dolap bu, değişen parça bile bir yıl geçmeden yeniden bozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyanın en dandik buzdolabidir

    Derin dondurucu soğutmama

    Derin dondurUcu kar yapma gibi dünya sorunu var

    Geçen kar yapıyor diye bir parçası degisti sorun çözüldü ama şimdide sürekli alarm veriyor dolap dondurmuyor

    Aldigim güne lanet ediyorum birde BOSCH mu tövbe bedava verseler kapıma koymam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,



    Bir iki haftadır, bayramdan sonra sorun olmaya başladı. Sorun şu ki:

    Alarm çalmaya başlıyor no frost kısmı için, alarm süresi boyunca dondurucu sıcaklığı yükseliyor. Kapağı açınca duruma göre alarm süresine göre - 4, 0, +2 farklı değerlerde sıcaklığını oldu. Dondurucu kısmı soğutmayı kesmiş oluyor.



    Üst kısım normal bu arada, alt dondurucu kısmı sorunlu. Aynı şekilde olan var mı acaba.



    Alarmı kapatınca çalışıyordu ama bugün sogutmadigini anladım. Sokup sensörleri falan gördüm, sokup taktım ama değişme olmadı gibi şuan için. Sorun anakart değil sensor olabilir ihtimali için sensörleri degistirecegim. Yakın zamanda sipariş eden olduysa link paylaşırsa memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamachicho H kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Benim de dolabımda aynı sorun var. Malzemelerin temini için link ya da iletişim bilgisi paylaşabilirseniz sevinirim.

    İyi günler,
    Hakan
  • ruleto R kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Benim de dolabımda aynı sorun var. Malzemelerin temini için link ya da iletişim bilgisi paylaşabilirseniz sevinirim.

    İstanbul-Maltepe'deyim.

    İyi günler,
    Hakan
  •  **--Bosch KGN57P72NE No Frost Buzdolabı İncelemesi--**

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  **--Bosch KGN57P72NE No Frost Buzdolabı İncelemesi--**

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Malzemeleri maltepede sağlam ticaret diye bir yerden aldım ben Telefonu 02164173066

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alt derindondurucu bölümünde buzlar oluyor normal mi?
  • ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruleto

    Arkadaşlar Malzemeleri maltepede sağlam ticaret diye bir yerden aldım ben Telefonu 02164173066
    Merhaba, benim buzdolabım da siemens kg57na01ne. Dondurucuda buzlanma vardı üst kısmı soğutmuyordu, dolabı 48 saat bekletip buzlarını çözdürsem de 1 hafta içinde yine buzlanıyordu. Arkadaşımızın tavsiye ettiği yerden sensör ve termik sigortayı alıp

     **--Bosch KGN57P72NE No Frost Buzdolabı İncelemesi--** değiştirdim(daha önce servis değiştirmişti 2-3 yıl önce.) Şuan 2gün geçti buz kırma sesi de yapmıyordu, artık ona benzer sesler var bakalım duruma göre yine yazarım sonucu, ama şuan için sorun çözüldü gibi. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bosch buzdolabım var alttan difriz üst normal soğutucu olan tiplerden, üst normal kısmın soğutmadığını fark ettik alt difrizde problem yok açıkcası, 2 gün fişi çektik sonra alt difriz bölümünü açtılar sigorta sensör değiştirildi, çalıştırdık soğuma oluyor gibiydi tekrar yeterli soğutmadığını fark ettik, arkada motorun yanındaki dönen fanın verimli olmadığınından onuda değiştirdiler, kış günündeyiz difrizi -22 yapın üst normal bölümüde son kademe 5e getirdiler bir tık daha soğutma oldu ama malesef yine aynı sorun yetersiz soğutma mevcut (cam şişeler felan soğukluğu hissediyorsun ancak kalıb malzemeler içine işlemiyor. Bosch yetkili servisi çağırdık artıkın sigorta sensör bosch olarak dışarı satmıyoruz orjinal değildir dedi, vede takılan ürünün kabını gösterdim alt difrizli model değil üst difrizli modele ait parçalar olduğunu söylediler. Yine kapattık orjinal kendi parçalarını takıp denenecekmiş, sizce nedir durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamachicho

    Oldukca gec bir geri donus oldu.

    Sensor ve termal sigortayi degistirdim hic bir sorun kalmadi hatta ayni ariza bir tanidigimda oldu ondan 400 tl istemisler onunda sensorunu ve termal sigortasını degistirdik. Masallah 1 yildir sorunsuz calisiyor. Sensor + termal sigorta birbirine cok benzeyen iki parca degistirdikten sonra sorun cozuluyor.

    Kisaca sorunun tanımı:
    Buzdolabı soğutmuyor, buzluk kısmında karlanma başlamış olabilir. Çata küte buz kırma sesi kesilmiştir. Sesin kesilmesi kötü bir durum.
    Kabaca, buzdolabının üst bölümünü soğutan koridor donmuş ve hava akımı gerçekleşmiyor.

    Sebebi: Termal sigorta atmış veya bozulmuş. Taktıkları dandik sensörde büyük ihtimalle ölmüştür.

    Çözüm: Çok basit evapatörün olduğu bölümü açıyorsunuz kibarca çıkardıktan sonra termal sigorta ve defrost sensörü karşınızda. Durum resimdeki gibi:




    Çıkaracağınız parçalar:
    soldaki termal sigorta sağdaki defrost sensörü
    (önemli: çıkardığınız parçaların soket girişini ve pozisyonlarını unutmayın)



    Şimdi sıra geldi elimizdeki malzemelerin yenisini almaya. Ben ikisini birden değiştirme taraftarıyım keza ikisi en fazla 35-40 TL. Eğer ölçüm yapabiliyorsanız siz bilirsiniz.

    Şiddetli tavsiyem yetkili servislerden almayın! Bosch-Siemens-Profilo-Lg-Samsung bir çok ortak modele sahipler ve piyasada malzemeleri yetkili servisin yarı fiyatı!
    Ayrıca piyasadaki ürün daha kaliteli benim şahsi fikrim! Bu konuda yetkili servislerin yaptığı manipülasyonlara inanmayın!

    Alacağımız malzemeler tam olarak şunlar:
    1. termal sigorta görüntü aşağı yukarı aynı:



    2. Defrost sensörü görüntü biraz orjinalinden farklı:



    Malzemeler tamam montajıda gerçekleştirdikten sonra sorun ortadan kalkıyor.


    Daha eski bir Bosh marka modelde yaşadığımız sorunda aynıydı ve aynı şekilde çözdük.
    2018 sonuna kadar bir kez daha ayni sorunu yaşadık elimde yedek termal sigorta ve eski bir defrost sensörü vardı onları taktım 5-6 ay daha çalıştı.
    Fakat 5-6 ay sonra dondurucu bölümünde yer alan soğuk havanın soğutucu bölüme tahliyesini sağlayan fan çalışmama kararı aldı.

    Sorunu detaylıca araştırmama rağmen çözemedim..
    Ardından edindiğim tecrübeler ile lowfrost(yarı statik) bir buzdolabı aldım yıllarca eziyet çekmişim. Değerlendirme için kısa bir süre olsa da yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve kesinlikle her yönden nofrosttan daha iyi!




  • KGN57P71NE model 10 yaşında buzdolabına sahibim. Buzdolabında fan biryere sürtüyormuş gibi ses gelmeye başladı. İşin kötü yanı bazen geliyor bazen gelmiyordu. Resmi servisi çağırdım arka tarafı temizlediler gittiler. Ses yine oluşunca ve hafta sonu olunca özel servis çağırdım. Defrost sensörü bozulmuş 440 lira dedi. Yüz lira peşin aldı iki gün sonya buzlar eriyince geleceğim deyip gitti. Güvenemediğim için resmi servisi aradım. Fanın olduğu kısma su akmış, o da buz olmuş. İlgili yerdeki buzu eritti, sorunu çözdü, para almadı. Gereksiz yere bir sürü masraf olacaktı. Bundan sonra resmi servisten şaşmam.
  • Hort olacak ama 2012 de aldığımız buzdolabı burada bahsedildiği gibi alt tarafı karlanma ve üst tarafı soğutmama şikayeti sorunu ile karşılaştım. Önce Google dan araştırıp sorunun kronik olduğunu öğrendim. Servis 200-300 TL istese yaptıracaktım ancak 620 TL isteyince yedek parçaları temin edip kendim değiştirdim. YouTube daki videoları izleyerek kendiniz de değiştirebilirsiniz. Termik sensör soketi uymadığı için eski sensör ile kesip soketini kullandım. Umarım elektrik bantı kendini salmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bob Kelso kullanıcısına yanıt

    Aynı buzdolabı bende de var kompresör arızası vardı özel servis tarafından değiştirildi ancak başka marka bir ürün takıldı ve maalesef eskisine göre daha gürültülü çalışmakta

    embraco model bir kompresördü hatırladığım acaba üzerindeki orjinal kompresörün marka model bilgisini sizden öğrenebilir miyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.