Şimdi Ara

ford 1838 t nasıl bir arabadır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
40.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ford 1838 t nasıl bir arabadır almaküzereyimyeniçıktığı için fazla bilgim alamadım fordcu arkadaşlardan yardım bekliyorum



  • Ben de boyle bir konu acacaktim.Firmaya 4 civarı çekici alacağız.2004-2008 arasi 4 man 2 Mercedes kullanmaktayiz.bazı ödeme avantajlarından dolayı ciddi anlamda Ford düşünüyoruz.kullanıcıların yorumları çok önemli.özellikle yakıt durumu hakkında bilgi almak istiyorum.
  • Yahu aynı paraya gidin 2004-2005 VOLVO FH 12 420 falan alın, şu yerli markalara bulaştığınıza değmez, inanınki...

    En azından konfor görürsünüz, sağlamlık görürsünüz, uzun ömürlülük görürsünüz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 28 Aralık 2010; 22:14:04 >
  • Tanıdık bir abim aldı arabası şuan 20 bin kmde yakıtı %38 yakıyor 42 ton basarla daha önce Scania G420 almıştı oda 50 bin kmde felan o %32 yakıyor aynı yol aynı basar tonajda kendisi ucuz diye aldığı için pişman oluyor.Benim hakkında bildiğim bu kadar 9 litre motor 1600 tork yürümüyor araba yakıyor bunları göz önüne almanızı tavsiye ederim.
  • ani bir kararla ve ünlü bir ford servisinin gazıyla 5 tane 1838t aldık bakalım.şu anda 95-2011 arası 10 adet ford kamyon-kırkayak kullanıyoruz.memnun olduğumuz var,olmadığımız da var.1-2 güne araçlar gelecek.konforun önemi yok.100 km lik bir yolda kullanılacak araçlar.sürekli 0 km man-mercedes aldık ama şöförler araçlara iyi bakmadığı için masrafları da markalarına yakışır şekilde olmadı.bu sebepten masraf konusunun çok farklı olmayacağını düşündük.yeni manlar 42 tonda 100 km de ne yakıyor acaba?
    bunca yakıt masrafının içinde bir de adblue masrafı açıldı başımıza hayırlı olsun.
    bu arada fiyat uygunluğundan,ödeme avantajlarından yok satıyormuş yeni fordlar.yetkilinin yalancısıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FBcoskunFB -- 1 Ocak 2011; 15:26:39 >
  • bende aldım 5 gün önce ama yılbaşından sonra çalışmaya başlıyacak bende doğrusu merak ediyorum ayrıyeten kiralık araba arayan arkadaşlar telefonunuzu bekliyorum tel:05416816719
  • fordu kırayak olarak güzel diyorlar ama tırı değmez dioyorlar parana az daha koy en azından bi MAN fln düşün yada azdaha koy Actros :D birazdaha koyabilirsen Scania :)
  • bizim bulunduğumuz ilçede şuan 5 tane oldu açıkcası ben fordun bu ülke insanının sırtındaki bir kene olarak görüyorum nihayetinde aracı alırken yediğiniz kazık kullanırken dahada içeri giriyor sonpişmanlık neye yarar dediğimiz anda satmaya karar verdiğinizde iş işten geçmiş oluyor....
    evet inanmıyan gider ford servislerinin önünde 2-3 saat oturur etrafına bakar gelen giren çıkan araçların ne için servise geldiklerini görür....
    balata dayanmayan retarderi arıza veren yolda durmayan 2yıl sürmeden aküleri hurdaya çıkan bir mahlukatla el ele verip binlerce kilometre çalışacağınız için çok şanslı olduğunuzu düşünüyorum.....





  • Arkadaşımda var.6-7 ay oldu alalı.Şu an gayet memnun kendisi,birlikde yolda yaptık.Araç gayet sessiz ve rahat idi.Roterdar ve kilima artıları.Arkadaş 1500 deviri geçmiyor ve zorlamıyor.Yakıt değerlerinden memnun kendisi.

    Fakat unutmayalım ki ford bir daf, scania,volvo,man değil.Parasına ve şartlarına göre değerlendirince bence düşünülebilir.
  • gereksiz bir araba cok yakıor ve de kendi klasmanındaki diger arabalara gore rampa yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musiuw

    gereksiz bir araba cok yakıor ve de kendi klasmanındaki diger arabalara gore rampa yok



    Allah aşkına bu kadar sıradan ve bilinçsizce konuşmayın.O paraya ne alacaksın,daf,scanıa,man,volvo,axor hangisi??Kendi klasmanı derken hangi arabayı kast ettiniz.

    Herhalde cebinizde 200 bin tl var.Bu yüzden gereksiz buluyorsunuz.

    At sahibine göre kişner,sen 2bin,2bin beşyüzde gidersen hangi araba az yakar.

    İki kelime yazıp gitmekle olmuyor bu işler.Anlatın bakalım hepimiz öğrenelim.

    Bu arada fordu hiç sevmem.Hiçbir arabasını, fakat bu şekilde de eleştirmek doğru değil.Herhalde kimse elinde iyi bir para olsa gidip almaz.Fakat ne kadar köfte o kadar ekmek.




  • ford 1838 t nasıl bir arabadır

    Motor : 10----
    SANZIMAN : 10---
    YAKIT : 10--
    Performans : 10--
    sürüs Zevki : 10---
    DIS Görünüm : 10---

    -------10 no Araba--------

     ford 1838 t nasıl bir arabadır
  • ( TAşıMACıLAR )

    Ford Cargo 1838T Çekici, hem kabin konforu hem de düşük işletme maliyetleri ile şoför ve işletmeci dostu olarak Türkiye şartlarına en uygun hizmeti sunmaktadır.

    1,1 milyon m2lik alana kurulmuş olan Ford İnönü Eskişehir fabrikası’nda Ford Cargo kamyon, çekici ve Ecotorq motorlar üretilmektedir. 1960 yılından beri %100 Türk işgücü ile çalışan Ford İnönü Kamyon Fabrikası, yıllık 10000 adet kamyon üretim kapasitesiyle, müşterilerin ihtiyaçlarına en uygun çözümler sunarak, en yüksek kalitede hizmet vermeye devam ediyor. Ford Cargo kamyonlar, 1500 kişilik çalışanı, 200 kişilik Ar-Ge mühendislik kadrosu ve yaygın satış, servis ve yedek parça ağı ile tüm müşterilerin isteklerini en iyi şekilde karşılamaya ve kazandırmaya devam ediyor. Yurtiçinde 36 kamyon yetkili satıcısı , yurtdışında 20 adet distribütörü ile Rusya, Türkiye Cumhuriyetleri, Doğu Avrupa, Afrika ve Ortadoğu’da 70’e yakın ülkede, dünyanın dört bir yanındaki müşterilere ulaşıyor.


    İşte Ford Cargo 1838T’nin öne çıkan 20 özelliği

    1-) Yeni 380PS maksimum güç ve 1600Nm maksimum torka sahip Ecotorq motor ile aracın çekiş gücü artırılmıştır. Yakıt tüketimi, motor ömrü ve çekiş gücünün optimum kombinasyonu yeni 380PS Ecotorq motor ile sağlanmıştır.

    2-) Standart olarak verilen son teknoloji Euro-5 emisyon seviyesi ile Türkiye’de üretilen en çevreci çekici Ford Cargo 1838T hem yurtiçi hem Avrupa’da istenilen her rotada kullanılabilmektedir.

    3-) Yeni teknoloji motoru, filtreleri, yağ seviye sensörü ve özel yarı sentetik motor yağı sayesinde bakım aralıkları 30.000 km’ye kadar çıkarılmıştır. Bu sayede bakım ve işletim maliyetleri düşürülmüş ve aracın kullanım ömrü boyunca serviste geçirdiği süre kısaltılmıştır

    4-) Yeni Z-Cam fren sistemi sıcak fren performansında iyileştirme sağlamıştır. Diğer yandan, yeni Z-Cam fren sistemi ile fren balata ömrü artırılmış ve servis maliyetleri düşürülmüştür

    5-) Zorlu şartlara göre tamamen yeniden tasarlanan 4 körüklü arka havalı süspansiyon ile her yol ve iklim koşulunda daha konforlu ve güvenli sürüş imkanı sunulmuş, süspansiyon ömrü artırılmıştır

    6-) Kinetik tasarım anlayışı ile yenilenen ön tampon sayesinde daha güçlü bir görünüm sağlanmıştır. Platin renkli ön ızgara ve model etiketleri ise araca daha şık bir dış görünüm kazandırmıştır.

    7-) İptal edilen yatak camı sayesinde aracın güvenliği artırılmış, ses ve ısı izolasyonu iyileştirilmiştir.

    8-) Yeni kabin üstü 3 lamba ve iç kısmı da boyanan tepe rüzgarlık ile aracın görünüşü kuvvetlendirilmiştir. 3 lamba ile gece ve kötü hava koşullarında aracın önden fark edilmesi kolaylaştırılmış, içi boyanan tepe rüzgarlık ile aracın görünüşünde bütünlük sağlanmıştır.

    9-) Kinetik tasarım anlayışı ile yenilenen arka stoplar ile aacın modern duruşu vurgulanmıştır. Yeni lensler ile aracın karanlık şartlarda diğer sürücüler tarafından daha uzaktan ve daha kolay görünmesi sağlanmaktadır.

    10-) Standart olarak sunulan 650 Lt. alüminyum yakıt tankı ile daha yüksek yakıt taşıma kapasitesi sunulmuştur. Aynı zamanda aracın boş ağırlığı düşürülmüş ve yakıt tankının paslanmazlık dayanımı artırılmıştır.

    11-) Standart 1200 mm. opsiyonel 1050/1140/1250 mm. olarak 4 farklı yükseklikte sunulan kaydırılabilir 5. teker alternatifleri ile hacimli taşıma, silobas, damper dorse, yakıt tankeri ve benzeri uygulama seçenekleri sunulmaktadır. Bu sayede farklı ürün gruplarını taşıyan filoların tüm ihtiyaçları ile Ford Cargo 1838T’yi kullanabilmeleri hedeflenmiştir.

    12-) Ford Cargo 1838T’nin piyasadaki her türlü treyler ile orijinal soketler kullanılarak elektrik bağlantısı yapabilmesi hedeflenmiştir. Bu sebeple, 2x7 pinli konnektörler standart, 15 pinli konnektörler yedek parça olarak sunulmaktadır.

    13-) Müşteri talepleri doğrultusunda standart olarak MTCO takograf verilmeye başlanmıştır.

    14-) Platin rengi dijital gösterge paneli, far bezeli, orta bezel ve torpido gözü tutamağı ile içeride daha seçkin bir görünüm sunulmaktadır. Ön göğüs panelindeki renk değişikliği kabin içindeki diğer renklerle bütünlük sağlamıştır. İç aydınlatma butonu tavandan ön göğüs paneline taşınarak sürücünün erişimi kolaylaştırılmıştır.

    15-) Daha rahat kavramaya olanak tanıyan yeni tasarım direksiyon simidi ile sürüş güvenliği artırılmıştır

    16-) Direksiyon kolonuna taşınan retarder kumanda kolu ile sürücüye daha rahat kullanım imkanı sağlanmış, sürüş güvenliği artırılmıştır.

    17-) Tüm Ford Cargo 1838T çekicilerde standart sunulan klima ile sürücü konforu ve bu sayede sürücü emniyeti de artırılmıştır.

    18-) Standart olarak sunulan ayarlanabilir kolçaklı sürücü koltuğu ile sürüş konforu artırılmıştır. Ayrıca kolçağın katlanabilmesi özelliği sayesinde yatak bölümüne geçişler yine eskisi gibi kolay ve rahattır.

    19-) Yeni tavan kaplaması, koltuk ve yatak kumaşı, deseni ve rengi ile hem daha modern bir görünüm sunulmaktadır hem de kire ve toza karşı dayanım artırılmıştır.

    20-) Yeni çok fonksiyonlu orta konsol tasarımı ve eklenen harita gözleri ile sürücü, yanında bulundurmak istediği eşyaları, bardak, pet şişe, kartları ve diğer malzemeleri için kolayca yer bulacaktır


    Ford Cargo 1838T Çekici'nin teknik özellikleri


    Kabin: Yüksek tavan, Çift yataklı çelik konstrüksiyon kabin
    Motor tipi: Ford Ecotorq 9 litre turboşarjlı, Intercooler (TCI) Euro-5
    Güç (PS/DD): 380 / 2200
    Tork (NM/DD): 1600 / 1450 – 1600
    Yakıt Enjeksiyonu: Bosch – Ortak yakıt yolu (Common Rail)
    Yakıt Tankı: 650 litre alüminyum
    Üre Tankı: 76 Litre
    Debriyaj: 430 mm., asbestsiz, tek kuru plaka, servo takviyeli hidrolik çekme tip
    Şanzıman: ZF 16S 1620, 16+2 vites
    Fren Sistemi: (Ø.MM X MM. UZUNLUK) Çift devreli hava hattı, Yag süzücülü ve ısıtmalı hava isleme ünitesi, Retarder
    Süspansiyon: Ön Parabolik makaslar Arka 4 körüklü havalı süspansiyon, Önde ve arkada anti-roll bar ve amortisörler
    Şasi: Yüksek mukavemetli niobium alasım çelik sasi
    Arka Aks:MERITOR RS 186 (3,73:1), Diferansiyel kilidi
    Akü:24V, 2x12V 180 Amp.h
    Alternatör.80 Amp.



     ford 1838 t nasıl bir arabadır




  • bende bu araçtan almak istiyorum fakat ezelden beri ford dedin mi fazla yakar sözü aklımdan çıkmıyor.. kullanan arkadaslardan fikirlerini bekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nesuat

    bende bu araçtan almak istiyorum fakat ezelden beri ford dedin mi fazla yakar sözü aklımdan çıkmıyor.. kullanan arkadaslardan fikirlerini bekliyorum..


    Uzak dur kardeşim 15 binde bir kupa takozu değiştirirsin yönün sanayiden çıkmaz. eski Fordlar daha iyiydi emin ol. Bütçeye takviye yaparak AXOR al ömürlük kullan.
  • Firmamızda 7 adet 1838T ford cargo mevcut. Şu ana kadar kabin takozu hariç , bakım dışı bir sebepten servise girmedi. araçlar 120k - 140k arasında.Kabin takozu içinde 2 ay önce bir kampanya uygulandı o günden bu güne sorun yaşamadık.
  • Kabin takozu hastalığı zaten.O serinin kamyonunda da var
  • 140000 tl ona vereceginize euro dustugu icin 150000 tlye man tgs alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aga b kaç sene olmuş bu araba iyimi yha babam eskiden fordu vardı şahin bakışlı şahin bakışlının bir altı 1210 babam en çok ekmek yediğim araba forddu diyo şuanki arabaları öylemi bilmiyorum ama hala şahin bakışlı hayranı babamı sürekli keşke satamsaydım diyor şuanda istiyor şahin bakışlı şahin bakışlıyla az taş kafa tokatlaması yokmuş ozmanlar taş kafa 0 yine babam geçiyomuş birde egzoz şimdi babam anlattıkca kamyonlara tırlara ilgim artıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.