Şimdi Ara

Fluence Privilège dci edc alınır mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
15.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba.biz oyak üyesi olarak Fluence Privilège dci edc 110 beygirlik araca 49600 gibi bi fiyat çıkardılar.ayriyetten 500 lira da dosya masrafı.sizce fluence in bu en dolu paketine değer mi?yok değmez diyosanız yine bu fiyata dizel otomatik önerilerinize de açığım



  • İyi günler. O fiyata maalesef dizel otomatik bulamazsın oguz. Tercih edebileceğin markalar sınırlı zaten Renault, Vw, Skoda, Seat..Opel ile Toyotayı saymıyorum onların dizel otomatikleri bu araçlar yanında hantal kalır. Söylediğin para o araca verilir araçta hakkını verir emin olabilirsin.Skoda, Seat ve vw nin şanzuman ve motorları daha başarılıdır hatta vw birçok noktada bu araçtan daha başarılıdır fakat vw fiyat olarak 10 bin kadar yukarda, Seat daha az konfor ve güvenlik.. Skodanında her ne kadar vücudunu 1.6 TDİ 105PS başarılı bir motor beslese ve aktarmasını 7 ileri DSG gibi çok başarılı bi şanzuman sağlasada Renaultun yanında basit, sıradan ve başarısız kalacağını düşünüyorum birçok noktada. Bu yüzden bence bu aracı alıp güle gülede binebilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun.
  • bugün aracı test ettim.otomatikliğine hayran kaldım.bu kadar iyi beklemiyodum.sürüş rahat olunca dış tasarımının gözümde pek bi değeri kalmadı açıkcası
  • hangi bayide test ettiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    hangi bayide test ettiniz?


    kemal terpetoğlulları nda test ettim
  • Aracın teknik verilerine baktımda gayet tercih edilebilir yani mükemmel verileri var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz58

    arkadaşlar merhaba.biz oyak üyesi olarak Fluence Privilège dci edc 110 beygirlik araca 49600 gibi bi fiyat çıkardılar.ayriyetten 500 lira da dosya masrafı.sizce fluence in bu en dolu paketine değer mi?yok değmez diyosanız yine bu fiyata dizel otomatik önerilerinize de açığım


    49600+ 500 kampanya desteği derken, İNG bank'ın aldığı dosya parası dahil mi hariç mi?

    Bana şöyle bir fiyat çıkardılar; Kredimi dışarıdan alırsam veya peşin alırsam 50.300 TL (ne oyak ne renault ile hiçbir akrabalığım yok) Kampanyadan yararlanacaksam da 50.800 TL...

    Aracı renault kampanyasından almak +500'e rağmen daha cazip geldi ve öyle de aldım... Yani size ing kredisi alırsanız araç 49600 + 500 TL kredi dosya masrafı çıkarmışlarsa, bence gayet iyi, kampanya döneminde daha fazla + indirim olamaz zaten... Ama 50.100 + 500 TL ing'ye ödenen masraf ise toplamda sadece 700 TL Oyak indirimi yapmış oluyorlar, aslında birşey yapmamış oluyorlar yani...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRODO555 -- 22 Aralık 2010; 12:23:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRODO555

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz58

    arkadaşlar merhaba.biz oyak üyesi olarak Fluence Privilège dci edc 110 beygirlik araca 49600 gibi bi fiyat çıkardılar.ayriyetten 500 lira da dosya masrafı.sizce fluence in bu en dolu paketine değer mi?yok değmez diyosanız yine bu fiyata dizel otomatik önerilerinize de açığım


    49600+ 500 kampanya desteği derken, İNG bank'ın aldığı dosya parası dahil mi hariç mi?

    Bana şöyle bir fiyat çıkardılar; Kredimi dışarıdan alırsam veya peşin alırsam 50.300 TL (ne oyak ne renault ile hiçbir akrabalığım yok) Kampanyadan yararlanacaksam da 50.800 TL...

    Aracı renault kampanyasından almak +500'e rağmen daha cazip geldi ve öyle de aldım... Yani size ing kredisi alırsanız araç 49600 + 500 TL kredi dosya masrafı çıkarmışlarsa, bence gayet iyi, kampanya döneminde daha fazla + indirim olamaz zaten... Ama 50.100 + 500 TL ing'ye ödenen masraf ise toplamda sadece 700 TL Oyak indirimi yapmış oluyorlar, aslında birşey yapmamış oluyorlar yani...


    o +500 tl bankanın alıcağı dosya parası.kredi konusunda bize şöyle dediler.eğer 36 ay vadeli olursa araç 55 bine fln gelicek.12 yada 24 ay olduğu zaman fiyat fazla çıkmıyodu.tam hatırlayamadım.siz hangi şubeden fiyat aldınız? benim 49600+500 lük aldığım teklif aldığım bayi mais ti.kemal terpetoğulları nda oyak kapmanyası olmadan nakit fiyata 52400, kredili fiyata 52900 dediler.ama oyak için bilgisayardan baktı ve 49600 dedi.ama terpetoğulları nda oyak kampayası geçmiyomuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz58

    o +500 tl bankanın alıcağı dosya parası.kredi konusunda bize şöyle dediler.eğer 36 ay vadeli olursa araç 55 bine fln gelicek.12 yada 24 ay olduğu zaman fiyat fazla çıkmıyodu.tam hatırlayamadım.siz hangi şubeden fiyat aldınız? benim 49600+500 lük aldığım teklif aldığım bayi mais ti.kemal terpetoğulları nda oyak kapmanyası olmadan nakit fiyata 52400, kredili fiyata 52900 dediler.ama oyak için bilgisayardan baktı ve 49600 dedi.ama terpetoğulları nda oyak kampayası geçmiyomuş

    Ben Mais-Bursa dan aldım aracı... Bizde tabi oyak vs. durumlar olmadığı için araç 50.800, kredi 48 ay 35.000, banka mais'e 34500 ödedi, ben de 15.500 ödedim, 800 tl plaka masrafı vardı onu vermedim, kendi plakacımda (aynı zamanda kaskomu da yapan acente) 260 trafik sigortası ve özel plaka için emniyet bağışı dahil 480 TL'ye bitti tescil işi (parayı göndermeyi unuttuğumu da şimdi hatırladım :)) Yani araba 50480 e geldi, 500 tl de ing bank krediden kesti...

    Ama şöyle bir şey dedilerdi mais'ten, eğer arabayı peşin veya krediyi başka bankadan kendim hallederek alsaydım 500 TL daha düşeceklerdi... Yani 50.300 - 800 plaka masrafı 49.500'e vereceklerdi... İNG nin kampanyasından kredi alınınca mais de bankaya katkı primi ödüyormuş, onu sizden almayız dediler yani... %0,71 48 ay için güzel orandı öyle alayım dedim... Zaten herkes dosya parası / komisyon vs. alacak bir şekilde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRODO555 -- 23 Aralık 2010; 15:27:08 >




  • VW'nin DSG 7 şanzımanındaki ardı arkası kesilmeyen sorunlar, beni Renault EDC alma fikrine yöneltti. Şu anda piyasadaki yarı otomatik vitesli arabalar içerisinde en alınabilecek araba gibi geldi bana. Umarım DSG 7'de karşılaşılan ciddi sorunlarla EDC kullanıcıları karşılaşmazlar.
  • Aslında biraz beklemekte fayda var yeni bi şanzuman sorunlu olabilir ama renault bence daha çok konfora yönelik bi şanzuman geliştirmiştir o yüzden gerçekten güzel yaptıysa ilerde bi sıkıntı yaratmaz düşüncesindeyim.Test eden bilir arkadaşlar deneyimlerini yazarlarsa bizde bilgi sahibi oluruz.

    Saygılar.
  • EDC iyidir DSG den sonra bence alınabilecek bir şanzıman ..
  • Şanzımanla ilgili şikayet denebilecek tek bir durumla karşılaştım şimdiye kadar... Ama o da aslında sistemin kendisiyle ilgili bir durum.. Şöyle ki:

    Biliyorsunuz EDC nin DC'si "dual clutch" demek, yani çift kavrama... Twin clutch da deniyor dsg de dct de... Bu sistemde vites dişlileri iki ayrı mil üzerinde... gittiğiniz vites bir milde iken geçeceğiniz muhtemel vitesler (bir alt ve bir üst) diğer mil üzerinde ve yarım dişli mesafede hazır tutuluyor... Zaten bu sayede sıralı hızlanma ve yavaşlama değişiklikleri çok çabuk yapılıyor...

    İşte bu noktada şöyle bir problem yaşıyorsunuz, Çift yönlü yolda sollamaya çıktınız (gerçi ben 4 şeritli yolda aracı denemek için eşkiyalık yaparken fark ettim ama sorun olacak hali böyle olur) ve karşıdan gelen aracın beklediğinizden daha yakın veya daha hızlı, en kötüsü de her ikisi birden olduğunu gördünüz diyelim... Otomatik vites kullanan sürücülerin ilk tepkisi gaza köküne kadar basıp tam kickdown yaparak iki alt vitese geçmek olur...

    EDC şanzımanda iki alt vites mevcut vitesle aynı mil üzerinde olduğu için, vites değişimi normal vites değişiminden iki kat uzun sürüyor, bu sürede de araba mevcut vites üstünde de gitmediği yani gazda olmadığı için kayda değer bir yığılma oluyor...

    Bu konu bir gün bir yerde birilerine ciddi problem olabilir, halletmenin yolu ise bu tip durumlarda asla tam kickdown yapmamak, önce gazı yarıdan fazlaya kadar açıp çabuk şekilde bir alta, sonra çok lazımsa dibine kadar basıp iki alta geçme davranışını refleks haline getirmek lazım... İki tip davranış arasında çok ciddi bir ara hızlanma farkı var...




  • Benim anlamadığım birşey var kickdown yapıldığında nası 2 vites birden küçültür araba? Her hızdamı böyledir bu? + zaten eğer öyle bir durum varsa araba atıyorum 5 ten 3 e bianda geçerse şanzumanı elimize alma riskimiz var kaldıki bu dizel bi araba risk daha yüksek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Benim anlamadığım birşey var kickdown yapıldığında nası 2 vites birden küçültür araba? Her hızdamı böyledir bu? + zaten eğer öyle bir durum varsa araba atıyorum 5 ten 3 e bianda geçerse şanzumanı elimize alma riskimiz var kaldıki bu dizel bi araba risk daha yüksek


    Otomatik vitesli araçların (benim kullandıklarımda) tamamında iki kademeli kickdown var zaten... İlki gaz pedalının yarısı civarında, diğeri de dibinde... Ama şimdiye kadar kullandığım otomatiklerin hepsi de en az 6 ileriydi, belki 4 ileri otomatiklerde kickdown tek kademeli olabilir bilmiyorum... 5 ve yukarısında da iki vites aşağı almanın problem yaracak derecede sakıncası olamaz... Zaten biliyorsunuz bütün manuel kontrol edilebilir otomatik vitesli arabalarda siz istediğiniz kadar komut verin, araç hızına göre motoru mantıksız devirlere çıkaracak veya düşürecek viteslere geçmez... 1. viteste 7000 rpm çevirerek sürekli gidemezsiniz mesela, komut vermeseniz de 'ye geçer, veya siz küçültmeseniz de yavaşlarken kendi başına vites düşürür ve tamamen durunca da 1e geçer...

    O anlamda eğer 2 vites aşağısı motor devrini mesela 8 bine çıkartacaksa eğer, tapa gaz bassanız bile o işi yapmaz araç... Hiçbir araç yapmaz (smg şanzımanlı m3 yapar belki ama o da devir mesela 10 bine çıkacaksa 2 aşağı almaz vitesi)...




  • şimdi hocam bahsettiğimiz araç otomatik şanzumanlı ve dizel bi araç..böyle bi aracın kickdown sırasında 2 vites birden küçültmesi ne demektir?? örneğin (kendi kullandığım aracın değerleriyle yazıyıorum,ki fluencin motoruda aynı sınıfta ve güçte olduğundan hız ve devir miktarları aşağı yukarı aynı olacaktır),4. viteste 70 km hızla gidiyorsunuz.motor ortalama 1800-2200 devir çeviriyor.sollamaya çıktınız,4. viteste yeterli akselerasyonu sağlayamayacağınızı düşündünüz ve gazı sonuna kadar kökleyip kickdown yaptınız.araç otomatik şanzumanlı olduğu için 4ten 2ye aldı.70 km hızda 2. viteste giderseniz deviriniz 3800-4200 arasında olacaktır.otomatikte kesin bi fikrim yok,ancak düz vitesli araçlarda bu şekilde 2 vites birden küçülterek deviri 2000den 4000e çıkarmak şanzumana aşırı yük binmesine yol açar ve araba yığılır.bu verdiğim devir değerleri aracın şanzuman oranlarına göre küçük farklılıklar gösterir fakat sonuç olarak 2 vites küçültmede devir yaklaşık 2000 devir yukarı çıkar.hadi diyelim ki çok güçlü bi şanzuman ve fazla yük binmesi bi zarar vermedi.yine ortada bir sorun var.dizel bi araçta 4000 devirde giderken o viteste hızlanmaya çalışmak mantıklı bi hareket olmaz.yani kısacası dizel araçlar torkunu 2000-4000 devir aralığında sürekli ürettiği için bu araçları bu devir aralığı DIŞINDA kullanmak,hele ki hızlanmaya zorlamak aşırı yakıt tüketiminden başka bişey değildir.dizel araçların maksimum verimde çalıştığı devir bandı kısadır.ve bu aralık 2 vites birden küçültüp hızlanmak için yeterli bi aralık değildir.buna kafam karıştı benimde işte.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    4. viteste 70 km hızla gidiyorsunuz.motor ortalama 1800-2200 devir çeviriyor.


    70 km süratle giderken 4. vites olmaz, araca göre 5 veya 6. vites olur... Neyse, araçlar normalde 2200 devirle yürümez ki; 2200 gayet gücü torku üstte bir devir... Optimum olan, turbonun devrede olduğu en alt devirde kullanmaktır, yani aracına göre 1600-1800 rpm ... Bu devirde 2kickdown yapınca da devir 3 le çarpılmaz, 3200-3500 falan olur.. Ama olmuyor işte, daha doğrusu olana kadar ara. yaklaşık 0,50-0,70 sn yığılıyor..

    Zaten yukarıda yazdığım gibi, otomatik vitesler mantıksız vites değişimlerini kendisi yapmayı geç, sürücü komut verse bile uygulamıyor..
  • evet bugun sabah test ettim edc dci fluence i,

    Genel olarak motor şanzımanı sevdim ve benim için en önemli konu olan düşük hızlarda direksiyon yumuşaklığı ve yüksek hızlarda sertleşmesi gayet güzeldi. iç mekan ferah palstik ve işçilik güzeldi.en sevdigim yani kilima kontrollerinin olduğu yerden vitesin oraya doğru giden orta kısmın ince olması idi. bence sağ bacak diz kısmının sağa doğru deymeden durması ferahlık hissinde büyük etken.

    kalkış sonuçta robitize debriyaj şeklinde bu belli oluyor. 2-1 düşüşlerinde hafif yıgılma yapıyor. ama easytronic le alakası yok sonuçta. dedigin gibi kickdownda hem hemen tepkili degil hemde sarsıyor gibi geldi. ama zaten pek kick down yapmaya gerek olmadı. genel olarak performansı iyi geldi.

    normal 1-2-3-4-5-6 çok güzel geçişler hiç anlaşılmıyor. geçiş devirleri bana güzel geldi. 6 vites 110 da çekiş tatminkar. ekonomi yapmak için 7 vitese gerek yok bu seferde çekiş düşüyor.

    kemal tepretoğullarında testi gerçekleştirdim. ancak dynamic için 49600 gibi saçma bir fiyat verdiler. çünküforumda 45750 ye alanlar var. sanırım araca talep olunca indirim yapmak işlerine gelmiyor. zaten araçta fazla yok. yılbaşından sonra indirimde olabilir. bu firmaların işi belli olmuyor.




  • arkadaşlar edc şanzıman fluence alanlar deneyimlerini paylaşırsa memnun oluruz. bende 2004 megane ıı otomatik var. benim araçta triptronik vites geçişlerini hissetiriyor.
  • fluence de 49 000 liraya değer ne var merak ediyorum? 10.000 km kullandım geçtiğim her km ye lanet olsun! öyle bir bütce ile araba arasam başta fransız malı bakmam tüm imkanlarımı zorlar alman modellerden asla vazgeçmem biraz donanımdan kısar dizel otomatik golf alır arabaya biniyorum derim. seçenek çok o fiyatlara liste fiyatlarına kanmamak lazım 50 000 liraya her kapı açılır bu piyasada size önerim fransız ve italyan arabalarından uzak durun DSG içinde işkemden atanlara kulak tıkayın. öneri olarak 1.Golf TDI dsg , 2.opel astra cdtı malesef manual , 3.(her ne kadar sağlamlığı tartışılır olsada denediğim zaman gerçekten büyük zevk aldığım peugeot 308 1.6 HDI smg f1 otomatik en full versionu 47000 lira cam tavan dahil), son olarak da sessizliği ve sağlamlığı ile yolda huzur ve güven veren 1.4 d4d motor ile ara hızlanmalarda hantal ama istikrarlı büyük baba toyota corolla' yı öneriyorum. renault da benim için sadece laguna vardır başka arabasına artık ne binerim nede alırım hele hele 2006 megane sedan DCI da yaşadığım kitap olucak sorunlardan sonra bundan sonra renault don üretse almam hele hele otomatik Allah yazdıysa bozsun.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.