Şimdi Ara

MAKYAJLI MERCEDES C 180 CGİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.441
Cevap
28
Favori
400.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam ;

    Makyaşlı c 180 cgi almayı düşünüyorum ,kullanıcıları varsa artıları eksileri ,ya da test etmiş olanlardan da herhangi bilgileri varsa paylaşırsa sevinirim..

    Bir önceki aracımda makyajsız kasaydı ,aşağı yukarı aracı biliyorum ama yinede detaylar önemlidir



  • Bende bu araç için yetkili bayiden fiyat aldım 48.000 euro fiyat verdiler son fiyat olarak. Fascination paket, araba beyaz, üstü siyah cam tavan. 1 hafta içinde alacağım sanırım. Aracın iç mekanı mükemmel olmuş resmen kalite akıyor. Makyajsız C'ye göre tamamen yenilenmiş.
  • amg paketide metalik renk olarak 50.000 'e veriyorlar ve de yıl sonunda 1.6 ları gelicek o yüzden bu 1.8 motorlarında fiyatları biraz yukarı çıkacak dediler .yani avantajlı gibi bir his uyandırıyorlar

    araç bencede güzel fonksiyonel olarak ,ç tasarımında bi değişiklik yok ama görüntü olarak güzel değişiklik olmuş
  • vergisi biraz daha yüksek değil mi bu aracın.
  • EVET YÜKSEK MOTOR 1.8
  •  MAKYAJLI MERCEDES C 180 CGİ


    Aynı aracın (plakası bile aynı) i-motoring sitesinde yayınlanan incelemesi.

    http://i-motoring.com/mercedes-benz-c180-blueefficiency-avantgarde
  • Hocam çok teşekkürler incelemeler için. Dün Ankara Mengerler'de Ağustos'ta gelecek olan yeni 1.6 ların eskilerle aynı olacağı yani komprosörlü olacağı söylendi.Gerçekten 1.6 lar turbo olarak gelmeyecekmi? selamlar..
  • Merhaba,
    yeni çıkacak 1.6'ların fiyatları ve ödeme seçenekleri hakkında fikriniz var mı?
    Yakıt tüketimlerinin düşürüleceğini duydum. sanırım vites de değişiyormuş.

    teknik ve finansman hakkında bilgi verebilecek var mı?
    teşekkürler

    ekleme: kompresor olunca ne degisiyor? guc ve tork cok mu dusuk? mevcut 1.6larda hangisi var?

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOVERNOR

    Hocam çok teşekkürler incelemeler için. Dün Ankara Mengerler'de Ağustos'ta gelecek olan yeni 1.6 ların eskilerle aynı olacağı yani komprosörlü olacağı söylendi.Gerçekten 1.6 lar turbo olarak gelmeyecekmi? selamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpman -- 9 Haziran 2011; 7:59:23 >
  • bu arada sanirim Mercedes c serisinde turbolu Arac uretmiyor. butun araclar "kompessor", Yani supercharged. kaynak:internet (Wikipedia)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam, yeni makyajlanmış 1.8 C'ler turbo ve 7 vites. Yukarıdaki incelemeleri okursan yazıyor. Kompresörlüler ise 5 vites ve çok yakıyor.Mengerlerin dediği; yaz sonu gelecek 1.6 lar bundan önceki 1.6 larla aynı olacakmış,yani kompresörlü ve 1.8 lerden bile fazla yakacak.Ayrıca 5 vites.
  • cevap icin tesekkurler.
    fazla yakit tuketiminin sebebi 5 vites olmasi mi yoksa kompeessor mu? kompressorun ( supercharged) olmasinin tuketine etkisini bilen ( ve sebebini) var mi?
    yeni gelecek 1.6larin daha eskiteknoloji olan 5 vitesi kullaniyorum olmalari garip.
  • kompressörde yukarda yazılana göre tork 230nm ve 3000 devirde başlıyor ayrıca 5 ileri uzun oranları yüzünden daha fazla yakıt harcanmasına sebeb oluyor du ! Ama yeni nesil turbolarla ki M.benz yeni nesilleri kullanmaya başlamış tork 250nm yükselmiş ve devirde 1650 devirde başlamakta sonuç olarak artı 7g vitesin başarısıyla gayet akıcı ve az yakan bir araç çıkmış eski nesliyle neredeyse 3 litre fark var ... ! Birde eğer 1.6 gelicekse 5 ileri otomatik ve eski nesil motorla almanın herhangi bir ekonomikliği yok ... ! SAYGILAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpman

    cevap icin tesekkurler.
    fazla yakit tuketiminin sebebi 5 vites olmasi mi yoksa kompeessor mu? kompressorun ( supercharged) olmasinin tuketine etkisini bilen ( ve sebebini) var mi?
    yeni gelecek 1.6larin daha eskiteknoloji olan 5 vitesi kullaniyorum olmalari garip.


    1.6 motor hacmi sizi sadece Motorlu Taşıtlar Vergisi'ni öderken sevindirecek. Ama detaylara bakıldığında 1.8 daha mantıklı görünüyor.

    Yıllık MTV 1.8 için 1227 TL, 1.6 için ise 697 TL. Aradaki fark 530 TL.

    Yılda ortalama 8bin km kullanımda, bu farkı zaten yeni motor ve yeni 7G-Tronic şanzıman sayesinde tasarruf ediyorsunuz.
    8bin üzeri km yaptığınızda ise kara geçiyorsunuz.
    Burada önemli olan Maliye Bakanlığı tarafından dayatılan, 1.6 motor hacmi için psikolojik baskıyı atlatmak.
    Bunu hepimiz yapabilirsek C serisinin çok yakan, yurt dışında satılmayan 1.6 motoru yeni rekorlar kırmaz.
    Bu arada 1.6 motor gelene kadar 1.8 motorlu C serisinde firma tarafından yapılan fiyat sübvansiyonu devam edecekmiş.
  • hesapta cok muhtemelen haklisiniz ancak 1.8in parasiyla a4 2.0 tdi alinabiliyor. ben her iki araci da henuz denemedim. bilenler bir kiyas yapabilir mi? a4un konforu, gucu, yakit tuketimini c180 1.8 ile kiyaslar misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilinen yanlış bir yargı var motor hacmi küçük olunca az yakıt tuketir tabusu yanlıştır.1.6 komp. Motorun vergiden başka bir avantajı yoktur.zaten hepimizin bildigi gibi Türkiye icin hazırlanmış bir motordur yiakit tüketimi hayli fazladır.Ekim gibi makyajım kasada yine eski motor gelecek yani 1.6 komp motor.Şimdi 1.8 CGİ motor alacak arkadaslara söyleyeyim bu avantajdir yaklaşık 5000 € indirimim bir fiyata satılıyor araba yani 1.6 gelene kadar 1.6 parasına satılıyor araç. CGİ motor hakkında kısa bir bilgi vermek gerekirse dizel mantığıyla çalışanın yakıt tüketim degerleri komp. Motordan çok çok daha az sikistrimediginiz taktirde 5-6 litreye kadar düşüyor tabi bunda 7 ileri sanzumanin etkisi yatsinamaz.gecen seneye kadar Mercedes yeni ileri sanzumanini 3000cc ve üstünde kullanıyordu.
  • Arkadaşlar bu ay ki AUTOCAR dergisinde c serisi s60 3 serisi ve a4 karşılaştırması var ve a4 ile 3 serisisonuncu a4 için konfor odaklı amasportiflik ve genel rahatlık anlamında eksiler var bmw de eskiyen yüz baist kalan kokpit ve işcilik ( diğerlerine göre ) ve övülen sadece oldukça sportif olduğu ..volvoyla c serisi nereydeyse aynı sadece c serisi daha konforlu olduğu için öne çıkmış ..! dizayn olarak s60 ve c serisine methiyeler duzulmus =)) yeni c serisinin gerçekten iç mekan boyut atlamış=)) son olarak motorla alakalı testte de 1.6 nın çok mantıklı olmadğını sölemişler çünkü aracın fiyatına motor vergisinden yansıyan kısım ve artı motor dan gellen senelık vergı ıle yaklasık 25 binkm de farkı amorti edıyosunuz kı çok değil ! 1.8 ve 7 g vites +amg paket idealdir =))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadohan -- 13 Haziran 2011; 12:53:07 >
  • peki sizce 1.6 motorlu makyajli kasayi kaca satarlar?
    gecen sene 1.6 kompessorler kaca satiliyordu?

    bir de 7 vitesin teknolojisi nedir, bilen var mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpman
    peki sizce 1.6 motorlu makyajli kasayi kaca satarlar?
    gecen sene 1.6 kompessorler kaca satiliyordu?

    bir de 7 vitesin teknolojisi nedir, bilen var mi?

    Gelecek makyajli kasada aynı fiyattan satılacak yani AMG paket bı 1.6 komp.alacaksanız 50.000€ civarına gelecek.Zaten 1.8 motorunun espirisi orda kampanyali fiyatının oluşu.yeni sanzumanin teknolojisi derken?
  • cevap icin tesekkurler.

    ayni Fiyat olursa kimse 1.6 almaz herhalde. satmak istiyorlarsa daha ucuz olmasi gerekmez mi?

    sanzuman dsg mi CVT mi yoksa baska bir sey mi?

    Tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpman

    cevap icin tesekkurler.

    ayni Fiyat olursa kimse 1.6 almaz herhalde. satmak istiyorlarsa daha ucuz olmasi gerekmez mi?

    sanzuman dsg mi CVT mi yoksa baska bir sey mi?

    Tesekkurler


    1,6 komp. motor gelince 1,8 CGI motoru bu fiyattan satmayacak tabiki.
    Daha öncede dediğim gibi 1,6 komp. motor gelinceye kadar bu boşluğu doldurmak için bu kampayayı yaptı.Yoksa iki motor arasında 5000€ fark var.
    Şanzumana gelince ne DSG ne CVT mercedesin şanzumanı 7g-tronic
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.