Şimdi Ara

2008 Paasat 1.4 TSI-2009 Laguna 3 1.5 dCI ?(Passat tercih edildi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
5.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mondeo mu sattım şuan harala gürele araba bakıyorum..izmitte samimi arkadaşımın tanıdığından 2008 passat 1.4 tsi comfortline 50 bin km boyasız,hatasız ilk el aracı var..daire almak için satıyormuş..en son 42500 tl ye verebileceğini söyledi..arabaya izmitte galeriler 41500 tl hemen veriyorlar...birde istanbulda 1.5 laguna 3 dyn.37 bin km boya-hata yok yine ilk el araç var..ona da 41 bin tl istiyorlar..galeride bir laguna daha var 2010 dyn. onada 43500 istiyorlar...yılda 10 bin km civarında yol yaptığım için dizel yada benzinli olması çok da fark etmiyor..bu doğrultuda acil seçim yapmam gerekiyor....

    1-2008 Passat 1.4 tsi comfortline 50 bin km ----42500 tl

    2-2009 Laguna 3 1.5 dci dynamic 37 bin km ----41000 tl

    3-2010 Laguna 3 1.5 dci dynamic 25 bin km ----43500 tl


    İLAVE:Tercih Passat tan yana kullanıldı..teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SerdaR^73 -- 16 Şubat 2011; 21:34:04 >



  • -Tercihiniz Laguna'dan yana olursa dizel motoru sayesinde yılda en az 1.000 lira gibi bir karınız olur. Bu da aracınızın yıllık vergisi + 1 periyodik bakımı eder.

    -Dynamique, comfortline dan daha dolurdur.

    -Laguna daha genç

    -Laguna'nın kilometresi daha düşük

    -Laguna daha ucuz

    Yani kesinlikle Laguna.
  • benzinin zirve yaptığı bu dönemlerde bencede laguna iyi tercih olur
  • Kaç km gidersen git Dizelden şaşma sonra pişman olursun her benzinciye gittiğinde
  • passat , o kasalar için gerekli performans var ikinci eli sağlam sınıfında lider alman işçiliği ve konforu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 13 Şubat 2011; 12:14:01 >
  • yıllık 10.000 kmden hesaplarsak yuvarlar olarak

    her 100km de 8 yakan passata yıllık benzin ücreti 3200lira
    her 100kmde 6 yakan lagunada yıllık ücret 2100 lira

    her yıl 1100 lira bence az miktar değil, aracın yıllık vergisi çıkar burdan ama passat ismide insanı çeker açıkçası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corwyn -- 13 Şubat 2011; 12:16:58 >
  • laguna ile ciddi ciddi ilgilendim aslında.dün bir tanıdığın lagunasına bakmaya gittim aracın içini görmek incelemek için.araç 2.0 dci imiş,full bir araçtı..km side 68 binde 2008 model...arabayı çalıştırdım ve rölantide beklerken torpidonun bir yerlerinden cızırtı geliyordu...bizde 2006 makyajlı kasa 1.9dci priv.laguna da var business paket...onunda ön konsolun muhtelif yerden sesler geliyor..bu sıkıntıların düzeltilmiş olduğunu düşünüyordum ama 2008 modl 72000 tl ye alınmış bir araçtada sanırım devam ediyor...ayrıca 2.eline baktığınızda 2011 model birde dizel olan laguna 3 dyn 57000 tel iken(sıfır) 1 yaşındaki araç 14 bin tl değer kaybıyla satılıyor..2.el de sanırım en az zarar ettiren araç passat..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerdaR^73

    laguna ile ciddi ciddi ilgilendim aslında.dün bir tanıdığın lagunasına bakmaya gittim aracın içini görmek incelemek için.araç 2.0 dci imiş,full bir araçtı..km side 68 binde 2008 model...arabayı çalıştırdım ve rölantide beklerken torpidonun bir yerlerinden cızırtı geliyordu...bizde 2006 makyajlı kasa 1.9dci priv.laguna da var business paket...onunda ön konsolun muhtelif yerden sesler geliyor..bu sıkıntıların düzeltilmiş olduğunu düşünüyordum ama 2008 modl 72000 tl ye alınmış bir araçtada sanırım devam ediyor...ayrıca 2.eline baktığınızda 2011 model birde dizel olan laguna 3 dyn 57000 tel iken(sıfır) 1 yaşındaki araç 14 bin tl değer kaybıyla satılıyor..2.el de sanırım en az zarar ettiren araç passat..


    2010 model 1.4 tsi 122hp dsg araç kullanma fırsatım oldu. Arabadan tıkırtı da geliyordu, cızırtı da. Ayrıca çok fazla motor sesi alıyor içine. Laguna'nın dizeli daha sessiz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bugün yaşadığım "2010 model B6 Passat 1.4 TSI 122hp Highline" sürüş tecrübesinin ardından cidden çok şaşırdım.

    Genel olarak çok iyi bir araba olmasına rağmen beni ciddi hayal kırıklığına uğrattığı durumlarda oldu.

    Yol ve rüzgar sesi yalıtımı iyi olmasına rağmen motor sesi yalıtımı bana çok kötü geldi. Yüksek devirlerde kabin içinde ciddi derecede rahatsız edici bir motor sesi var. Abartmıyorum neredeyse benim Mareamdaki kadar. Benim mareamda bu motor sesi normal karşılanabilir ancak 70.000 liraya yakın bir fiyata alınan Passat'ın bu konuda çok başarılı olmasını bekliyordum.

    Arabanın içi çok ferah. Temiz işçilik ve kaliteli malzeme bu sınıfın en iyilerinden ama 12.000 kilometredeki Passat'ın orasından burasından gelen tıkırtılar beni yine hayal kırıklığına uğratan bir durumdu.

    Frene bastığım zaman balatalardan gelen bir ses yine beni rahatsız eden bir durumdu.

    Yol tutuşunu B5 kasaya göre daha başarısız buldum ama amortisörleri çok konforlu.

    DSG'nin "küçük vites-yüksek devir" vites geçişleri sarsıntısız falan değildi hatta baya hissettiriyordu ama normal kullanımda baya konforlu.

    1.4 Tsi motordan ciddi bir performans beklememek lazım ama arabayı kaldırmaya rahatlıkla yetiyor. Tek kötü tarafı küçük motorlu bir araç olduğunu hissettiğiniz zamanlar oluyor.



    Genel olarak araba baya hoşuma gitse de fark yaratacak bir özellik kesinlikle bulamadım. Bu kadar fiyat farkına rağmen neden bu kadar çok satıldığına artık daha çok şaşıracağım sanırım.






  • Sadece yakıttan dolayı Laguna
  • Konuyla alakası yok ama renaulttan tıkırtı geliyor deyince yazasım geldi bir yakınımın eski kasa touaregini sürdüm. Devamlı yokuş destek lambası yanıyordu bu neden hiç sönmüyor dedim oda vw çözüm bulamıyor bu hataya dedi

    Bu arada alacak arkadaşın yerinde olsam ikisinide sürerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 13 Şubat 2011; 12:56:18 >
  • ben tıkırtıdan değilde daha çok ön konsolun her tarafından gelen gerçekten sinir bozucu seslerden rahatsızlık duyuyorum..zaten lagunaya özellkle gidip bakma sebebiğm ön koltuk rahatlığı ile konsoldan gelen garip sesler içindi...passattan da gelebilir tabiki,sonuçta biraz da kullanımla alakalı bir durum.bundan 2 önceki aracım passat 1.6 exclusive 2004 modeldi.2.5 yıl kullandım..ses gelmiyormuydu ,geliyordu az çok ama rahatsız edici düzeyde değil..ama lastik sesi ve rüzgar sesini alıyordu mesela..motor sesi kabul edilebilir düzeyde.1.4 passatı kullandım eczacı arkadaşımda var..bence gayet atak ve performanslı bir araç kaldıki 102 ps lik olan 1.6 yı bile devirli kullandığınızda 115 lik laguna 1.6 dan çok daha iyi performans veriyordu...arkadaşım 2010 megane 1.5 dci sport tourer aldı ..dün lagunaya bakmaya o araçla gittim ben kullandım.direksiyorn pamuk gibi ama devirli kullandığınızda motor haliyle baya bir ses veriyor ...seçimde benim için 2. büyük kriter 2,2.5 yıl sonra genelde araçları satıyor olmam..dolayısıyla aracın satılma potansiyelinini de düşünüyorum.kafamı karıştıran mesele işte bu..




  • Lagunadan bozuk yolda torpidonun bir yerlerinden ses geldiği doğru fakat bu rahatsız edici boyutlarda değil.
    Dizel olması ikinci elde daha kolay satılması için benzinliye göre avavtaj sağlar. Rahat rahat gezmek için yakıt ekonomisi de dikkate değerdir.
    Direksiyon megane göre serttir, özellikle araç hareket halinde değilken bu sertlik hissedilir. Direksiyon sertliğine alıştıktan sonra sorun olmuyor.
    Reno araçlarının en iyi direksiyon sistemine ve alt takımına sahip aracıdır. Direksiyon çevirme turu az olduğu için kullanım çok kolaydır. Görüşle ilgili hiçbir sıkıntı yok.
    Motor ve alt takım Latitude de kullanılmaya devam ediliyor.
    Laguna yolun her santimini hissettiren, fakat bu rahatsızlık vermeyen- aslında hoş olan özellik- kofor düzeyi yüksek bir araçtır.
    Laguna ile deneme sürüşü yaptınız mı bilmiyorum ama deneme sürüşü yapmanızı tavsiye ederim.




  • Hangi laguna motor ve yürüyen başta olmak üzere genel olarak sorunsuz ve iyi bakılmışsa onu tercih edin derim.
  • Sadece yakıtı için bile Laguna
  • Passat'ında konsolundan gelen çıtırtılar var zaten kronik sorunu gibi bişey buda passat'ın dikkat eden her passat sahibide bunu söyler size.

    Birde şu varki bu yollarda çıtırtı,tıkırtı çıkartmayan araba yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Passat'ında konsolundan gelen çıtırtılar var zaten kronik sorunu gibi bişey buda passat'ın dikkat eden her passat sahibide bunu söyler size.

    Birde şu varki bu yollarda çıtırtı,tıkırtı çıkartmayan araba yok.




    Sıfır km aldığımız araçlardan bile bir süre sonra tıkrtılar gelmeye başlar. Torpidodan, kapılardan vb. Zaten tıkırtılar rahatsız edici boyutta ise servisler bu sorunu çözüyor.
  • Bu zamanda.Benzinli araba almak akil kari degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Bu zamanda.Benzinli araba almak akil kari degil.


    Kesinlikle katılıyorum. Bence de Laguna'yı almalısınız.
  • laguna derim dizel olmasından dolayı daha ekonomik olaccaktır ayrıca donanım olarak daha üsütün laguna
  • Dizel olması gerekmiyorsa hemen her açıdan Passat.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.