Şimdi Ara

Cihazınızı KVK Teknik Servise teslim etmeden önce 2 kez düşünün!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
32.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye'nin cep telefonu sektöründe en büyük ve en güvenilir olarak bilinen firmalarından KVK'nın, müşteri memnuniyeti anlayışı ve yaşadıklarım...


    --
    18 Ekim 2010, Pazartesi günü saat 16:00 civarında Nokia Xpress Music 5800 (Evet kızılay dağıtmış gibi herkeste olan) cep telefonumu Kozyatağı KVK Teknik Servise Genel Ekran Problemi kaydıyla bıraktım. KVK'nın sözde tüketiciyi mağdur etmeme politikası gereği 15gün'den uzun süren onarımlarda size ait olana denk bir cihaz vererek ödünç telefon hizmeti veriyorlar(Sözde.) 15nci gün cihazımı sorması ve onarımı tamamlanmamışsa ödünç cihaz alması için bir tanıdığımı KVK'ya gönderdim.

    KVK cihazımın servis süresince ilk fiyaskosunu bu konuda verdi(Zamanı saymazsak). Telefonuma denk bir cihaz vermeleri gerekirken, tabir-i caizse milattan kalma aşırı zarar görmüş, tuş takımı dağılmış ve pislik içerisinde Nokia 1110 benzeri bir telefonu yolladılar. Güldüm geçtim.

    Cihazım onarıma girdikten sonra 1 Milli ve 1 Dini olmak üzere 2 bayram, 1 arife görüp. 7 İş günü tatilde kvk tatil yaptığından yaklaşık cihazımı teslim edeli 38 gün sonra cep telefonuma telefonunuz onarılmıştır, gelip alınız tarzında bir mesaj geldi.

    Cihazımı almaya gittiğimde "Mekanik parça değişti, telefonunuza yazılım güncellenmesi yapıldı onarım işlemleri tamamlandı" denildi kvk çalışanı tarafından. Mekanik(?!?) kelimesini duyunca bu işte bir iş var dedim ve teslim evrağını imzalamadan cihazımı kontrol etmek istediğimi söyledim. Cihazı kontrol ettiğimde servise verme sebebim olan ekrandaki gri fon üzerinde beliren gün geçtikçe sayısı artan siyah şeritlerdi(çizik değil, ekranda görüntü sorunu) çözülmediğini farkettim.

    Sorunun çözülmediğini söyledim ve gösterdim çalışanlara. "Tamam, bu kaydı kapatıp yeni arıza kaydı açalım" denildi. Tabiki kabul etmedim, bunu kabul etmem bi 40gün daha beklemem gerektiği anlamına geliyordu. Kabul etmedim ve cihazın onarım işlemlerini kabul etmeyip, servisin kaldığı yerden (27nci iş günü) devam edip cihazımın sorununun çözülmesini istedim. Çalışanlar arasında geçen diyaloglar vs vs derken. Bunun mümkün olmadığı söylenildi. Yok artık! Israrlarım sonuca varmadı ve cihazın onarımını kabul etmeyip, cihazı da almayıp KVK Teknik servisten çıktım.

    İlk yaptığım KVK Genel Merkezi aramak oldu, telefon konuşması beklediğim gibi oldu ve topu başka yere attılar. Onarılması için cihazımı KVK'ya bırakmıştım ancak KVK'da onarılması için TELESERVICE'e göndermiş. Oranın telefon numarasını verip ulaşmamı söylediler. Oradan da çözüm çıkmayacağını bildiğimden bu bölümü es geçip, NOKIA TÜRKİYE Destek hattını aradım.

    Olayı anlatıp şikayet bildirimi açtım. 29 Aralık 2010 tarihinde açtığım şikayet bildirimine telefondaki bayanın 1-2 gün içerisinde sonuca bağlanır demesi tabiki yalan çıktı ve halen ses soluk yok!

    Sonuç olarak 50 Gündür cep telefonum KVK'da ve halen çözüme ulaşabilmiş değilim! Bunları yazmamdaki amaç cihazını KVK TEKNİK SERVİS'e bırakacakların biraz olsun bilgilendirebilmektir karşılaşacakları olaylar konusunda... İnternette kvk ile ilgili yüzlerce bu tarz şikayet mesajı var. Türkiyede Cep Telefonu sektöründeki en büyük ve en güvenilir olarak bilinen firmalardan birinin böyle birşey yaşatması...

    Sorunumu çözmek için bütün önerilere açığım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xonar -- 6 Aralık 2010; 1:08:31 >



  • Arkadaşım geçmiş olsun. Malesef ki yine bir 5800 sorunu...
    Sana tavsiyem hiç oyalanmadan elindeki begelerle TSHH'ne gidip sorunu anlatman. Onlar sana ne yapman gerektiği konusunda yardımcı olurlar, merak etme...
  • Umuyorum...
    Yarın vaktim yok ancak çarşamba günü gitmeyi planlıyorum, bu yoğunlukta birde oraya nasıl gideceksem...
  • KVK için değil söyleyeceklerim (Genpa Teknik Servis) fakat merkezdeki yöneticilerine ulaşman çoğu kez problemin çözümü için yeterli oluyor fakat işte inan ki insanı sıkıntıya sokuyor, stres oluyorsun.

    Garanti kapsamında telefonumun ön kapağını ücreti karşılığında değiştirmek için verdiğimde adamlar telefonum orta göbeğini kırıp bana vermeye kalkmışlardı. Bir de utanmadan siz zaten böyle vermiştiniz diyip işin içinde sıyrılmışlardı.
    İstanbul merkezle yapmış olduğum görüşme neticesinde telefonumun orta gövdesi bedava olacak şekilde değiştirilmek üzere tekrardan servise girdi, 3 gün sonra bu sefer arka kapağını kırık vermeye kalktılar.
    Aklı evvel ergen teknisyen kişi güç denemesi yapmış sanırım, bütün yuvaları çatlatmıştı. Aynı döngü yine gerçekleşti ve bu sefer de arka kapağını değiştirip verdiler. Son sefer de aldığımda telefonun bütün ön kapak, orta gövde, arka kapak değişmiş oldu fakat bu seferde teknisyen arkadaşın kılı telefonun ekranındaydı. Artık pes edip, gidip güzel bir telefon vida takımı aldım ve Youtube'dan adım adım izlediğim videolarla bir güzel kendim açıp, camını tozunu adamın kılını temizledim, kapadım.

    Ne yazık ki o an için o şubede problemler çözülemiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    KVK için değil söyleyeceklerim (Genpa Teknik Servis) fakat merkezdeki yöneticilerine ulaşman çoğu kez problemin çözümü için yeterli oluyor fakat işte inan ki insanı sıkıntıya sokuyor, stres oluyorsun.

    Garanti kapsamında telefonumun ön kapağını ücreti karşılığında değiştirmek için verdiğimde adamlar telefonum orta göbeğini kırıp bana vermeye kalkmışlardı. Bir de utanmadan siz zaten böyle vermiştiniz diyip işin içinde sıyrılmışlardı.
    İstanbul merkezle yapmış olduğum görüşme neticesinde telefonumun orta gövdesi bedava olacak şekilde değiştirilmek üzere tekrardan servise girdi, 3 gün sonra bu sefer arka kapağını kırık vermeye kalktılar.
    Aklı evvel ergen teknisyen kişi güç denemesi yapmış sanırım, bütün yuvaları çatlatmıştı. Aynı döngü yine gerçekleşti ve bu sefer de arka kapağını değiştirip verdiler. Son sefer de aldığımda telefonun bütün ön kapak, orta gövde, arka kapak değişmiş oldu fakat bu seferde teknisyen arkadaşın kılı telefonun ekranındaydı. Artık pes edip, gidip güzel bir telefon vida takımı aldım ve Youtube'dan adım adım izlediğim videolarla bir güzel kendim açıp, camını tozunu adamın kılını temizledim, kapadım.

    Ne yazık ki o an için o şubede problemler çözülemiyor.


    Aynı şekilde kvk'dan telefonu almaya gittiğimde cihazı açarken kontrol için nokia boot ekranında (beyaz fon) ekran üzerinde toz olduğunu görmüştüm. Cihaz ne de olsa tekrar servise girecek diye es geçtim, o anki sinirimi arttırmak istemediğimden...

    Kvk'da hiçbir şekilde muhatap bulunmuyor... Size de geçmiş olsun, ayrı bi vakaa o da... Telefonu sağlam versek bile, sağlam verdiğimize dair kanıtımız dahi yok resmen...
  • Telefonuma acil ihtiyacım olduğundan, arızası çözülmemiş halde geri almak zorunda kaldım. Nokia Destek'den halen ses soluk çıkmadı, dün sorgulattım incelenme aşamasındaymış şikayetim. Telefonda yaptığım şikayetin nesini inceliyorlar anlayamadım ya neyse...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar
    Telefonuma acil ihtiyacım olduğundan, arızası çözülmemiş halde geri almak zorunda kaldım. Nokia Destek'den halen ses soluk çıkmadı, dün sorgulattım incelenme aşamasındaymış şikayetim. Telefonda yaptığım şikayetin nesini inceliyorlar anlayamadım ya neyse...

    kvk bencede içler acısı genpa nasıl peki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqqqqq0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar
    Telefonuma acil ihtiyacım olduğundan, arızası çözülmemiş halde geri almak zorunda kaldım. Nokia Destek'den halen ses soluk çıkmadı, dün sorgulattım incelenme aşamasındaymış şikayetim. Telefonda yaptığım şikayetin nesini inceliyorlar anlayamadım ya neyse...

    kvk bencede içler acısı genpa nasıl peki


    Yaklaşık 1 sene önce dayımın samsung cep telefonunu bırakmıştım. 2 hafta içerisinde cihaz tamir olup çıktı sorunsuzca. Ancak şu sıralar internette genpa hakkında da kötü şeyler yazılıp, çiziliyor...
  • htc p4550 pda'mı bırakmıştım 19 şubatta arızasıda telefon edilemiyordu..garanti dışıydı ve anakart değişimi için 650 tl istediler bende kabul etmeyip iade istedim..20 gün sonra geri aldım ekranında ölü pikseller olmuş ! tabi teslim formunu imzalayıp sonra inceleyebildim telefonu.hemen geri döndüm bunu size verdiğimde böyle değildi dedim(kvk bakırköy bu arada)..burada teknisyen yok cihazı kartala gönderdik oradaki teknisyen bu durumu cihaz ilk geldiginde makbuza yazmış dedi.bende dedim yani benden kaynaklımıymış? evet dediler.böyle bişey imkansız dedim bunun tamir edilmesini istiyorum verdigim gibi geri verin bana dedim.tekrar verdim cihazı ve toplam 31 gün sonra yani bugün gittim aldım..ölü pikseller daha da artmış ve bana söylenilen "Cihaz önceki gelişindede bu pikseller ölüydü,ücret karşılığı ekran değişebilir"..ne kadar konuştuysam ettiysemde çözüme ulaşamadım ve bela okuya okuya eve geri döndüm.yarın tükoder'e başvurmayı düşünüyorum...KESİNLİKLE CİHAZ VERMEYİN ARKADAŞLAR GARANTİLİ OLSA BİLE.Garantili olan cihazlarıda umursamıyorlar birsürü tanıdıgımın başına geldi bu tür olaylar..
  • şu anda saat 11.00 da girmiş olduğum bakırköy kvk dan direkt çıkıp ofisime geldim ve sinirden elim ayağım titriyor
    e55 cihazı tamire verdim bana bugün mesaj attılar cihazınızı alın diye cihazı almaya gittim arızalardan hiç biri yapılmamış
    neden yapılmadı diyorum panl arızası var diyor onasıl birşey diyorum kasadan kaynaklı diyor
    ses problemi ve hafıza kartını görmüyordu cihaz panelle ne alakası var (bilmeyenler atlamasın lütfen e55 de ön panel dediği parlak olan kısım cihazdan ayrı bir parçadır)o bağımsız bir parçadır ses problemi ayrı birşey diyorum bana gelmiş panel değişirse komple arızalar gider diyor panelede 153 tl fityat çıkarıyor
    prosedür diye bir türkü tutturmuş onu söyleyip duruyor
    işin ilginç yanı cihazı kullanan ablam tornavida tutmasını bilmez cihazın içi açılmış diorlar ula nerden tutturursak hesabına yatıyorlar yemin ediyorum güvenlik olmasa üstüne atlayacaktım bundan sonra kvk cihaz alacağıma gider yurtdışı alırım hiç olmassa bırakın ucuza getirmeyi sinir harbi yaşamam ha bu arada cihazını kvk ya vermek isteyenler bence uğraşmasın şu andan itibaren kvk cihaz ne alırım nede aldırırım...
  • 2010 yılında açtığım konuyu 2012 yılında güncelleyeyim...

    Söz konusu cihaz 6 kere servise girdi. Hakem heyetinden 3-4 ayda sonuç çıktı. Sonuç para iadesi şeklindeydi. 2011 Ekim ayında çıkan sonuca rağmen para iadesini yaklaşık 2 hafta önce anca aldık. Durumu siz düşünün.

    Hakem heyetinden çıkan karara Nokia ve KVK'ya çağrı merkezleri üzerinden kayıt bırakarak sonuçlamalarını bekledik ki çok büyük hata olduğunu da böylece anlamış olduk. Bizzat gidip yüz yüze görüşebileceğiniz noktalarına başvurun. Biz çağrı merkezinden personeller dönüş yapacak diye beklerken, adamlar evraklarımı işleme dahi koymamışlardı.

    Sonuç olarak bundan sonra ne nokia markalı ne de kvk çıkışlı cihaz alırım. Teknik servis olayı da hikaye. Cihaz veya parça/chip değişimi gerektirmeyen arızalarını zaten kendim çözebiliyorum söküp. Cihaz/parça/chip değişimi konusunda da cihazı onarmadan servisten çıkardıkları için pek bir esprisi kalmıyor anlayacağınız. Giderim yurt dışından gelme cihaz alırım çok daha uygun fiyata hiç yoktan bozuldumu servisiyle uğraşıp sinir harbi yaşamam.
  • Ülkemizde sistem biraz ağır işliyor malesef ama bedel iadeni almış olmana sevindim, ürün yurt dışı cihaz olsaydı, bu şansın hiç olmayacaktı...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar

    2010 yılında açtığım konuyu 2012 yılında güncelleyeyim...

    Söz konusu cihaz 6 kere servise girdi. Hakem heyetinden 3-4 ayda sonuç çıktı. Sonuç para iadesi şeklindeydi. 2011 Ekim ayında çıkan sonuca rağmen para iadesini yaklaşık 2 hafta önce anca aldık. Durumu siz düşünün.

    Hakem heyetinden çıkan karara Nokia ve KVK'ya çağrı merkezleri üzerinden kayıt bırakarak sonuçlamalarını bekledik ki çok büyük hata olduğunu da böylece anlamış olduk. Bizzat gidip yüz yüze görüşebileceğiniz noktalarına başvurun. Biz çağrı merkezinden personeller dönüş yapacak diye beklerken, adamlar evraklarımı işleme dahi koymamışlardı.

    Sonuç olarak bundan sonra ne nokia markalı ne de kvk çıkışlı cihaz alırım. Teknik servis olayı da hikaye. Cihaz veya parça/chip değişimi gerektirmeyen arızalarını zaten kendim çözebiliyorum söküp. Cihaz/parça/chip değişimi konusunda da cihazı onarmadan servisten çıkardıkları için pek bir esprisi kalmıyor anlayacağınız. Giderim yurt dışından gelme cihaz alırım çok daha uygun fiyata hiç yoktan bozuldumu servisiyle uğraşıp sinir harbi yaşamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Ülkemizde sistem biraz ağır işliyor malesef ama bedel iadeni almış olmana sevindim, ürün yurt dışı cihaz olsaydı, bu şansın hiç olmayacaktı...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar

    2010 yılında açtığım konuyu 2012 yılında güncelleyeyim...

    Söz konusu cihaz 6 kere servise girdi. Hakem heyetinden 3-4 ayda sonuç çıktı. Sonuç para iadesi şeklindeydi. 2011 Ekim ayında çıkan sonuca rağmen para iadesini yaklaşık 2 hafta önce anca aldık. Durumu siz düşünün.

    Hakem heyetinden çıkan karara Nokia ve KVK'ya çağrı merkezleri üzerinden kayıt bırakarak sonuçlamalarını bekledik ki çok büyük hata olduğunu da böylece anlamış olduk. Bizzat gidip yüz yüze görüşebileceğiniz noktalarına başvurun. Biz çağrı merkezinden personeller dönüş yapacak diye beklerken, adamlar evraklarımı işleme dahi koymamışlardı.

    Sonuç olarak bundan sonra ne nokia markalı ne de kvk çıkışlı cihaz alırım. Teknik servis olayı da hikaye. Cihaz veya parça/chip değişimi gerektirmeyen arızalarını zaten kendim çözebiliyorum söküp. Cihaz/parça/chip değişimi konusunda da cihazı onarmadan servisten çıkardıkları için pek bir esprisi kalmıyor anlayacağınız. Giderim yurt dışından gelme cihaz alırım çok daha uygun fiyata hiç yoktan bozuldumu servisiyle uğraşıp sinir harbi yaşamam.



    Ürün yurt dışı olsaydı: sinirlerim bozulmamış, saatlerce telefonda bekletilmemiş ve bir ton evrak işiyle uğraşmamış olacaktım. Hiç yoktan çözüm yolum basit olacaktı, 6 ay bile düzgünce kullanamadığım cihaz için bu kadar uğraş gerekmeyecekti kısacası. Tamire verip en kısa sürede geri alacaktım ücreti neyse ödeyip yurt dışı cihazda.

    Yani şu saatten itibaren GARANTİLİ ibaresinin benim için bir önemi yok KVK için.

    Bu olaylar öncesi sizinle de konuşmuştuk izlemem gereken yol hakkında bana bilgi vermiştiniz, ilginize teşekkür ederim bu konuda. Keşke işleyiş de düzgün ve mantık çerçevesinde olsa...
  • Rica ederim, ama benim fikrim yine de garantiden yana. Garanti kapsamında 2 kez bedel iadesi aldım.
    Süreç sıkıntılı ama beklemeye değiyor bence...
  • bu kadar çok olumsuz yanıt yazılmışki benım diyiceklerim dikkate alınırmı tabikide bilemem . öncelikle arkadaşlar ben bu zamana kadar nokia dan şaşmayan ama 1 yıl önce blackberry alıp yeni ir serüvene atılan bir gencim :) şimdi gelelim asıl konuya gerek 6600 gerek n95 gerek n97 gereksede 2100 kullandığım dönemlerde kvk ya ne yazıkki uğramak zorunda kalmıştım . 2100 ın ekranı görüntü vermiyordu gayet güzel garenti kapsamında alıp 3gün içinde geri verdiler . 6600ın 3 ayrı sorunu oldu biri blootooth kullanılamaz hale gelmişti ( yere düşürmelerim sonucu ) 0 fatura tutarı ile hallettiler 3 gün içerisinde sonra orta o joyıstık gibi olan tus kendı kendıne yukarı basıyordu yine benım hatamdı kapagını acıp o tusu sokmustum aldılar yıne 0 maliyet 3 gün içinde teslim son sorunum şarjda olusmustu şarj olmuyordu bir kere daha aldılar 0 maliyet 3 gün içerisinde geri verdiler n95 e gelelim oda 1 kere gitti kızak üst takım tuşları basmıyordu nemli ortamdan dolayı ıslanmıstı ve onu bile adamlar 0 maliyet 3 iş günü içerisinde teslim ettiler n97 nin ekranı dustukden sonra ortasında kocaman bır sıyah sıvı akısı oldu onuda yaolnış olmasın 6 iş günü içerisinde 0 maliyetle verdiler . bu zamana kadar anlıyacagınız sorunla karsılasmadım Allaha şükür ama 9300ümü servise bırakalı 3 iş günü oldu nette baktıgımda hala aynı mesajı goruyorum yanı bır ses çıkışı ve tus takımı arızası 3 gündemi oluyor ? ilk defa sorunla karsılasıcam galiba bu yazılarınızı okuyuncada ıyıce bır ıcım karamsar oldu . garanti dahiline aldılar telefonu fakat ne zamana gelır Allah kerim galiba :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar

    Türkiye'nin cep telefonu sektöründe en büyük ve en güvenilir olarak bilinen firmalarından KVK'nın, müşteri memnuniyeti anlayışı ve yaşadıklarım...


    --
    18 Ekim 2010, Pazartesi günü saat 16:00 civarında Nokia Xpress Music 5800 (Evet kızılay dağıtmış gibi herkeste olan) cep telefonumu Kozyatağı KVK Teknik Servise Genel Ekran Problemi kaydıyla bıraktım. KVK'nın sözde tüketiciyi mağdur etmeme politikası gereği 15gün'den uzun süren onarımlarda size ait olana denk bir cihaz vererek ödünç telefon hizmeti veriyorlar(Sözde.) 15nci gün cihazımı sorması ve onarımı tamamlanmamışsa ödünç cihaz alması için bir tanıdığımı KVK'ya gönderdim.

    KVK cihazımın servis süresince ilk fiyaskosunu bu konuda verdi(Zamanı saymazsak). Telefonuma denk bir cihaz vermeleri gerekirken, tabir-i caizse milattan kalma aşırı zarar görmüş, tuş takımı dağılmış ve pislik içerisinde Nokia 1110 benzeri bir telefonu yolladılar. Güldüm geçtim.

    Cihazım onarıma girdikten sonra 1 Milli ve 1 Dini olmak üzere 2 bayram, 1 arife görüp. 7 İş günü tatilde kvk tatil yaptığından yaklaşık cihazımı teslim edeli 38 gün sonra cep telefonuma telefonunuz onarılmıştır, gelip alınız tarzında bir mesaj geldi.

    Cihazımı almaya gittiğimde "Mekanik parça değişti, telefonunuza yazılım güncellenmesi yapıldı onarım işlemleri tamamlandı" denildi kvk çalışanı tarafından. Mekanik(?!?) kelimesini duyunca bu işte bir iş var dedim ve teslim evrağını imzalamadan cihazımı kontrol etmek istediğimi söyledim. Cihazı kontrol ettiğimde servise verme sebebim olan ekrandaki gri fon üzerinde beliren gün geçtikçe sayısı artan siyah şeritlerdi(çizik değil, ekranda görüntü sorunu) çözülmediğini farkettim.

    Sorunun çözülmediğini söyledim ve gösterdim çalışanlara. "Tamam, bu kaydı kapatıp yeni arıza kaydı açalım" denildi. Tabiki kabul etmedim, bunu kabul etmem bi 40gün daha beklemem gerektiği anlamına geliyordu. Kabul etmedim ve cihazın onarım işlemlerini kabul etmeyip, servisin kaldığı yerden (27nci iş günü) devam edip cihazımın sorununun çözülmesini istedim. Çalışanlar arasında geçen diyaloglar vs vs derken. Bunun mümkün olmadığı söylenildi. Yok artık! Israrlarım sonuca varmadı ve cihazın onarımını kabul etmeyip, cihazı da almayıp KVK Teknik servisten çıktım.

    İlk yaptığım KVK Genel Merkezi aramak oldu, telefon konuşması beklediğim gibi oldu ve topu başka yere attılar. Onarılması için cihazımı KVK'ya bırakmıştım ancak KVK'da onarılması için TELESERVICE'e göndermiş. Oranın telefon numarasını verip ulaşmamı söylediler. Oradan da çözüm çıkmayacağını bildiğimden bu bölümü es geçip, NOKIA TÜRKİYE Destek hattını aradım.

    Olayı anlatıp şikayet bildirimi açtım. 29 Aralık 2010 tarihinde açtığım şikayet bildirimine telefondaki bayanın 1-2 gün içerisinde sonuca bağlanır demesi tabiki yalan çıktı ve halen ses soluk yok!

    Sonuç olarak 50 Gündür cep telefonum KVK'da ve halen çözüme ulaşabilmiş değilim! Bunları yazmamdaki amaç cihazını KVK TEKNİK SERVİS'e bırakacakların biraz olsun bilgilendirebilmektir karşılaşacakları olaylar konusunda... İnternette kvk ile ilgili yüzlerce bu tarz şikayet mesajı var. Türkiyede Cep Telefonu sektöründeki en büyük ve en güvenilir olarak bilinen firmalardan birinin böyle birşey yaşatması...

    Sorunumu çözmek için bütün önerilere açığım...

    5800 model cihazlara her zaman Teleservice hizmet verir,sen cihazı KVK'ya da bıraksan,Nokianın istediği işleyiş gereği o cihaz Teleservice'de tamir görür,dolayısıyla yapabilecekleri birşey yok


    quote:

    Orijinalden alıntı: cheetlack

    şu anda saat 11.00 da girmiş olduğum bakırköy kvk dan direkt çıkıp ofisime geldim ve sinirden elim ayağım titriyor
    e55 cihazı tamire verdim bana bugün mesaj attılar cihazınızı alın diye cihazı almaya gittim arızalardan hiç biri yapılmamış
    neden yapılmadı diyorum panl arızası var diyor onasıl birşey diyorum kasadan kaynaklı diyor
    ses problemi ve hafıza kartını görmüyordu cihaz panelle ne alakası var (bilmeyenler atlamasın lütfen e55 de ön panel dediği parlak olan kısım cihazdan ayrı bir parçadır)o bağımsız bir parçadır ses problemi ayrı birşey diyorum bana gelmiş panel değişirse komple arızalar gider diyor panelede 153 tl fityat çıkarıyor
    prosedür diye bir türkü tutturmuş onu söyleyip duruyor
    işin ilginç yanı cihazı kullanan ablam tornavida tutmasını bilmez cihazın içi açılmış diorlar ula nerden tutturursak hesabına yatıyorlar yemin ediyorum güvenlik olmasa üstüne atlayacaktım bundan sonra kvk cihaz alacağıma gider yurtdışı alırım hiç olmassa bırakın ucuza getirmeyi sinir harbi yaşamam ha bu arada cihazını kvk ya vermek isteyenler bence uğraşmasın şu andan itibaren kvk cihaz ne alırım nede aldırırım...


    Nokia model cihazlarda ön panel akustiği sağlar,dolayısıyla ses gelmeme arızası olabilir,senin telefonunda arıza neden kaynaklı bilemem ama belki bu yüzden değişmemişdirler.
  • N8 telefonumu Teleservice'den kurtardım onarımı yapılmış fakat bataryada problem varmış fatura ile tekrar servise verin batarya değiştirilsin dendi bu sefer Teleservice'ye vermedim aldım Kvk'ye götürdüm 1 mart'ta teslim ettim bugün on gün oldu bakalım bir batarya için ne kadar bekleyeceğiz(ellerinde batarya yokmuş Finlandiyaya sipariş verdiler herhalde)
    kısaca al birini vur ötekine..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YateQo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar

    Türkiye'nin cep telefonu sektöründe en büyük ve en güvenilir olarak bilinen firmalarından KVK'nın, müşteri memnuniyeti anlayışı ve yaşadıklarım...


    --
    18 Ekim 2010, Pazartesi günü saat 16:00 civarında Nokia Xpress Music 5800 (Evet kızılay dağıtmış gibi herkeste olan) cep telefonumu Kozyatağı KVK Teknik Servise Genel Ekran Problemi kaydıyla bıraktım. KVK'nın sözde tüketiciyi mağdur etmeme politikası gereği 15gün'den uzun süren onarımlarda size ait olana denk bir cihaz vererek ödünç telefon hizmeti veriyorlar(Sözde.) 15nci gün cihazımı sorması ve onarımı tamamlanmamışsa ödünç cihaz alması için bir tanıdığımı KVK'ya gönderdim.

    KVK cihazımın servis süresince ilk fiyaskosunu bu konuda verdi(Zamanı saymazsak). Telefonuma denk bir cihaz vermeleri gerekirken, tabir-i caizse milattan kalma aşırı zarar görmüş, tuş takımı dağılmış ve pislik içerisinde Nokia 1110 benzeri bir telefonu yolladılar. Güldüm geçtim.

    Cihazım onarıma girdikten sonra 1 Milli ve 1 Dini olmak üzere 2 bayram, 1 arife görüp. 7 İş günü tatilde kvk tatil yaptığından yaklaşık cihazımı teslim edeli 38 gün sonra cep telefonuma telefonunuz onarılmıştır, gelip alınız tarzında bir mesaj geldi.

    Cihazımı almaya gittiğimde "Mekanik parça değişti, telefonunuza yazılım güncellenmesi yapıldı onarım işlemleri tamamlandı" denildi kvk çalışanı tarafından. Mekanik(?!?) kelimesini duyunca bu işte bir iş var dedim ve teslim evrağını imzalamadan cihazımı kontrol etmek istediğimi söyledim. Cihazı kontrol ettiğimde servise verme sebebim olan ekrandaki gri fon üzerinde beliren gün geçtikçe sayısı artan siyah şeritlerdi(çizik değil, ekranda görüntü sorunu) çözülmediğini farkettim.

    Sorunun çözülmediğini söyledim ve gösterdim çalışanlara. "Tamam, bu kaydı kapatıp yeni arıza kaydı açalım" denildi. Tabiki kabul etmedim, bunu kabul etmem bi 40gün daha beklemem gerektiği anlamına geliyordu. Kabul etmedim ve cihazın onarım işlemlerini kabul etmeyip, servisin kaldığı yerden (27nci iş günü) devam edip cihazımın sorununun çözülmesini istedim. Çalışanlar arasında geçen diyaloglar vs vs derken. Bunun mümkün olmadığı söylenildi. Yok artık! Israrlarım sonuca varmadı ve cihazın onarımını kabul etmeyip, cihazı da almayıp KVK Teknik servisten çıktım.

    İlk yaptığım KVK Genel Merkezi aramak oldu, telefon konuşması beklediğim gibi oldu ve topu başka yere attılar. Onarılması için cihazımı KVK'ya bırakmıştım ancak KVK'da onarılması için TELESERVICE'e göndermiş. Oranın telefon numarasını verip ulaşmamı söylediler. Oradan da çözüm çıkmayacağını bildiğimden bu bölümü es geçip, NOKIA TÜRKİYE Destek hattını aradım.

    Olayı anlatıp şikayet bildirimi açtım. 29 Aralık 2010 tarihinde açtığım şikayet bildirimine telefondaki bayanın 1-2 gün içerisinde sonuca bağlanır demesi tabiki yalan çıktı ve halen ses soluk yok!

    Sonuç olarak 50 Gündür cep telefonum KVK'da ve halen çözüme ulaşabilmiş değilim! Bunları yazmamdaki amaç cihazını KVK TEKNİK SERVİS'e bırakacakların biraz olsun bilgilendirebilmektir karşılaşacakları olaylar konusunda... İnternette kvk ile ilgili yüzlerce bu tarz şikayet mesajı var. Türkiyede Cep Telefonu sektöründeki en büyük ve en güvenilir olarak bilinen firmalardan birinin böyle birşey yaşatması...

    Sorunumu çözmek için bütün önerilere açığım...

    5800 model cihazlara her zaman Teleservice hizmet verir,sen cihazı KVK'ya da bıraksan,Nokianın istediği işleyiş gereği o cihaz Teleservice'de tamir görür,dolayısıyla yapabilecekleri birşey yok


    quote:

    Orijinalden alıntı: cheetlack

    şu anda saat 11.00 da girmiş olduğum bakırköy kvk dan direkt çıkıp ofisime geldim ve sinirden elim ayağım titriyor
    e55 cihazı tamire verdim bana bugün mesaj attılar cihazınızı alın diye cihazı almaya gittim arızalardan hiç biri yapılmamış
    neden yapılmadı diyorum panl arızası var diyor onasıl birşey diyorum kasadan kaynaklı diyor
    ses problemi ve hafıza kartını görmüyordu cihaz panelle ne alakası var (bilmeyenler atlamasın lütfen e55 de ön panel dediği parlak olan kısım cihazdan ayrı bir parçadır)o bağımsız bir parçadır ses problemi ayrı birşey diyorum bana gelmiş panel değişirse komple arızalar gider diyor panelede 153 tl fityat çıkarıyor
    prosedür diye bir türkü tutturmuş onu söyleyip duruyor
    işin ilginç yanı cihazı kullanan ablam tornavida tutmasını bilmez cihazın içi açılmış diorlar ula nerden tutturursak hesabına yatıyorlar yemin ediyorum güvenlik olmasa üstüne atlayacaktım bundan sonra kvk cihaz alacağıma gider yurtdışı alırım hiç olmassa bırakın ucuza getirmeyi sinir harbi yaşamam ha bu arada cihazını kvk ya vermek isteyenler bence uğraşmasın şu andan itibaren kvk cihaz ne alırım nede aldırırım...


    Nokia model cihazlarda ön panel akustiği sağlar,dolayısıyla ses gelmeme arızası olabilir,senin telefonunda arıza neden kaynaklı bilemem ama belki bu yüzden değişmemişdirler.

    Söz konusu malesef sadece tamir konusu değil. Olay tamir boyutunu zaten aşmıştı. Benim yasal olarak muhatap olduğum firma/kurum burada KVK. En büyük sorunda adam akıllı muhatap olmamalarıydı en başta.

    Öyle yada böyle herhangi bir üçüncü kurum/kuruluş da olsa arada yine olay KVK'dan geçiyor, prosedür gereği. Ücret iade kararım çıktığında elimdeki evrağa göre muhatapım kvk. Kvk'ya ulaştığımda nokia'ya paslıyorlar, nokia tekrar kvk ya paslıyor. Kvk evrakları gönderdik onay bekliyoruz diyor sonra öğreniyorum ki nokia'ya evrak namına hiçbir şey gitmemiş.

    İşlem zinciri gibi düşünebilirsiniz ve bende hep bu zincirin KVK halkasında sorun çıktı.
  • Meraklısına, imzamdaki hikayeme de beklerim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xonar

    2010 yılında açtığım konuyu 2012 yılında güncelleyeyim...

    Söz konusu cihaz 6 kere servise girdi. Hakem heyetinden 3-4 ayda sonuç çıktı. Sonuç para iadesi şeklindeydi. 2011 Ekim ayında çıkan sonuca rağmen para iadesini yaklaşık 2 hafta önce anca aldık. Durumu siz düşünün.

    Hakem heyetinden çıkan karara Nokia ve KVK'ya çağrı merkezleri üzerinden kayıt bırakarak sonuçlamalarını bekledik ki çok büyük hata olduğunu da böylece anlamış olduk. Bizzat gidip yüz yüze görüşebileceğiniz noktalarına başvurun. Biz çağrı merkezinden personeller dönüş yapacak diye beklerken, adamlar evraklarımı işleme dahi koymamışlardı.

    Sonuç olarak bundan sonra ne nokia markalı ne de kvk çıkışlı cihaz alırım. Teknik servis olayı da hikaye. Cihaz veya parça/chip değişimi gerektirmeyen arızalarını zaten kendim çözebiliyorum söküp. Cihaz/parça/chip değişimi konusunda da cihazı onarmadan servisten çıkardıkları için pek bir esprisi kalmıyor anlayacağınız. Giderim yurt dışından gelme cihaz alırım çok daha uygun fiyata hiç yoktan bozuldumu servisiyle uğraşıp sinir harbi yaşamam.

    Aynen şu anda bu durumdayım! Aynen! Delireceğim! Lanet olsun KVKya da Turkcelle de!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.