Şimdi Ara

B SPEC HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
5.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • B Spec tam olarak nedir? bir sürücü kiralıyoruz ve yarışlara girmesini sağlıyoruz fakat benim tur bindirdiğim yarışlarda eleman ilk 3 e giremiyor. acaba belli bir taktik mi var? bir de ne tip sürücü kiralamak lazım? gt5 ustaları yardım edin



  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakkagan -- 1 Mart 2016; 20:39:29 >
  • senin araç 1000 beygir,rakiplerinki 200-300 beygirse geçiyor..adam tam bir geri zekalı,level 21 e kadar yükselttim hala basit basit hatalar yapıyor,sinir hastası olmak için birebir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vampire Lestat -- 16 Aralık 2010; 15:50:00 >
  • yok işte ben de onu diyorum. araba kat kat iyi rakiplerden ama sunday cuptı sanırım 2. oldu anca
  • level 25 lik pilot var bende, adam 2 araç sollayıp geçiyor, ilk virajda 3-4 araca yol veriyor, tam mal
  • Senin sürücünün seviyesi düşük ise çok sağlam araçlar verme.50-100 bg yüksek olsun yoksa saçmalar.Ayrıca pistlere göre araçlar verin ilk başlarda ve fazla asabi yapmayın çıldırıyo Ayrıca yavaşla, hızlan, sabitle, solla bunları doğru zamanlarda kullanın.Zaten zamanla kendi kendine oynamaya başlıyor.Benim şöför çok iyi kullanıyor 17,5 lwl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REAL MADRID

    level 25 lik pilot var bende, adam 2 araç sollayıp geçiyor, ilk virajda 3-4 araca yol veriyor, tam mal

    o yol vermeleri beni deli ediyor zaten,herifi agresif diye aldık tam bir centilmen çıktı,pistte beyfendilik yapıp gelene buyur geç diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newokca

    Senin sürücünün seviyesi düşük ise çok sağlam araçlar verme.50-100 bg yüksek olsun yoksa saçmalar.Ayrıca pistlere göre araçlar verin ilk başlarda ve fazla asabi yapmayın çıldırıyo Ayrıca yavaşla, hızlan, sabitle, solla bunları doğru zamanlarda kullanın.Zaten zamanla kendi kendine oynamaya başlıyor.Benim şöför çok iyi kullanıyor 17,5 lwl.

    o bir yere kadar işe yarıyor,bazı pistlerde tıkanıp kalıyor
  • Tabiki belli biryerden sonra full asabi ve yüksek bg oynuyorsun ama önce pilot yetişmeli(düşük leveller için).Şuan ben full asabi gidiyorum kolay kolay kontrolden çıkmıyor.Benden iyi kullanıyor Tek eksiği çarpmadan oynuyor,ben viraja girerken direk dalıyorum bölelikle öne geçiyorum.Ama benim elemam yavaş girip 1-2 kişi geçebiliyor.
  • hadi ya ben direk verdim altına 700bg mustangi ondan beceremiyor demekki .. sürücü diyince ehliyetini yeni almış adam veriyo galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi risendark -- 16 Aralık 2010; 16:41:26 >
  • B-spec sürücünüzün moralitesi 'üst çapraz mavi ok' olduğunda yarışlara sokun ve müdahele etmeyin, şoförünüzün az bir zaman sonra 'ibre'si sola sakinliğe doğru kaydığında (maviye yaklaştığında) komut vermelisiniz. Arabayı iyi/kötü kullanması bu 'ibre' ile bağlantılı.
  • 4 tane sürücüm var levelleri 10 civarında hepsinin hangisi yükselişte ise onunla giriyorum yarışa ve ilk başlarda sakin kullanım gerçekleştiriyorum hızını düşürüp sakinleştirmek gerekiyor sürücüyü yoksa boyuna spin atıyor, daha sonra hız arttırıp tam agrasifleşmeden hızı sabitliyorum böylelikle yarışları alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CUSTA

    B-spec sürücünüzün moralitesi 'üst çapraz mavi ok' olduğunda yarışlara sokun ve müdahele etmeyin, şoförünüzün az bir zaman sonra 'ibre'si sola sakinliğe doğru kaydığında (maviye yaklaştığında) komut vermelisiniz. Arabayı iyi/kötü kullanması bu 'ibre' ile bağlantılı.

    ibre kırmızıya geldiği zaman agresifleşip hata yapabiliyor ama çokda maviye kayınca bu seferde çok sakin oluyor,ağırdan alıyor virajları ve rakipler bi süre sonra yetişiyor,dengeyi yakalamak lazım.ama buda bir yere kadar iş bi süre sonra sizden çıkıyor,ne derseniz deyin bazı dediklerinizi yapamıyor,istediğiniz kadar iyi yönetin adam mal olunca gamepad i yedirtiyor insana sinirden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vampire Lestat -- 16 Aralık 2010; 19:36:31 >
  • Söledikleriniz çok doğru.Ben,benim gerizekalıya her yarış için özel araba hazırladım.Sonun sonu vaziyette başlangıçda hızını arttır komudunu veriyorum 2 kez sonra bırakıyorum o yapıyo bişiler.
    Benim en büyük şikayetim b-spec deki tur sayıları çok fazla birde kendimiz oynamadığımız için çok sıkıyo ve çok zaman alıyo.
    Birde ufak bir hatırlatma yapiim örneğin alıp hazırladığınız bi araçda çoğunlukla yumuşak lastik kullanıyorsunuzdur spor veya yarış fakat yarışlar bu aracanıza koyduğu lastiği kabul etmezse stok lastikle sizi oynatıyo.Üstatları etkilemediği için dikkat edilmiyo ama b-spec deki çaylaklarda çok fark eder bu ayrıntıyı atlamayın




  • Maç dizi vs olduğunda B-spec hayli keyifli başlat yarışı al parayı bak keyfine :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vampire Lestat

    quote:

    Orijinalden alıntı: CUSTA

    B-spec sürücünüzün moralitesi 'üst çapraz mavi ok' olduğunda yarışlara sokun ve müdahele etmeyin, şoförünüzün az bir zaman sonra 'ibre'si sola sakinliğe doğru kaydığında (maviye yaklaştığında) komut vermelisiniz. Arabayı iyi/kötü kullanması bu 'ibre' ile bağlantılı.

    ibre kırmızıya geldiği zaman agresifleşip hata yapabiliyor ama çokda maviye kayınca bu seferde çok sakin oluyor,ağırdan alıyor virajları ve rakipler bi süre sonra yetişiyor,dengeyi yakalamak lazım.ama buda bir yere kadar iş bi süre sonra sizden çıkıyor,ne derseniz deyin bazı dediklerinizi yapamıyor,istediğiniz kadar iyi yönetin adam mal olunca gamepad i yedirtiyor insana sinirden

    Mal demeyelimde, seviyesiz acemi desek daha doğru olur. Kesinlikle 20 seviyeleri bekleliyiniz A-spec'den daha zevkli olduğunu göreceksiniz. Bu seviyelerdeki sürücünüzle Nurburgring ve Sarthe'de 1 tur hiç komut vermeden tampon kamerada izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. İnanın çok ama çok gerçekci. Hızlı yarış arabalarıyla (Toyota GT One) (Minolta Toyota) deneyiniz (lastiklere dikkat). Kazancınız seviye+para+gamepad olacaktır. Hızlı oyunlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CUSTA

    B-spec sürücünüzün moralitesi 'üst çapraz mavi ok' olduğunda yarışlara sokun ve müdahele etmeyin, şoförünüzün az bir zaman sonra 'ibre'si sola sakinliğe doğru kaydığında (maviye yaklaştığında) komut vermelisiniz. Arabayı iyi/kötü kullanması bu 'ibre' ile bağlantılı.



    bu ok seviyesi neye göre yükseliyor benim sürücüye baktım akşam ok hep aşağı çapraz gösteriyor ,
    nasıl yukarı çapraz gösterecek? ok.
  • Bence okun yukarı aşağı felan çok önemli değil, benim elamanın oku bağzen aşada oluyor bağzen yukarda oluyor ama sıkıntı olmadı şimdiye kadar bir fark görmedim.
    Bu arada gerçekten b-spec zamanla baya eğlenceli oluyor hatta sizin okadar uğraşıp kazanamadığınız yarışları kazanıyor.a-specin 2 katı tur oluyor burda, biraz fazla ama onunda mantığı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: CUSTA

    B-spec sürücünüzün moralitesi 'üst çapraz mavi ok' olduğunda yarışlara sokun ve müdahele etmeyin, şoförünüzün az bir zaman sonra 'ibre'si sola sakinliğe doğru kaydığında (maviye yaklaştığında) komut vermelisiniz. Arabayı iyi/kötü kullanması bu 'ibre' ile bağlantılı.



    bu ok seviyesi neye göre yükseliyor benim sürücüye baktım akşam ok hep aşağı çapraz gösteriyor ,
    nasıl yukarı çapraz gösterecek? ok.

    Pes'teki yorgunluk okları gibi düşün dinlenmesi gerekiyor yani. Diğer sürücünle 3 - 5 yarış yapınca düzeliyorlar. Sürücün 1 tane ise..; Virajları az olan yollarda (tekrar tekrar) oynatın ve fazla komut vermeyin.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.