Şimdi Ara

TTnet 2 mbit den 16mb e kadar olan pakete GEÇEMEDİM tabiiki :) Yeni ne önerebilirsiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çoooook uzun zamandır tt kullanıcısıyım. Pek fazla neti değiştirme durumuna girmedim kurcalamak istemedim pek. Hali hazırda TT 2mbit sınırsız bağlantı kullanırken, biraz hızlansız dedim ve 7 gün önce 16mbit e kadar olan bağlantıya geçeyim dedim.. Tabii kafamda soru işaretleri vardı bunu yaparken.. Korktuğum başıma geldi tabiiki. Geçişten 10 dk sonra hattınız aktiflendi dediler, modemi kapatıp açtım.. Hızım yerlerde 1mbit bile alamadım.. Sonrasında arıza kaydı oluşturdum (ki tt nin arızalara verdiği cevaplar arıza niteliğinde) Kayıtta özellikle akşam 8 den sonra arayın gün içinde çalışıyorum "bağlantımı deneme şansım yok" dememe rağmen bir sonraki gün öğlen aradılar :D Hattınız oldu fln dediler... Tabii işteyim deneyemedim. Arayan şahısa da bunu belirttim ve tekrar aramalarını söyledim.. Akşam eve gittiğimde değişen hiçbirşey yoktu tabiiki. Sonrasında tekrar aradım ve önce neden geri aranmadığımı ve sonrasında arıza bildiriminin ne durumda olduğunu sordum. Arıza kaydımın bulunmadığını söylediler :D Yani aramasam tekrar birşey yapıyorlar sanıcam.. Sonra tekrar arıza bildirimi yaptım tabiiki...

    Bu olayların üzerinden 3 gün geçti ve az önce tekrar aradım. Modemim sürekli açık olmasına rağmen "modeminiz açık değilmiş ulaşamadık" tarzında bir açıklama yaptılar. Problem halinde 24 saat içinde müşteriyi geri arama zorunluluğunu sordum ona cevap veremediler tabiiki. Şu an halen 1mbit seviyesinde süzülüyor internet. TT ye 10 yılı aşkın zamandır servet ödemişimdir. Verdikleri hizmet bu... Bir kaç gün daha "insanlık" adına bekleyip doğru düzgün bir gelişme görmediğim taktirde hattımı-telefonumu fln iptal edicem (ki görmeyeceğime çok eminim bu adamların çalışma tarzı bu. Benim parama kalmamışlar belliki) Sadede gelirsek aslında bu bi şikayet maili değil şunu sormak istiyorum.

    Hangi firmaya geçeyim? En azından özellikle nette sorun olduğunda gerçekten düzeltmeye çalışan firma var mı? Ucuzu-pahalısı değil müşteri memnuniyeti için çalışan ciddi bir firma arıyorum. Tabii numarayı da taşıcam voip tarzı bişi istiyorum ses desteği de olursa iyi olur. Yardımlarınızı bekliyorum.




    EDIT : Uzun uğraşlar sonucu hattı ve bağlantıyı değiştirdiler. Şu an sorunsuz 8mbit alabiliyorum. Buna da çok şükür demekten başka yapabilecek bir şey yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rialto -- 29 Ocak 2011; 15:47:09 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.