Şimdi Ara

Mindjack İnceleme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
4.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Açıklama: Yüzeysellik bir oyunu nasıl oynanmaz hale getirebilir. Bunun için Mind Jack'e bakmak yeterli.

         Bu nesilde, küçük bir geliştirici firma tarafından oyun dünyasında ilk defa boy gösterecek bir oyun geliştirildiğini duyunca aklıma ilk olarak o oyunun senaryo ve sunumunun nasıl olacağı geliyor. Ne de olsa küçük firmalar grafik ile dikkat çekme lüksüne sahip değiller. Oyun geliştirme maliyetlerinin artması ile bir çok firmanın kapandığını duyuyoruz, küçük firmalar için ayakta kalmak daha da zorlaşıyor. 71 çalışanı bulunan ve bir çok oyunda diğer geliştiricilere yardım eden (örneğin Lost Odyssey, Infinite Undiscovery, Star Ocean: The Last Hope ve Ninety-Nine Nights II gibi) Feel Plus da küçük bir firma. 1992 yılından beri faaliyet gösteren, genellikle diğer firmalara görsel konuda yardım ederek ayakta kalan geliştirici, şimdi sadece kendisi tarafından geliştirilen bir oyunla karşımızda. Daha önce Ju-on: The Grudge ile Wii'de karşımız çıkan ve bizi memnun edemeyen Feel Plus, bu defa şansını Xbox 360 ve Playstation 3 için hazırladığı Mind Jack ile deniyor. Bu deneme girişiminin sonu Ju-on: The Grudge'dan daha kötü diyebiliriz.

    ''



          Önceki iki nesilde sunum anlamında kaliteli bir çok oyunla karşılaşıyorduk. Bu nesilde bu tür oyunlarla karşılaşmak çok zorlaştı. Mesela Silent Hill 2'de tepeden aşağıya ormanın içinden indikten sonra sislerin arasında kan izlerini takip ettiğimiz anları hatırlıyorum. Bazı yapımcılar gerçekten de sanatsal bir sunum gerçekleştirmek için ve oyunun dünyasında kaybolmamız için büyük çaba gösteriyorlardı. Şimdi ise oyuncuların bir çoğunu sadece grafikle büyülemek mümkün. Bu nesilde en azından grafiksel olarak çok şey yapamayacak küçük firmalar senaryo ve sunumla bizi etkileyebilir diye düşünmüştüm, ama Mind Jack yanıldığımı kanıtlayan bir başka oyun oldu. Oyundaki eksiklikleri ve hataları anlatmaya nerden başlasam bilemiyorum. Yani oyuncuların hiç bir şeyden anlamadığını ve bu oyundan kâr edilebileceğini düşünmek için nasıl bir hayal gücüne sahip olmak gerekir?

    ''



    Mindjack, 2031 yılında gittikçe büyüyen, gözü paradan ve güçten başka bir şey görmeyen kötü niyetli dev şirketlerle devlet arasındaki mücadelenin yaşandığı bir dönemde geçiyor. İnsanların zihinlerini ele geçirme yolunun bulunduğu bir dönemde biz de Jack adlı bir ajanı yönetiyoruz. Amacımız ise NERKAS adlı şirkete sızmak. Yanımızda da Rebecca adlı bir ajan var, ama o bizim ortağımız filan değil. Sadece operasyon sırasında tanıştığımız başka bir ajan. Oyunun hikayesini anlamak için oldukça çaba sarf etmeniz gerekiyor, çünkü anlatım çok kötü olduğu gibi geriye dönüşlerle anlatılmak istenen hikayenin sunumu da çok karışık. Aslına bakarsanız oyunun doğru düzgün bir senaryosunun da olduğu söylenemez. Şöyle 2-3 kişi bir araya gelsek böyle bir senaryoyu kısa bir sürede yazabileceğimize eminim. Oyunun geliştiricilerinin akıllarına gelen tek şey zihin ele geçirmek olmuş, ama o da bir işe yaramamış.

    İncelemenin devamı için tıklayınız










  • Ne kadar da iğrenç bir not almış oyun ya :D Uzak duracağım :)
  • Square Enix varsa normaldir.
  • Xbox ın exclusive'i bu kadar oluyor işte...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Xbox ın exclusive'i bu kadar oluyor işte...


    Oyun PS3 ve XBOX 360 için çıktı...
  • quote:

    Xbox ın exclusive'i bu kadar oluyor işte...

    Sony'ciler de böyle oluyor işte...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    quote:

    Xbox ın exclusive'i bu kadar oluyor işte...

    Sony'ciler de böyle oluyor işte...



    nasıl olsa 1 dvd lik oyun işte demi bas gelsin iyi kötü farketmez
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.