Şimdi Ara

Vanquish İnceleme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
5.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açıklama: Soluksuz bir aksiyon ile nefes kesici görselliğin mükemmel karışımı

       
       Platinum ve Sega'nın 4 oyunluk nikahının son parçası olan Vanquish geçtiğimiz günlerde çıkışını yaptı. Platinum'un oyunlarının Sega'ya büyük bir renk kattığını söylemeliyim. Önce Nintendo konsollarına oyun yapan firma, Wii'ye Madworld, DS'e de Infinite Space yapımlarını çıkarmış ve bu oyunların başarılı olmaları sayesinde dikkatleri üstlerine çekmeyi başarmışlardı. Daha sonra güçlü ev konsolları olan PS3 ve Xbox 360 için Bayonetta'yı duyuran Platinum'un bu yapımı için Devil May Cry taklidi bir oyun aşağılaması yapılmaktaydı. Ancak hiç de öyle olmadı. Bayonetta, orjinal oynanışı ve mükemmel sunumuyla her ne kadar kimisine göre biraz Japon abartısı gelse de beklentilerin üstünde bir oyun olmayı başarmıştı. Sega-Platinum ortaklığının son oyunu olan Vanquish'e de aynı şekilde "Gears of War'ın hızlandırılmışı" şeklinde yorumlar yapılıyordu. Vanquish'in yapımı, Shinji Mikami'nin önderliğinde yani Resident Evil'ın yaratıcısı tarafından yürütüldü. Mikami gibi inanılmaz hayalgücü olan birinden olağanüstü bir şeyler çıkmasını beklemek çok doğaldı. Peki sonuç insanların aşağıladığı gibi mi oldu? Hiç de değil. Platinum'un Sega için yaptığı son oyunun mükemmel bir 'nokta' olduğunu gelin size detaylı bir şekilde anlatayım.


    ''



        Öncelikle oyunumuzun konusundan bahsetmek istiyorum. Gelecekte geçen oyunumuz, sci-fi yani bilimkurgu temalı bir dünyada geçiyor. Rusya kaynaklı terörist bir örgüt, uçan bir hava istasyon şehri olan Providence'ı ele geçirir. Daha sonra bu şehrin tüm sistemini ölümcül bir 'Microwave' silaha dönüştürmeyi başaran bu Rus teröristler, doğal olarak senaryo da gereği bir terör vukuatı işlerler. Ölümcül silahı hiç bir uyarı, tehdit vermeden San Fransisco'nun üzerinde denerler. Siz tabii tüm bu anlattıklarımı ekranınızda mükemmel bir sunum eşliğinde izleyeceksiniz. Neyse, ölümcül silahın etkisi bir atom babası kadar etkili olur, canlı varlıklar öldürürken herşeyi de ortadan silip süpürür. Sahnenin harika hazırlandığını söylemeliyim, bir o kadar da korkunç, hatta biraz daha ileri giderek son zamanlarda bir video oyununda görüp görebileceğiniz en tüyleri ürpertici ve rahatsız edici sahnelerden biri diyebilirim Bu arada nedir bu yapımcıların Rusya takıntısı, çoğu oyunda Rusya ile çarpışıyoruz, adamları gelecekte bile rahat bırakmıyorlar. :)
     

         Konumuza devam edecek olursak, bu denli korkunç bir açılıştan sonra doğal olarak birilerinin bu teröristlerin icabına bakması gerekiyor. Burada her zamanki gibi Amerika Birleşik Devletleri devreye giriyor. Görevimiz; ele geçirilmiş Providence şehrini geri almak. Ana karakterimiz olan Sam Gideon ile burada tanışıyoruz. DARPA test pilotu olan Sam'i seslendiren isim ise Metal Gear Solid'in efsaneleşen karakteri olan Snake ile aynı kişi; David Hayter. Eminim bunu bilmeyenler, oyuna şimdi daha da ısınmıştır. Sam, kalabalık bir Amerikan birliği ile katıldığı görevde ARS suit (kıyafet, zırh) giymektedir. Şimdiden söylemeliyim, oyunumuzun oynanışına ve genel bağlamında herşeyine renk katan bu giydiğimiz suit oluyor. Neden mi? Çünkü son teknoloji üretimi olan bu suit, arkasındaki bir jet sayesinde bir anda istediğimiz noktaya kayabiliyor, tonlarca ağırlık kaldırabiliyor ve gördüğü her silahı kopyalayabiliyor. Biraz daha zorlasalar Iron Man olacakmışız. Gerçi o da Sega'nın ayrı bir oyunuydu, ama buna değinmek bile istemiyorum, çünkü Vanquish'in tırnağı bile olamayacak kadar kötü bir yapımdı. Mermilerin bile üstünden sekerek başka yere gittiği bu suit sayesinde Sam, yenilemez, yokedilemez gibi görünse de bu harika suit'in de zayıf noktaları yok değil ama bunlara ileriki paragraflarda değinmek istiyorum.



    ''



        Vanquish'in en iyi olduğunu söyleyebileceğim yönü kesinlikle oynanışı oluyor. Oynanış, oynanış, oynanış... Bu mükemmel oynanış dinamiklerine sıkılmak neredeyse imkansız, (Bence) Görselliğin de harika olduğu Vanquish'te kendinizi yoğun çatışmaların ve harika efektlerin arasında bulurken ağır çekim modu sayesinde oynanışın doruklarına çıkabiliyorsunuz. Bu esnada oyun o kadar hızlı seyrediyor ki çevreye şöyle bir bakarak, "Şu yapıya da bak, ne güzel tasarlamışlar," veya "Robot ne kadar iyi görünüyor" gibi düşüncelere giremiyorsunuz, devamlı çatışmalı, devamlı koşmalı ve en önemlisi siper almalısınız.

    İncelemenin devamı için tıklayınız










  • Müthiş aksiyon.Başladıgımda bir bakıp çıkıcaktım.Aksiyonu adamı esir ediyor.Akşama bitirmişim oyunu.
  • 4 Saat 34 Dk sürmüştü oyunu bitirmem. Ama keyifli bir oyun, o 4 saat hic ekşın durmuyor....
  • Oyun özellikle siper alma konusunda GOW tarzında olduğundan beğendim. Demoyu oynadım geçenlerde ve adamlar demoyu bile çok sağlam bir bölümle şenlendirmişler. Aksiyon bol, katılıyorum ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkness_kaan -- 3 Kasım 2010; 17:20:54 >
  • Hadi GoW: Ghost of Sparta'yı geçtim de, bu video incelemeyi hakediyordu be abi. Anlıyorum dönem çok yoğun, siz de sıkışıksınız ama dönem yoğun diye video inceleme yapılmayacak bir oyun değil Vanquish.
  • Hadi GoW: Ghost of Sparta'yı geçtim de, bu video incelemeyi hakediyordu be abi. Anlıyorum dönem çok yoğun, siz de sıkışıksınız ama dönem yoğun diye video inceleme yapılmayacak bir oyun değil Vanquish.
  • Oyun çok iyi. Bir solukta bitirdim. Keşke daha uzun olsaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Hadi GoW: Ghost of Sparta'yı geçtim de, bu video incelemeyi hakediyordu be abi. Anlıyorum dönem çok yoğun, siz de sıkışıksınız ama dönem yoğun diye video inceleme yapılmayacak bir oyun değil Vanquish.



    bence böyle daha iyi
    video incelemeyi youtube yüklemedikleri sürece yapmasınlar daha iyi
  • XBOX360'da bitirdim oyunu. Tek kelimeyle mükemmel bir yapım.
  • Aksiyon durmuyor oyunda hakikaten , slide atarken ateş etmekte ayrı bi zevkli ya
  • mükemmel bir oyun olmuş
  • mikaminin olduğu oyun kötü olmaz,tabi ki efsane ve mikaminin yeni firmasında yapacaklarının sadece ufak bi kanıtı
  • Demosunu oynadım. Doku kaplamaları ve ışıklandırmaları müthiş.
  • Denemek lazım güzel bir oyuna benziyor
  • Fps da kötü oldugumdan direk melee girismeyi denedim olmuormuş Fps yi sevenler için bence güzel olabilir
  • oyuna 15 dakika dayanamadım. vasat ötesi resmen. ambalajı iyi uğraşılmış ama içi bomboş bir oyun.

    japonlar şu artistik olayını ne çok seviyorlar ya. bayonettanın uzay versiyonu gibi düşünün. içine biraz bullet time biraz da starwars eklemişler. olmuş sana vanquish. bi de çok güzel bişeymiş gibi yönetmenin ismini falan koymalar. amma ego sorunu olan tipler ya bu japonlar.

    olmamış 10 üzerinden 2 veriyorum
  • bu nesilde çıkmış en berbat oyunlardan birisi,bu notları nasıl aldığını şimdi daha iyi anlıyorum,demek ki insanlar atari dönemindeki oyunları özelmiş,yoksa oyunu her yerinden sahtecilik akıyor,her yanı farklı bir oyundan özenti her karakter farklı bir oyundan çalınma,hikaye yok seslendirme yok başlangıç-sonuç ilişkisi hiç bişey yok oyunda,ilk başından sonuna kadar full aksiyon öldür öldür ilerle ,sen gel Alen wake gibi bir oyuna 8.5 ver,bu oyuna 9 üstü puanlar..(genel oyun siteleri incelemelerini kastediyorum)yazık gerçekten...
  • psn de challange mod var indiriyorum bakalım o nasıl olucak
  • Bence oyunun grafikleri o kadar iyi değildi ama o hızın ve koşuşturmanın arasında bunu farketmek oldukça zordu. Son zamanlarda bir solukta bitirdiğim ve çok eğlendiğim nadir oyunlardan birisiydi. Benden size tavsiye, normal zorluk seviyesinden aşağısını tercih etmeyin.
  • Shopto'da takipli kargo ile birlikte 48 TL şuan. Siparişi verdim, bekliyorum :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.