ARKADAŞLAR.AYLARDIR DUSUNUYORUM RENAULT KANGOMU YADA FIAT DOBLO MU ALAYIM DİYE BİR TÜRLÜ KARAR VEREMEDİM.RENAULT MU YADA FIAT DOBLO HANGISI DAHA AZ YAKIYOR.YADA HANGISINI ALIRSAM BENIM ICIN AVANTAJLI OLUR.TOPTANCI İŞİNDE KULLANACAĞIM.VE 14 15 MİLYARA 2004 VEYA 2005 MODEL ALMAYI DUSUNUYORUM FIYATLAR NASIL.ALACAĞIM MODEL CAMSIZ OLACAK.
arabam.com da reno ve fiat doblo fiyatları var.yada ilgili arabaların in.net sitelerinde benzin harcama miktarları var....
quote:
Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE
arabam.com da reno ve fiat doblo fiyatları var.yada ilgili arabaların in.net sitelerinde benzin harcama miktarları var....
bu ikisinden doblo derim..
bir 3. de düşünürsen ford connect derim
quote:
Orijinalden alıntı: Lazarotti
bu ikisinden doblo derim..
bir 3. de düşünürsen ford connect derim
Alıntıları Göster
ben doblo derim... hele bide 1.9jtd si yarış arabası gibi nasıl bir gidişi var hala anlamıyorum bence her koşulda doblo almasın bikere o bir fiat ve 2. el alıcağın için parça yada sorun cıkarırsa sana en ucuz yoldan sorununu söyler ve halolur... connect te süper bişi ama biraz fazla onlara göre yakıt sarfiyatı ben doblonun senin işine geliceğini düşünüyorum...
quote:
Orijinalden alıntı: Slazer
ben doblo derim... hele bide 1.9jtd si yarış arabası gibi nasıl bir gidişi var hala anlamıyorum bence her koşulda doblo almasın bikere o bir fiat ve 2. el alıcağın için parça yada sorun cıkarırsa sana en ucuz yoldan sorununu söyler ve halolur... connect te süper bişi ama biraz fazla onlara göre yakıt sarfiyatı ben doblonun senin işine geliceğini düşünüyorum...
Alıntıları Göster
doblo daha geniş gibi duruyor istersen bi hacimlerinide değerlendir
quote:
Orijinalden alıntı: eflatun
doblo daha geniş gibi duruyor istersen bi hacimlerinide değerlendir
Alıntıları Göster
Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?
Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin
Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.
Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok
quote:
Orijinalden alıntı: Coşkun
Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?
Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin
Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.
Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?
Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin
Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.
Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok
kangoo mu az yakar? partner mi?
doblo 1.3 multijet al kardeşim .sınıfının en az yakan aracı bu motorlu doblo bu kadar basit
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
Ticaret için kullanıcaksanız performaslı araca gerek yok di mi?
Yani iç hacmi en geniş olanı ve en az yakanı tercih ediceksin
Doblo daha geniş ama, kangoo da hafif olduğundan daha az yakar.
Eğer uyarsa Partner de bakabilirsin ikisinin ortası gibi bi şey. Çirkin de değil en azından ayrıca frenleri kangoodan daha iyidir. Tam yükte ani fren hele ki ist. ara sokaklarıda gerekebilir. Yola atlayan fırlama çocuk+mongol yetişkin çok
kangoo mu az yakar? partner mi?
doblo 1.3 multijet al kardeşim .sınıfının en az yakan aracı bu motorlu doblo bu kadar basit
Alıntıları Göster
bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur
çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.
bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)
quote:
Orijinalden alıntı: Fosters
bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur
çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.
bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Fosters
bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur
çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.
bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)
senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.
o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.
45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal
benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.
ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.
1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
quote:
Orjinalden alıntı: Fosters
bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur
çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.
bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)
senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.
o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.
45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal
benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.
ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.
1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
quote:
Orjinalden alıntı: Fosters
bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur
çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.
bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)
senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.
o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.
45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal
benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.
ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.
1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.
benim aklimdada bi aralar doblo vardi o yuzden cok inceledim arabayi ama ne yazıkki servistekiler 1.9 degildi her marka ve modelden vardı doblo . bi ara fiat servisine yolunuz düşerse sizde dikkat edin .
ben hem iş için (malzeme taşıyabilecegim) hemde rahatça gezebilecegim ( özel kullanım icin )bir araba arıyordum doblo - kangoo arasında kararsızdım ikisinide çok kötülediler gerek yol tutuşları gerek görünüşleri açısından bende SW bi araba aldım gayet te memnunum arkadaşa da öneririm (her ne kadar ne işte kullanacağını bilmesemde)
bende de fiat var Servisteki elemanlar "Allah dobloyu tasarlayan mühendisten razı olsun sayesinde karnımız doyuyor " diyordu . istersen bi fiat servisine gidince dikkat et 20 araba varsa 15 - 17 si doblodur
çok sorunlu bir araba diyorlardı yeni motorlar nasıldır bilemem.
bide 45.000 bakımı 450 - 500 milyon arasi tutuyomuş. (yine serviste gördügüm bir olay)
senin dediğin 1.9 turbosuz diesel doblo.o tip kasaya yetmiyordu torku çok düşüktür o yüzden doblo lar içinde en çok problem çıkaran oydu.
o motor üretimden kalktı ,ayrıca doblo makjajlandı.
45000 bakımında triger kayışı değişirse o fiyat çıkar gayet normal
benim dediğim 1.3 multijet motorda triger kayışı yerine zincir var kayış problemi de yok.
ve 180 nm tork da kasaya fazlasıyla yetiyor 1.3 ama canavar gibi tork var.yeni makyajlılarda tork 190 oldu.
1.9 jtd turbo diesel e girmeye hiç gerek yok 1.3 çok iyi iş yapıyor.
benim aklimdada bi aralar doblo vardi o yuzden cok inceledim arabayi ama ne yazıkki servistekiler 1.9 degildi her marka ve modelden vardı doblo . bi ara fiat servisine yolunuz düşerse sizde dikkat edin .
ben hem iş için (malzeme taşıyabilecegim) hemde rahatça gezebilecegim ( özel kullanım icin )bir araba arıyordum doblo - kangoo arasında kararsızdım ikisinide çok kötülediler gerek yol tutuşları gerek görünüşleri açısından bende SW bi araba aldım gayet te memnunum arkadaşa da öneririm (her ne kadar ne işte kullanacağını bilmesemde)
periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç
ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.
tofaş servislerini gayet iyi inceledim.
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç
ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.
tofaş servislerini gayet iyi inceledim.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç
ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.
tofaş servislerini gayet iyi inceledim.
demekki servisteki ustalar bana yanlış söylemiş
" doblo alın sınıfındaki en mükemmel araçtır kendileri aynı zamanda 2006 yılında da en iyi van seçilmiştir "
quote:
Orijinalden alıntı: Fosters
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
periodik bakıma gelmiş her araca problem var damgası vurulamaz.kaldı ki doblo sınıfının en çok satan aracı ve 2006 yılının en iyi van ı ödülünü almış bir araç
ben 1.3 multijet doblo dan hiç sorun ya da şikeyet geldiğini duymadım ben de palio vardı.
tofaş servislerini gayet iyi inceledim.
demekki servisteki ustalar bana yanlış söylemiş
" doblo alın sınıfındaki en mükemmel araçtır kendileri aynı zamanda 2006 yılında da en iyi van seçilmiştir "
Alıntıları Göster
belki sen gittiğinde doblo faz 2 ye geçmemişti ,büyük ihtimal de makyajlı tipi yoktu.
durum değişti, ama 1.9 turbosuzlar sorunluydu o konuda haklısın zaten üretimden kaldırılması buna işaret.
bu ödülü uzmanlar veriyor servis çalışanları değil.
ayrıca kendi çalıştığı yeri kendine göre sebepleri olup da kötüleyen birçok insan olabilir.
yani olaya kullanıcılardan bakmak gerek ben 1.3 multijet tavsiye ediyorum çünkü konuştuğum kullanıcı arkadaşlarım hiçbir problemle karşılaşmadıklarını söylüyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
belki sen gittiğinde doblo faz 2 ye geçmemişti ,büyük ihtimal de makyajlı tipi yoktu.
durum değişti, ama 1.9 turbosuzlar sorunluydu o konuda haklısın zaten üretimden kaldırılması buna işaret.
bu ödülü uzmanlar veriyor servis çalışanları değil.
ayrıca kendi çalıştığı yeri kendine göre sebepleri olup da kötüleyen birçok insan olabilir.
yani olaya kullanıcılardan bakmak gerek ben 1.3 multijet tavsiye ediyorum çünkü konuştuğum kullanıcı arkadaşlarım hiçbir problemle karşılaşmadıklarını söylüyorlar.
Alıntıları Göster
hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..
quote:
Orijinalden alıntı: cehennem
hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..
Alıntıları Göster
1.3 multıjet motorlu doblo bence en güzeli
quote:
Orijinalden alıntı: cehennem
hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: cehennem
hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..
vw evet boru gibi bir fiyat çekmişti şimdi 1 milyar indirmiş ama ne fark eder 2. sürgülü kapı 1 milyar metalik boya 1 milyar(üstelik tampon da boya yok)
yani 1 milyarda toslasan tampon pis bir gri.
paraya kıyıp caddy almıyorsun kazık yiyorsun bu sonıfın en uygun aracı doblo dur.
daha iyi yol tutuş isteyen de gider paraya kıyar connect alır.
kıydığınız para bişeye deysin en azından.
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
quote:
Orjinalden alıntı: cehennem
hız manyağıysan albi JTD o araç bence çok güzel ama fazla yakıyo diyolar yada 1.3 multi al onlarda güzel kangonun modası eçti bikere yada CADDY al paraya kıycan tabi WV bu boru deil..
vw evet boru gibi bir fiyat çekmişti şimdi 1 milyar indirmiş ama ne fark eder 2. sürgülü kapı 1 milyar metalik boya 1 milyar(üstelik tampon da boya yok)
yani 1 milyarda toslasan tampon pis bir gri.
paraya kıyıp caddy almıyorsun kazık yiyorsun bu sonıfın en uygun aracı doblo dur.
daha iyi yol tutuş isteyen de gider paraya kıyar connect alır.
kıydığınız para bişeye deysin en azından.
Alıntıları Göster
İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo
-Bakım servis maliyetleri daha düşük -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı) -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar
quote:
Orijinalden alıntı: freestyler
İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo
-Bakım servis maliyetleri daha düşük -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı) -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: freestyler
İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo
-Bakım servis maliyetleri daha düşük -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı) -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar
1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir. yanlış bilgi vermeyelim ödüle aldanmayın ne demek?
o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.
ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.
işi içinde günlük kullanım içinde doblo.
marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.
bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim
quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
quote:
Orjinalden alıntı: freestyler
İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo
-Bakım servis maliyetleri daha düşük -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı) -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar
1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir. yanlış bilgi vermeyelim ödüle aldanmayın ne demek?
o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.
ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.
işi içinde günlük kullanım içinde doblo.
marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.
bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
quote:
Orjinalden alıntı: freestyler
İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo
-Bakım servis maliyetleri daha düşük -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı) -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar
1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir. yanlış bilgi vermeyelim ödüle aldanmayın ne demek?
o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.
ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.
işi içinde günlük kullanım içinde doblo.
marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.
bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim
Bence Kango. Doğru Doblo daha perofrmanslı donanımlı falan. Ama Kangoo eşşek gibidir. Uzun süre kullanırsın. Fren mesafesi iyi değildir, yolda durusu da iyi değil. Konforu da iyi diyemeyiz. Ama çok sağlamdır. Hem motor hem de diğer aksam. Bir tane eskittik eskilerden şimdi 1.5dci'yi tepe tepe kullanıyoruz.
quote:
Orijinalden alıntı: myro
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl
quote:
Orjinalden alıntı: freestyler
İş için alıyorsan kesinlikle Kangoo
-Bakım servis maliyetleri daha düşük -yakıt tüketimi düşük eski DOBLO 1.9 jtd ler de common rail motor yok -Genelde duyduklarım Doblo'lardan kimse memnun değil.(yeni dobloyu hepbirlikte görücez sakın yılın vanı ödülünü aldığa bakmayın bu sene kaç yeni ticari araç çıktı) -unutma bu araçlar ticari araç konfor güvenlik hız bir yere kadar
1.9 jtd ler eski ya da yeni tip hepsi common -rail dir. yanlış bilgi vermeyelim ödüle aldanmayın ne demek?
o ödül parayla mı veriliyor o zaman 2004 de bu ödülü vw trasporter aldı.
ödüle aldanmayalım transporter o zaman yaramaz.
işi içinde günlük kullanım içinde doblo.
marka fanatikliğine hiç gerek yok kangoo da hiçbişey yok.
bana sen de yapma diyebilirsin ama o ödülü veren ben değilim
Bence Kango. Doğru Doblo daha perofrmanslı donanımlı falan. Ama Kangoo eşşek gibidir. Uzun süre kullanırsın. Fren mesafesi iyi değildir, yolda durusu da iyi değil. Konforu da iyi diyemeyiz. Ama çok sağlamdır. Hem motor hem de diğer aksam. Bir tane eskittik eskilerden şimdi 1.5dci'yi tepe tepe kullanıyoruz.
Alıntıları Göster
eşşek gibi fren mesafesi iyi olmayan bir araç zaten alınmaz.
üstelik 1.3 multijet ,1.5 dci den hem daha kuvvetli hem torku daha yüksek hem de daha az yakıyor
iki araç da binek alınırsa 1.3 multijet in vergisi de düşük.
hangi özellikle kangoo diyebiliyosunuz çok ilginç.eşşeklik bir özellik değildir.
kaldı ki doblo daha geniş ve daha çok yük taşıyor yeni kasa da uzun şase bile var.