Şimdi Ara

Corsa 1.2 ve 1.2i motor (+LPG vs konuları)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
88
Cevap
0
Favori
42.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiç bir yerde bu motorun ne kadar yaktığına dair bir veri(gerçek veri) bulamadım.

    **Nedir bu motorun olayı?
    **Neden piyasada bir sürü 1.2 +LPG li corsa var?
    **2010 ve sonrasında çıkan 1.2i motor gerçekten eski motora göre az mı yakıyor?
    **1.2 Easytronik uyumsuzluğu var mı? Sorun yaşanıyor mu?
    Bu başlıkta bunlara cevap bulabilirsek bir çok kişi için çok yararlı olcak düşüncesindeyim.


    Katalog değerleri: (Parantez içi easytronic değerleri)
    2004-2009 arası katologlarda(1.2 80BG):
    Ş.içi 7.7(7.6)
    Karma 5.8(5.7)
    Ş.dışı 4.7(4.6)

    1.2i 2010 ve sonrası (85BG):
    Ş.içi 6.9(6.5)
    Karma 5.1(5.1)
    Ş.dışı 4.4(4.2)

    GERÇEK KULLANICILARDAN YORUM BEKLİYORUZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 11 Mayıs 2011; 15:57:23 >







  • 1.2 - 12i diye birşey yok. C kasada 2001-02-03-04 kasalarda 1.2 yazar motor 75 BG dir. 2005-2006 kasalarda 1.2 twinport yazar. Twinport teknolojisinin başladığı motorlardır ve 80 BG dir. D kasa 2007-08-09 da yine bu 80 BG motor vardır.2010-2011 modellerde ise motor E5 normuna geçmiş ve 85 BG olmuştur. i harfi enjeksiyonu simgeler ve bu motorların hepsi enjeksiyonludur.
    Teknolojinin gelişimine bağlı olarak motorlar gelişti, EURO normları değişti, buna bağlı olarakta motorların güçleri ve nisbi olarak da torkları arttı. Bu olumlu gelişmelerle yakıt tüketimi düşürüldü.
    Şu anda almanyada 1.2 70 BG ve 1.2 85 BG corsalar var. Hatta 1.2 94 BG motorda var fakat şu anda sadece agila modelinde, gelecekte corsaya da bu motor uygulanacaktır.

    LPG konusu kişisel tercihtir. Böyle bir ekonomik araca lpg takarak daha da ekonomik olması istenmektedir. 2010 yılında almanya opel sitesinden aldığım değerleri yazayım. O yıl fabrika çıkışı lpg li araç vardı.

    80 BG lik araç için rakamlar geçerlidir:
    tork 105 nm 75 BG
    Ş.İ. 10.2 Ş.D. 6.5 OR. 7.8
    benzinli araç için
    tork 110 nm 80 BG

    Ş.İ. 8 Ş.D. 5 OR. 6.1

    tasarrufu siz hesaplayın artık değer mi değmez mi ?




  • 2010 sonrası katologlarda 85Bg olan motoru 1.2i olarak tanımladıkları için ben de ona 1.2 i dedim

    Bu bilgi de iyi oldu teşekkürler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: genius350
    LPG konusu kişisel tercihtir. Böyle bir ekonomik araca lpg takarak daha da ekonomik olması istenmektedir. 2010 yılında almanya opel sitesinden aldığım değerleri yazayım. O yıl fabrika çıkışı lpg li araç vardı.

    80 BG lik araç için rakamlar geçerlidir:
    tork 105 nm 75 BG
    Ş.İ. 10.2 Ş.D. 6.5 OR. 7.8
    benzinli araç için
    tork 110 nm 80 BG
    Ş.İ. 8 Ş.D. 5 OR. 6.1

    tasarrufu siz hesaplayın artık değer mi değmez mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genius350

    1.2 - 12i diye birşey yok. C kasada 2001-02-03-04 kasalarda 1.2 yazar motor 75 BG dir. 2005-2006 kasalarda 1.2 twinport yazar. Twinport teknolojisinin başladığı motorlardır ve 80 BG dir. D kasa 2007-08-09 da yine bu 80 BG motor vardır.2010-2011 modellerde ise motor E5 normuna geçmiş ve 85 BG olmuştur. i harfi enjeksiyonu simgeler ve bu motorların hepsi enjeksiyonludur.
    Teknolojinin gelişimine bağlı olarak motorlar gelişti, EURO normları değişti, buna bağlı olarakta motorların güçleri ve nisbi olarak da torkları arttı. Bu olumlu gelişmelerle yakıt tüketimi düşürüldü.
    Şu anda almanyada 1.2 70 BG ve 1.2 85 BG corsalar var. Hatta 1.2 94 BG motorda var fakat şu anda sadece agila modelinde, gelecekte corsaya da bu motor uygulanacaktır.

    LPG konusu kişisel tercihtir. Böyle bir ekonomik araca lpg takarak daha da ekonomik olması istenmektedir. 2010 yılında almanya opel sitesinden aldığım değerleri yazayım. O yıl fabrika çıkışı lpg li araç vardı.

    80 BG lik araç için rakamlar geçerlidir:
    tork 105 nm 75 BG
    Ş.İ. 10.2 Ş.D. 6.5 OR. 7.8
    benzinli araç için
    tork 110 nm 80 BG

    Ş.İ. 8 Ş.D. 5 OR. 6.1

    tasarrufu siz hesaplayın artık değer mi değmez mi ?


    1.2 motor şehir içi yakıt tüketimi 10,2 mi? zannedersem bir yanlışlık yaptınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosan
    1.2 motor şehir içi yakıt tüketimi 10,2 mi? zannedersem bir yanlışlık yaptınız.


    Almanyadaki katoloğun değerlerini yazdı arkadaş:
    LPG çıkışlı 1.2 80BG :Ş.İ. 10.2 Ş.D. 6.5 OR. 7.8 YANİ: 10,2*2,35=24KR
    Düz Benzinli 1.2 80BG :Ş.İ. 8 Ş.D. 5 OR. 6.1 YANİ: 8*4,2= 33,6KR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: mosan
    1.2 motor şehir içi yakıt tüketimi 10,2 mi? zannedersem bir yanlışlık yaptınız.


    Almanyadaki katoloğun değerlerini yazdı arkadaş:
    LPG çıkışlı 1.2 80BG :Ş.İ. 10.2 Ş.D. 6.5 OR. 7.8 YANİ: 10,2*2,35=24KR
    Düz Benzinli 1.2 80BG :Ş.İ. 8 Ş.D. 5 OR. 6.1 YANİ: 8*4,2= 33,6KR

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar,

    2008 yılından beri corsa kullanıcısıyım. 2008 -2010 arası corsa c 1.2 düz vites kullandım. senede yaklaşık olarak 15000 km. yapıyorum. senede bir kez 500-600 km. uzun yol kalanı ş.içi.... 550 km. ş.içi tüketimi vardı, oldukça memnundum.
    Derken, araç marka ve model memnuniyetimiz olduğundan dedik ki, yenileyelim. Çok kapsamlı bir araştırma (mart 2010'da) yapmadan 2010 model 1.2 eastronic 111.yıl satın aldık. tabi bende biliyordum fabrika verilerinin hiç bir zaman tutmadığını, ancak katalog değeri 6,9 lt. olan aracım yazın 8,5 , kışın ise 10lt'den aşağı düşmüyordu. istanbulda ş.içi yaz-kış ortalaması 9 lt. olan bu araç beni tüketim açısından hüsrana uğratmıştı. Ayda 1200 km. yapan biri olarak ayda ortalama 110lt. benzin tüketiyorum. dayanamadım geçen hafta LPG taktım. henüz 280 km. yol yaptım 40lt'lik depo var. kırmızı ışığı 220.km de direk yanmaya başladı Merak edenlere söyliyeyim şu ana kadar arabada teknik olarak bir sorun yaşamadım. performans aynı. Ama sanıyorum yakıt konusunla baş edemiyorum, arabayı meydanda yakiim diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel

    selam arkadaşlar,

    2008 yılından beri corsa kullanıcısıyım. 2008 -2010 arası corsa c 1.2 düz vites kullandım. senede yaklaşık olarak 15000 km. yapıyorum. senede bir kez 500-600 km. uzun yol kalanı ş.içi.... 550 km. ş.içi tüketimi vardı, oldukça memnundum.
    Derken, araç marka ve model memnuniyetimiz olduğundan dedik ki, yenileyelim. Çok kapsamlı bir araştırma (mart 2010'da) yapmadan 2010 model 1.2 eastronic 111.yıl satın aldık. tabi bende biliyordum fabrika verilerinin hiç bir zaman tutmadığını, ancak katalog değeri 6,9 lt. olan aracım yazın 8,5 , kışın ise 10lt'den aşağı düşmüyordu. istanbulda ş.içi yaz-kış ortalaması 9 lt. olan bu araç beni tüketim açısından hüsrana uğratmıştı. Ayda 1200 km. yapan biri olarak ayda ortalama 110lt. benzin tüketiyorum. dayanamadım geçen hafta LPG taktım. henüz 280 km. yol yaptım 40lt'lik depo var. kırmızı ışığı 220.km de direk yanmaya başladı Merak edenlere söyliyeyim şu ana kadar arabada teknik olarak bir sorun yaşamadım. performans aynı. Ama sanıyorum yakıt konusunla baş edemiyorum, arabayı meydanda yakiim diyorum

    Alıntıları Göster
    Yorumlar için çok teşekkürler

    Eskisine göre yakıtınız arttı mı??
    Bir de 2010 modellerde sanırım 2 motor tipi de satıldı. Sizinki 80BG(60kw) olan mı 85BG(63kw) olan mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Yorumlar için çok teşekkürler

    Eskisine göre yakıtınız arttı mı??
    Bir de 2010 modellerde sanırım 2 motor tipi de satıldı. Sizinki 80BG(60kw) olan mı 85BG(63kw) olan mı?

    Alıntıları Göster
    Ben bu yakıt artma olayını şuna bağlıyorum. Şu an net ağırlığını hatırlamamakla beraber,c kasa corsalar daha hafifti, şu an kullandığım d kasa boş ağırlığı 1160 kg. zaten ağır olduğunu kullanırkende hissedebiliyorsunuz. 1.2 motor c kasa için daha tatminkar iken, d kasa için bir miktar zayıf kalmakta bu da bir depoda yaklaşık (tabii bu benim kullanım şartlarımda) 100 km. fark yarattı. Yol tutuşuna, güvenlik unsurlarına,yalıtımına, estitiğine ve kalitesine ise birşey diyemem, güzeldir benim arabam Aracım : 2010 model euro5 motor 85BG (63kw)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel

    Ben bu yakıt artma olayını şuna bağlıyorum. Şu an net ağırlığını hatırlamamakla beraber,c kasa corsalar daha hafifti, şu an kullandığım d kasa boş ağırlığı 1160 kg. zaten ağır olduğunu kullanırkende hissedebiliyorsunuz. 1.2 motor c kasa için daha tatminkar iken, d kasa için bir miktar zayıf kalmakta bu da bir depoda yaklaşık (tabii bu benim kullanım şartlarımda) 100 km. fark yarattı. Yol tutuşuna, güvenlik unsurlarına,yalıtımına, estitiğine ve kalitesine ise birşey diyemem, güzeldir benim arabam Aracım : 2010 model euro5 motor 85BG (63kw)

    Alıntıları Göster
    Benim kullandığım araç daha 2500 km'de. Şuan için karma 6,2 lt. yakıyorum 100 km.'de. Motor alıştıkça biraz daha düşeceğini tahmin ediyorum. Bence karma kullanımda tüketim 6 lt'nin üzerine çıkmamalı. Sehir içi kullanımda da 6,5 lt'yi geçmemeli diye düşünüyorum. (1.2 - 63kw)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duayen2

    Benim kullandığım araç daha 2500 km'de. Şuan için karma 6,2 lt. yakıyorum 100 km.'de. Motor alıştıkça biraz daha düşeceğini tahmin ediyorum. Bence karma kullanımda tüketim 6 lt'nin üzerine çıkmamalı. Sehir içi kullanımda da 6,5 lt'yi geçmemeli diye düşünüyorum. (1.2 - 63kw)



    hocam birşey sormak isterim size, aracınızı ş.içi hangi saatlerde (trafik yoğunluğu bakımından soruyorum) kullanıyorsunuz. örneğin ben her sabah ve akşam köprü geçiyorum. ortalamam 8,8 - 9 lt. gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel


    quote:

    Orijinalden alıntı: duayen2

    Benim kullandığım araç daha 2500 km'de. Şuan için karma 6,2 lt. yakıyorum 100 km.'de. Motor alıştıkça biraz daha düşeceğini tahmin ediyorum. Bence karma kullanımda tüketim 6 lt'nin üzerine çıkmamalı. Sehir içi kullanımda da 6,5 lt'yi geçmemeli diye düşünüyorum. (1.2 - 63kw)



    hocam birşey sormak isterim size, aracınızı ş.içi hangi saatlerde (trafik yoğunluğu bakımından soruyorum) kullanıyorsunuz. örneğin ben her sabah ve akşam köprü geçiyorum. ortalamam 8,8 - 9 lt. gibi...


    Değişiyor her zaman sabit bir saat yok. Ama her depoyu doldurduğumda aracın yakıt sarfiyatı istikrarlı bir şekilde 0,2 lt /100 km. azalıyor. Ama senin bahsettiğin rakamlar bana cok yüksek geldi. Belkide senin kullanış tarzından kaynaklanıyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duayen2

    quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel


    quote:

    Orijinalden alıntı: duayen2

    Benim kullandığım araç daha 2500 km'de. Şuan için karma 6,2 lt. yakıyorum 100 km.'de. Motor alıştıkça biraz daha düşeceğini tahmin ediyorum. Bence karma kullanımda tüketim 6 lt'nin üzerine çıkmamalı. Sehir içi kullanımda da 6,5 lt'yi geçmemeli diye düşünüyorum. (1.2 - 63kw)



    hocam birşey sormak isterim size, aracınızı ş.içi hangi saatlerde (trafik yoğunluğu bakımından soruyorum) kullanıyorsunuz. örneğin ben her sabah ve akşam köprü geçiyorum. ortalamam 8,8 - 9 lt. gibi...


    Değişiyor her zaman sabit bir saat yok. Ama her depoyu doldurduğumda aracın yakıt sarfiyatı istikrarlı bir şekilde 0,2 lt /100 km. azalıyor. Ama senin bahsettiğin rakamlar bana cok yüksek geldi. Belkide senin kullanış tarzından kaynaklanıyor olabilir.

    Alıntıları Göster
    MErhabalar

    2010 model subat2011 cıkısl 85bg 1,2euro motor corsa'm var ılk arabam ıcın aptalca bır secım :D
    aynı fıyata dizel linea alsaymısım dıye soylenıyorum ama cok sevıyorum keratayı ilk oldugundan sanırım

    yakıt a gelınce aracım 1130 km cok az kullanıyorum.
    ilk full depo'm 520km kırmızı ısık verdı. 2.full depom da 529km kırmızı ısık yaktı
    hep sehır ıcı kullandım.
    motor a gelınce rampa da yemınle ınıp tekmeleyesım var zaten evımın her yanı yokus cok fena

    alacaklara tavsıyem 1,4 alın derım benzınlı alacaksanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosix

    MErhabalar

    2010 model subat2011 cıkısl 85bg 1,2euro motor corsa'm var ılk arabam ıcın aptalca bır secım :D
    aynı fıyata dizel linea alsaymısım dıye soylenıyorum ama cok sevıyorum keratayı ilk oldugundan sanırım

    yakıt a gelınce aracım 1130 km cok az kullanıyorum.
    ilk full depo'm 520km kırmızı ısık verdı. 2.full depom da 529km kırmızı ısık yaktı
    hep sehır ıcı kullandım.
    motor a gelınce rampa da yemınle ınıp tekmeleyesım var zaten evımın her yanı yokus cok fena

    alacaklara tavsıyem 1,4 alın derım benzınlı alacaksanız.

    Alıntıları Göster
    Eğer yokuşlarda uygun deviri koruyabilirsen cok da sıkıntı çıkartmıyor. Yokuşlarda yüksek devirlerde kullanmaya çalış. Çok zorlanırsan en fazla 1 vites düşürmen yeterli oluyor. 85 bg. çok da hafife alınacak bir güç değil. Araç çok ekonomik ama sen biraz fazla yakmışsın gibi geldi bana. Gerçi daha çok az kullanmışsın aracı. Kullandıkça alışacak ve aracı daha çok seveceksin emin ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duayen2

    Eğer yokuşlarda uygun deviri koruyabilirsen cok da sıkıntı çıkartmıyor. Yokuşlarda yüksek devirlerde kullanmaya çalış. Çok zorlanırsan en fazla 1 vites düşürmen yeterli oluyor. 85 bg. çok da hafife alınacak bir güç değil. Araç çok ekonomik ama sen biraz fazla yakmışsın gibi geldi bana. Gerçi daha çok az kullanmışsın aracı. Kullandıkça alışacak ve aracı daha çok seveceksin emin ol.

    Alıntıları Göster
    gercek oto dan aldım aracı servıs e de oraya gıdıorum tek dosya hesabı
    zaten 1000 km olunca 101 nokta kontrolune gırdı garantı kapsamında
    bır de 2500 ve 5000 de gıdecekmısım

    servıs de kı usta 5000 km ya kadar bıraz fazla yakacak cunku motor kurum tutmadı daha dedı
    km arttıkca benzın tasarffun artacak , sonra stabıl bır noktaya varıcan dedı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosix

    gercek oto dan aldım aracı servıs e de oraya gıdıorum tek dosya hesabı
    zaten 1000 km olunca 101 nokta kontrolune gırdı garantı kapsamında
    bır de 2500 ve 5000 de gıdecekmısım

    servıs de kı usta 5000 km ya kadar bıraz fazla yakacak cunku motor kurum tutmadı daha dedı
    km arttıkca benzın tasarffun artacak , sonra stabıl bır noktaya varıcan dedı

    Alıntıları Göster
    Geçen hafta İzmir -Bodrum-Denizli-İzmir rotasında seyahat ettim. Araç 2008 1.2 easytronic ve şu anda 52.000km de. Seyahat boyunca klima 1. kademede sürekli açıktı. 2 kişi ve bagaj dolu şekilde seyahat ettim. ortalama yakıt tüketimim 5.8 lt/100 km olarak gerçekleşti. İzmir otobanında 130 - 160 km süratle gittim. normal yollarda 100-110 km arası gittim. Kullandığım benzin arabayı aldığımızdan beri 97 oktan. Ben aracın sarfiyatından ve performansından gayet memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosix

    gercek oto dan aldım aracı servıs e de oraya gıdıorum tek dosya hesabı
    zaten 1000 km olunca 101 nokta kontrolune gırdı garantı kapsamında
    bır de 2500 ve 5000 de gıdecekmısım

    servıs de kı usta 5000 km ya kadar bıraz fazla yakacak cunku motor kurum tutmadı daha dedı
    km arttıkca benzın tasarffun artacak , sonra stabıl bır noktaya varıcan dedı




    aynı aracı 14 aydır kullanıyorum 18000 km'deyim. Yalan hocam hepsi yalan .....Yok öyle bişi, kurum bağlıcak - yakıt düşücek... hepsi kandırmaca...sizin şikayetlerinizi bi süre olsun uzak tutmak adına söyleniyo bunlar... ben daha 8,5 lt'nin altına hiç düşemedim. şu an ortalama tüketim 9.5 lt'de... istanbul ş.içi sabah akşam köprü kullanıyorum. tüketim bu... lpg taktırmak zorunda kaldım. şimdi 0,38 kuruştan, 0,23 kuruşa düştü tüketim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel

    quote:

    Orijinalden alıntı: bosix

    gercek oto dan aldım aracı servıs e de oraya gıdıorum tek dosya hesabı
    zaten 1000 km olunca 101 nokta kontrolune gırdı garantı kapsamında
    bır de 2500 ve 5000 de gıdecekmısım

    servıs de kı usta 5000 km ya kadar bıraz fazla yakacak cunku motor kurum tutmadı daha dedı
    km arttıkca benzın tasarffun artacak , sonra stabıl bır noktaya varıcan dedı




    aynı aracı 14 aydır kullanıyorum 18000 km'deyim. Yalan hocam hepsi yalan .....Yok öyle bişi, kurum bağlıcak - yakıt düşücek... hepsi kandırmaca...sizin şikayetlerinizi bi süre olsun uzak tutmak adına söyleniyo bunlar... ben daha 8,5 lt'nin altına hiç düşemedim. şu an ortalama tüketim 9.5 lt'de... istanbul ş.içi sabah akşam köprü kullanıyorum. tüketim bu... lpg taktırmak zorunda kaldım. şimdi 0,38 kuruştan, 0,23 kuruşa düştü tüketim

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben de h.sonu istanbul - izmir - istanbul gittim geldim. Klima açık 90-100 km sabit hızda seyahat edince çok az yaktım. Çeyrek depoda 220, yarım depoda 420 km. yi gördüm. Yaklaşık 0,22 Kr. yaktım km.de. Tekrar depoyu doldurdum. Bu sefer aracı sıkıstırdım biraz, hatta üst limitlerinde kullandım diyebilirim. Öyle olunca da çeyrek depoyla 170 km yaptım. Bu da yaklaşık km'de 0,28 Kr. ediyor. Gerçi bu durum sadece 1.2 değil bütüm motor seçenekleri için geçerli fazla basarsanız fazla yakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel

    aynı aracı 14 aydır kullanıyorum 18000 km'deyim. Yalan hocam hepsi yalan .....Yok öyle bişi, kurum bağlıcak - yakıt düşücek... hepsi kandırmaca...sizin şikayetlerinizi bi süre olsun uzak tutmak adına söyleniyo bunlar... ben daha 8,5 lt'nin altına hiç düşemedim. şu an ortalama tüketim 9.5 lt'de... istanbul ş.içi sabah akşam köprü kullanıyorum. tüketim bu... lpg taktırmak zorunda kaldım. şimdi 0,38 kuruştan, 0,23 kuruşa düştü tüketim



    Senin yakıtın çok yüksek gerçekten. Ben sehir içinde 6,5 lt.'yi geçmedim hiç. Yaklaşık 0,27 Kr. yakıyorum km.'de İstanbul trafiğinde. Yeni motor kullanıldıkça parçalar alışacağı için sürtünme azalacaktır bu da yakıt tüketimini bir miktar da olsa azaltacaktır. Çok da büyük bir değişiklik beklememek lazım tabii.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duayen2


    quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel

    aynı aracı 14 aydır kullanıyorum 18000 km'deyim. Yalan hocam hepsi yalan .....Yok öyle bişi, kurum bağlıcak - yakıt düşücek... hepsi kandırmaca...sizin şikayetlerinizi bi süre olsun uzak tutmak adına söyleniyo bunlar... ben daha 8,5 lt'nin altına hiç düşemedim. şu an ortalama tüketim 9.5 lt'de... istanbul ş.içi sabah akşam köprü kullanıyorum. tüketim bu... lpg taktırmak zorunda kaldım. şimdi 0,38 kuruştan, 0,23 kuruşa düştü tüketim



    Senin yakıtın çok yüksek gerçekten. Ben sehir içinde 6,5 lt.'yi geçmedim hiç. Yaklaşık 0,27 Kr. yakıyorum km.'de İstanbul trafiğinde. Yeni motor kullanıldıkça parçalar alışacağı için sürtünme azalacaktır bu da yakıt tüketimini bir miktar da olsa azaltacaktır. Çok da büyük bir değişiklik beklememek lazım tabii.


    Ama arkadaş her gün köprü trafiğine girip çıkıyormuş
    Hele ki pis vaktinde yakalanıyosa trafiğe gayet normal 9lt yakması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: duayen2


    quote:

    Orijinalden alıntı: tagogel

    aynı aracı 14 aydır kullanıyorum 18000 km'deyim. Yalan hocam hepsi yalan .....Yok öyle bişi, kurum bağlıcak - yakıt düşücek... hepsi kandırmaca...sizin şikayetlerinizi bi süre olsun uzak tutmak adına söyleniyo bunlar... ben daha 8,5 lt'nin altına hiç düşemedim. şu an ortalama tüketim 9.5 lt'de... istanbul ş.içi sabah akşam köprü kullanıyorum. tüketim bu... lpg taktırmak zorunda kaldım. şimdi 0,38 kuruştan, 0,23 kuruşa düştü tüketim



    Senin yakıtın çok yüksek gerçekten. Ben sehir içinde 6,5 lt.'yi geçmedim hiç. Yaklaşık 0,27 Kr. yakıyorum km.'de İstanbul trafiğinde. Yeni motor kullanıldıkça parçalar alışacağı için sürtünme azalacaktır bu da yakıt tüketimini bir miktar da olsa azaltacaktır. Çok da büyük bir değişiklik beklememek lazım tabii.


    Ama arkadaş her gün köprü trafiğine girip çıkıyormuş
    Hele ki pis vaktinde yakalanıyosa trafiğe gayet normal 9lt yakması.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yanlış anlamayın ama bana 1.4 ecotec 90hp bile sınırda geliyor 1.2 yi düşünemiyorum

    lpg de 200-220krş şehir içi tüketimi var

    1,2 sahipleri size sormak istediğim konu şu

    aracnız 3bin rpmde 5. vistede kaç km hızda seyrediyor?




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.