Şimdi Ara

Panelvan kıyaslaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
3.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7-8.000 Tl'lık önerebileceğiniz panelvan tipi araç var mı hangileri en çok tutulur.

    Mitsubishi,Mazda,Hyundai,Toyota hangisi en az masraf açar ve yakıt tüketir, kullanım maliyeti olarak hangisi en iyisi, teşekkürler



  • Tercihim Mitsubishi L300, daha iyisini önerecek var mı.
  • bencede L300 en ideali zaten h100 le bütün parcaları aynı h100 de alsan farketmez
  • Yarın başka şehire gidip baktıracağım ama nerelerine bakılması gerekir bilmiyorum, masraf açabilecek yerler nereleridir.1994 model 150.000km'de hususi kullanılmış.
  • ilk tercihiniz Mitsubishi L300 olsun. 2. Toyota
  • Bir arkadaşımda var L300, kilometrde 43kuruş diyor, yakıtı fazla olsa da L300'e niyetlendim. Tipi hoşuma gitti.
  • Bugün getirdim aracı kayıtlarda 5 senede 15.000km yaptığı belli oluyor. Uyumuş garajda mitsu. olda süzülüyor koldan vitesli made in japan
  • Japonlarin her türlüsü seni mahcup etmez ama favorim KILPAYI
    L300
  • Benden önceki sahibi yağını değişirmemiş 3000 km geçirmiş.
    Tam sentetik Mobil 1 10W60 yağ koymak istiyorum 154.000km de bir L300 için uygun mudur yoksa 20W50'ye devam mı edeyim.Yağ filtesiyle birlikte 7-8 binde değiştirsem nasıl olur.
  • L300 2.5 D, Motor 4D56

    -10W40,5W40

    -4,9 litre

    -5000km veya 6 ay

    ....tavsiye edilen rakamlar
  • Mobil'in tavsiyesi öyle ancak yüksek kilometreliye uygun olduğundan bahsetmemiş 4,9lt yağ filtresiz 5,4 yağ filtreli diyor bizim usta doldurdu yağı 6-6,5 litre inşallah birşey olmaz.

    150.000'in üzeri için üretmiş 10W60'ı contaları besleyip kaçaklarını da önlüyormuş ondan tercih ettim. 1 litreye yakın fazla yağla contalar atmasa iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remote control -- 2 Haziran 2011; 17:46:31 >
  • cubugu kontrol et, fazla yag motor icin iyi degil
  • SağolasınKontrol etti usta sonra ben de düz zeminde baktım,neredeyse min-max arası kadar daha üstte gözüküyor yarın ilk işim eczaneden büyük şırınga serum lastiği almak olacak.
  • bu tip ustalara hayranim, her sey uydurmasyon..
    önce bi yarim litre cek...tahminen HACI abi 1 litre fazla koymustur

    http://www.mitsubishi-motors.co.nz/vehicles/vans/l300/
  • Aga 1 lt çektim 3 saatte anca çekiliyor şırıngayla hiç tavsiye etmem. Hala da fazla gösteriyor min-max arası kadar rampada boşalttı yağı içinde eski yağ kalmış sanırım.
  • 2. ve 3. resim kesin orjinal....digerelerinde degisik lastikler var..

    4x4 L 300ler , bi zamanlar eski sase Pajero üstüne monte edildi
  • Kısa şaseler arkadaşın dediği gibi pajero şasesi kullanıyor,Türkiye'ye gelmedi hiç görmedim ancak gümrükten giriş yapan olabilir, yanlarda panoramik cam elektrikli sunroof gibi opsiyonları mevcut.
  • yani iki aracın birleşiminden mi yapıyorlar ? yoksa orjinali mi öyle...eğer sonradan yapılıyorsa türkiye.de de yaptırırız.
  • İki tip L300 var uzun-kısa şase, sonradan olmaz bu işler vosvosun tavanını kesince bozuk yolda şasisi ortadan çatlar. L300'de çatlamasa da esner ses yapar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.