Şimdi Ara

VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
617
Cevap
0
Favori
26.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geldim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Sıradaki Volkswagen'i endüstri devi, motor kralı zanneden arkadaş gelsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    funkcığım bak antepli kebapçı abimiz ne demiş...



    Diyet, perhiz, rejim gibi faaliyetler hedefte Türk delikanlılarının ve genelde de Türk milletinin devamını engellemek için dış mihraklar tarafından gündeme getirilmiş şuurlu bir düzmecedir Gaye, eskiden bir koyunu, bir oturuşta götüren dev gibi babayiğit atalarımızı ve tarlada doğum yaptıktan sonra bebeğini kundaklayıp, elde orak tarlada çalışmaya devam eden Türk kadınlarını; kalori hesaplayan, hapşırınca yatağa giren, fitness ve aerobik yapan çıtkırıldım tiplere dönüştürmek ve Türkleri Çinliler, Japonlar gibi sıska, zayıf ve sağlıksız bir ırk haline getirmektir

    İcabi halinde 240 kiloluk top mermisini tek başına namluya süren bir babayiğidin, kalori hesaplayan, yoğurtlu kebabi reddeden bir ----- haline getirilmesinden daha büyük bir soykırım olabilir mi?

    İç yağının, kuyruk yağlarının, anamızın Vita yağının kolestrol yaptığı palavradır

    Kolestrol, kebapları yedikten sonra

    iki şise soda içerek ayarlanabilecek bir gaz durumudur

    Sakın bu oyuna düşmeyin



    Feminizm, kadın hakları, çevre şuuru ve eşitlik adı altında Türk kızlarının akılları çelinerek, yemek yapmayı bilmeyen, bizim istikbalimiz olan yavrularını, abuk subuk yiyeceklerle yetiştirecek, damak zevki gelişmemiş, sunta kılıklı diyet bisküvilerini yiyecek sanan bir hale getirmişlerdir

    Ayrıca kör olası dış mihraklar, bu kızlarımıza kebap, soğan, çiğ köfte vb Lezzetleri yiyen, bardak bardak şalgam suyu içen yiğitlerimize hanzo-kıro gibi sıfatlar takmayı öğretmişlerdir

    Ayrıca son yıllarda moda gibi gösterilmeye çalışılan Çin mutfağı diye birşey yoktur Bu sözde mutfak, acaip zerzevat ile acaip mahlukatın, wog adı verilen bir tencerede yarı pişmiş yarı çiğ olarak hazırlanıp insanlara eziyet olsun diye sopalarla yenmesinden ibaret bir hokkabazlıktır Sakın kanmayın, sakın yemeyin Helal değildir!

    SİZ KEBAP, CİĞER KAVURMA,NOHUTLU DÜRÜM, BEYRAN VE MİS GİBİ FISTIKLI BAKLAVA YEYİN

    Unutmayın su uyur, düşman uyumaz!



    gürbüz insan güzel insandır
    can boğazdan gelir.




  • Tamam. Taner ağabey de geldi ama şimdi gidebilirsiniz.....Linki incelemeden lütfen ama lütfen bir şey yazmayın.

    http://www.mhi.co.jp/en/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 4 Şubat 2011; 14:03:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Tamam. Taner ağabey de geldi ama şimdi gidebilirsiniz.....Linki incelemeden lütfen ama lütfen bir şey yazmayın.

    http://www.mhi.co.jp/en/

    linkte vw ile alakalı birşey görmedim ben....
  • Ben de Volkswagen ile Mitsubishi'yi endüstri anlamında kıyaslayacak bir şey göremiyorum Onu belirtmek istedim. O yüzden o linki koydum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 4 Şubat 2011; 14:09:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmethlx

    Japoncu arkadaşlar fiatın motorunada laf atmaya başlamışlar, Fiat kadar bile bir motorunuz yok. 1.4 T-JET 150 HP. 240 NM.
    Hondacılar zaten dizel motor nedir onu bile bilmezler. 1.6 120hp. 300 nm. (Fiat bravo)

    sizin motorunuz ne sadece 1.6 125 hp. başka, az yakıyor diye yutturduğunuz hybrit mi?

    Önce Fiat kadar bir motor yapsınlarsa ondan sonra kalksınlar birşey söylesinler.

    Japoncuların araçları burada doğan şahin devrindeydi. Artık bu devir bitti. Herkes yeni teknolojilere geçti, darısı japonların başına.

    Belki bilmiyorsundur diye anlatayım. Resimdeki aracı bilmeyen yoktur heralde DH'de. O araçtaki efsane olan motoru da herkes biliyordur heralde. O senin beğenmediğin Japonlar bundan tam 14 sene önce bir motor yaptılar(1,6 Vtec 160hp). Hem 1,6 Lt, hem 160 Hp hem de atmosferik. Yani senin o çok övdüğün Avrupalıların TSI olarak lanse edilen turbolu motorları yapmalarından 10 küsür sene önce. Öyle turbo ya da komressor falan da eklemelerine gerek olmadan "Atmosferik" olarak yaptılar. Honda litre başına 100 Hp güç üreten hem de bunu atmosferik olarak yapan 1,6 Lt motoru lanse ettiğinde Avrupalı üreticilerin gözleri yuvalarından fırladı. Çünkü o zamana kadar böyle bir motoru ne duyan ne de görebilen vardı. Sizin çok övdüğünüz VW ya da başka bir Avrupalı yapamadı.

    O yıllarda VW 150 Hp güç elde edebilmek için hem 1,8 Lt hacim, üstüne de turbo eklemek zorunda kalıyordu. VW şuan düşük hacimli motorlardan 160-180 Hp güç alabiliyor. Ama bir farkla: Çift aşırı besleme kullanarak. Hem de 10 küsür sene sonra. Ben ve benim gibi düşünen bir çok otomobil tutkunu olan arkadaş "Japonlar, Avrupalı ve Amerikalı otomobil firmalarından motor teknolojisi konusunda 10 yıl ileridedir" deyince zorunuza gidiyor. Gitmesin arkadaşlar. "Gerçek bu". Saygılar

     VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben de Volkswagen ile Mitsubishi'yi endüstri anlamında kıyaslayacak bir şey göremiyorum Onu belirtmek istedim. O yüzden o linki koydum.

    bütün bu tantana vw marka klima yok diye mi yani?
  • Cahilliğimi bağışlayın bu kadar güzel bir motoru honda neden kaldırdı acaba , accordlara koysaydı çok iyi olurdu mesela, vergi diliminden çıkardı, araç ucuzlardı, alamayan arkadaşlar alırdı, civice talim etmek zorunda kalmazlardı. Neden 1.6 125bg araç yapmaya başladılar kendilerini neden gerilettiler, zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Cahilliğimi bağışlayın bu kadar güzel bir motoru honda neden kaldırdı acaba , accordlara koysaydı çok iyi olurdu mesela, vergi diliminden çıkardı, araç ucuzlardı, alamayan arkadaşlar alırdı, civice talim etmek zorunda kalmazlardı. Neden 1.6 125bg araç yapmaya başladılar kendilerini neden gerilettiler, zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?


    Emisyon. Muhtemelen yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 4 Şubat 2011; 14:29:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Cahilliğimi bağışlayın bu kadar güzel bir motoru honda neden kaldırdı acaba , accordlara koysaydı çok iyi olurdu mesela, vergi diliminden çıkardı, araç ucuzlardı, alamayan arkadaşlar alırdı, civice talim etmek zorunda kalmazlardı. Neden 1.6 125bg araç yapmaya başladılar kendilerini neden gerilettiler, zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?


    Emisyon.

    Vw de bi staj ayarlasın japonlar, öğrensinler orda düşük emisyonlu kuvvetli motor nasıl yapılır o zaman...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?

    Uçak üretmek geriye gitmekse HONDA geriye gitti hem de kanatlanıp uçarak Vw marka uçak ismi duyamadım ROKA yiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Cahilliğimi bağışlayın bu kadar güzel bir motoru honda neden kaldırdı acaba , accordlara koysaydı çok iyi olurdu mesela, vergi diliminden çıkardı, araç ucuzlardı, alamayan arkadaşlar alırdı, civice talim etmek zorunda kalmazlardı. Neden 1.6 125bg araç yapmaya başladılar kendilerini neden gerilettiler, zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?

    Hayır geriletmediler. Aksine daha iyisini yaptılar. 2,0 i-Vtec 201 Hp-240 Hp. Bilginize

     VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HorozKardes


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?

    Uçak üretmek geriye gitmekse HONDA geriye gitti hem de kanatlanıp uçarak Vw marka uçak ismi duyamadım ROKA yiyorum

    Uçak için Uçak genel'e yada konu dışına yazmanız gerekiyor, ben uçarken boeing kullanıyorum ama günlük hayatta arabayla falan idare ediyoruz...
    Vw uçak üretse ne güzel olurdu her uçak düştüğünde 'vw patladı çatladı' diye konu açabilirdiniz....




  • Yalnızca klima değil....

    **Mitsubishi Electric adı altında**
    -Asansörler
    -Yürüyen merdivenler
    -Güvenlik sistemleri
    -Fotovoltaic sistemler
    -Araç içi Multimedia
    -Projektörler
    -Buzdolapları ve dondurucular
    -Televizyonlar
    -Isı pompaları
    -Uydu bileşenleri( senin bildiğin digitürk uydulardan değil)
    -Uydu platformu
    -On-Line logistic haberleşme sistemleri
    -Hava soğutmalı türbin jeneratörler
    -Hidroelektrik santral kontrol sistemleri
    -Hidroelektrik santral türbinleri
    -Fabrika otomaston sistemleri
    -Alabildiğine simülatör test odaları

    **Mitsubishi heavy Industries adı altında**
    -Konvansiyonel enerji santrali
    -Endüstriyel kazanlar
    -Buhar türbinleri
    -Kömür santralleri
    -Termik santraller
    -Rüzgar türbin jeneratörleri
    -Nükleer enerji üretimi
    -Gemi reaktörü
    -Savaş tankı
    -Askeri personel taşıyıcılar
    -Dizel santrali ve gaz motor fabrikası
    -Savaş uçakları
    -Roket fırlatma sistemleri
    -Roket motorları
    -Roket motor yanma test tesisi
    -Tanker
    -Kargo gemisi
    -RO/ RO gemisi
    -Yolcu gemileri
    -Ultra yüksek hızlı deniz otobüsleri
    -Feribotlar
    -Yüksek hızlı alimiyum gemi
    -Jeoloik araştırma gemisi
    -Petrol araştırma gemisi
    -Derin bataklık araştırma gemisi
    -Sualtı araçları
    -Mitsubishi gemi kontrol sistemleri
    -Dizel Mitsubishi deniz motorları
    -Güverte ekipmanları
    -Limanlar için vinçler
    -Kargo gemileri için yap ve pompalama türbinleri
    -Tek raylı taşıma sistemleri
    -Yüksek hızlı tren
    -Savunma amaçlı helikopter
    -Güdümlü silah sistemleri
    -Savuna amaçlı savaş uçakları
    -Savunma amaçlı denizaltı
    -İş makineleri üretim bakım ve tamir sistemleri
    -Otomotiv rüzgarı tüneli
    -İlkim rüzgarı tüneli
    -LAZER KAYNAK TEKNOLOJİSİ
    -Sahne makine sistemleri
    -Petro kimya tesisleri
    -Metanol tesisleri
    -Kompakt kimyasal işleme teçhizatları
    -İnorganik endüstriyel kimya tesisleri
    -Kağıt ve baskı makineleri
    -Mitsubishi elektron ışınlama sistemler


    (Not: Yazamadığım bir bu kadar daha var)


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ben de Volkswagen ile Mitsubishi'yi endüstri anlamında kıyaslayacak bir şey göremiyorum Onu belirtmek istedim. O yüzden o linki koydum.

    bütün bu tantana vw marka klima yok diye mi yani?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 4 Şubat 2011; 14:59:48 >




  • Arabalarla alakasını hala anlayamadım ?
  • Endüstriyel anlamda alaka kur sonra sevgili Taner ağabeye anlat lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Cahilliğimi bağışlayın bu kadar güzel bir motoru honda neden kaldırdı acaba , accordlara koysaydı çok iyi olurdu mesela, vergi diliminden çıkardı, araç ucuzlardı, alamayan arkadaşlar alırdı, civice talim etmek zorunda kalmazlardı. Neden 1.6 125bg araç yapmaya başladılar kendilerini neden gerilettiler, zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?

    Hayır geriletmediler. Aksine daha iyisini yaptılar. 2,0 i-Vtec 201 Hp-240 Hp. Bilginize

     VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride


    Acordda da koysalardı keske, acordlu aile babaları da tıslardan tokat yemek zorunda kalmasalardı....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: HorozKardes


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?

    Uçak üretmek geriye gitmekse HONDA geriye gitti hem de kanatlanıp uçarak Vw marka uçak ismi duyamadım ROKA yiyorum

    Uçak için Uçak genel'e yada konu dışına yazmanız gerekiyor, ben uçarken boeing kullanıyorum ama günlük hayatta arabayla falan idare ediyoruz...
    Vw uçak üretse ne güzel olurdu her uçak düştüğünde 'vw patladı çatladı' diye konu açabilirdiniz....

    Abicim HONDA marka jeti duymadıysan sana ne anlatabilirim ki ,en azından havadayken bundan sonraki uçuşlarınızda HONDA marka uçağı tercih ederseniz Boeing gibi kaza yapan uçaklardaki gibi riskli bir yolculuk yapmamış ve sevdiklerinize güvenle kavuşmuş olursunuz. hem bakın HONDA marka uçağı Boeing le kıyaslayabiliyoruz ama Vw marka bir uçak olmadığı için Boeingle kıyaslayamıyoruz Vw yöneticilerinin wright kardeşlerin uçak denilen demir kuşu HONDA mühendisleriyle birikte uçurduklarından haberleri yok galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HorozKardes -- 4 Şubat 2011; 15:16:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Cahilliğimi bağışlayın bu kadar güzel bir motoru honda neden kaldırdı acaba , accordlara koysaydı çok iyi olurdu mesela, vergi diliminden çıkardı, araç ucuzlardı, alamayan arkadaşlar alırdı, civice talim etmek zorunda kalmazlardı. Neden 1.6 125bg araç yapmaya başladılar kendilerini neden gerilettiler, zamanında 15 yıl ileride olan bir dev şimdi neden geride?

    Hayır geriletmediler. Aksine daha iyisini yaptılar. 2,0 i-Vtec 201 Hp-240 Hp. Bilginize


    Acordda da koysalardı keske, acordlu aile babaları da tıslardan tokat yemek zorunda kalmasalardı....


    Yazacak bir şeyiniz her zaman var. 10 farklı kişiye aynı anda tek başınıza cevap vermeye çalışıyorsunuz. Takdir ettim sizi. Gerçekten takdire şayan bir çaba bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 4 Şubat 2011; 15:21:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Endüstriyel anlamda alaka kur sonra sevgili Taner ağabeye anlat lütfen.

    Yani ne kadar çok dalda ürün üretirse arabaları o kadar kaliteli mi oluyor?

    ''Alıcı: Ben kaliteli bir araba almak istiyorum ama ucuz da olsun
    satıcı:beyefendi en ucuzları bizde kaliteleri de fena değil buyrun hemen inceleyelim aracımızı
    alıcı: Bu aracın sanki plastikleri sert gibi, torpidosunda ışık da yok, güneşliği de oyuncak gibi giderken de yok sesini çok alıyor diyorlar ..
    satıcı: olsun bizim uçaklarımız çok iyi uçar..
    Alıcı: E anlamadım
    Satıcı: ben de anlamadım, bana arabayla alakalı sorun olursa diğer ürünlerden bahset o şekilde kendini savun dediler....


    forumdaki lancer kullanıcısı bir arkadaştan itiraflar


    quote:

    valla arkadaşım toparlamaya çalışmışım da o kısım doğruymuş da.. işte bu tarz yorumlar yüzünden ben düşüncelerimi DHde paylaşmaz oldum.ilk kısım sence doğru olmayabilir ama doğru olmayan neresiymiş orasını da yazarsan ben de hatamı düzeltirim.özelden mesaj atan arkadaşlara gereken açıklamaları yapıyorum zaten. sıkılmakla alakalı değil etrafımda çok sevdiğim insanlara da görüntüsüne aldanıp kesinlikle almayın diyorum. hayatında 110 beygirden yukarı araçlara binmemiş insanların lancer alıp sonra da onu en performanslı ilan etmesi yüzünden yazmıyordum bi yazayım dedim yine başladınız. soruyorum 109 beygir araçlarınızla kaç araçla kapıştınız? öyle bi aracın yanından hızla gidip sonra kapıştım demek diil. uzun yolda adam basmıyordur sen kapıştım zannedersin. aynamda küçüldü dersin.o değil.adam belki o sırada radyoyla uğraşıyordur.benim dediğim yan yana aynı hızdan başlayıp ya da drag şeklinde.yarışmaya karar vererek. kaç araçla kapıştınız ya soruyorum sayısını verin hangi modelleri geçebildiniz video çekin gösterin. hiç yaptınız mı da performanslı diyorsunuz. işte bahsettiğim de buydu. çok bağırdığı için gidiyor zannediyorsunuz. Tamam hepimiz drag için almıyoruz ama performans kıyaslaması yapacaksanız somut şeylerden yapacaksınız. Ayrıca atmosferik olduğu için hiçbiriniz 5 beygir bile artıramıyorsunuz değil mi? Evet ben de artıramıyorum. 10 beygirlik yazılım için benden 500 lira istiyorlar. Ancak yine aynı paraya turbolu 160 beygirlik tsi lar 205 beygire sorunsuz ve güvenli çıkabiliyorlar. Vw servisi sahibi kendi golfüne yaptırmış gayet de sorunsuz.Hem de sorunlu dedikleri dsg ile. plakası da mas plakaydı inanmayan arkadaşlar olur diye söylüyorum. 122 beygir tsilara tek turbo olduğu için 30 beygir en fazla eklenebiliyormuş. lancerlarımızın hayal bile edemeyeceği artışlar bunlar.

    başka bir arkadaş da bundan performanslısı evo demiş. değil aslında. evo 295 beygir.120 milyar. ben c ve d sınıfı hakkında konuşuyorum. örnek olarak da vw grubundan fiyatları verdim hepsi de alınabilir fiyatlardalar.beğenmiyorsan evo al demek yerine birazcık düşünün. arada başka markaların 122 130 140 160 180 205 vs. vs. beygirlik seçenekleri fazlasıyla var. gidip 20 milyarlık meganları geçip lancer performanslı demeyin bana.

    Ben uzun yolda ailemle seyahat ederken 5-7 bin devir arasında neden kullanmak zorunda kalayım ki? Sollamaya çıkmadan vites küçültüp 4bin devirde sollamaya uygun hale getirip uğraşmak mı lancerı performanslı yapıyor?yoksa eziyetli mi? Başka bir turbolu araçta 6. vitesteyken gaza azıcık dokunup 3bin devirdeyken sollamayı tamamlamak mı performanslı ve rahat?

    Bu benim son atmosferik motorlu ve japon maceramdı. Koltuğun altındaki döşemenin altından metal kaporta görünüyor. Ses yalıtımı sıfır. Bagaj döşemesi ince kontraplaktan ibaret.Onu da döşemeye sabitlememişler. Güneşliklerimizde ışık yok. Ayna olduğuna şükredelim. GÜneşliklerin kalitesi zaten beni benden ediyor. Açınca bir süre sallanıyor kalitesizlikten.Gözlük koymak için bir yer düşünülmemiş. Sürücü tarafına da tutacak konulmuş. Tutacağı ne amaçla koymuşlar muamma. El kadar torpido gözümüz var içine 2 pet şişe zor sığıyor. Torpido gözünden gece bir şey almak isteyince tavan lambasını açmak zorunda kalıyoruz. 40 milyar para verip. Yine benim invite da torpido soğutma var. informda da vardır umarım. Milletin arabasının camları çift kat cam ses yalıtımı mükemmel. Benim aracımda yüksek sesli müzik dinlemek isteyince dışarıdan duyuluyor.Alalı 9 ay oldu koltukların süngerleri zamanla yassılaşıyor ve çirkin görünüyor.Zaten normalde de lüks bir görüntüsü yoktu ya neyse. 2008de alınmış passatlarda dümdüz taş gibi. Bu mudur japon yani? Bence bu sorunsuzluk değil düpedüz masraftan kaçmaktır. Cruise control ki çok faydalı. Kullanırsanız onsuz yapamazsınız. Cruse control almak için illa 1.8 vergi dilimine girip cvt gibi performanssız bir şanzımana razı olmak lazım. Ha unutmadan beyler radyonuz arada kafasına esip kaydettiğiniz kanalları silebilir dikkatli olun.

    Kimsenin ekmeğine mani olmayım diye ikinci yazımı daha olumlu yazmıştım ama benim gerçek görüşlerim bunlar. Ha ikinci elde 28 milyara bulursanız alın. Gidip 41 milyara sıfır almaya değmez. Üstüne 3-5 daha koyun da gazına bastınız mı giden bir araç alın.




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.