Şimdi Ara

FİAT MAREA KALORİFER AÇILMA KAPANMA SORUNLARI ( ERROR C1 ) KESİN ÇÖZÜM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
7
Favori
105.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yörükefe48

    ben beyni yaptırdım beyin sorunum çözüldü yanlız rezistansı tamir edemeyiz dediler ondaki sorun devam ediyor şimdilik böyle kullanacağım bi ara nasip olursa onuda değiştircem.

    Alıntıları Göster
    güle güle kullan kardeşim umarım diğer sorunda çözülür eror cli gittimi artık çok güzel sıra bende birde ben sökeyim bakalım konsolu artık haftasonu ancak sökebilirim,bu beyinde neler var elektronik olarak onlar falanmı değişti ben yapabilirmiyimki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Einstein(ayştayn)

    güle güle kullan kardeşim umarım diğer sorunda çözülür eror cli gittimi artık çok güzel sıra bende birde ben sökeyim bakalım konsolu artık haftasonu ancak sökebilirim,bu beyinde neler var elektronik olarak onlar falanmı değişti ben yapabilirmiyimki.

    Alıntıları Göster
    beyin tamiri yapan varsa ona götür kontrol ettir benim beyin su almış bazı devreler yanmış onları tamir etti sıcak soğuk harekiti kaptırıyor kapak motoru yanlız rezistans değişecek benim ama şimdilik işimi görüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yörükefe48

    beyin tamiri yapan varsa ona götür kontrol ettir benim beyin su almış bazı devreler yanmış onları tamir etti sıcak soğuk harekiti kaptırıyor kapak motoru yanlız rezistans değişecek benim ama şimdilik işimi görüyor

    Alıntıları Göster
    tamam dostum sağol bizim burda o işleri iyi anlayan birileri yok ne yapcam bilmem bakalım haftasonu bir sökeyimde, ben zaten bakarım içinde çok fazla entegre falan yoksa konya merkeze gidince gösterir ya yaptırırım yada malzemelerini alır kebdim değiştiririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Einstein(ayştayn)

    tamam dostum sağol bizim burda o işleri iyi anlayan birileri yok ne yapcam bilmem bakalım haftasonu bir sökeyimde, ben zaten bakarım içinde çok fazla entegre falan yoksa konya merkeze gidince gösterir ya yaptırırım yada malzemelerini alır kebdim değiştiririm.

    Alıntıları Göster
    bu sayfa tam benlik sizi izliyorum kendi adıma çözüm araştırmalarım da oluyor makul çözümü bulanlar paylaşırsa çok faydalı olacak

    1-çukura girme gibi sarsılmada AUTO da gibi 0 da iken üfüren klima fanı kontrol edilemeyen

    2- klima temizliğine ve polen filtre değişimine rağmen sıcak konumda gelen pas kokusu
    ----------------------------------
    2- numara için ucuz olan şu radyatör tamiri yapan sıvılarmı nevar ondan alıp denicem işe yararsa

    1-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinder07

    bu sayfa tam benlik sizi izliyorum kendi adıma çözüm araştırmalarım da oluyor makul çözümü bulanlar paylaşırsa çok faydalı olacak

    1-çukura girme gibi sarsılmada AUTO da gibi 0 da iken üfüren klima fanı kontrol edilemeyen

    2- klima temizliğine ve polen filtre değişimine rağmen sıcak konumda gelen pas kokusu
    ----------------------------------
    2- numara için ucuz olan şu radyatör tamiri yapan sıvılarmı nevar ondan alıp denicem işe yararsa

    1-

    Alıntıları Göster
    evet arkadaşlar bu sıkıntıları yaşayanlar sorunları neleri deneyip fayda etmediğini nelerin biraz olsun faydalı olduğunu yazarlarsa maddi manevi büyük destek olunacak birbirimize
    Fayda etmiyorsa bizde aynı şeyleri yapıp hem zaman olarak hem maddi olarak kaybımız olmaz
    hemde ortak bir çözüm yolu bulabiliriz beraber
    bence...,
    baksanıza 2004 olsun,97 model olsun hepimizin sorunu aynı
    kalörifer fam motorunun kafasına göre çalışması,
    error cli hata kodu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Einstein(ayştayn) -- 16 Aralık 2010; 8:54:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    o ayarları yapan parça yani kapak motoru denilen direksiyon altında onu sökün dikkatlice açın tırnaklarından kurtarınca vidası vardı sanırım sonra içinde 3 adet zemberek birde wolkman motoru var çok dandik bir parça ama fiyatı uçuk onun gresi bitiyor ve toz doluyor temizleyip gresleyin dişliler atmış olabilir vs vs öle bi deneyin o kurtarmazsa çıkmacıdan parça bakın


    Darth630;


    senin sorunun içinde torpido tarafında aynı türden bir parça var o auto vs ayarını yapan aynı şeyi o parçayada uygulayabilirsin sorunun çözülür büyük ihtimal..Bu işten anlayan pek yoktur konsolu sökelim bakalım derler yada auto tuşlarının olduğu kısımı alakası yok dediğim gibi o parça torpidonun orda altına yat bak fişli kare bir parça onu sök aç temizle gresle düzgün çalışıp çalışmadığına bak büyük ihtimalle dişlileri atıyordur zembereklerinin olmazsa yenisine bakman lazım ok

    zugasi arkadaşım bugün eletrikcimle epey uğraştık.benim araçtada kalorifer kafasına göre açıp kapatıyordu.senin önerdiğin yerden çözmeye çelıştık fakat torbidonun altında kalorifer motor kapagı ve klima ile ilgili bir parça var hepsini söküp takdık ama çözüm olmadı.şimdi auto,1,2,3 devre dışı sadece 4 de çalışyor ve kapatsamda tekrar kafasına göre kaloriferi açıyor.birde biz zemberekli falan bir yer parça bulamadık.ilgilenmemiz gereken parçayı tam olarak tarif edersen haftaya tekrar bakacağız.benim ortadaki kalorifer düğmesini hafif kanırttığımızda falan ancak kalorifer duruyor.sanki benim sorunum düğmedeymiş gibi geliyor.sen göğüsü söktürtmeyin dediğin için ustaya elletmedim.bu konuda senden acil yardım istiyorum.teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toprak2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    o ayarları yapan parça yani kapak motoru denilen direksiyon altında onu sökün dikkatlice açın tırnaklarından kurtarınca vidası vardı sanırım sonra içinde 3 adet zemberek birde wolkman motoru var çok dandik bir parça ama fiyatı uçuk onun gresi bitiyor ve toz doluyor temizleyip gresleyin dişliler atmış olabilir vs vs öle bi deneyin o kurtarmazsa çıkmacıdan parça bakın


    Darth630;


    senin sorunun içinde torpido tarafında aynı türden bir parça var o auto vs ayarını yapan aynı şeyi o parçayada uygulayabilirsin sorunun çözülür büyük ihtimal..Bu işten anlayan pek yoktur konsolu sökelim bakalım derler yada auto tuşlarının olduğu kısımı alakası yok dediğim gibi o parça torpidonun orda altına yat bak fişli kare bir parça onu sök aç temizle gresle düzgün çalışıp çalışmadığına bak büyük ihtimalle dişlileri atıyordur zembereklerinin olmazsa yenisine bakman lazım ok

    zugasi arkadaşım bugün eletrikcimle epey uğraştık.benim araçtada kalorifer kafasına göre açıp kapatıyordu.senin önerdiğin yerden çözmeye çelıştık fakat torbidonun altında kalorifer motor kapagı ve klima ile ilgili bir parça var hepsini söküp takdık ama çözüm olmadı.şimdi auto,1,2,3 devre dışı sadece 4 de çalışyor ve kapatsamda tekrar kafasına göre kaloriferi açıyor.birde biz zemberekli falan bir yer parça bulamadık.ilgilenmemiz gereken parçayı tam olarak tarif edersen haftaya tekrar bakacağız.benim ortadaki kalorifer düğmesini hafif kanırttığımızda falan ancak kalorifer duruyor.sanki benim sorunum düğmedeymiş gibi geliyor.sen göğüsü söktürtmeyin dediğin için ustaya elletmedim.bu konuda senden acil yardım istiyorum.teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Error Cli sorunları yaşayanlar buyurunn sofrayaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VeliSAYIN

    Error Cli sorunları yaşayanlar buyurunn sofrayaaa



    aracım 97 aynı sorun bende de var ve konuyu takipteyim şuan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugra87

    quote:

    Orijinalden alıntı: VeliSAYIN

    Error Cli sorunları yaşayanlar buyurunn sofrayaaa



    aracım 97 aynı sorun bende de var ve konuyu takipteyim şuan..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, bahettiğiniz hata kodugaliba bende var, km göstergesinde anlık görünüp kayboluyordu, zannedersem ERROR CLI yazıyordu...

    Bendeki sorun ise; lakalarda fan motoru zannedersem 4. kademedeki hızda 2-3 saniye hava üfleyip duruyordu, bazende açmak istediğimde açılmıyordu...


    Tamircim ile 2 gündür uğraşıyoruz... Torpidonun altında, Fan Motorunun ( pervaneli dönerek hava üfleyen motor ) yanında sigara paketi boyutunda 3/2 si alüminyum 3/1 i plastik, 2 soket girişi olan parçadan bahsedeceğim.

    Bu parça göğüslük v.s. sökülmeden, torpidonun altından yatarak sökülebilen bir parça...

    Görevi ise; 0 - AUTO - 1 - 2 - 3 - 4 yani fan motorunun hızının ayarlandığı düğmeden aldığı komutları işleyerek fan motorunun hızını ayarlamak...

    Üzerindeki tüm elektronik parçaları değiştirdim, zaten üzerinde 3 tane önemli parça var Birisi LM2902N kodlu entegre (75 kuruş) , diğerleri ise IRFZ 48 adında 2 adet MOSTET (1TL), diğer parçaları ise direnç ve kondansatörler oluşturmakta...

    Diğer parçalar çok ama çok zor arıza yapar, ben Osilaskop ile kontrol ettim hepsi saat gibi çalışıyor, hatta yukarıdaki, yazdığım 3 parçada çalışıyormuş ama ben değiştirdim, ancak sonuç aynı....

    Lakada daha denemedim ancak söyle bir sonuç çıktı ortaya, kontağı açıp hemen fan motoru hız düğmeini çalıştırdığımda çalışmıyor ancak kontak açıldıktan 27 saniye sonra normal olarak çalışıyor.... Zannederim ki bu sorun bahsettiğim parçadan yapmıyor...

    Bu arada kalorifer-klima ileilgili diğer bir sıkıntım ise, iç hava sirkülasyon tuşuna bastığımda dışarıdan hava almayı kapatan kapak (torpidonun arkasında) kafasına göre 10 - 30 sn aralıklarla açılıp kapanıyor....

    Bu kapak torpidonun iç üstünde 2 mandal ile çıkarılabilen, fan motoru v.s. ulaşılabilmesini sağlayan bir kağağın sökülmesi ile görülebiliyor... Belkide sorun buradan kaynaklanıyordur...

    Netten araştıracağım sorunu, umarım bir çözüm bulabilirim...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: termometre

    Arkadaşlar, bahettiğiniz hata kodugaliba bende var, km göstergesinde anlık görünüp kayboluyordu, zannedersem ERROR CLI yazıyordu...

    Bendeki sorun ise; lakalarda fan motoru zannedersem 4. kademedeki hızda 2-3 saniye hava üfleyip duruyordu, bazende açmak istediğimde açılmıyordu...


    Tamircim ile 2 gündür uğraşıyoruz... Torpidonun altında, Fan Motorunun ( pervaneli dönerek hava üfleyen motor ) yanında sigara paketi boyutunda 3/2 si alüminyum 3/1 i plastik, 2 soket girişi olan parçadan bahsedeceğim.

    Bu parça göğüslük v.s. sökülmeden, torpidonun altından yatarak sökülebilen bir parça...

    Görevi ise; 0 - AUTO - 1 - 2 - 3 - 4 yani fan motorunun hızının ayarlandığı düğmeden aldığı komutları işleyerek fan motorunun hızını ayarlamak...

    Üzerindeki tüm elektronik parçaları değiştirdim, zaten üzerinde 3 tane önemli parça var Birisi LM2902N kodlu entegre (75 kuruş) , diğerleri ise IRFZ 48 adında 2 adet MOSTET (1TL), diğer parçaları ise direnç ve kondansatörler oluşturmakta...

    Diğer parçalar çok ama çok zor arıza yapar, ben Osilaskop ile kontrol ettim hepsi saat gibi çalışıyor, hatta yukarıdaki, yazdığım 3 parçada çalışıyormuş ama ben değiştirdim, ancak sonuç aynı....

    Lakada daha denemedim ancak söyle bir sonuç çıktı ortaya, kontağı açıp hemen fan motoru hız düğmeini çalıştırdığımda çalışmıyor ancak kontak açıldıktan 27 saniye sonra normal olarak çalışıyor.... Zannederim ki bu sorun bahsettiğim parçadan yapmıyor...

    Bu arada kalorifer-klima ileilgili diğer bir sıkıntım ise, iç hava sirkülasyon tuşuna bastığımda dışarıdan hava almayı kapatan kapak (torpidonun arkasında) kafasına göre 10 - 30 sn aralıklarla açılıp kapanıyor....

    Bu kapak torpidonun iç üstünde 2 mandal ile çıkarılabilen, fan motoru v.s. ulaşılabilmesini sağlayan bir kağağın sökülmesi ile görülebiliyor... Belkide sorun buradan kaynaklanıyordur...

    Netten araştıracağım sorunu, umarım bir çözüm bulabilirim...



    Alıntıları Göster
    Forumda gezdiğim kadarıylahttp://forum.donanimhaber.com/m_18252661/mpage_309/tm.htm bu parça imiş ERROR CLI hatasını veren, benim bahsettiğiim parçada bu idi Adını bilmiyorum ancak klima rezistörü deniliyor forumda... Üzerinde ki parçaları değiştirdim, osilaskop ile kontrol de ettim ancak , dediğim gibi lakalarda denemedim ancak, fan çalışıyor ama kontak açıldıktan 27 saniye sonra kontak kapatılmadığı sürece istenildiği gibi ayar yapılabiliyor, kontak kapatılıp terkrar açıldığında ise 27 sn beklemek gerekiyor, bu parçayı elden geçirdim ancak bir kaç soket v.s. de kurcaladım... Eğer denilen parça bu ise beyin v.s. tamircilerine gerek yok, mahallemizdeki televizyon tamircileri bile çok kolaylıkla yapar bunu 5TL ye, birde 2,75 lira parça parası tabi :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termometre -- 25 Haziran 2011; 0:01:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: termometre

    Forumda gezdiğim kadarıylahttp://forum.donanimhaber.com/m_18252661/mpage_309/tm.htm bu parça imiş ERROR CLI hatasını veren, benim bahsettiğiim parçada bu idi Adını bilmiyorum ancak klima rezistörü deniliyor forumda... Üzerinde ki parçaları değiştirdim, osilaskop ile kontrol de ettim ancak , dediğim gibi lakalarda denemedim ancak, fan çalışıyor ama kontak açıldıktan 27 saniye sonra kontak kapatılmadığı sürece istenildiği gibi ayar yapılabiliyor, kontak kapatılıp terkrar açıldığında ise 27 sn beklemek gerekiyor, bu parçayı elden geçirdim ancak bir kaç soket v.s. de kurcaladım... Eğer denilen parça bu ise beyin v.s. tamircilerine gerek yok, mahallemizdeki televizyon tamircileri bile çok kolaylıkla yapar bunu 5TL ye, birde 2,75 lira parça parası tabi :-)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar dediğim parçayı lakalarda denedim, ismi klima rezistörü veya rezistansı deniliyor forumda, torpidonun altında, fan motorunun yanındaki elektronik kutu, onun malzemelerini değiştirince sarsıntılarda açılıp kapanma sorunu gitti ancak dediğim gibi 27 sn sonra devreye giriyor. Sevise gittim arıza kodunu öğrenmemiz lazım onun için de bilg. bağlanacak dedi... Ben yoruldum bu işten, artık bana tek sıkıntısı kontağı açar açmaz klima, kalorifer çalıştıramamam, 27 sn beklemem... Birde sorunun şu varki, iç sirkülasyon tuşuna bastığımda kapak kafasına göre açılıp kapanyor... Bu konu hakkında bilgisi olan veya hata kodunu bilen varmı arkadaşlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan312

    Belkide bazı arkadaşlara gereksiz gelebilir ancak ben yaklaşık 2 aydır bu sorunla uğraşıyorum ve hiçbir internet sitesinde tam olarak çözümünü bulamadım ve benzeri bişey görmediğim için yazmakta yarar olduğunu düşündüm...

    öncelikle bana serviste bu hata kodu ile ilgili hiç kimse doğru düzgün bir bilgi vermedi ve çözemedi ERROR C1 hata kodu klima-kalorifer gurubunda kalorifer kapak motorundaki arızayı temsil ediyor...

    eğer aracın sıcaklık derecelerini gösteren 18-30 gibi düğmesini çevirmenize rağmen sıcaklıkta değişme olmuyor yada araba sıcak-soğuk geçişini hiç yapmıyor ise bu motorun arızalı olduğunu gösteriyor... (benim aracımdada uzun bir süredir dereceye göre ısı vermeme sorunu vardı son zamanlarda hiç işlemez oldu kaloriferi elimizle açık konuma getiriyoruz kafasına göre soğuk üflüyor sıcağa geçmiyor 2 haftadır hiç soğuk üflemiyor arabanın için sauna gibi oluyordu)

    mareamla beraber yaklaşık 10 usta ve servisten netice alamadıktan sonra bi elektrikçi arkadaşla önce kalorifer motorunun içindeki sensörün arızalı olduğunu çözdük ancak ne yazıkki 3 gün uğraşmamıza rağmen tamiri mümkün olmadı)

    ÇÖZÜM OLARAK kalorifer kapak motorunu değiştirdik hem hata kodu gitti hemde klima-kalorifer grubu her ısıya göre sıcak-ılık soğuk olarak kontrol edilebilir oldu (servisteki ustalara nasıl servis olmuşlar anlamış değilim aracın her yerini değiştirdikten sonra bende düzeltebilir önemli olan asıl sorunlu parçayı bulabilmek ama hata kodu olmasına rağmen bana astronomik fiyatlar ve sorunu bulunca fark ettim ki gereksiz parçalar değiştireceklermiş)

    bu parça kalorifer kumandalarının bulunduğu konsolun arka alt kısmında bulunuyor bosch marka kareye benzer fişli bir parça fiyatına gelince ne yazıkki bana göre çok pahalı manisada bulamadım izmirde 1 tane yerde buldum ve 400 tl olduğunu söylediler daha sonra oto hurdacıları gezdim birtanesinde hurda marea gördüm üzerinden adama tarif ettim ve söktürttüm 90 tl ye aldım)
    ama ustam başka bir fiatınkinide buna uyarlayabiliriz dedi beraber baktık düzgün bağladıktan sonra şuan hatırlamıyorum ama başka bir modelinkini getirmişti eğer bulamasaydım onu takacaktık)

    Kardeş acaba bu klima sorunu için gittiğin ve sorunu çözdüğünüz usta nerede? İstanbul'da error cli hatası için bu işi bilen usta ya da elektrikçi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dany20

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan312

    Belkide bazı arkadaşlara gereksiz gelebilir ancak ben yaklaşık 2 aydır bu sorunla uğraşıyorum ve hiçbir internet sitesinde tam olarak çözümünü bulamadım ve benzeri bişey görmediğim için yazmakta yarar olduğunu düşündüm...

    öncelikle bana serviste bu hata kodu ile ilgili hiç kimse doğru düzgün bir bilgi vermedi ve çözemedi ERROR C1 hata kodu klima-kalorifer gurubunda kalorifer kapak motorundaki arızayı temsil ediyor...

    eğer aracın sıcaklık derecelerini gösteren 18-30 gibi düğmesini çevirmenize rağmen sıcaklıkta değişme olmuyor yada araba sıcak-soğuk geçişini hiç yapmıyor ise bu motorun arızalı olduğunu gösteriyor... (benim aracımdada uzun bir süredir dereceye göre ısı vermeme sorunu vardı son zamanlarda hiç işlemez oldu kaloriferi elimizle açık konuma getiriyoruz kafasına göre soğuk üflüyor sıcağa geçmiyor 2 haftadır hiç soğuk üflemiyor arabanın için sauna gibi oluyordu)

    mareamla beraber yaklaşık 10 usta ve servisten netice alamadıktan sonra bi elektrikçi arkadaşla önce kalorifer motorunun içindeki sensörün arızalı olduğunu çözdük ancak ne yazıkki 3 gün uğraşmamıza rağmen tamiri mümkün olmadı)

    ÇÖZÜM OLARAK kalorifer kapak motorunu değiştirdik hem hata kodu gitti hemde klima-kalorifer grubu her ısıya göre sıcak-ılık soğuk olarak kontrol edilebilir oldu (servisteki ustalara nasıl servis olmuşlar anlamış değilim aracın her yerini değiştirdikten sonra bende düzeltebilir önemli olan asıl sorunlu parçayı bulabilmek ama hata kodu olmasına rağmen bana astronomik fiyatlar ve sorunu bulunca fark ettim ki gereksiz parçalar değiştireceklermiş)

    bu parça kalorifer kumandalarının bulunduğu konsolun arka alt kısmında bulunuyor bosch marka kareye benzer fişli bir parça fiyatına gelince ne yazıkki bana göre çok pahalı manisada bulamadım izmirde 1 tane yerde buldum ve 400 tl olduğunu söylediler daha sonra oto hurdacıları gezdim birtanesinde hurda marea gördüm üzerinden adama tarif ettim ve söktürttüm 90 tl ye aldım)
    ama ustam başka bir fiatınkinide buna uyarlayabiliriz dedi beraber baktık düzgün bağladıktan sonra şuan hatırlamıyorum ama başka bir modelinkini getirmişti eğer bulamasaydım onu takacaktık)

    Kardeş acaba bu klima sorunu için gittiğin ve sorunu çözdüğünüz usta nerede? İstanbul'da error cli hatası için bu işi bilen usta ya da elektrikçi var mı?
    arkadaşlar 2004 model fiat marea liberty aracım var bı ıkı hafta öncesıne kadar ısıtmada ya da soğutmda en ufak bı sorun yoktu ısıtmada hala yok kaloriferı yakınca ıstediğim sıcaklığa getirebılıyorum arabamın içini fakat son bı ıkı haftadır kalorfire 30 sıcakta açıkken auto 1 2 veya 3 te acıkken arabayı biraz sıkıştırdığımda ekranda ERROR CLI YAZIYOR VE KALORİFER KAPANIYOR BİR İKİ DAKİKA SONRA TEKRAR ÇALIŞMAYA BAŞLIYOR AMA BUZ GİBİ ÜFLÜYOR ARABAYI STOP EDİP YENDEN ÇALIŞTIRDIĞIMDA SORUN DÜZELİYOR AMA HER SIKIŞTIRMADA DEVİR SAATİ 3,000E GELDİĞİNDE KALORİFER AÇIKKEN BU SIKINTIYI YAŞIYORUM SORUNU GİDERMEMDE YARDIMCI OLABİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM YADA ANKARADA BU SORUNU DÜZELTEBİLECEK SAĞLAM Bİ USTA VARMIDIR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cikanspy

    arkadaşlar 2004 model fiat marea liberty aracım var bı ıkı hafta öncesıne kadar ısıtmada ya da soğutmda en ufak bı sorun yoktu ısıtmada hala yok kaloriferı yakınca ıstediğim sıcaklığa getirebılıyorum arabamın içini fakat son bı ıkı haftadır kalorfire 30 sıcakta açıkken auto 1 2 veya 3 te acıkken arabayı biraz sıkıştırdığımda ekranda ERROR CLI YAZIYOR VE KALORİFER KAPANIYOR BİR İKİ DAKİKA SONRA TEKRAR ÇALIŞMAYA BAŞLIYOR AMA BUZ GİBİ ÜFLÜYOR ARABAYI STOP EDİP YENDEN ÇALIŞTIRDIĞIMDA SORUN DÜZELİYOR AMA HER SIKIŞTIRMADA DEVİR SAATİ 3,000E GELDİĞİNDE KALORİFER AÇIKKEN BU SIKINTIYI YAŞIYORUM SORUNU GİDERMEMDE YARDIMCI OLABİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM YADA ANKARADA BU SORUNU DÜZELTEBİLECEK SAĞLAM Bİ USTA VARMIDIR

    Alıntıları Göster
    BİRDE BU PARÇANIN RESMİ FELAN VARMI GÖREBİLECEĞİMİZ klima rezistörü NÜ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cikanspy

    BİRDE BU PARÇANIN RESMİ FELAN VARMI GÖREBİLECEĞİMİZ klima rezistörü NÜ

    http://www.kirazcioglu.com/marea-kalorifer-regulatoru-pid-2468.html

    bu parçanın bisürü adı var, klima rezistörü rezistansı regülatörü ayrıca klima yerine fan veya kalorifer kelimelerini de kullananlar olunca. sizin sorun bu parçadan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama elektirikçinin dediğine göre benm sorunum bu parçadan kaynaklanıyor. kalorifer fanım delirdi diye bi konu açmıştım hala düzelmedi fanım. kardeşime ankaradaki çıkmacıları aramasını söylicem başka çare kalmadı :( işin kötüsü bide o değilse sorun yaratan yandık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablostone

    quote:

    Orijinalden alıntı: cikanspy

    BİRDE BU PARÇANIN RESMİ FELAN VARMI GÖREBİLECEĞİMİZ klima rezistörü NÜ

    http://www.kirazcioglu.com/marea-kalorifer-regulatoru-pid-2468.html

    bu parçanın bisürü adı var, klima rezistörü rezistansı regülatörü ayrıca klima yerine fan veya kalorifer kelimelerini de kullananlar olunca. sizin sorun bu parçadan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama elektirikçinin dediğine göre benm sorunum bu parçadan kaynaklanıyor. kalorifer fanım delirdi diye bi konu açmıştım hala düzelmedi fanım. kardeşime ankaradaki çıkmacıları aramasını söylicem başka çare kalmadı :( işin kötüsü bide o değilse sorun yaratan yandık.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben konuyu açtığımda error c1 sorunu almış başını gidiyodu , şuan itibariyle Error CLİ almış başını gidiyor , aracımı satmama rağmen hata kodunun klima ile ilgili olduğunu düşünüyorum , zamanında serviste bir Bravo bilgisayara bağlandığında bu hata kodunun klima ekipmanları ile alakalı olduğunun söylendiğine şahit oldum , allah hepinize yardımcı olsun ,
    Sanayide bir usta yanıma gelerek sende bir marea vardı bu günlerde 2 3 kişi ısıtma soğutma arızası için geliyor siz çözmüştünüz, nasıl yaptınız diye soruyordu , aynı sizin sorundan bahsetti bende benim sorunumun farklı olduğunu anlattım sonra ne oldu bilmiyorum sanki bu marea lar lanetlenmiş te zaman zaman yeni bir virüs bulaşıyor gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan312

    Arkadaşlar ben konuyu açtığımda error c1 sorunu almış başını gidiyodu , şuan itibariyle Error CLİ almış başını gidiyor , aracımı satmama rağmen hata kodunun klima ile ilgili olduğunu düşünüyorum , zamanında serviste bir Bravo bilgisayara bağlandığında bu hata kodunun klima ekipmanları ile alakalı olduğunun söylendiğine şahit oldum , allah hepinize yardımcı olsun ,
    Sanayide bir usta yanıma gelerek sende bir marea vardı bu günlerde 2 3 kişi ısıtma soğutma arızası için geliyor siz çözmüştünüz, nasıl yaptınız diye soruyordu , aynı sizin sorundan bahsetti bende benim sorunumun farklı olduğunu anlattım sonra ne oldu bilmiyorum sanki bu marea lar lanetlenmiş te zaman zaman yeni bir virüs bulaşıyor gibi

    Hocam virüz tanımlamasını espri olarak yapmışsınız, gerçekten de bazı sorunlar yaşıyoruz araçlarımızla ama ben bunun sebebinin Marea'ya has bi sorun olduğunu düşünmüyorum. Size bi sorum var '97-'98 model marea'larda otomatik klima başta olmak üzere (ki arkadaşımın 2004 model 307'sinde dünya kadar özellik var otomatik klima yok) ABS, akıllı teyp, far yükseklik ayarı vb. onlarca özellik var. o dönemde bu özellikler hangi arabada vardı? E tabi aradan 13-15 sene geçince bu elektronik aksamların bazıları hata vermeye başlıcak tabii. elektronik bi parçanın ömrü takriben 7 senedir valla iyi dayanıyorlar bile derim ben :) birde bizim yollar var. son 1 aydır okula giderken kullandığım yolu görseniz inanın bana 'Hummer I'iniz olsa bile yavaş geçersiniz bu yollardan. çamur deryaları motorun içine bile çamur giriyor. ve topu topu 10bin ödediğimiz bi araç bu. 60milyara sıfır araba çekip servise rutin kontroller ve basit parça değişimi için 500er TL, ağır bakım ve bazı parçalar için de 3bin-4bin kağıt verenlerin bence bi sorgulamaları gerek, bizim değil. sonuçta o arabalar da bi BMW Mercedes değil, yani benm gözümde hiçbir havaları yok :). gerçi sizden alıntı yaptım da aslında ben genel olarak Marea problemli araç diyenlere cevap vermek istemiştim :) .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablostone

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan312

    Arkadaşlar ben konuyu açtığımda error c1 sorunu almış başını gidiyodu , şuan itibariyle Error CLİ almış başını gidiyor , aracımı satmama rağmen hata kodunun klima ile ilgili olduğunu düşünüyorum , zamanında serviste bir Bravo bilgisayara bağlandığında bu hata kodunun klima ekipmanları ile alakalı olduğunun söylendiğine şahit oldum , allah hepinize yardımcı olsun ,
    Sanayide bir usta yanıma gelerek sende bir marea vardı bu günlerde 2 3 kişi ısıtma soğutma arızası için geliyor siz çözmüştünüz, nasıl yaptınız diye soruyordu , aynı sizin sorundan bahsetti bende benim sorunumun farklı olduğunu anlattım sonra ne oldu bilmiyorum sanki bu marea lar lanetlenmiş te zaman zaman yeni bir virüs bulaşıyor gibi

    Hocam virüz tanımlamasını espri olarak yapmışsınız, gerçekten de bazı sorunlar yaşıyoruz araçlarımızla ama ben bunun sebebinin Marea'ya has bi sorun olduğunu düşünmüyorum. Size bi sorum var '97-'98 model marea'larda otomatik klima başta olmak üzere (ki arkadaşımın 2004 model 307'sinde dünya kadar özellik var otomatik klima yok) ABS, akıllı teyp, far yükseklik ayarı vb. onlarca özellik var. o dönemde bu özellikler hangi arabada vardı? E tabi aradan 13-15 sene geçince bu elektronik aksamların bazıları hata vermeye başlıcak tabii. elektronik bi parçanın ömrü takriben 7 senedir valla iyi dayanıyorlar bile derim ben :) birde bizim yollar var. son 1 aydır okula giderken kullandığım yolu görseniz inanın bana 'Hummer I'iniz olsa bile yavaş geçersiniz bu yollardan. çamur deryaları motorun içine bile çamur giriyor. ve topu topu 10bin ödediğimiz bi araç bu. 60milyara sıfır araba çekip servise rutin kontroller ve basit parça değişimi için 500er TL, ağır bakım ve bazı parçalar için de 3bin-4bin kağıt verenlerin bence bi sorgulamaları gerek, bizim değil. sonuçta o arabalar da bi BMW Mercedes değil, yani benm gözümde hiçbir havaları yok :). gerçi sizden alıntı yaptım da aslında ben genel olarak Marea problemli araç diyenlere cevap vermek istemiştim :) .

    Zaten mevzu marea nın problemli araç olmasında değil, her aracın çeşitli problemleri oluyor, sorun bu problemi çözemeyenlerde ne yazıktırki birçok usta merea motoruna yabancı , herkes alışmış bazı motorlara hepsini aynı zannediyor,
    Virüs konusunda espri yapmıştım , öncelikle mareanın çözülemeyen pahalı bir sorunu yok ustaların beceriksizliği yüzünden milletin cebinden çok para çıkıyor 900 lira denen bir olayı kendim 3 TL maliyetle bir arkadaşımın dükkanında yapmıştım, bir aracın özelliği ne kadar fazla ise yaşı büyüdükçe sorunları o kadar çeşitli oluyor tüm markalarda böyle,
    BİZİM MİLLETİN BİR DEYİMİ VAR TAŞ GİBİ ARABA DİYE , o bahsedilen taş gibi arabaların abarmıyorum %95 ' i mekanik sistem üzerine kurulu basit parçalardan ibaret bu nedenle sorun çıktımı kör olmayan direkt gözle görüyor, elektronik sistemler profesyonellik ve tecrübe istediği için bilmeyen adam mundar ediyor işi.....
    Ben marea dan sonra 2004 Renault SCENİC2 aldım , ses sistemi kurmaya bile kalktığımda birçok elektrikçi biz yapamayız, bişey olursa karışmayız deyip beni çevirdi profesyonel bu işi yapan bir yere kurdurmak zorunda kaldım, adamlar alt tarafı , 1 magic box , 10 hoparlör , 2 30cm subwofer, 2 anfi bağlayacak malzeme çok ama olay basit , bir yerini bozacaklarından çekiniyorlar
    Marea da kendim söküp takma işlemi yapabiliyorken SCENİC2 de 1 tane vida sökmeye bile çekindim fazla elektronik aksam ve beyin var, her yeri sensörle kaplı, bir parça bozuldu mu direkt türkçe ismi yazıyor şu parçayı kontrol edin diye, elektrikle ilgili bir sıkıntı olduğu zaman servisten başka kimse yapamıyordu, servisin yapmasının sebebi de tecrübeyle ilgili (bilmeseler bile yapan bir servisten bilgi alıyorlar) ,
    -----
    yani işin özü araçta özellik arttıkça derdiniz çok oluyor, eli anahtar , tornavida tutmamış arabadan anlamayan bir kişinin 5 yaşından büyük özellikli ikinci el araba alması , pimi çekilmiş bombayı eline alması gibi...
    ------
    şöyle bir örnek vereyim , türk milleti 94-98 toyota corolla , focus gibi araçları çok sever niye çok sağlamdır,
    ama bu örnekleri kıyaslayınca araçlarda elektronik sistem minimum düzeyde herşey kara düzen, 2000 focus un full denen modelinde 4 cam otomatik hava yastığı birde abs var bu kadar fiyat 19-20 bin lira zaten bozulabilecek özellik yok olanlarda mekanik üzerine kurulu tabi sağlam olur.....
    95 model corolla 15 bin lira bence marea konfor ve teknik olarak eski corollaya göre daha iyi... bir kere 95 model arabanın o kadar çok derdi var ki alan adamlar düz mantık olduklarından sorunu bile algılayamıyorlar, bir biniyorum arabaya en az 4-5 bin lira masraf var sahibi onlar hepsinde oluyormuş diyor yuh dedim , ön takım gidik , klima çalışmıyor , motor allaha emanet ,
    Bir tanıdık toyota(eski) diye ısrar etti diye baktığımız araçlardaki izlenimlerim , resmen yarısı çalışır yürür durumda fazlası değil , temiz diye aldığımız corolla da şuan marj dinomosu bozuldu fiyatı 600 lira mı ne , hergün başka bir sorun , ama arkadaş farkında bile değil diyor ki soğuktan yapıyordur en son araba evin önünde kaldı....
    KİM NE DERSE DESİN 10-13 Bin TL ye alınabilecek en konforlu ve düşük hacimde fiyat performans aracı MAREA dır biraz yakıtı fazladır 100 km de ort. 1 lt kadar ama Marea için değer....
    Şuan 97 model bir Twingomuz(312bin km) var tüplü -5 derecede bırak çalışmamayı marj yarım tur bile yapmadan çalışıyor , marea da aynı şekildeydi ne hava koşulu ne yol koşulu hiçbir şey etkilemiyordu, zaten sağlıklı tüm arabalar böyle olur, yani ondan bundan demek mazeret hepsi yapıyor diye birşey yok aslında......
    Bu kör zihniyetlerde öyle bir marka sempatizanlığı oturmuş ki , bazı kronik sorunları soğuktan sıcaktandır deyip aracı sorunsuz zannediyorlar,(edit yazım yanlışlıkları, düşük cümleler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adrenaline-tr -- 18 Ağustos 2015; 0:20:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adrenaline-tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: diablostone

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan312

    Arkadaşlar ben konuyu açtığımda error c1 sorunu almış başını gidiyodu , şuan itibariyle Error CLİ almış başını gidiyor , aracımı satmama rağmen hata kodunun klima ile ilgili olduğunu düşünüyorum , zamanında serviste bir Bravo bilgisayara bağlandığında bu hata kodunun klima ekipmanları ile alakalı olduğunun söylendiğine şahit oldum , allah hepinize yardımcı olsun ,
    Sanayide bir usta yanıma gelerek sende bir marea vardı bu günlerde 2 3 kişi ısıtma soğutma arızası için geliyor siz çözmüştünüz, nasıl yaptınız diye soruyordu , aynı sizin sorundan bahsetti bende benim sorunumun farklı olduğunu anlattım sonra ne oldu bilmiyorum sanki bu marea lar lanetlenmiş te zaman zaman yeni bir virüs bulaşıyor gibi

    Hocam virüz tanımlamasını espri olarak yapmışsınız, gerçekten de bazı sorunlar yaşıyoruz araçlarımızla ama ben bunun sebebinin Marea'ya has bi sorun olduğunu düşünmüyorum. Size bi sorum var '97-'98 model marea'larda otomatik klima başta olmak üzere (ki arkadaşımın 2004 model 307'sinde dünya kadar özellik var otomatik klima yok) ABS, akıllı teyp, far yükseklik ayarı vb. onlarca özellik var. o dönemde bu özellikler hangi arabada vardı? E tabi aradan 13-15 sene geçince bu elektronik aksamların bazıları hata vermeye başlıcak tabii. elektronik bi parçanın ömrü takriben 7 senedir valla iyi dayanıyorlar bile derim ben :) birde bizim yollar var. son 1 aydır okula giderken kullandığım yolu görseniz inanın bana 'Hummer I'iniz olsa bile yavaş geçersiniz bu yollardan. çamur deryaları motorun içine bile çamur giriyor. ve topu topu 10bin ödediğimiz bi araç bu. 60milyara sıfır araba çekip servise rutin kontroller ve basit parça değişimi için 500er TL, ağır bakım ve bazı parçalar için de 3bin-4bin kağıt verenlerin bence bi sorgulamaları gerek, bizim değil. sonuçta o arabalar da bi BMW Mercedes değil, yani benm gözümde hiçbir havaları yok :). gerçi sizden alıntı yaptım da aslında ben genel olarak Marea problemli araç diyenlere cevap vermek istemiştim :) .

    Zaten mevzu marea nın problemli araç olmasında değil, her aracın çeşitli problemleri oluyor, sorun bu problemi çözemeyenlerde ne yazıktırki birçok usta merea motoruna yabancı , herkes alışmış bazı motorlara hepsini aynı zannediyor,
    Virüs konusunda espri yapmıştım , öncelikle mareanın çözülemeyen pahalı bir sorunu yok ustaların beceriksizliği yüzünden milletin cebinden çok para çıkıyor 900 lira denen bir olayı kendim 3 TL maliyetle bir arkadaşımın dükkanında yapmıştım, bir aracın özelliği ne kadar fazla ise yaşı büyüdükçe sorunları o kadar çeşitli oluyor tüm markalarda böyle,
    BİZİM MİLLETİN BİR DEYİMİ VAR TAŞ GİBİ ARABA DİYE , o bahsedilen taş gibi arabaların abarmıyorum %95 ' i mekanik sistem üzerine kurulu basit parçalardan ibaret bu nedenle sorun çıktımı kör olmayan direkt gözle görüyor, elektronik sistemler profesyonellik ve tecrübe istediği için bilmeyen adam mundar ediyor işi.....
    Ben marea dan sonra 2004 Renault SCENİC2 aldım , ses sistemi kurmaya bile kalktığımda birçok elektrikçi biz yapamayız, bişey olursa karışmayız deyip beni çevirdi profesyonel bu işi yapan bir yere kurdurmak zorunda kaldım, adamlar alt tarafı , 1 magic box , 10 hoparlör , 2 30cm subwofer, 2 anfi bağlayacak malzeme çok ama olay basit , bir yerini bozacaklarından çekiniyorlar
    Marea da kendim söküp takma işlemi yapabiliyorken SCENİC2 de 1 tane vida sökmeye bile çekindim fazla elektronik aksam ve beyin var, her yeri sensörle kaplı, bir parça bozuldu mu direkt türkçe ismi yazıyor şu parçayı kontrol edin diye, elektrikle ilgili bir sıkıntı olduğu zaman servisten başka kimse yapamıyordu, servisin yapmasının sebebi de tecrübeyle ilgili (bilmeseler bile yapan bir servisten bilgi alıyorlar) ,
    -----
    yani işin özü araçta özellik arttıkça derdiniz çok oluyor, eli anahtar , tornavida tutmamış arabadan anlamayan bir kişinin 5 yaşından büyük özellikli ikinci el araba alması , pimi çekilmiş bombayı eline alması gibi...
    ------
    şöyle bir örnek vereyim , türk milleti 94-98 toyota corolla , focus gibi araçları çok sever niye çok sağlamdır,
    ama bu örnekleri kıyaslayınca araçlarda elektronik sistem minimum düzeyde herşey kara düzen, 2000 focus un full denen modelinde 4 cam otomatik hava yastığı birde abs var bu kadar fiyat 19-20 bin lira zaten bozulabilecek özellik yok olanlarda mekanik üzerine kurulu tabi sağlam olur.....
    95 model corolla 15 bin lira bence marea konfor ve teknik olarak eski corollaya göre daha iyi... bir kere 95 model arabanın o kadar çok derdi var ki alan adamlar düz mantık olduklarından sorunu bile algılayamıyorlar, bir biniyorum arabaya en az 4-5 bin lira masraf var sahibi onlar hepsinde oluyormuş diyor yuh dedim , ön takım gidik , klima çalışmıyor , motor allaha emanet ,
    Bir tanıdık toyota(eski) diye ısrar etti diye baktığımız araçlardaki izlenimlerim , resmen yarısı çalışır yürür durumda fazlası değil , temiz diye aldığımız corolla da şuan marj dinomosu bozuldu fiyatı 600 lira mı ne , hergün başka bir sorun , ama arkadaş farkında bile değil diyor ki soğuktan yapıyordur en son araba evin önünde kaldı....
    KİM NE DERSE DESİN 10-13 Bin TL ye alınabilecek en konforlu ve düşük hacimde fiyat performans aracı MAREA dır biraz yakıtı fazladır 100 km de ort. 1 lt kadar ama Marea için değer....
    Şuan 97 model bir Twingomuz(312bin km) var tüplü -5 derecede bırak çalışmamayı marj yarım tur bile yapmadan çalışıyor , marea da aynı şekildeydi ne hava koşulu ne yol koşulu hiçbir şey etkilemiyordu, zaten sağlıklı tüm arabalar böyle olur, yani ondan bundan demek mazeret hepsi yapıyor diye birşey yok aslında......
    Bu kör zihniyetlerde öyle bir marka sempatizanlığı oturmuş ki , bazı kronik sorunları soğuktan sıcaktandır deyip aracı sorunsuz zannediyorlar,(edit yazım yanlışlıkları, düşük cümleler)

    Alıntıları Göster
    Biraz konu ile alakasız uzun bir yazı oldu ama ,
    Ben piyasada Marea ya ve bazı araçlara haksızlık yapıldığını düşünüyorum ve her bulunduğum ortamda şu araba ondan iyi diyen bazı bilgisiz kahvehane atıcılarını konuşamayacak seviyeye getirmiş birisiyim , hiçbir bilgi birikimi bulunmayan,teknik anlamda teknolojisi ileride olan elektronik aksamı bulunan araçlar ile mekanik ağırlıklı araçları kıyaslayan bir çok adam piyasadaki güzelim araçların piyasasının ölmesine sebep oluyor. Allahtan Marea - Bravo grubunun değeri anlaşılmaya başladı piyasada fiyatlarında acayip bir gelişme var, biz bu araçları kullanırken(2009-2010) 2001 modeli hastası denk gelmedikten sonra 10 bin bilemedin 10.500 TL ye anca satılıyordu, (2009 yılında)10.250 ye 2000 model sx brava almıştık 2010 yılının başında, ben kendi marea mı üzerinde aksesuarlı 11 bin tl ye sattım...
    Şu anda özellikle 99-2003 model aralığı acayip prim yapmış durumda , galericiler eskiden 2001 marea ya 9.500 veriyordu şimdi 11 bin TL(2012) ye temizini görürsen haber ver diyorlar o seviyeye geldi


    "edit" yazım yanlışları, anlatımdaki anlam karmaşaları,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adrenaline-tr -- 18 Ağustos 2015; 0:53:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adrenaline-tr

    Biraz konu ile alakasız uzun bir yazı oldu ama ,
    Ben piyasada Marea ya ve bazı araçlara haksızlık yapıldığını düşünüyorum ve her bulunduğum ortamda şu araba ondan iyi diyen bazı bilgisiz kahvehane atıcılarını konuşamayacak seviyeye getirmiş birisiyim , hiçbir bilgi birikimi bulunmayan,teknik anlamda teknolojisi ileride olan elektronik aksamı bulunan araçlar ile mekanik ağırlıklı araçları kıyaslayan bir çok adam piyasadaki güzelim araçların piyasasının ölmesine sebep oluyor. Allahtan Marea - Bravo grubunun değeri anlaşılmaya başladı piyasada fiyatlarında acayip bir gelişme var, biz bu araçları kullanırken(2009-2010) 2001 modeli hastası denk gelmedikten sonra 10 bin bilemedin 10.500 TL ye anca satılıyordu, (2009 yılında)10.250 ye 2000 model sx brava almıştık 2010 yılının başında, ben kendi marea mı üzerinde aksesuarlı 11 bin tl ye sattım...
    Şu anda özellikle 99-2003 model aralığı acayip prim yapmış durumda , galericiler eskiden 2001 marea ya 9.500 veriyordu şimdi 11 bin TL(2012) ye temizini görürsen haber ver diyorlar o seviyeye geldi


    "edit" yazım yanlışları, anlatımdaki anlam karmaşaları,

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar 2004 model marea liberty aracım var bu kış gününde 3gün önce bir sorun yaşadım sizlere danışmak isterim.yardımcı olursanız sevinirim.aracımı çalıştırıyorum sonra kalorifer düğmesini auto bölümüne alıp ısıyıda 28derece ayarlarına getiriyorum belli süre sonra gayet güzel ısınıyor ve içerisi ısınınca kapanıyor bunda bir sıkıntı yok ama diyelimki bu konumda çalışrken dışdan eğer önümde araba varsa eksoz kokusunu içeri alıyor iç havalandırma düğmesine bastığımda torpido tarafından tırk tırk diye ses geliyor ama dışardaki kokuyu hala alıyorum ısıtmada sorun yok ama.o dışarının kokusunu kesmek için kullanılmıyormu ve bu ses nedir anlamıyorum sürekli tırktırrk diyor tekrar kapatıp bir süre sonra açtığımda kısa bir şekilde yapıyor.bugun denedim hiç ses yoktu bu sorun ne olabilir.ne yapmalıyım servis uzak sanayi bulunduğum yere uzak kendim yapabilecğeim bişi midr.tşkler
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.